• دوربین ورزشی دی جی آی مدل Osomo Action
  • 2 صفحه نمایش لمسی (جلو و عقب دوربین)
  • کاملا ضد آب تا عمق 11 متری - قاب ضد آب تا عمق 60 متری
  • کیفیت فوق العاده فیمبرداری 4k با تکنولوژی HDR
  • انواع کیفیت ها : 4K(16:9) - 4K(4:3) - 2.7K(4:3) - 2.7K(16:9) - 1080p - 720p
  • پشتیبانی از حافظه بالا تا 256 گیگابایت
  • فیمبرداری بدون لرزش (RockSteady)
  • عکسبرداری تا 12 مگاپکسل
  • ارسال زنده تصاویر
  • حالت TimeLeaps تا 8x آهسته تر
  • محدوده زوم تا 10 برابر بزرگ نمایی
  • و ...
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین ورزشی DJI Osomo Action

شرکت DJI یکی از شرکت های پر آوازه تولید کننده دوربین های ورزشی در جهان می باشد، به طوری که در دوره کوتاه فعالیت خود توانسته سهم بسزایی از بازار فروش دوربین های ورزشی را برای خود کند. دوربین ورزشی Osomo Action دارای 2 صفحه نمایش در جلو (2.5 اینچ) و عقب دوربین است.

✓دوربین ورزشی دی جی آی مدل Osomo Action با فیلمبرداری و عکسبرداری HDR حالت فیمبرداری طبیعی بین مناطق پرجزئیات و تاریک را به همراه دارد، و گرفتن جزئیات غنی که اغلب در محیط هایی با نورپردازی پیچیده از بین می رود. Osmo Action دارای کیفیت بالای فیلمبرداری 4k (شفاف و تمیز) با سرعت 60 فریم در ثانیه که شما این اطمینان را می دهد که فیلم های شما همیشه با جزئیات لحظه مطابقت دارند. (در قیمت بعدی توضیحات تمامی کیفیت های فیلمبرداری این دوربین ورزشی ذکر شده است).

✓ دوربین ورزشی DJI Osomo Action با استفاده از فناوری RockSteady فیلم های پایدار و بدون لرزش را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شرکت DJI این فناوری را با الگوریتم پیچیده تری ترکیب کرده و حالت پشرفته این فناوری را با نام RockSteady EIS ارائه می دهد.

✓ حرکت آهسته 8 برابر ، Timelapse حرکت آهسته 8x با وضوح 1080p و سرعت فیلمبرداری 240fps، هر حرکت سریع و آهسته ای را با تکنولوژی تایم لپس ضبط می نماید.

✓ مقاوم در برابر دما با استفاده از یک مهر و موم ضد آب و یک پوشش آبگریز روی صفحه لمسی پشتی، Osmo Action تا عمق 11 متر ضد آب است که این دوربین ورزشی را به عنوان همراه زیر آب کامل تبدیل می کند. باتری های چند منظوره حتی در محیط های بسیار سرد با درجه حرارت کم عملکرد خوبی دارند.

✓ حالت سفارشی به شما امکان می دهد تا حالت های عکسبرداری و تنظیمات نوردهی که اغلب استفاده می کنید را ذخیره و مجدد استفاده نمایید. 

دوربین فیلم برداری ورزشی دی جی آی مدل Osmo Actionدوربین ورزشی DJI Osomo Action

مشاهده زنده Live The Action

هر زمان که بخواهید، در هر جایی یا در حال انجام هر ورزشی، به راحتی میتوانید از این دوربین برای فیلمبرداری دقیق استفاده نمایید، چرا که این دوربین دارای 2 ال سی دی (LCD) یکی در عقب و دیگری در کنار لنز دوربین می باشد، که به فرد استفاده کننده این قابلیت را می دهند که به راحتی بتواند، مسیر فیلمبرداری را راهنمایی کند و پیش ببرد، البته که این ویژگی بسیار خاص باعث میشود که در هر شرایطی و در حین انجام هر کاری بتوانید از مکان های دلخواهتان فیلمبرداری کنید و لحظات پر هیجان و خاطره انگیز خود را جاودانه کنید.

شاید در نگاه اول این به نظر شما برسد که در هر شرایطی نمی توان از این دوربین استفاده کرد چرا که ممکن است از دست فرد بیفتد و دوربین ضربه ببیند که باز هم شرکت DJI برای رفع این مشکل نیز راه حلی پیدا کرده است و بدنه این دوربین را طوری طراحی کرده است که هر دو نمایشگر دوربین کاملا ضد ضزبه و ضد آب باشند که این موضوع باعث می شود عمر دوربین چندین برابر شود .

