دوربین مدار بسته لامپی

دوربین لامپی یک دستگاه نظارتی با امکانات کامل یک دوربین مداربسته میباشد. دوربین مداربسته لامپی با فناوری بیسیم، ارزان قیمت، دید 360 درجه ای، انتقال تصاویر زنده روی موبایل اندروید و IOS شماست.

دوربین های لامپی دارای سیستم مکالمه 2 طرفه هستند و میتوانید صدای خود را در محیطی که دوربین لامپی نصب شده است پخش کنید. دوربین لامپی با سیستم تشخیص حرکت و سنسور اعلان هشدار به شماست که با تشخیص کوچک ترین حرکت، سنسور ها فعال شده و هشداری به تلفن شما ارسال میشود.

دوربین های مداربسته لامپی با قابلیت جا به جایی این امکان را به شما میدهند که مکان دوربین را به راحتی تغییر دهید. در ادامه لیستی از دوربین های مداربسته لامپی را قرار داده ایم. با گرفتن مشاوره تلفنی قبل از خرید، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

اطلاعات قبل از خرید دوربین لامپی

آیا قصد خرید دوربین لامپی را دارید؟ در این صورت به شما توصیه می کنیم که پیش از اقدام به خرید، حتما این مقاله را مطالعه نمایید. امروزه بسیاری از ساختمان های فروشگاهی، مسکونی، اداری و ... به منظور افزایش امنیت، نسبت به نصب دوربین مدار بسته اقدام کرده اند. همانطور که میدانید، این دوربین ها در انواع گوناگونی تولید می شوند که در این میان دوربین مدار بسته لامپی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه قصد داریم این دوربین ها را زیر ذره بین برده و نکات مهمی که قبل از خرید آن ها باید مورد توجه قرار دهید را ذکر کنیم. از این رو از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

دوربین های مدار بسته لامپی یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین نوع دوربین های مداربسته هستند. این مدل دوربین ها نسب به سایر دوربین های امنیتی سنتی قیمت ارزان تری دارند زیرا لازم نیست که یک متخصص دوربین را نصب کند و خود شما به راحتی میتوانید با چند قدم ساده دوربین مدار بسته لامپی را نصب کنید. عدم نیاز به دستگاه DVR و کابل کشی در دوربین های لامپی و سرپیچ لامپی سبب شده است که قیمت نهایی نصب این مدل دوربین مدار بسته به شدت کاهش پیدا کند و عملا  بهترین گزینه برای مصارف کوچک است. مهم ترین ویژگی های دوربین های لامپی را در ادامه توضیح خواهیم داد تا در هنگام خرید با اطلاعات خوبی اقدام به خرید کنید.

دوربین های LAMP کمک می کنند تا تمام فعالیت های داخل و اطراف خانه شما را تحت نظر داشته باشید. دوربین های امنیتی بسیار پرهزینه هستند یا نصب آنها به تنهایی هزینه های هنگفتی را به همراه دارد. اما دوربین لامپی یکی از سیستم های امنیتی با کمترین هزینه را در نصب و خرید است.

دوربین لامپی مدار بسته

آشنایی با مشخصات دوربین لامپی

انواع مختلفی از دوربین مدار بسته در بازار وجود دارند که با توجه به موارد کاربرد و نیاز مشتریان به آن ها توصیه می شوند. یکی از مدل های پر فروش این محصولات که به شکلی خلاقانه طراحی شده، دوربین لامپی است. این دوربین را می توان به سرپیچ لامپ متصل کرد و بدین ترتیب نیروی برق مورد نیاز برای عملکرد آن را تامین نمود. این دسته از دوربین های مدار بسته تنها قابل نصب در فضای داخل ساختمان هستند و نمی توان آن ها را در فضای بیرونی نصب کرد. در ادامه شما را با نکات مهمی که پیش از اقدام برای خرید این محصولات باید مورد توجه قرار دهید، آشنا می کنیم.

1- کیفیت تصویربرداری

هر فردی که نسبت به خرید دوربین لامپی برای یک فروشگاه، ساختمان، اداره یا ... اقدام می کند، این کار را به منظور ثبت دقیق و جزئی اتفاقات محل مورد نظر انجام می دهد. بنابراین باید بگوییم نخستین و مهمترین نکته ای که در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت تصویربرداری و رزولوشن محصول مورد نظر است. هر چه این کیفیت بالاتر باشد، جزئیات بیشتری در تصویر به شما نمایش داده خواهد شد. باید بگوییم که در میان انواع این محصولات می توان به دوربین لامپی ptz اشاره کرد که قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد. در واقع کیفیت ساخت بالای این دوربین بیسیم و نصب راحت آن سبب محبوبیت بالای این محصول در میان خریداران شده است.

2- حجم کارت حافظه دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته لامپی دارای محلی برای قرار دادن رم یا کارت حافظه است. در واقع فیلم های گرفته شده توسط این دوربین ها درون رم ذخیره می شوند. انواع دوربین های موجود در بازار از نظر میزان حافظه با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین مشتریان باید با توجه به نیاز خود، دوربین مدار بسته ای را انتخاب نمایند که میزان حافظه مورد نیاز آن ها را در اختیارشان قرار دهد. بدین منظور می توانید از فروشندگان حرفه ای کمک بگیرید.                              

