معیار بهترین دوربین ها در سفر های هیجانی و ورزشی

معیار بهترین دوربین ها در سفر های هیجانی و ورزشی

اگر برای همه سفرهای ما یک چیز مشترک باشد، ما می خواهیم وقتی که ما به خانه برمی گردیم، تجربه با دیگران به اشتراک بگذاریم. گاهی اوقات تنها راه برای بیان حتی یک تصویر از تجربه، از طریق عکس های شما است. مکان های هیجان انگیزتری برای تصويربردن از یکی از سفرهای ما در مکان های دیدنی و جذاب جهان وجود دارد. بنابراین، چگونه می توانید توانایی خود را برای به اشتراک گذاشتن تجربه به حداکثر برسانید؟ بررسی دلایل انتخاب یک دوربین مسافرتی عالی برای عکاسی و فیلم برداری در تمامی شرایط از نگاه minidvpro در ادامه بخوانید!

مکان درست، دوربین درست

در زیبا ترین و شگفت انگیز ترین مکان ها و زمان های زندگی ثبت لحظات شیرین ملزم به داشتن یک دوربین عالی برای ضبط تمام تجربه ها می باشد. تجربه کوهنوردی یک زمان هیجان انگیز برای عکاسی است و صعود شما بدون شک فرصت های زیادی برای تصاویر دراماتیک فراهم خواهد کرد. شما با داشتن یک دوربین کوچک قابل حمل دیگر نگران وزن و سختی حمل کردن آن نیستید البته ناگفته نماند که مقاومت و استقامت بدنه معیار مهمی است. دوربین های کوچک مینی دی وی که توسط شرکت AEE در سال 2009 میلادی اختراع گردیده است انقلابی در زمینه دوربین مسافرتی و دوربین ورزشی به پا کرد به طوری که بیش تر ورزشکاران حرفه ای از این محصول استفاده کردند.

(AEE در سال 1999 تاسیس شده و به منظور توسعه و ساخت تجهیزات حرفه ای، پیشرفته و قابل اطمینان ضبط شده است که شامل مدل های MagiCam دوربین فیلمبرداری، تجهیزات ضبط پلیس، سیستم ناوبری هواپیما و دستگاه های عکاسی هوایی می باشد.)

دوربین کوچک جاسوسی

دوربین minidv

شارژ باتری دوربین

هر یک از دوربین هایی که در اینجا توصیه می شود از یک باتری قابل شارژ لتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری استفاده می کنند. این نوع باتری ها قابل شارژ، بسیار شایسته تر از باتری های NiCD و NiMH است. باتری های لیتیوم یونی یک نوع باتری قابل شارژ هستند که برای اولین بار به خاطر استفاده شرکت های بزرگ الکترونیکی در اوایل دهه 1990 محبوبیت شان افزایش یافت. آن ها اساسا گروهی از اجزای تولید کننده برق محکم و بدون انعطاف هستند که از سه بخش تشکیل شده اند: قطب منفی، قطب مثبت و یک الکترولیت که همان ترکیب شیمیایی مایع بین قطب مثبت و منفی است. بهترین گزینه برای دوربین های کوچک داشتن یک باتری لتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری بسیار ضرروی است چرا که این باتری ها با حجم کم خود و توان نگهداری انرژی لازم برای ساعت هاست. باتری های لیتیوم پلیمری الکترولیت مایع ندارد. به جای آن از تکنولوژی استفاده می کنند که از سه بخش تشکیل شده است، یک ماده جامد که در نمونه های اولیه باتری های لیتیوم پلیمری به طور کلی حذف شد؛ یک ترکیب شیشمایی متخلخل یا یک الکترولیت ژل مانند.

محبوب ترین باتری های لیتیوم پلیمری آن هایی است که جدیدا تولید شده اند و شما در لپ تاپ ها و ماشین های الکتریکی جدید مشاهده می کنید. البته باید بدانید که بسیاری از شرکت ها در واقع به شما باتری لیتیوم پلیمری واقعی نمی فروشند، بلکه به جای آن از یک باتری لیتیوم یونی-پلیمری یا یک باتری لیتیوم یونی با پوشش انعطاف پذیرتر ارائه می کنند.

پیشنهاد ما بر حسب این ویژگی دوربین کوچک QQ6 می باشد که با یک باتری لیتیوم پلیمری حدود 1 ساعت و 30 دقیقه فیلم برداری با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ و ۱۰۸۰×۱۹۲۰ (پیکسل) را انجام می دهد. برای مشاهده دیگر خصوصیات این دوربین بی نظیر به لینک زیر مراجعه کنید.

