در این محصول شما میتوانید یک پک کامل از تجهیزات امنیتی را داشته باشید، این ردیاب دارای قابلیت ارسال مکان به صورت لحظه به لحظه و همچنین ضبط صدا است، کارکرد بسیار ساده و راحت.

  • ردیاب دوربین دار کوچک GPS با قابلیت ردیابی
  • ردیاب خودرو
  • مکان یابی دقیق با gps و زنگ هشدار آنلاین
  • اطلاع دقیق از محل
  • ضبط صدا
  • ضد سرقت خودرو
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی ردیاب دوربین دار مدل GF08

ردیاب دوربین دار کوچک مدل GF-08 یک ردیاب و مکان یاب با GPS و GPRS است که دارای زنگ هشدار به صورت انلاین توسط سیم کارت نصب شده بر روی این دوربین است. اولین قابلیت این محصول ردیاب آن میباشد که به راحتی میتوانید با نصب یک نرم افزار بر  روی گوشی هوشمند خود هر لحظه از جای دقیق این دوربین اطلاع داشته باشید، این موضوع میتواند قابلیت های زیادی را در بحث ضد سرقتی این دوربین داشته باشد و همچنین می توان از این قابلیت برای ردیابی خودرو شخصی به راحتی استفاده کرد.

 این محصول یک ردیاب فوق حرفه ای است.✓یک دوربین ضد سرقت خودرو است.✓هشدار دهنده با ارسال دقیق محل. از حالت آماده به کار طولانی بهره می برد.✓قابل نصب بر روی خودرو، موتور، دوچرخه، حیوانات و... .✓ یک ردیاب GPS با عملکرد بوت شارژ خودکار ✓MMS.

این دوربین،کوچکترین ردیاب MMS است که در حال حاضر در بازار موجود است، هشدار دهنده پیشرفته بهترین محصول مقرون به صرفه در بین محصولات موقعیت یابی و مکان یابی است. این محصول جعلی نیست که از تراشه های مخدوش استفاده کند. MiniDvPro به شما این اطمینان را می دهد که محصول مورد نظر 100% اورجینال است. محصول مورد نظر بسیار کوچک بوده و به سختی قابل شناسایی در محیط است زیر ابعاد آن 8x3x1.5 سانتی مترِ می باشد که از همین رو جزو دسته دوربین کوچک مخفی محسوب می شود.

دوربین کوچک ردیاب مدل gf-08 - ردیاب خودرو

ویژگی های فنی

GF-08 یک دستگاه هشدار دهنده با قابلیت ردیابی، ضبط صدا است که می توانید از طریق تلفن همراه از محل دقیق دوربین بر روی MAP گوگل باخبر شوید.

  • ابعاد خارجی: 8x3x1.5 سانتی متر
  • ورودی شارژ: AC110@220V50 / 60Hz
  • خروجی شارژ: DC5.0V 300-500mA
  • باتری: باتری لیتیوم یون 3.7V 400mAh
  • زمان آماده به کار: 4-6 روز
  • کارت حافظه: Micro sd
  • رزولوشن ویدیو: 640 * 480 پیکسل
  • اندازه عکس: 320 * 240 پیکسل
  • زمان تماس: 150-180 دقیقه
  • نوع شبکه: GSM / GPRS
  • دمای ذخیره سازی: -40 درجه سانتیگراد تا + 85 ° C
  • دمای کار: -20 درجه سانتیگراد تا + 55 درجه سانتیگراد
  • پارامترهای اساسی:فرکانس GSM850 / 900/1800 / 1900MHZ
دوربین کوچک و مخفی ردیاب و مکان یاب - ردیاب خودرو - gf-08 ردیاب

اندازه دوربین ردیاب GF-088x3x1.5 سانتی متر

قابلیت ارسال مکان دقیق (GPS)

این دوربین ردیاب دارای قدرت مکان یابی میباشد که به راحتی میتواند مکان خود را لحظه به لحظه گزارش دهد و خوب این ویژگی خاص کاربرد های بسیار شگفت انگیزی دارد به طوری که به راحتی میتوانید از این دوربین برای رد یابی وسایل نقلیه و یا حتی برای کارهای مراقبتی به عنوان مثال: نصب کردن این دوربین روی لباس بچه برای ردیابی او.

