دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

دوربین Instax Mini 9 فوجی فیلم توسط دو باتری قلمی از نوع AA تغذیه میشود. تمام باتری های قلمی معمولی در بازار از جمله باتری های شارژی با این دوربین سازگاری دارند. هر بار شارژ باتری در این دوربین برای ثبت و چاپ حدود ۱۰۰ عکس کفایت میکند.

دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9، ساخت فوجی فیلم به منظور گرفتن عکس سلفی به روز رسانی شده است (قرار دادن آینه ای کوچک در قسمت جلوی دوربین) با چاپ عکس هایی به سایز کارت بانکی، طراحی فوق العاده به همراه لنز 60 میلی متری فوجی فیلم با دیافراگم 12.7 که فوکوس ثابت از فاصله 60 سانتی متری تا بی نهایت را ارائه می دهد و به همراه یک آینه کوچک که در جلوی دوربین قرار گرفته تا عکاسی سلفی را آسانتر کند. به همراه این دوربین یک مبدل لنز ماکرو می باشد که حداقل فاصله فوکوس را کاهش می دهد تا از سوژه های نزدیک راحت تر عکاسی کنید.

دوربین‌های سری «Instax9» بهترین انتخاب برای تمام کسانی هستند که می‌خواهند عکاسی چاپ سریع را امتحان کنند و دوربین از برند «فوجی فیلم» کاربرپسندترین مدل آن‌هاست.

 دوربین Fuji قیمت مناسبی دارد. کار با آن بسیار آسان و جذاب است. هنگام کار با آن گیج نمی‌شوید. بیش از آن که درگیر مقاصد زیبایی‌شناسانه باشد، می‌خواهد کارش را انجام دهد و لحظات را ثبت کند و برای هر دو گروه مناسب است؛ چه کسانی که تازه می‌خواهند به این عرصه وارد شوند و چه افرادی که خبره هستند.

دوربین instax mini 9 با قیمت معقولانه‌ ای به فروش می‌رسد. فیلم مخصوص Instax همه جا پیدا می‌شود و به دلیل اینکه، از جایگزین‌های دیگر مانند پولاروید ارزان‌تر و شناخته‌شده‌تر است حتی رقبای فوجی و تولیدکننده‌های دیگر نیز از آن استفاده می‌کنند.

راهنمای دوربین instax mini 9
  1. 1: چراغ لامپ فلش 
  2. 2: منظره یاب 
  3. 3: دکمه شاتر 
  4. 4: پوشش لنز / لنز 
  5. 5: آینه خودنگاره 
  6. 6: بشکه لنز
  7. 7: شکاف بیرون انداختن فیلم
  8. 8: حسگر روشنایی
  9. 9: نشانگر روشنایی
  10. 10: شماره گیری تنظیم روشنایی
  11. 11: دکمه روشن / خاموش 
کارایی دوربین instax mini9
  • 12: قلاب بند
  • 13: درب باتری
مشخصات فنی دوربین instaz mini9
  • 14: قفل درپوش پشتی
  • 15: پنجره تأیید بسته فیلم 
  • 16: پشت جلد
  • 17: چراغ شارژ فلش
  • 18: چشمی 
  • 19: پیشخوان فیلم 
  • 20: برگه ها

رنگ بندی

جذاب ترین بخش این دوربین جنس بدنه تمام پلاستیکی است که باعث تنوع رنگیه بسیار بالا وجذابیت در تمامی رنگ ها شده است که به کاربران و دوستداران این محصول اجازه انتخاب رنگ مورد علاقه خود را میدهد .

رنگ بندی دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9 رنگ سبز دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9 رنگ آبی دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9 رنگ فیروزه ای دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9 رنگ سفید دوربین عکاسی چاپ سریع INSTAX MINI 9

نتیجه گیری

از هنگام پیدایش دوربین های عکاسی دیجیتال، رفته رفته حضور عکس های کاغذی در زندگی ما کمرنگ و کمرنگ تر شد. هزاران عکس دیجیتال در گوشی هوشمند و یا کامپیوتر ما و شما لحظه به لحظه زندگی را ثبت کردند، اما ممکن است تمام این تصاویر با یک اشتباه کوچک از حافظه گوشی یا کامپیوتر ما پاک شوند. اینجاست که ارزش عکس های چاپی که شاید سال ها در آلبوم های ما محفوظ ماندند بیشتر نمایان شود.

قیمت بسیار مناسب به همراه طراحی بی نظیر و عملکرد بسیار ساده و کاربردی Instax Mini 9 سه عامل موثر و اصلی موفقیت این دوربین در تمامی ابعاد میباشد میتوان اشاره کرد که Instax Mini 9 یک انتخاب مناسب و بسیار جذاب برای هدیه به عزیزان شما است.

Instax Mini 9 مشخصات فنی پیچیده ای ندارد همه چیز قابل ملاحظه و درک است فوجی فیلم در نهایت سادگی و زیبایی این محصول را روانه بازار کرد.