قیمت دستگاه های ماینر در ایران برای اولین بار با مجوز رسمی

قیمت دستگاه های ماینر در ایران برای اولین بار با مجوز رسمی

در این مقاله ما قصد داریم که به شما کاربران عزیز اطلاعات لازم برای انتخاب صحیح یک دستگاه ماینر مناسب را فراهم کنیم .

 1دستگاه ماینر بیت مین Antminer L3 PlusBitmain

Antminer L3 Plus ASIC Litecoin Miner

قیمت از  41,000,000تومان به بالا (قیمت متغییر)

دستگاه ماینر لایت کوین بیت مین Antminer L3 Plus

توضیحات:

دستگاه ماینینگ و استخراج از بلاک چین که در واقع یک کامپیوتر قدرتمند است که از سیستم عامل اختصاصی بر پایه ی لینوکس بهره برده که بصورت اختصاصی بدون نیاز به کانفیگ های پیچیده، به راحتی قابل استفاده می باشد و تمامی استخراج های بزرگ و اصلی لیت کوین بر روی سیستم تحت ASCI صورت می گیرد و سخت افزارهای ASIC به نوعی متخصص استخراج ارزهای دیجیتال نیز محسوب می شوند.

دستگاه لیت کوین ماینر بیت مین مدل Antminer L3 Plus با ابعاد 352x 130 x 187.5 میلیمتر ، تولید و به بازار تجهیزات ماینینگ عرضه شده و دارای کش ریت با فرکانس 504 مگاهرتز بر ثانیه می باشد و از تراشه BM1485 ASIC بهره می برد. ولتاژ کاری دستگاه انت ماینر L3 پلاس 11.60 تا 13 ولت است و توان مصرفی آن 800 وات می باشد.

مشخصات:

ابعاد 352x 130 x 187.5 میلیمتر
هش ریت 504MH/s
برق ورودی 11.60~13.00 ولت
مصرف برق 800 وات
نوع چیپ BM1485 ASIC
نحوه اتصال به شبکه Ethernet
تعداد چیپ هر بورد 288chips on four hashing boards ، 72 chips on one hashing board

2 دستگاه ماینر بیت مین Antminer L3 Plus Plus

Bitmain AntMiner L3++ Scrypt ASIC Litecoin Miner

قیمت از  52,000,000 تومان به بالا(قیمت متغییر)

دستگاه استخراج لایت کوین بیت مین ++Antminer L3

توضیحات:

یکی از تجهیزات بسیار مهم در بخش ماینینگ، دستگاه ماینر بوده که وظیفه آن استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده می باشد. دستگاه ماینینگ بیت مین Antminer L3++ محصولی با کش ریت 596Mh/s بوده و در بازار قطعات کامپیوتر به مشتریان عرضه می گردد. این دستگاه با استفاده از الگوریتم Scrypt اقدام به استخراج انواع ارز دیجیتال شامل Verge, DigiByte, Gulden, GameCredits, Florincoin, Litecoin, Einsteinium, Emerald, Auroracoin, Dogecoin می کند. ولتاژ این دستگاه انت ماینر L3++ در محدوده ای میان 11.6 تا 13 ولت بوده و میزان مصرف برق توسط آن 1050 وات می باشد. ابعاد بدنه این مدل از ماینر بیت مین برابر با 352*130*188 میلیمتر بوده و وزن آن معادل 4.6 کیلوگرم است.

سایر مشخصات فنی ماینر لایت کوین ++Bitmain Antminer L3 :

دستگاه ماینینگ Antminer L3++ بیت مین از یک عدد پورت اترنت بر روی بدنه خود جهت متصل شدن به شبکه برخوردار بوده و مجهز به دو عدد فن خنک کننده بوده که این فن ها همواره دستگاه را در طول فعالیت خنک نگه می دارند. میزان نویزی که توسط این ماینر لایت کوین تولید می شود، 70 دسی بل می باشد.
  • وزن : 4.6 کیلوگرم
  • سطح نویز : 70 دسی بل
  • تعداد فن خنک کننده : 2 عدد
  • نوع ارز دیجیتال قابل استخراج : Verge, DigiByte, Gulden, GameCredits, Florincoin, Litecoin, Einsteinium, Emerald, Auroracoin, Dogecoin

