نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

دوربین مدار بسته دام بیسیم SN-902S IP WIFI

این دوربین مدار بسته از سری دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP می باشد که نسبت به قابلیت ها و کارایی آن قیمت بسیار مناسبی دارد، از طرفی این دوربین دارای قسمت های جدا از هم می باشد و از این رو می توان به راحتی آن را تعمییر کرد، در ادامه به توضیحات تخصصی تر در رابطه با این دوربین و نقاط قوت و ضعف آن می پردازیم، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

دوربین مدار بسته SN-902S با قیمت بسیار مناسب از سری دوربین های IP تحت شبکه

دوربین IP تحت شبکه

این دوربین از سری دوربین های تحت شبکه بیسیم می باشد که می توان به صورت زنده و انلاین تصاویر آن را لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید، از طرفی این دوربین انتخاب بسیار عالی برای مغازه ها و یا مکان های اداری که نیاز است که به کارکرد کارمندان نظارت کامل داشت، انتخاب بسیار مناسبی می باشد، البته این دوربین های IP را در صورت تنظیم صحیح و استفاده از دستگاه گیرنده DVR مناسب می تواند این قابلیت را داشته باشد که از سر تا سر دنیا، هر کجا که باشید بتوانید تصاویر دوربین های خود را همیشه و هر لحظه چک کنید.

دوربین مدار بسته SN-902S با قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه

ضد آب

این دوربین از سری دوربین های ضد آب می باشد، از این رو میتوانید از این دوربین در استخر ها انبار هایی که در آنها نم و رطوبت و جود دارد و حتی در زیر زمین در مکان هایی که تاریکی مطلق است این دوربین مداربسته بیسیم دام به راحتی میتواند فیلمبرداری نمایید، این ویژگی ضد آب بودن باعث می شود که دوربین دارای بدنه ی قدرتمند تر و خاص تری نسبت به سایر مدل های معمولی باشد و از این رو عمر دوربین بسیار زیاد افزایش میابد که این دوربین را چندین سال است جز برترین و مقاوم ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار ایران می باشد.

دوربین مدار بسته با قدرت فیلمبرداری فول اچ دی FULL HD  ولنزی با قدرت 1920*1080

قدرت فیلمبرداری

دوربین مدار بسته دام SN-902S دارای لنز متغییر می باشد (منظور از لنز متغییر این است که به راحتی میتوان لنز دوربین را در صورت نیاز، بدون اینکه به قسمت های دیگر دوربین ربطی داشته باشد، عوض کنید ) و همین ویژگی باعث می شود که به راحتی این دوربین قابل تعمییر باشد از طرفی لنز دوربین با کیفیت 1920*1080 فول اچ دی FULL HD قابلیت فیلمبرداری با کیفیت بسیار بالایی را دارد که نسبت به قیمت دوربین انتخاب بسیار عالی می باشد همانطور که راجع به دید در شب این دوربین صحبت کردیم قابلیت دید در شب در تاریکی مطلق تا 20 متر میتواند فیلمبرداری کند و در تاریکی معمولی شب تا 100 متر را به راحتی فیلمبرداری میکند.

دوربین مدار بسته SN-902S یک دوربین ضد آب با عمر بسیار بالا

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مدار بسته SN-902S
دوربین مدار بسته SN-902S
دوربین مدار بسته SN-902S

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها