علت نامگذاری "دوربین بندانگشتی"

علت نامگذاری "دوربین بندانگشتی"

علت اصلی این نامگذاری کوچک بودن این دوربین ها است که اندازه آنها از 2 بند انگشت بیشتر نیست، در سال 1977 اولین بار این دوربین ها را شرکت آلمانی Hammacher Schlemmer که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های الکترونیکی عجیب و غیرمعمول دارد، کوچک‌ترین دوربین دیجیتال جهان را معرفی کرد.که با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه شد یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دوربین ها کیفیت فوق العاده فیلمبرداری (1080 HP و blu-ray) و در عین حال سایز کوچک و قیمت بسیار پایین این محصولات نسبت به سایر دوربین های مشابه و بزرگتر با همین کیفیت فیلمبرداری است و از نگاه کاربران، استفاده از این دوربین ها بسیار آسان و ساده است و توسط بسیاری از سیستم عامل ها مانند windows 2000/ windows XP/ windows 7/ vista و ... براحتی فقط با اتصال به پورت USB شناسایی می شود.

دوربین کوچک minidv

در دنیای مدرن و امروزی که علم و تکنولوژی لحظه به لحظه در حال رشد و پیشرفت است، این دوربین کوچک بندانگشتی به سرعت سهم قابل توجه ای از بازار را نصیب خود کردند به طوری که در سال 1990 بالا ترین سهم فروش این دوربین ها بیش از 10 میلیون دلار بوده است و همین موضوع باعث شد که شرکت های دیگر بنام و بزرگی مثل canon و sony و ... شروع به تولید این دوربین ها کردند و بخاطر و جود حق کپی رایت دچار اختلاف های قانونی بین شرکت های تولید کننده انجامید که باعث شد طرحهای زیادی از این دوربین در خط تولید این شرکت ها قرار گیرد و بخاطر همین موضوع است که مدل های بسیار زیاد ومتنوعی از این دوربین ها در بازار موجود میباشد.

انواع دوربین های بندانگشتی

دوربین بندانگشتی در هر مکانی قابل نصب می باشند،این دوربین ها به قدری ریز و کوچک هستند که غیر قابل رویت می باشند.دوربین های بندانگشتی علاوه بر ضبط تصاویر با کیفیت بالا، ضبط صدا را به کیفیت مطلوبی انجام می دهند.کیفیت بالای دوربین های بندانگشتی شما را قادر می سازد تا از با زوم (ZOOM) کردن تصاویر به تماشای جزئیات تصاویر بپردازید.

این دسته از دوربین ها به صورت بی سیم و سیم دار تولید و عرضه می شود و در بیشتر موارد دارای وایفای (WIFI) است.در بعضی دوربین های بندانگشتی امکان تماشای تصاویر به صورت زنده بروی گوشی همراه و رایانه شما فراهم شده است.برای گوشی های همراه یک نرم افزار مرتبط با دوربین موجود است.همچنین این دوربین های دارای اسلات کارت حافظه هستند که به صورت متوالی و برنامه ریزی شده می توانند به ضبط تصاویر بپردازند.برای نمونه به این دوربین وایفای کوچک md81s-6 نگاهی بیندازید تا بیشتر با این دوربین ها آشنا شوید.

مینی دی وی پرو هر روز آرشیو دوربین های بندانگشتی خود را افزایش می دهد تا تنوع محصولات خود را حفظ کرده تا دسته مشتریان خود را برای انتخاب دوربین مورد نظر خود را باز بگذارد.شما می توانید در صفحه اصلی سایت MiniDvPro اخرین دوربین های بندانگشتی (finger camera) را مشاهده کنید.

در عکس های زیر نمونه ای از این دوربین ها را برای آشنایی شما دوستان عزیز قرار داده ایم.همان طور که مشاهده می کنید سایز این دوربین های به اندازه بندانگشت شما و در بعضی موارد کوچک تر از بندانگشت شما است.

دوربین بندانگشتیدوربین بندانگشتیدوربین بندانگشتیدوربین بندانگشتیدوربین بندانگشتیدوربین بندانگشتی وایفایدوربین بندانگشتی qq6دوربین بندانگشتی qq5دوربین بندانگشتی q5دوربین بندانگشتی md80

منبع : فروشگاه دوربین کوچک MinidvPro (بندانگشتی).

 هرگونه کپی برداری از مطلب بدون درج منبع ممنوع می باشد. (گروه تخصصی فروش دوربین های کوچک مینی دی وی).