دوربین خودرو D33 بیسیم، ثبت وقایع و ضد سرقت

دوربین خودرو و ماشین مدل D33 یک دوربین ضد سرقت با امکان ثبت وقایع درون خودرو شماست.

  • کیفیت فیلمبرداری Full HD
  • ارسال زنده تصاویر 
  • دارای LCD 3.2 اینچی
  • دارای سنسور سرعتی
  • دارای سنسور ضد لرزش
  • قدرت زوم بالا
  • ثبت وقایع
  • دوربین رم خور پشتیبانی رم تا 32 گیگ
  • کارایی آسان روی تمامی سیستم عامل ها IOS/ANDRIOD?/Windows/2000
  • ضبط صدا به همراه تصویر
  • باتری 5.5V 
  • اتصال به فندکی خودرو
  • دارای وای فای WIFI اتصال به موبایل
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

دوربین خودرو D33

دوربین خودرو این روزها استفاده های بسیاری دارند و یکی از اولویت ها برای محافظت از هر خودرویی به شمار میآیند، این دوربین های خودرو نوع ها و کارایی های مختلفی دارند، برخی از آنها برای راهنمایی کردن راننده در هنگام پارک کردن خودرو طراحی شده اند که چند دوربین در عقب و جلوی خودرو کار گذاشته میشود و در حین پارک کردن تصاویر این دوربین ها بر روی آیینه پخش میشود.

البته دوربین های خودرو با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار پیشرفت داشته اند، به طوری که بسیاری از این محصولات یک دوربین هم روی خود آیینه دارند که همین دوربین کار محافظت از خودرو را دارد و از محیط پیرامون خودرو فیلمبرداری میکند. در دوربین خودرو D33 قابلیت ها بسیار بیشتر و قوی تر هستند، این دوربین خودرو هوشمند حتی دارای سیستم صوتی هوشمند میباشد که راننده میتواند به دوربین خود دستور بدهد. در ادامه به توضیح پیرامون قابلیت های شگفت انگیز دوربین خودرو D33 میپردازیم، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

دوربین خودرو D33 محافظت از خودرو شما

قابلیت اتصال به وای فای WIFI

اولین و جالب ترین قابلیت این دوربین خودرو قابلیت اتصال به WIFI میباشد به طوری که میتوانید از این دوربین به عنوان یک دوربین مراقبتی بسیار عالی نیز استفاده کنید، به عنوان مثال: در نظر بگیرید خانواده ای برای پسر جوان خود ماشینی میخرند، میتوانید با نصب این دوربین در خودرو نه تنها از خودرو مراقبت کنید بلکه به فرزند خود نیز نظارت داشته باشید. البته این فقط میتواند یکی از استفاده های WIFI در این دستگاه ها باشد، شما میتوانید 24 ساعته با این دوربین در تماس باشد و به راحتی در هر ساعت از شبانه روز و حتی زمان هایی که خودرو شما در پارک هست ، خودرو و اطراف خودرو را چک کنید.

دوربین D33 در اپلیکیشن خود یک سیستم هشدار دهنده هوشمند نیز دارد که در این سیستم دوربین در حالت موشن حرکتی قرار میگیرد و در صورت تردد افراد در محدوده دوربین ، به صورت خودکار یک اعلان (Notifications) بر روی گوشی موبایل شما ارسال میکند وشما را از حضور فردی در اطراف خودرو شما را  مطلع می کند که البته این کار نیاز به این دارد که یک مودم جداگانه درکنار دوربین قرار دهید که بتوانید از طریق این مودم، دوربین را به اینترنت متصل کنید و در هر جایی که هستید از طریق اینترنت تصاویر را به صورت آنلاین ببینید.

موشن حرکتی

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین موشن حرکتی آن میباشد که میتواند در صورت حضور هر کسی در اطراف خودرو شما یک اعلان بر روی گوشی هوشمند شما ارسال کند. قابلیت موشن حرکتی بسیار سودمند می باشد و در حال حاضر در سال 2020 یکی از آپشن های مهم در حفاظت از خودرو داشتن دوربین بر روی خودرو می باشد. خوب در حال حاضر دوربین خودرو D33 میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

وقتی ما از محافظت حرف میزنیم به طور کلی منظور مان محافظت در تمامی مواقع می باشد، ممکن است شما در حین رانندگی دچار صانحه ای بشوید و این دوربین به طور کامل از صانحه فیلمبرداری میکند که ممکن است بعدا برای تشخیص مقصر استفاده شود. از طرفی در حین رانندگی از این دوربین میتوانید برای دید بهتر به اطراف و پشت خودرو برای کمک در رانندگی ساده و آسان برای شما باشد.

D33 دوربین ضد سرقت خودرو و ثبت وقایع

کیفیت فیلمبرداری باور نکردنی

در این دوربین از لنز دوربین های ورزشی بروز دنیا استفاده شده است، که هم تصویری که برای راننده ارسال میکند یک تصویر واقعی باشد و هم فاصله یک فاصله واقعی که راننده با دیدن دوربین دچار خطای دید نشود. البته قدرت لنز این دوربین ها دلایل دیگری نیز دارد، اول از همه اینکه این دوربین ها برای خودرو طراحی شده اند، بنابراین برای فیلمبرداری در سرعت های مختلف بسیار مناسب می باشد. از این رو بسیاری از ورزشکارانی که در رالی یا مسابقات اتومبیلرانی در هر شاخه ای که باشد از این دوربین های قدرتمند جهت رانندگی بهتر و زیر نظر گرفتن جاده استفاده میکنند. لنز دوربین این دستگاه چند لایه می باشد و مانع از ورود گرد و خاک می شود که همین موضوع عمر این نوع دوربین ها را چندین برابر میکند.

