• دید در شب دارد
  • قابلیت تشخیص چهره
  • لنز 8 مگا پیکسل
  • دارای افتابگیر برای جلوگیری از افتادن نور در لنز
  • دارای سنسور های داخلی مادون قرمز
  • قابلیت انلاین شدن با استفاده از DVR
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مدار بسته بولت SN-705s

امروزه دوربین های مدار بسته استفاده های بسیار زیادی دارند، از جمله موارد امنیتی و مراقبتی (منظور از کار های مراقبتی، استفاده از دوربین برای نظارت می باشد چرا که این دوربین ها تحت شبکه IP می باشند که به راحتی از هر جای دنیا می توانید به دوربین متصل شوید و مکانی که دوربین در آن قرار دارد را به صورت زنده و لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید) که دوربین های مدار بسته می توانند در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار گیرند.

بخصوص این مدل دوربین مداربسته بولت به خاطر ضد آب بودن آن به راحتی در هر مکانی قابل نصب و استفاده می باشد، در ادامه به توضیح پیرامون ویژگی ها نقاط ضعف و قوت این دوربین تحت شبکه مداربسته بیسیم می پردازیم.

دوربین مدار بسته SN-705s با قابلیت اتصال به اینترنت یک دوربین ضد آب قدرتمند

لنزی با قدرت فیلمبرداری 1080 FULL HD

امروزه کیفیت فیلمبرداری در دوربین های مدار بسته یکی از فاکتور های مهم خریدن این دوربین ها می باشد چرا که کیفیت فیلمبرداری است که مشخص میکند دوربین تا چه فاصله ای قابلیت فیلمبرداری را دارد یا چگونه قدرت دید در شبی دارد و یا چگونه لنزی با چه مقدار عمر در این دوربین استفاده شده است. از این رو دقت به نوع دوربین و لنز دوربین در خرید دوربین های مدار بسته امری حیاتی می باشد. دوربین مدار بسته SN-705s یک انتخاب بسیار عالی و مطمئن با کیفیت فیلمبرداری 1920 *1080 FULL HD به طوری که تا فاصله 300 متر در روز و 100 متر در شب، می تواند حتی در جاهای نم دار قرار بگیرد و تمامی مکان را لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید.

دوربین ضد آب

این دوربین از سری دوربین های مدار بسته ضد آب می باشد که به راحتی میتوانید در هر مکانی حتی در مکان های نم دار از این دوربین استفاده کنید. بسیار ی از کارخانه ها در قسمت انبار که کم و بیش تاریک تر از مکان های دیگر می باشد از این دوربین استفاده می نمایند. البته اینگونه دوربین های مدار بسته در استخر ها نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، همچنین به خاطر قابلیت ضد آب بودنشان در شهر هایی که بارندگی در آنها زیاد می باشد، مثل شهر های شمالی کشور عزیزمان این دوربین ها به راحتی با عمر بالا حتی در مکان های باز که دوربین در معرض مستقیم بارش باران قرار دارد نیز میتوان به راحتی از این دوربین های با کیفیت استفاده نمود.

قابلیت اتصال به IP اینترنت

یکی از ویژگی های اصلی این دوربین مداربسته بیسیم قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که با استفاده از این قابلیت به راحتی میتوانید مکانی را که دوربین در آن قرار گرفته است لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید و به راحتی میتوانید از این دوربین مداربسته WIFI بیسیم به عنوان یک دوربین نظارتی بسیار عالی استفاده کنید. امروزه مراقبت و نظارت بر محل کار رادنمان کاری را بسیار افزایش می دهد به طوری که اکثر مدیران موفق در شیوه های مدیریتی خود نظارت از طریق دوربین ها را نیز قرار می دهند. البته این ویژگی کاربرد های بسیار دیگری اعم از مراقبت از پرستار بچه و غیره را نیز دارا می باشد.

دید در شب

دید در شب در دوربین های مدار بسته فاکتور بسیار مهمی می باشد، دوربین مدار بسته SN-705s با قابلیت دید در شب بسیار قدرتمند مجهز به 47 LED به راحتی می تواند در تاریکی معمولی شب تا 100 متر و در تاریکی مطلق تا 20 متر به راحتی فیلمبرداری کندو البته قابلیت فیلمبرداری در تاریکی مطلق کار هر دوربینی نیست ولی در این مدل دوربین در تاریکی مطلق هم میتواننید تصاویر را ضبط نمایید.

نکات منفی دوربین

تنها نکته ای که می توان گفت این می باشد که در این دوربین لنز و سایر قطعات دوربین به شکل یک واحد می باشند. منظور این است که این دوربین دارای لنز جداگانه نمی باشد و تمامی قطعات دوربین به شکل یک واحد کار میکنن، زمانی که دوربین خراب شود باید خود دوربین را برای تعمییرات ببرید، البته این مورد جزو معایب دوربین به حساب نمی آید چرا که اکثر دوربین های مدار بسته به این شکل کار میکنند.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مدار بسته بولت SN-705s
دوربین مدار بسته بولت SN-705s
دوربین مدار بسته بولت SN-705s

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo دوربين‌ ورزشي و فيلم برداري

سلام سایت زیبا و قشنگی دارین ممنون میشم اگراز سایت من هم دیدن فرمایید و نظر دهید دوربين‌ ورزشي و فيلم برداري https://www.rabokala.ir/product-category/کالاي-ديجيتال/دوربين‌-ورزشي-و-فيلم-برداري/

30 شهریور 1398 ساعت 11:27:26
admin-minidvpro MiniDvPro

ممنون

23 مرداد 1401 ساعت 12:32:03