3 دستگاه ماینر A6+ LTC Master

قیمت از 3/000/000 تومان  به بالا( قیمت متغییر)

نقد و بررسی : ماینر A6+ LTC Master 

Innosilicon یک توسعه دهنده و سازنده حرفه ای ASIC است که طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را پوشش می دهد. تراشه های ۲۸ نانومتری تولید شده توسط این شرکت برای اولین بار در چین توزیع شد. رقابتی ترین و سودآور ترین معدنچی LTC با راندمان و ثبات بالا محصول شرکت Innosilicon ،ماینر A6+ LTC Master با قدرت ۲٫۲ گیگابایت کش بر ثانیه و توان مصرفی ۲۱۰۰ وات دارای بهروری انرژی ۰٫۹۵۵j/Mh (ژول بر مگا هش) می باشد. ماینر A6+ LTCMaster بهبود یافته مدل قدیمی خود با نام A6 LTC Master می باشد.
(Litecoin (LTC اخیرا [تا ماه می ۲۰۱۹ فعلا] به خوبی ارائه شده و جای تعجب نیست که با توجه به علاقه کاربران به یکی از قدیمی ترین آلت کوین ها در خارج، تولیدکنندگان ASIC نیز در تلاش برای جذب مشتریان جدید برای بهبود سخت افزاری معدن خود هستند. ماینر A6+ LTC Master از جمله ماینر هایی است که لایت کوین را استخراج می کند.

نوع ارز دیجیتالی که استخراج می کند:
۱- (Verge(XVG
۲- (Einsteinium(EMC2 اینشتینیم
۳- (Florincoin(FLOسکه فلورین
۴- (Litecoin(LTC سکه لایت
۵- (DigiByte(DGB دیجی بایت
۶- (Gulden(NLG گلدن
۷- (Emerald(EMD
۸- (GameCredits(GAME اعتبار بازی
۹-(Auroracoin(AUR
۱۰- (Dogecoin(DOGE

جدول محاسبه سود استخراج لایت کوین با ماینر A6+ LTC Master

دوره 

هزینه برق

کارمزد استخر

درآمد

سود خالص

روزانه 1.01 دلار 0.07 دلار 6.99 دلار

5.92 دلار

هفتگی 7.06 دلار 0.49 دلار 48.95 دلار

41.41 دلار

ماهانه 30.24 دلار 2.10 دلار 209.80 دلار

177.47 دلار 

سالانه 367.92 دلار 25.53 دلار 2,552.63 دلار

2,159.18 دلار

دستگاه انت ماینر بیت مین S9j 14.5Th

دستگاه های ارز دیجیتال در انواع مختلفی طراحی شده اند و به گونه ای می باشد که فقط می توانند یک کار را انجام دهند. بهترین دستگاه ماینر، دستگاهی می باشد که سرعت بالایی در استخراج داشته باشد و ولتاژ برق کمتری استفاده کند. این مدل از دستگاه ماینر که تحت سیستم ASIC کار می کند، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار قطعات کامپیوتر می باشد. ماینرهای ASIC برای توسعه و پیشرفت بلاک چین‌ها و افزایش سختی شبکه و به دنبال آن عدم سودآوری کارت‌های گرافیک برای استخراج برخی ارزها طراحی شده اند و هر ارز دیجیتال الگوریتم رمزنگاری کش مخصوص به خود را دارد و این مدل از ماینر بیت مین با الگوریتم های SHA-256 سازگاری دارد.

 قیمت از 20,000,000 تومان(قیمت متغییر)

دستگاه ماینر بیت مین Antminer S9j 14.5Th

4 دستگاه ماینر انت ماینر Bitmain S9j :

دستگاه ماینینگ Bitmain مدل Antminer S9j یک نوع دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که بر روی سیستم تحت ASIC کار می کند و الگوریتم پردازش آن از نوع SHA-256 می باشد. این دستگاه ماینر به دو عدد فن خنک کننده مجهز که می تواند هوای خنک را وارد دستگاه کرده و باعث خنک شدن آن شود دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد. طراحی این ماینر به گونه ای می باشد که می تواند به میزان 5 تا 95 درصد رطوبت را متحمل شود. دستگاه انت ماینر S9j قادر است که صدا را با حساسیت 76 دسی بل تولید نماید و در ابعاد 350*158*135 میلیمتر و وزنی معادل 4.2 کیلوگرم تولید شده است.

