دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم

دوربین مینی دی وی مدل MD 80 درجه دوم همان قابلیت های دوربین اصلی MD 80 را دارد، با کیفیت فیلمبرداری بالا و همچنین تمامی امکانات مورد اصلی خود با این تفاوت که این دوربین بند انگشتی دارای بدنه ی پلاستیکی میباشد.

نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم 

این دوربین کوچک همانطور که در بالا ذکر شده است مدل درجه دوم دوربین MD 80 میباشد که همان قابلیت های مدل اصلی خود را دارد، فقط دارای یک سری تفاوت های جزئی میباشد که کاملا در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، در ادامه با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

قدرت فیلمبرداری

این دوربین دارای همان لنز اصلی دوربین MD80 (مدل اصلی) میباشد، در مدل درجه دوم این دوربین کیفیت فیلمبرداری فقط مقدار کمی کاهش پیدا کرده است . قدرت فیلمبرداری در دوربین مدل اصلی FULL HD میباشد ولی در مدل درجه دوم کیفیت فیلمبرداری 720p میباشد، در هر دو دوربین زاویه ی دید 170 درجه میباشد که برای دوربینی با این ابعاد کوچک ویژگی بسیار عالی و چشمگیری میباشد.

دوربین مینی دی وی MD 80 درجه دوم با قدرت فیلمبرداری بالا

دید در شب

این دوربین دارای دید در شب نیز میباشد، از لحاظ دید در شب از مدل اصلی خود تفاوت چندانی ندارد، ولی تیم فنی مینی دی وی پرو این دوربین را برای افرادی که از قابلیت دید در شب در شرایط تاریکی مطلق میخواهند از این دوربین استفاده کنند، پیشنهاد نمیکند، زیرا این دوربین قابلیت فیلمبرداری در تاریکی مطلق را ندارد ولی برای این شرایط (تاریکی مطلق) دوربین QQ6 میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

دوربین بند انگشتی مدل MD80 درجه دوم دارای قابلیت دید در شب

میزان زمان فیلمبرداری

این دوربین به طور میانگین با هر بار شارژ کامل که 2 ساعت به طول می انجامد، قدرت فیلمبرداری بین 4/5 تا 5 ساعت را دارد ولی این دوربین دارای باتری رگلاتور دار میباشد و همین ویژگی باعث شده است که این دوربین در حالت اتصال به شارژ نیز قدرت فیلمبرداری را داشته باشد و از این رو میتوان از این دوربین به عنوان یک دوربین مدار بسته نیز استفاده کرد.

حالت های مختلف دوربین (MODE)

قبل از هر چیزی باید این نکته ذکر شود که حالت های مختلف دوربین با چراغ LED بالای دوربین قابل تشخیص میباشد، دارای 3 حالت مختلف میباشد که هر کدام چراغ مخصوص به خود را دارند.

همانند مدل اصلی خود دارای 3 حالت میباشد که در ادامه به توضیح پیرامون این حالت ها میپردازیم:

  • حالت فیلمبرداری: زمانی که چراغ دوربین به رنگ آبی باشد یعنی دوربین در حالت فیلمبرداری قرار دارد و در حال فیلمبرداری میباشد.
  • حالت عکسبرداری: زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز باشد یعنی دوربین در حالت عکسبرداری قرار دارد که با هر بار فشار دادن دکمه ی بالای دوربین، یک عکس گرفته میشود.
  • حالت سنسور حرکتی: زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز و آبی باشد یعنی اینکه دوربین در حالت سنسور حرکتی قرار دارد، در این حالت دوربین را با خیال راحت در مکان مورد نظر خود قرار دهید و دوربین با دیدن کوچکترین حرکت، یا کوچکترین صدا شروع به فیلمبرداری میکند.یکی از ویژگی های عالی این دوربین همین حالت است، دوربین در حالت سنسور حرکتی تا 240 ساعت میتواند در حالت اسند بای باقی بماند و با کوچکترین حرکتی شروع به فیلمبرداری میکند و دوباره به حالت استند بای بر میگردد.

