کاربرد و معرفی دوربین ضد سرقت خودرو

کاربرد و معرفی دوربین ضد سرقت خودرو

در حال حاضر یکی از کاربرد های اصلی این دوربین ها برای مراقبت از ماشین می باشد. این دوربین ها بسیار کوچک هستند و از این رو باعث می شود که به سختی قابل ردیابی باشد و همچنین در برخی از مدل های این دوربین ها GPS های نقطه زن بسیار قوی وجود دارد که لحظه به لحظه موقعیت مکانی وسیله نقیله را مخابره می کند و همین موضوع باعث می شود که از این دوربین ها به عنوان یک وسیله ضد سرقت بسیار قوی در تمامی خودرو ها استفاده نمود، در ادامه به توضیح پیرامون این موضوع و معرفی بهترین دوربین ها در این زمینه میپردازیم.

کاربرد این دوربین ها در خودرو

این دوربین های ماشین و خودرو علاوه بر اینکه کاربرد ضد سرقتی دارند، کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارند، به عنوان مثال زمانی که این دوربین را در ماشین خود قرار می دهید، می توانید لحظات زیبای خود را نیز جاودانه کنید به طوری که می توانید بدون اینکه کسی از فیلم گرفتن شما مطلع شود تصویر و صدای فرد را ضبط کنید.

این دوربین ها دارای موشن حرکتی نیز می باشند که همین امر باعث می شود که به راحتی، حتی زمانی که داخل خودرو خود حضور ندارید، از افرادی که در ماشین شما رفت و آمد میکنند، را به راحتی فیلم و صدای آنها را ضبط میکند و البته که میتوانید برای بسیاری از قرار های کاری خود را که در خودرو خود بحث و گفتگو میکنید را ضبط کنید. برای درک بهتر اهمیت استفاده از این دوربین این مطلب را بخوانید.

بهترین دوربین های فوق تخصصی ضد سرقت خودرو در مینی دی وی پرو

دوربین های مناسب برای استفاده در خودرو

دوربین های زیادی برای استفاده در خودرو و ماشین شخصی شما موجود میباشد که دارای ویژگی ها و کاربرد های مختلفی است. ما در لیست زیر پرفروش ترین و با کیفیت ترین دوربین های ضدسرقت خودرو را برای شما عزیزان طبق بهترین ویژگی های دوربین خودرو جمع آوری کرده ایم.

1-دوربین آیینه ای خودرو 

اولین دوربینی که برای خودرو ها مناسب باشد، دوربین آیینه ای خودرو میباشد که ما مفتخر هستیم که انواع این دوربین های آیینه ای را از این سایت ارایه میکنیم، در رابطه با قابلیت های این دوربین، در نگاه اول این محصول دارای 3 دوربین می باشد. یکی در جلوی خودرو و دیگری در پشت خودرو قرار گرفته است و همچنین در داخل خودرو روی خود آیینه نیز یک دوربین تعبیه شده است. میتوان آن را به عنوان یک دوربین فوق حرفه ای در پارک کردن خودرو ها از آن استفاده کرد، با استفاده از این دوربین پارک کردن خودرو یک کار دلپذیر تبدیل می شود.

این دوربین دارای قابلیت ارسال اعلان می باشد، منظور این است که زمانی که کسی وارد ماشین شما بشود (در زمانی که در ماشین حضور ندارید یا حتی ماشین خاموش است) دوربین یک اعلان برای گوشی شما ارسال میکند و میتوانید با تنظیم کردن دوربین به صورت انلاین (زنده) تصاویر را از داخل ماشین خود داشته باشید. این دوربین به اینترنت متصل می شود و میتوانید از آن به عنوان یک مسیر یاب (GPS) استفاده نمایید، این محصول قابلیت های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که میتوانید به اطلاعات خود محصول مراجعه بفرمایید.

دوربین آیینه ای خودرو، دارای 3 دوربین

2-دوربین 360 درجه SJ360

از این دوربین میتوان به عنوان یک دوربین بسیار عالی در مراقبت از خودرو استفاده کرد، اول اینکه این دوربین نیز سایز کوچکی دارد و مانند سایر نمونه ها از موشن حرکتی برخوردار است. ولی چرا این دوربین برای مراقبت از خودرو مناسب است: میزان شارژی که این دوربین در حالت موشن حرکتی حفظ می کند بیشتر از 340 ساعت می باشد.