 ولتاژ ورودی دستگاه ماینینگ بیت مین Antminer S9j 14.5Th :

دستگاه استخراج ارز دیجیتال مدل Antminer S9j یک دستگاه ماینینگ است که توسط شرکت Bitmain در آگوست سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این دستگاه ماینر دارای یک رابط اترنت بوده که می توان از طریق کابل به شبکه متصل شود. دستگاه Antminer S9j از حداکثر هش ریت 14.5Th/s بهره برده و میزان برق مصرفی آن با توان 1350 وات می باشد و می تواند با ولتاژ ورودی 12 ولت نیز کار کند. این دستگاه ماینینگ در واقع یک کامپیوتر قدرتمند با سیستم عامل لینوکس است که بصورت اختصاصی بدون نیاز به کانفیگ های پیچیده قابل استفاده می باشد.

خرید دستگاه AntMiner S9j سری جدید تولید شده در سال 2018 ساخت شرکت BitMain

  • قدرت پردازش : 14.5 تراهش
  • توان مصرفی : 1350 وات
  • پاور دستگاه : اورجینال همراه با دستگاه ارائه میشود
  • همراه با پاور اورجینال 1800 وات بیت مین

مزیت خرید Antminer S9j 14.5Th:

* 0.5 ترا کش بیشتر نسب به سری i

دستگاه انت ماینر اس 9 جی  برای شما 14.5Thماین میکند و نسبت به نسل قبلی نیم ترا کش ارتقا داشته است

*بهینه سازی در مصرف برق وصدا

بزرگترین چالش ماینرها مصرف برق و صدای تولید شده از دستگاه میباشد ، با توجه به افزایش تکنولوژی شرکت BitMain سازنده ی انت ماینرها نیز بیکار ننشسته و دست به بهینه سازی دستگاه های تولیدی خود زده است.

در دستگاه سری جدید انت ماینر S9j مصرف برق بهبود پیدا کرده و صدای دستگاه نیز کمتر شده

سال جدید ، تکنولوژی جدید

به هرحال بر هیچ کس پوشیده نیست اگر قصد تعمیر دستگاهی را دارید همواره باید جدیدترین نسخه ی آن را تهیه کنید تا در سال های بعدی از سرعت پیشرفت تکنولوژی عقب نمانده و با ورود ماینرهای جدید درامد شما کاهش پیدا نکند.

شما میتوانید دستگاه انت ماینر S9J 14.5TH  به همراه پاور اورجینال 1800 واتی به صورت تحویل آنی از مینی دی وی پرو تهیه نمایید

این ماینر محبوبترین ماینر دنیا شناخته شده و تعداد خیلی زیادی از آن تولید شده است و روز به روز تولید آن بیشتر می شود چون محصول ماندگار و خوبی بوده و خواهد بود.

همواره در حال تکامل 

بر اساس اطلاعات جدید از فریمور S9j شما بصورت کارخانه ای میتوانید تا 16 ترا کش این ماینر را ارتقاء دهید.در واقع با استفاده از نرم افزار ارائه شده توسط بیت مین (فریمور) امکان اضافه کردن 0.5 و 1 و 1.5 و 2 ترا کش به دستگاه بدون آسیب وارد کردن به آن وجود دارد.توجه داشته باشید که حتی الامکان برای افزایش ترا کش از پاورهای اورجینال 1800 واتی بیت مین استفاد ه نمایید.