دوربین ردیاب با ارسال دقیق موقعیت

قابلیت اتصال به WIFI

این دوربین ردیاب قابلیت اتصال به WIFI را دارد که به راحتی میتوانید تصاویر دوربین را از فاصله های دور به صورت زنده روی گوشی تلفن هوشمند خود داشته باشید، یکی از ویژگی های بسیار مهم دوربین های کوچک که قابلیت اتصال به WIFI را دارند این است که به راحتی میتوانید با این دوربین ها از فاصله های دور عکاسی انجام دهید و همچنین آن عکس ها را به صورت مستقیم روی حافظه گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

دوربین ردیاب gf08 وای فای wifi

کنترل از راه دور 

این دوربین دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشد،به راحتی میتوانید در فاصله های بسیار دور از دوربین، کارایی یا مود های دوربین را به راحتی تغییر دهید، به عنوان مثال دوربین در جایی که قرار دارد نیاز به این موضوع هست که فقط صدا را ضبط کند، و همین دستور را می توانید با گوشی همراه هوشمند خود به دوربین بدهید که خوب این قابلیت در دوربین هایی با این ابعاد بسیار کوچک، قابلیت بسیار خاص و چشمگیر میباشد.

دوربین ردیاب gps کنترل از راه دور

دوربین ضد سرقت خودرو

اگر به دنبال دوربین ضدسرقت خودرو در بازار هستید، ردیاب دوربین دار خودرو GF-08 یکی از گزینه هایی است که به شما پیشنهاد می شود. چرا که این ردیاب به دلیل قابلیت هایی که دارد می‌تواند انتظارات شما را برای تهیه یک ردیاب دوربین دار خودرو مناسب و حرفه‌ای برآورده کند.

دوربین ردیاب gf08 ضد سرقت خودرو

ردیابی و مکان یابی GPS

یکی از قابلیت های بسیار فوق العاده این دوربین ردیاب GPS آن میباشد و خوب قابلیت های بسیار زیادی را به این دوربین اضافه میکند که به راحتی میتوانید این قطعه را در خودرو شخصی خود قرار دهید و با استفاده از گوشی هوشمند همراه خود، لحظه به لحظه روی نقشه (Google MAP ) نشان میدهد و از این رو میتواند در رانندگی و پیدا کردن راحت و آسان آدرس ها کمک بسیار شایانی کند.

و همچنین برای جلوگیری از سرقت خودرو و یا شناسایی مجرمین در هنگام ارتکاب جرم قابلیت بسیار فوق العاده ای میباشد، این ویژگی برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بسیار خوب است چرا که میتوانند این قطعه را به راحتی روی لباس بچه نصب کنید و این موضوع از گم شدن بچه جلوگیری میکند.

دوربین ردیاب GPS دار فوق حرفه ای با قابلیت مسیر یابی

سیم کارت خور

این دوربین ردیاب، یک دوربین سیم کارت خور میباشد و این ویژگی باعث میشود که بدون اتصال به WIFI هم بتوانید با این دوربین در ارتباط باشید، این ویژگی منحصر به فرد باعث میشود که این دوربین را به یک دوربین ضد سرقت فوق حرفه ای بدل شده است به طوری که در هر جایی از دنیا که باشد با استفاده از سیم کارت به راحتی میتوانید با آن متصل باشید و هر دستوری را به دوربین بدهید.

دوربین ردیاب فوق حرفه ای سیم کارت خور GF08

راهنمای استفاده دوربین ردیاب GF-08

شروع: بعد از باز کردن جلد کارت مطابق جهت نشانگر، سیم کارت را وارد کنید، سپس کارت حافظه مینی را وارد کنید، محصول به طور خودکار چهار بار با درخشش چراغ قرمز روشن می شود سپس 30 ثانیه صبر کنید. برای تطبیق دوربین با سیم کارت عدد 000 را به شماره سیم کارت متصل شده به دوربین ارسال نمایید. طولی نمی کشد که پیامی جهت صحت عملیات برای شما ارسال می شود. حالا دوربین ردیاب GF08 آماده به کار است و شما با می توانید با ارسال کد های مختلف عملیات های زیادی را انجام دهید.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • ابعاد
    8x3x1.5 سانتی متر

تصاویر

ردیاب کوچک GPS مدل GF-08
ردیاب کوچک GPS مدل GF-08
ردیاب کوچک GPS مدل GF-08
ردیاب کوچک GPS مدل GF-08
ردیاب کوچک GPS مدل GF-08

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo سید

چرا نرم افزار رو توی ویدئوتون نذاشتین؟

23 شهریور 1401 ساعت 13:24:23
admin-minidvpro MiniDvPro

سلا ارادت ، این مدل نرم افزار ندارد و با اس ام اس کار میکند.

24 شهریور 1401 ساعت 09:27:58