تکنولوژی سنگ ثابت Rock Steady

بعد از سالها کار و تلاش به وقفه روی سنسور های ضد لرزش، شرکت DJI توانسته این تکنولوژی پیشرفته را روی این دوربین های ورزشی قدرتمند پیاده سازی کند. این تکنولوژی به طوری طراحی شده است که دوربین از قبل قدم بعدی شما را پیش بینی میکند و از هر گونه لرزش احتمالی جلوگیری میکند، حال هر چه حرکت شما شدید و قوی باشد، برای این دوربین هیچ تفاوتی ندارد، این دوربین برای ورزش هایی مثل اسکیت، اسکی توی برف، موتورسواری کوهستان، و کلیه ورزش هایی که نیاز به حرکت های سریع و خشن دارند، بسیار مناسب می باشد. تکنولوژی همگون سازی نیز در این دوربین وجود دارد که میزان لرزش را با حرکت ورزشکار هماهنگ میکند و باعث میشود که دوربین تصاویر را با کیفیت بسیار بیشتری ثبت و ضبط کند.

اطلاعات دقیق تر با تکنولوژی HDR

در دوربین DJI Osmo Action قدرت پردازش نور بسیار افزایش پیدا کرده است که در مدل های قبلی این نوع دوربین ها در جاهایی که نور زیاد وجود داشت مثل نور زیاد خورشید، زمانی که فرد می خواست با دوربین عکس بگیرد یا فیلمبرداری کند تصویر یاکمی تار یا بسیار روشن میشد. در دوربین ورزشی DJI Osomo Action Cam به طور کلی این مسئله برطرف شده است چرا که این دوربین مجهز به سنسور های بسیار زیاد همگون سازی رنگ می باشد که این ویژگی باعث میشود که دوربین در هر محیطی و تحت هر نوع نوری  بتواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت و ضبط کند.

مود های دوربین

این دوربین دارای مود های بسیار گوناگونی می باشد که به راحتی میتوانید با استفاده از این حالت ها عکس های زیبایی را بگیرید، منظور از مود های دوربین مانند Snap Chat می باشد که شما میتوانید فضا را به کلی عوض کنید، در ادامه به طور کامل در مورد حالت های این دوربین ورزشی قدرتمند توضیح میدهیم.

اسلوموشن Solo-Mo 8X

قدرت بالا در حالت اسلوموشن بسیار مهم می باشد چرا که ورزشکاران با استفاده از این حالت حرکت های خود را با سرعت بسیار پایین بازدید میکنند و بارها و بارها این کار را تکرار میکنند تا کوچکترین اشکال حرکتی خود را برطرف کنند، بخصوص در ورزش هایی مثل اسکیت بورد، یا دوچرخه سواری، که نحوه صحیح پرش و قرار گرفتن پاها برای کسب امتیار کامل بسیار حیاتی می باشد، از این گذشته چون تمامی حرکت های ورزشی هیجان خاص خود را دارد، با استفاده از این حالت می توانید حرکت های زیبای ورزشی خود را با سرعت بسیار پایین مشاهده کنید و لذت ببرید.

تنظیم آهنگ بر روی فیلم یا عکس (به صورت زنده live)

یکی دیگر از مودهای قابل توجه دوربین DJI Osmo Action، قابلیت صدا گذاری همزمان می باشد که با استفاده از این مود میتوانید همزمان که دارید فیلم یا عکسی میگیرید و موزیکی را نیز به فیلمبرداری خود بیفزایید، که دوربین برای ساخت مستند های خاص نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدیو سریع Time Lapse

باعث میشود که بتوانید روی فیلم های بسیار طولانی به راحتی کار کنید و خیلی سریع به زمان دلخواه خودتان در فیلم گرفته شده برسید، البته بسیاری از افراد از این ویژگی برای تولید فیلم های دیگری نیز استفاده میکنند.

زمان بندی عکاسی Time Shooting

با استفاده از این حالت میتوانید یک بازه زمانی برای دوربین خود تعریف کنید که نسبت به زمانی که تعیین کردید، دوربین به طور خودکار عکسبرداری میکند این قابلیت برای تصویر برداری دقیق، و پست گذاری مناسب در شبکه های مجازی بسیار مناسب و کار آمد می باشد.

