دوربین های ریز مینی دی وی دارای ضبط صدا هستند و امنیت شما را تضمین می کنند

دوربین های ریز مینی دی وی دارای ضبط صدا هستند و امنیت شما را تضمین می کنند

دوربین ریز یا دوربین مخفی وسیله ای تأثیرگذار است که برای ایمنی محیط اطراف شما استفاده می شود و در حالی که دوربین دقیقاً مانند یک جسم عادی استتار می شود، تصاویر و فیلم ها را ضبط می کند.به مانند یک چشم انسان در نقطه ای کوچک کار گذاشته شده است (به قدری کوچک که دقیقه اندازه چشم شماست) و در حال مشاهده اتفاقات و حرکت های محیط است.

یافتن بهترین دوربین ریز و مخفی (مینی دی وی) بسیار دشوار است زیرا بسیاری از دوربین ها از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و عملکرد محدودی دارند. برای کسانی که نمی دانند زیر مجموعه های زیادی از دوربین MiniDv وجود دارد و همه اینها اهداف مختلفی دارند. بسته به نوع، اتصال، اندازه دوربین، کیفیت فیلم و صدا، قابلیت جابجایی، وضوح، فعال سازی، فضای ذخیره سازی و مصرف انرژی .

اگر می خواهید برای ضبط برخی از محتوای صوتی و تصویری به یک عمل مخفی بپردازید، دوربین های مداربسته قدیمی یا همان CCTV ها هزینه بالای برای شما دارد و علاوه آن باید هزینه نگهداری و مراقبت آن را به صورت سالانه کنار بگذارید و احتیاج به تجهیزات خاص برای این دوربین های در هنگام نصب و کامفیگ دارید. خوب می توانید با انتخاب یک "دوربین ریز مخفی" یا همان "Hidden Camera" کوچک بهترین دستگاه که به شما اجازه می دهد با قیمتی بسیار پایین از امکانات بالای این دوربین بهره مند شوید. این تجهیزات کوچک و به راحتی قابل حمل دارای زاویه دید بالا همراه با وضوح تصویر 1080P برای بررسی فیلم های زنده از طریق برنامه تلفن هوشمند است که در دوربین های مداربسته CCTV غیر قابل باور است.

دوربین های Hidden دارای امکاناتی فراوانی چون ارسال پیامک، ارسال تصاویر زنده در هنگام مشاهده (Motion Decetion) کوچک ترین حرکت در اتاق و محل مورد نظر هستند شما می توانید با تنظیم حالت های هشدار در دوربین از وجود حرکت در محیط خود آگاه شوید یا اینکه تصاویر را به صورت زنده در تلفن همراه خود یا رایانه شخصی خود مشاهده کنید.

دوربین ریز و مخفی مینی دی وی

5 مزیت برتر دوربین های امنیتی مخفی و ریز

آیا به فکر قرار دادن دوربین های امنیتی مخفی در فروشگاه خود هستید، اما مطمئن نیستید که این حرکت درستی است؟ یا در دوراهی انتخاب یک دوربین مداربسته CCTV و دوربین های مخفی مینی هستید؟ در قسمت بالا به بعضی دلایل برای انتخاب درست مابین این دوربین ها اشاره کوتاهی کردیم و در ادامه چند مورد مهم دیگر را گوش زد خواهیم کرد تا در هنگام خرید دوربین مخفی ریز خیالتان آسوده باشد.

جلوگیری از سرقت خارجی و داخلی

سرقت خسارت مالی سنگینی را به مشاغل اعم از مشتری و کارمندان وارد می کند. چه کالاهایی باشد که می فروشید و چه لوازم موجود در دفتر، هر کالایی که به سرقت رفته ضرر سود است.سرقت داخلی هر ساله 50 میلیارد دلار خسارت برای مشاغل وارد میکنئ. گزارش های دیگر تخمین می زنند که حداقل 3٪ از درآمد هر ساله به دلیل سرقت مغازه از بین می رود.دوربین های امنیتی مخفی می توانند به شما کمک کنند تا بخشی از این هزینه را جبران کنید.

خدماتی که مشتری میدهید را ضبط کنید

اگر مشتریان شما ادعا می کنند خدمات شما کم است، داشتن شواهد ویدیویی به شما کمک می کند تا دلیل آن را تعیین کنید. در بعضی موارد، کارمندان شما ممکن است به درستی از پس موقعیت ها و وظایف خود بر نیایند. نظارت تصویری شما می تواند فرصت های آموزشی را فراهم کند و به شما کمک کند بدانید که کجا کار ضعف دارید و در همان لحظه به کمک کارمند خود روید و ضعف کاری آن را به او گوش زد کنید.

همچنین می تواند به شما در شناسایی کارگرانی که ممکن است با فرهنگ شرکت شما مطابقت نداشته باشند کمک کند. هر تعامل با مشتری می تواند نشانه هایی از نحوه درک دیگران از شرکت شما به شما بدهد. برای اطمینان از مثبت بودن هر تجربه مشتری از این شواهد استفاده کنید و وقایع داخل شرکت خود را ثبت و ضبط نمایید.