5 دستگاه ماینر بیت مین Antminer Z15 420ksol/s

Bitmain Antminer Z15 420ksol/s ASIC Miner

قیمت از 350,000,000 تومان به بالا

 دستگاه ماینر بیت مین Antminer Z15 با هش ریت 420ksol/s

دستگاه ماینینگ Antminer Z15 محصولی از شرکت Bitmain است که با الگوریتم Equihash امکان استخراج ارزهای رمز نگاری شده را دارد. ارزهای قابل استخراج این دستگاه ماینر از نوع  زن کش (ZEN) و هاش (HUSH) می باشد و مهمترین ارزی که با این دستگاه استخراج می شود را می توان به ارز زی کش (ZEC اشاره نمود. بهبود بهره وری انرژی دستگاه انت ماینر Z15 معادل 3.595j/ksol است و میزان سطح نویز تولید شده آن حدود 72 دسی بل می باشد. شرکت بین مین بر روی این مدل از دستگاه ماینر 9 چیپ‌ اختصاصی را در 3 برد استفاده نموده است. این محصول دارای 2 عدد فن خنک کننده است که مانع از بالا رفتن دما و حرارت دستگاه می شود.

شرکت Bitmain  در سال 2020 از دستگاه قدرتمند  سری Z خود برای استخراج Zcash رونمایی کرد! دستگاه قدرتمند Antminer Z15 با توان پردازشی 420Ksol/s قادر است بهترین درآمد ممکن را برای ماینرها داشته باشد .

دستگاه ماینر Antminer Z15 در پیروی از نسل جدید ماینرهای بیت مین میباشد که قادر است سه ارز دیجیتال Zchash ، Zencash و Hush را استخراج نماید.

دستگاه ماینر Z15 همزمان با ماینرهای نسل جدید بیت مین وارد بازار شده است ، اما همانند دستگاه سال پیشن یعنی Z11 ، از پاور جداگانه استفاده میشود. طبیعتاً پیشنهاد میشود از پاور اورجینال Bitmain یعنی APW7 1800 واتی استفاده شود.البته هزینه ای که برای دستگاه پرداخت خواهید کرد همراه با پاور اورجینال آن میباشد.

ماینر Antminer Z15 دارای توان پردازشی  420ksol/s میباشد و توان مصرفی 1510 وات ( حدود 7 آمپر) میباشد.این یعنی 4 برابر قدرت بیشتر از نسل قبلی و با همان مصرف برق!  این کار فقط از پس مهندسان بیت مین بر می آید و در واقع میتوان گفت در حد یک معجزه میباشد.

نکته : در  الگوریتم  Eqhash  واحد اندازه گیری توان استخراج ، کش (تراکش) نمیباشد و با واحد Solutions (راه حل ها) اندازه گیری میشود.

میتوان نتیجه گیری کرد که ماینر زد 15 با درآمد خوب و مصرف برق بهینه ای که دارد میتواند در گزینه های مصارف خانگی قرار بگیرد.همچنین قیمت آن بر اساس درآمد ،  به صرفه میباشد.جالب است بدانید در جدول پردرآمدترین دستگاه های ماینر ، Z15 توانسته به مدت طولانی در صدر جدول قرار بگیرد.

دستگاه ماینر Bitmain مدل Antminer Z15 در ژوئن سال 2020 با حداکثر نرخ کش ریت 420ksol/s به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شده و از نظر فیزیکی در ابعاد 290 *245 *133 میلیمتر و وزن 9 کیلوگرم تولید و با کیفیت عالی به فروش می رسد. این مدل از دستگاه انت ماینر دارای یک پاور است که قابلیت کار کردن با ولتاژ 12 ولت را داشته و میزان توان برق مصرفی آن برابر با 1510 وات می باشد. دستگاه ماینر Antminer Z15 برای اتصال به اینترنت از طریق درگاه و کابل شبکه امکان پذیر بوده و با حداکثر سرعت گیگابیت اترنت می تواند دیتا را انتقال دهد. میزان دمای عملیاتی این محصول بین 5 تا 45 درجه سانتیگراد است  که در محیط هایی با حداکثر رطوبت مطلوب 95 درصد به خوبی کار می کند.

سایر ویژگی های دستگاه انت ماینر بیت مین Z15 420ksol/s :

  • وزن: 9 کیلوگرم
  • تولید صدا: 72db
  • دمای عملیاتی مطلوب: 5 تا 45 درجه سانتیگراد
  • رطوبت مطلوب: 5 تا 95 درصد
  • ارزهای قابل استخراج: زی کش (ZEC)، زن کش (ZEN) و هاش (HUSH)