باتری لگراتوری (اتصال به فندکی )

یکی از ساده ترین روش هایی که میتوانید برق یک دوربین را در ماشین تامین کنید، اتصال آن به فندکی ماشین می باشد. در لوازم جانبی این دستگاه یک کابل اتصال به شارژر فندکی وجود دارد که به راحتی میتوانید با اتصال دستگاه به فندکی خودرو، دیگر نگران برق دوربین نباشید و دوربین شما همیشه روشن خواهد بود.

دوربین خودرو D33 دارای باتری 5.5V می باشد که یک باتری کاملا لگراتوری است، منظور از لگراتور این می باشد که باتری قابلیت این را دارد که همیشه تحت شارژ قرار بگیرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. پس نگران باتری دستگاه خود نباشید، هر چند که تیم فنی مینی دی وی پرو دارای تعمییر کار های بسیار حاذقی است که سال هاست در این حرفه مشغول به کار می باشند پس نگران هیچ چیز نباشید .

محتویات دوربین خودرو D33

دارای صفحه نمایشگر LED 3.2 Inches

این دوربین دارای یک نمایشگر کوچک اما بسیار با کیفیت بر روی خود دوربین می باشد، دوربین را میتوانید در کنار آیینه یا ستون های ماشین به سمت راننده قرار دهید، طوری که راننده به LED دوربین دید کامل داشته باشد، البته شما میتوانید هر وقت که خواستید جای دوربین را عوض کنید، آن را بغل آیینه عقب خودرو یا جلو قرار دهید. ولی تیم فنی مینی دی وی پرو از شما خواهش میکند که در حین رانندگی به هیچ وجه جای دوربین را تغییر ندهید، این نمایشگر به طوری طراحی شده است که درای نور ملایم صفحه است به طوری که چشم را نمی آزارد، شما میتوانید روی این LED با استفاده از کارت میکرو اس دی، فیلم پخش کنید. این دستگاه کارت میکرو اس دی تا 32 گیگ را ساپورت میکند .

نمایشگر دوربین خودرو D33

طراحی زیبا و استفاده آسان

این دوربین به طوری طراحی شده است که به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید چرا که سهولت استفاده از این دوربین ها این روز ها بسیار مهم شده است. استفاده کنندگان این دوربین ها افراد مختلف در هر رده سنی، با هر میزان علمی در مورد دوربین های ماشین یا دوربین های ورزشی و مینی دی وی یا هر نوع دوربین دیگری، سعی اصلی شرکت های تولید کننده این دوربین ها استفاده هر چه راحت تر از دوربین های تولید شده خود است چرا که هر مقدار استفاده از این نوع دوربین ها راحت تر باشد. شرکت میتواند طیف وسیع تری از خریداران را به محصولات خود جلب کند از این رو بیشتر دوربین هایی که در سر تا سر دنیا تولید میشوند، استفاده کردن از آنها بسیار آسان می باشد. البته ما در دوربین خودرو D33 اوج این سادگی را حس میکنیم چرا که این دوربین خودرو به طوری طراحی شده است که با چند دکمه بتوانید به راحتی دوربین را کنترل کنید، در عکس پایین در مورد دکمه های دوربین توضیحاتی داده شده است.

راهنمای دوربین خودرو D33

لحظه های زیبای خود را جاودانه کنید

دوربین های خودرو همانطور که پیشتر گفتیم برای محافظت از خودرو استفاده می شوند ولی بسیاری از خانواده های خوش ذوق با نصب این دوربین ها در خودروی خود، از تمام لحظات زیبای یک گردش یک روزه تا مسافرت های طولانی فیلمبرداری میکنند و میتوانند از این تصاویر فیلم های بسیار زیبایی بسازند.

به عنوان مثال بعد از فیلمبرداری با استفاده از تکنولوژی TIME Lapse میتوانید فیلم گرفته شده را 10 ها بار سریع تر کنید و کل سفر 1 هفته ای خود را به کمتر از 10 دقیقه تبدیل کنید یا میتوانید در حین رانندگی از مناظر چشم نواز جاده فیلمبرداری کنید، بدون اینکه به گوشی همراه خود دست بزنید یا برای فیلمبرداری وقت بگذارید، از این رو با داشتن یک چنین دوربینی در خودرو خود نتنها میتوانید از آن محافظت کنید، بلکه میتوانید در کارهای بسیار دیگری نیز از این دوربین ها استفاده نمایید .

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    ِD33
  • جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه

تصاویر

دوربین خودرو D33 بیسیم، ثبت وقایع و ضد سرقت
دوربین خودرو D33 بیسیم، ثبت وقایع و ضد سرقت
دوربین خودرو D33 بیسیم، ثبت وقایع و ضد سرقت
دوربین خودرو D33 بیسیم، ثبت وقایع و ضد سرقت

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo کوروش

قیمت ی مودم چند است
جهت ارسال تصاویر بر روی موبایل وکنترل راه دور

21 اردیبهشت 1402 ساعت 17:05:57
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، بین 500 تا یک میلیون تومان.

23 اردیبهشت 1402 ساعت 11:20:59