حالت سفارشی Custom mode

یکی از قابلیت های DJI Osmo Action تنظیمات بسیار راحت آن می باشد که دارای setting بسیار راحتی می باشد که هر کاربری با هر میزان دانش، راجع به این دوربین ها می تواند به راحتی از تمامی حالت های دوربین استفاده کند و هر وقت که لازم بود به راحتی حالت های دوربین را تغییر دهد.

دکمه تغییر سریع Quick Switch

دکمه تغییر سریع به افراد این قابلیت را می دهد که به راحتی بتوانند حالت های دوربین را عوض کنند یا وارد تنظیمات شوند یا لنز دوربین را تعویض کنند( همانطور که می دانید این دوربین دارای دو لنز، یکی در عقب و دیگری در جلو می باشد ) که این امر کار ورزشکاران را بسیار راحت کرده است چرا که در حین ورزش خیلی مشکل است که قرد وارد تنظیمات شود و حالت مورد نظر خود را انتخاب کند که این دکمه باعث شده، این موضوع به راحتی هر چه تمام تر انجام پذیرد.

دکمه Snap shot

دکمه Snap shot یعنی اینکه شما هیچ لحظه ای را از دست نمی دهید، زمانی که دوربین در حالت استند بای هست و یا خاموش می باشد، شما فقط با فشار دادن این دکمه دوربین را روشن و فیلمبرداری را شروع می کنید. البته که این قابلیت به فیلمبرداری سریع  و از دست ندادن کوچکترین حرکات ورزشی می انجامد.

کنترل از طریق صدا Voice control

دوربین دارای حالت های مختلف می باشد که هر کدام از این حالت ها صدای خاص خود را دارد، به عنوان مثال زمانی که باطری دوربین در حال اتمام می باشد، دوربین صدایی را ایجاد میکند که فرد متوجه شود که باتری در حال اتمام می باشد.

ضد آب تا عمق 11 متری

عمق 11 متری برای هر دوربینی قابل دسترسی نمی باشد، البته امروزه قاب ها و لوازم های جانبی بسیار قدرتمندی وجود دارند که شما با قرار دادن دوربین در این قاب ها میتوانید تا عمق 40 متری در آب فرو بروید. این دوربین در داخل آب نیز از کیفیت فیلمبرداری بالایی برخوردار است.

لنز 3 لایه

پوشش لنزی DJI Osmo Action از 3 لایه تشکیل شده است که به هیچ وجه هیچگونه خاک یا گرد و غباری لنز دوربین را کثیف نمیکند، از این رو این موضوع باعث می شود که در هر شرایط سختی بتوان با دوربین فیلمبرداری کرد.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    DJI Osmo
  • مدل
    DJI Osmo Action
  • ابعاد
    65×42×35 mm
  • وزن
    124 گرم
  • مشخصات حسگر و تصویر
  • نوع حسگر
    1/2.3" CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    ۱۲ مگابایت
  • دقت حسگر
    ۱۲ مگابایت - FOV: 145° f/2.8
  • فیلمبرداری
  • رزولوشن فیلم
    4K / 2.7K / 1080P / 720P
  • سرعت فیلمبرداری
    4K@60fps | 2.7K@6fps
  • فرمت فیلم
    MOV, MP4 - H.264
  • توضیحات فیلم
    فیلمبرداری اسلوموشن - تایم لپس -
  • صدا
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد
  • عکسبرداری
  • قابلیت عکسبرداری
    دارد
  • رزولوشن عکس
    12MP
  • فرمت عکس
    JPEG/JPEG+DNG
  • سایر مشخصات
  • WIFI
    دارد
  • Bluetooth
    دارد

تصاویر

دوربین ورزشی DJI Osmo Action
دوربین ورزشی DJI Osmo Action
دوربین ورزشی DJI Osmo Action
دوربین ورزشی DJI Osmo Action

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo Saeed

سلام آیا به عنوان وب کم میتوان استفاده کرد

04 دی 1401 ساعت 18:56:10
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام، خیر، دوربین های وبکم و باید استفاده کنید.

06 دی 1401 ساعت 11:19:57
user-cmt-logo Saeed

سلام کیفیت فیلمبرداری در حرکت SoMo action خوب است .

03 دی 1401 ساعت 16:10:17
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام، بله سنسور های بسیار قوی ضد لرزش دارد.

06 دی 1401 ساعت 11:19:18