راهنمای استفاده از دوربین MD80 درجه دو

استفاده از این دوربین بسیار ساده میباشد و البته در دفترچه راهنمای محصول به طور کامل میتوانید تمام موارد مربوط به استفاده از دوربین را مطالعه بفرمایید، ولی چون  راهنمای این دوربین ها با زبان لاتین میباشد، به همین منظور تیم فنی مینی دی وی پرو تصمیم دارد که برای هر دوربین به زبان زیبا و ساده ی فارسی راهنمای استفاده کردن را با توضیحات کامل و تخصصی برای هر محصول را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

حالت های دوربین 

این دوربین دارای 3 حالت 1-فیلمبرداری، 2-عکسبرداری، 3-سنسور حرکتی میباشد که در این دوربین ها با چراغ LED که در بالای دوربین قرار دارد نشان داده میشوند:

فیلمبرداری :

زمانی که چراغ دوربین به رنگ آبی باشد یعنی دوربین در حالت فیلمبرداری قرار دارد، برای شروع یا قطع کردن فیلمبرداری فقط کافیست که دکمه ی بالای دوربین را فشار دهید تا فیلمبرداری STOP و با یک فشار دیگر دوربین دوباره شروع به فیلمبرداری میکند.

عکسبرداری :

زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز باشد یعنی دوربین در حالت عکسبرداری میباشد و با هر بار فشار دادن دکمه بالای دوربین، یک شات عکس گرفته میشود.

سنسور حرکتی:

زمانی که چراغ دوربین قرمز و آبی باشد، دوربین در حالت سنسور حرکتی قرار دارد، در این حالت دوربین را در جای مناسب خود قرار دهید و رها کنید که خود دوربین با شنیدن کوچکترین صدا یا حرکتی شروع به فیلمبرداری میکند، دوربین در این حالت قابلیت این را دارد که تا 240 ساعت در حالت استند بای باقی بماند و با کوچکترین حرکت یا صدایی خود دوربین شروع به فیلمبرداری میکند.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم
دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo رضا

سلام یک دوربین md80دارم باطری خراب شده و فیلمبرداری نمیکند ولی روشن میشود تعمیر میکنید

26 آبان 1402 ساعت 11:34:09
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام، بله امکان تعمییر هست.

27 آبان 1402 ساعت 09:55:18
user-cmt-logo مجید

سلام .میشه دوربین رو تا چند ساعت یه جایی نصب کرد بعد محتویاتش رو نگا کرد .یعنی خودش ضبط میکنه .و میشه تصاویر ضب شده رو به گوشی منتقل کرد

15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:42:54
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام با هر بار شارژ 2 ساعت فیلمبرداری میکنه ، روی رم میکرو اس دی ضبط میکنه بعدا میتونید هم رو موبایل هم رو لپ تاب ببینید .

15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:07:52
user-cmt-logo حسین

1-برد وایرلس این دوربنی چقدره؟ 2- فرق این دوربین که میگید درجه 2 با بقیه که بالای 600 هزار قیمتشونه چیه فقط چون کیفیت این 720 و اونا 1080؟3- من میخوام با وایرلس خود لپتاپ به این دوربین وصل بشم و در فاصله حدودا 15 تا 20 متری این دوربینو بذارم، به شارژ برقی هم وصل کنم تا به صورت دائم فیلمارو روی لپ تاپ ضبط کنه این امکان هست؟ 4- اگه این امکان هست بازم نیاز به مموری کارت هست؟ اگه میشه تلگرام یا واتساپ بدید

14 اسفند 1398 ساعت 13:33:10
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام این دوربین قابلیت وایرلس رو نداره ، دوربین های Q7 این قابلیت را دارند و یکسری از دوربین های ورزشی ، فرق اصلی اش بدنه اش هست که این پلاستیکی هست اون یکی آلمنیومی ، به شارژر وصل میتونید بکنید ، مموری میکرو اس دی میخوره ، شماره تماس هم بالای سایت نوشته شده است .

16 اسفند 1398 ساعت 11:54:07