 بهبود کارایی کارگر

کارگرانی که می دانند ممکن است تحت نظارت باشند، معمولاً در کار خود کوشا ترند.همچنین به مدیران این فرصت را می دهد که کمتر نظارت شخصی خود را انجام دهند و وقت خود را معطوف کارهای دیگر کنند.

از تجارت خود محافظت کنید

هر مشاغل می تواند هدف احتمالی یک اتهام نادرست باشد. برخی ادعاهای دروغ می تواند جدی تر از برخی دیگر باشد. خواه ادعای آزار جنسی باشد یا خشونت در محل کار، فیلم ها به شما کمک می کنند تا متخلفین و سارقین را تحت کنترل داشته باشید. نکته کلیدی در اینجا داشتن روشی مطمئن برای بایگانی تصاویر است. بسیاری از مشاغل، تصاویر نظارتی را برای چند ماه ذخیره می کنند و سپس آنها را دور می اندازند. ماه ها یا سال ها فیلم تهیه شده می تواند سطح محافظت بالاتری را برای شرکت شما ایجاد کند.

دوربین های امنیتی پنهان و مخفی برای تجارت بسیار مهم هستند. هر مشاغلی که دارای کارمندانی باشد، پول نقد یا ریسک بالایی داشته باشد، می تواند از دوربین های امنیتی مخفی بهره مند شود. نادیده گرفتن مزایای دوربین های مخفی و ریز به ضرر سختی به شما و شرکتتان وارد میکند و پاداش های آن امیدوار کننده است.

شواهد را ضبط کنید

اگر شما یک قربانی یک سرقت یا جرم دیگری باشید، دوربین امنیتی می تواند همه چیز را ضبط کند. پس از ثبت گزارش پلیس، پلیس می تواند به فیلم ضبط شده توسط دوربین شما مراجعه کرده و احتمالاً سارق را بگیرد، اطلاعات بیشتری جمع آوری کند یا در موارد شدید، در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد.

مراقبت و تماشای بچه ها

برخی از دوربین های امنیتی حاوی فناوری است که به شما امکان می دهد کودکان خود را با تلفن هوشمند خود تماشا کنید در حالی که در محل حضور ندارید هستید. اگر والدین مسن یا سایر اعضای خانواده دارید که با شما زندگی می کنند، می توانید آنها را نیز تماشا کنید. دوربین های امنیتی به عنوان مانیتورهای جدید نوزادان مورد استقبال قرار می گیرند! هنگامی که یک پرستار کودک یا مراقبت از یکی از اعضای خانواده در حال پیر شدن استخدام می کنید، بررسی آنها از طریق سیستم امنیتی تلفن هوشمند به شما آرامش خاطر می بخشد.

 نظارات بر حیوان خانگی

اگر حیوان خانگی دردسر سازی دارید نظارت بر منزل می تواند واقعیت را در مورد نوع رفتار حیوان خانگی شما بیان کند. سپس، می توانید برای حل مشکل راه حلی تهیه کنید.

خرید دوربین مخفی و ریز

دوربین ریز AHD

خرید دوربین بندانگشتی و ریز AHD | دوربین ارزان قیمت با کیفیت بالا

دوربین ریز AHD از سری دوربین های فوق ریز بندانگشتی میباشد که عمدتا برای کارهای مراقبتی، انتخاب بسیار مناسبی میباشد چرا که دارای سایز بسیار کوچکی میباشد که میتوان آن را در هر جایی قرار داد (بدون دیده شدن) از طرفی این دوربین به خاطر وزن بسیار پایین این دوربین کوچک به راحتی میتوان از آن در ربات ها یا ماشین های کنترلی استفاده کرد. در ادامه به توضیح پیرامون قابلیت های چشمگیر این دوربین بسیار کوچک بندانگشتی میپردازیم، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

  • ابعاد: 2x1x0.5 سانتی متر
  • وزن: 10 گرم
  • رزولوشن فیلم : 720P

در رابطه با سایز این دوربین، جزء کوچکترین دوربین های موجود مینی دی وی میباشد، از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای کارهای مراقبتی میباشد (منظور از کارهای مراقبتی، نظارت بر کارهای دیگران میباشد، به عنوان مثال برای نظارت بر پرستار بچه) و همچنین دارای کیفیت فیلمبرداری بالا میباشد که از فاصله های دور نیز به راحتی فیلمبرداری میکند.

اگر می خواهید از دوربینهای مخفی در تجارت خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ما برای کمک به شما هستیم. امروز با ما تماس بگیرید تا گزینه های خود را بررسی کنید تا بتوانید با هر بار باز کردن کسب و کار، آرامش خاطر خود را داشته باشید.

خرید دوربین مخفی و ریز کوچک

MiniDvPro