میتوانید به راحتی این دوربین را بیشتر از 2 هفته در ماشین خود قرار دهید که با کوچکترین حرکتی شروع به فیلمبرداری میکند، این دوربین نیز مانند سایر مدل ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و با دیدن هر تغییری اعلان جدیدی به گوشی همراه شما ارسال میکند. همانطور که از اسم این دوربین مشخص است میتوانید به صورت 360 درجه فیلمبرداری کنید و این به این معنی است که به راحتی با قرار دادن این دوربین در جای مناسب، میتوانید از تمام فضای خودرو به صورت 360 درجه فیلمبرداری کنید و با استفاده از این ویژگی به طور همزمان از تمامی سر نشینان ماشین به طور همزمان فیلمبرداری کنید و لحظات خاطره انگیز خود را (مثلا یک مراسم عروسی که با ماشین خود به ئنبال عروس هستید و ...) جاودانه کنید.

دوربین 360 درجه، دوربینی مناسب برای مراقبت از خودرو

3-دوربین GPS دار 

این دوربین اولین و بهترین انتخاب برای دوربین های ضد سرقت خودرو می باشد. این دوربین ردیاب دارای GPS می باشد و سایز آن کوچکتر از یک فندک است، دو دوربین در جلو و کنار این محصول تعبیه شده است که این امر کمک میکند که نه تنها این دوربین را به یک تکنولوژی بسیار قدرتمند برای جلوگیری از سرقت ماشین میکند، بلکه به عنوان یک دوربین قدرتمند در بحث فیلمبرداری نیز می توانید از این دوربین ها استفاده نمایید.

این دوربین ها به خاطر ابعاد بسیار کوچکی که دارند به راحتی در تمامی مکان ها و موقعیت ها می توان از این دوربین ها استفاده نمود، علاوه بر این به خاطر وزن کم این دوربین به راحتی میتوانید از این دوربین در هلی شات ها و هلی کم ها نیز استفاده کنید، از طرفی نیز به خاطر داشتن GPS میتوانید لحظه به لحظه از موقعیت مکانی هلی شات خود آگاه هستید و از این رو بسیاری از مستند کاران حرفه ای از این دوربین ها نیز استفاده می نمایند.

دوربین GPS دار فوق حرفه ای، دوربین بسیار مناسب برای مراقبت از خودرو

4-دوربین QQ6

دوربین QQ6 نیز یکی از دوربین های فوق حرفه ای برای بحث مراقبت از خودرو می باشد، از ویژگی های اصلی این دوربین فیلمبرداری در سرعت بسیار بالا می باشد که برای استفاده در خودرو این موضوع بسیار ضروری می باشد. این دوربین مجهز به سنسور ضد لرزش HAMAN نیز می باشد که تمامی لرزش های ناشی از حرکت خودرو را از بین میبرد، این دوربین دارای LED های دید در شب بسیار قدرتمند می باشد که میتوان از آن به عنوان یک دوربین با کیفیت در تاریکی شب فیلمبرداری میکند و این ویژگی برای مراقبت از خودرو در شب و برای شناسایی چهره افرادی که در ماشین رفت و آمد دارند در شب بسیار مناسب و حرفه ای می باشد.

دوربین بند انگشتی QQ6 با کیفیت فیلمبرداری بالا، و دید در شب عالی

5-دوربین QQ5

دوربین QQ5 نیز یکی از دوربین های بسیار مناسب برای استفاده در خودرو ها می باشد که دارای قابلیت هایی مشابه با مدل QQ6 می باشد ولی با این تفاوت که این دوربین دارای دید در شب بسیار قدرتمند می باشد و از این رو می توانید به راحتی از این دوربین به عنوان یک دوربین مطمئن در تاریکی شب استفاده کرد. یکی از ویژگی های خاص این دوربین ها این است که علاوه بر اینکه این دوربین ها قابلیت موشن حرکتی را دارند و به راحتی 240 ساعت در حالت استند بای باقی می مانند ولی باطری این دوربین ها نیز از تکنولوژی فوق پیشرفته لوگراتور (تکنولوژی است که با استفاده از آن دوربین می تواند در حین فیلمبرداری شارژ شود) استفاده میکند که همین موضوع باعث می شود با نصب کردن این دوربین ها به یک پاور بانک، از این دوربین ها به عنوان دوربین مدار بسته نیز استفاده کرد.

دوربین QQ5 دوربینی مناسب برای مراقبت از خودرو ها