----- دوربین کوچک مینی دی وی QQ6 -----

دوربین کوچک qq6

کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری

چه عواملی بر کیفیت یک عکس گرفته شده با یک دوربین مینی دی وی تاثیر دارد؟ از جمله عواملی که بر کیفیت دوربین هوشمند تاثیر دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه پیکسل
  • سرعت فیلم برداری (تعداد فریم در ثانیه)
  • اندازه دیافراگم
  • اندازه سنسور
  • طول فاصله کانونی
  • زاویه دید دوربین
  • امکان فیلمبرداری و عکسبرداری در شب (مادون قرمز)

پیشنهاد ما از لحاظ ویژگی های بالا یک دوربین با تمام خصوصیات منحصر به فرد با 6 لامپ مادون قرمز دید در شب با کیفیت بالای Full HD 4:3 و 1080×1920 پیکسل اندازه تصویر با سرعت فیلمبرداری 60 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین کوچک مینی دی وی QQ5 یکی از این دوربین های کوچک minidv خاص می باشد که تا حدود 80 دقیقه امکان فیلمبرداری را برای شما عزیزان فراهم می کند. 

----- دوربین کوچک مینی دی وی QQ5 -----

دوربین qq5

حافظه دوربین

در ادامه همراه ما باشید تا دوربین هایی مدرن با پشتیبانی از کارت حافظه بالا را به شما دوستان گرامی معرفی کنیم.

برای دوربین های کوچک مینی دی وی یک حافظه در ابعاد کوچک با فضای بالا لازم است. حافظه‌های Micro SD کوچکترین کارت‌های حافظه‌ی موجود در بازار هستند و ابعادی برابر با ۱۱×۱۱×۱۵ میلی‌متر دارند. میکرو اس‌دی‌های معمولی تنها قادرند تا ۲ گیگابایت اطلاعات را در خود ذخیره کنند؛ اما کارت‌های حافظه‌‌ی ‌Micro SDHC از ۴ تا ۳۲ گیگابایت و نمونه‌ی جدیدتر Micro SDXC از ۳۲ گیگابایت تا ۲ ترابیت ظرفیت دارند.

micro-sd

لیست برخی از دوربین های پیشنهادی فروشگاه MiniDvPro (به تفکیک حافظه):

استحکام بدنه دوربین

بدنه‌ دوربین اصلی‌ترین بخش یک دوربین عکاسی است که مانند یک اتاق فرمان عمل می‌کند. لنزها نیز یا به بدنه دوربین متصل و یا درون آن کار گذاشته می‌شوند. باطری‌ها، نورسنج و سایر ابزار کنترل کننده نیز درون بدنه یک دوربین قرار دارد. برای حمل و نقل آسان بدنه دوربین یک بند محکم و پر استقامت دو طرف آن را به هم وصل می‌کند. دوربین های مینی دی وی علاوه بر کوچکی دارای بدنه محکم برای استفاده در سخت ترین شرایط آب و هوایی و مکانی است.

دید در شب دوربین (مادون قرمز)

دوربین های Mini dv دیدبیشتری نسبت به چشم انسان دارد و می تواند طیف مادون قرمز به صورت مرئی به نمایش در آورد. دوربین های دید در شب با استفاده از LED های مادون قرمز اطراف خود را روشن کرده و امکان دید در تاریکی شب را فراهم می کند.

دید در شب

فیلم برداری و عکسبرداری در حین حرکت

تعداد فریم های ثبت شده در واحد زمان (سرعت فیلم برداری) مهم ترین معیار برای ثبت لحظاتی است که شما در حرکت هستید و هرچه این فریم ها در واحد زمان، تعداد بیشتری ذخیره و ثبت شود به کیفیت فیلمبرداری کمک بسزایی می کند. همچنین دارا بودن سنسور ضد لرزش در دوربین ها یکی دیگر از این معیار هاست.

دوربین های کوچک مینی دی وی یکی از بهترین گزینه ها در بین دوربین های موجود در بازار جهانی است که می تواند حتی در سرعت 100 کیلومتر در ثانیه هم تصاویری با کیفیت بالا را به ثبت برساند.

 هرگونه کپی برداری از مطلب بدون درج منبع ممنوع می باشد. (گروه تخصصی فروش دوربین های کوچک مینی دی وی)