3- توانایی فیلمبرداری در شب

پیش از آن که بخواهید نسبت به خرید یک دوربین مخفی لامپی اقدام کنید، ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که آیا نیاز دارید دوربین مورد نظر شما از توانایی فیلمبرداری در شب نیز برخوردار باشد یا خیر؟ پاسخ این سوال اهمیت بسیار زیادی در انتخاب محصول دارد. در واقع همه دوربین های مدار بسته از توانایی فیلمبرداری در شب برخوردار نیستند و اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، باید دوربینی را تهیه کنید که دید در شب دارد. علاوه بر این، کیفیت فیلمبرداری دوربین ها در نور کم با یکدیگر متفاوت است و بهتر است قبل از خرید این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید.

4- تشخیص حرکت

یکی از ویژگی های مهم دوربین مدار مخفی لامپی این است که می تواند یک شیء متحرک را دنبال کند. سنسورهای حرکتی برخی از این دوربین ها از قدرت و حساسیت بسیار بالایی برخوردارند و به محض تکان خوردن یک فرد یا یک شیء در محل آن را دنبال می کنند. این در حالی است که میزان این حساسیت در برخی از دوربین های دیگر بسیار پایین است. بنابراین باید با توجه به نیاز خود، این مسئله را نیز در هنگام خرید در نظر بگیرید.

5- کیفیت ساخت

مواردی همچون کیفیت ساخت و جنس قطعات دوربین مدار بسته لامپی رابطه مستقیمی با دوام و ماندگاری آن دارند. بنابراین توصیه ما این است که حتما سعی کنید با توجه به بودجه خود، با کیفیت ترین دوربین مدار بسته را تهیه کنید. به عنوان یک قانون کلی باید این نکته را بدانید که دوربین های مدار بسته برای فضای بیرون یا داخل ساخته می شوند. دوربین هایی که برای فیلمبرداری از فضای بیرون نصب می شوند، باید ضمن برخورداری از بدنه ضد آب، در برابر تغییرات دمایی در زمستان و تابستان مقاوم باشند. البته باید گفت که دوربین های مدار بسته لامپی تنها مناسب استفاده در فضای داخل هستند.

6- دامنه حرکتی دوربین مدار بسته لامپی

یکی از مسائل حائز اهمیت که باید پیش از خرید دوربین لامپی چرخشی مورد بررسی قرار گیرد، دامنه حرکتی آن است. شما باید پیش از خرید یک محصول، باید میزان چرخش آن را تعیین نمایید. معمولا بسیاری از مشتریان متقاضی خرید دوربین با فیلمبرداری 360 درجه هستند. علاوه بر این موضوع، باید به روان بودن حرکت و چرخش دوربین برای دنبال کردن سوژه ها نیز توجه نمایید. در صورتی که حرکت بسیار کند باشد یا دوربین در حین چرخش گیر کند، ممکن است اطلاعات صحنه مورد نظر را از دست بدهید.

7- نحوه اتصال سیستم به دوربین مدار بسته

شما برای مشاهده تصاویر ذخیره شده بر روی مموری دوربین یا مشاهده مستقیم تصویر از طریق دوربین مدار بسته، نیاز به یک سیستم دارید. این سیستم می تواند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه شما باشد. آسان بودن نحوه اتصال دوربین به سیستم مورد نظر یکی از مزایای محصول مورد نظر به حساب می آید. در واقع برخی از دوربین های مدار بسته دارای روند بسیار پیچیده ای برای اتصال به لپ تاپ یا گوشی موبایل هستند که ممکن است کاربران را گیج کند. این اتصال عمدتا به صورت مستقیم و از طریق Wi-Fi یا فضای ابری انجام می شود.

8- کیفیت میکروفون

همانطور که میدانید در بسیاری از مواقع علاوه بر کیفیت بالای فیلم ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، نیاز است که میکروفون دستگاه نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد و صدای ضبط شده به وضوح شنیده شود. از این رو توصیه می کنیم که قبل از خرید خود، در صورت امکان میکروفون محصول را تست نمایید. اگر قصد دارید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، بهتر است به نقد و بررسی دوربین و همچنین نظرات خریداران توجه کنید تا از کیفیت بالای میکروفون دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

9- پخش آژیر توسط دوربین مدار بسته لامپی

یکی از ویژگی های مهم یک دوربین مدار بسته لامپی با کیفیت این است که از امکان پخش آژیر برخوردار باشد. بدین ترتیب شما می توانید با دستور پخش آژیر، دیگران را از اتفاقی که در حال رخ دادن است مطلع کرده و از راه دور محل مورد نظر را به خوبی کنترل نمایید.

10- دامنه تصویربرداری

اگر به طراحی سیستم دوربین های مدار بسته در مراکز گوناگون دقت نمایید، متوجه می شوید که محل های مختلف از نظر تعداد دوربین مدار بسته مورد استفاده و زاویه قرارگیری دوربین ها با یکدیگر متفاوتند. این مسئله می تواند وابسته به دامنه تصویربرداری دوربین و ابعاد محل مورد نظر باشد. از طرفی نصب دوربین ها در محل مناسب باید به نحوی انجام شود که تمامی زوایای مهم در معرض دید قرار بگیرند. شما قبل از خرید محصول مورد نظر حتما باید به دامنه تصویربرداری و محدوده ای که دوربین مورد نظر توانایی پوشش دهی آن را دارد، توجه کنید.

11- سایر نکات مهم پیش از خرید دوربین مدار بسته لامپی

اگر سری به بازار دوربین های مدار بسته بزنید، وجود تنوع بی نظیر در مدل ها و برندهای این محصولات توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. برخی از این دوربین ها توسط برندها و کمپانی های بسیار معتبر ساخته شده اند در حالی که برخی دیگر از برندهای متفرقه هستند. در هر صورت باید این مسئله را مد نظر قرار دهید که محصول خریداری شده از گارانتی و ضمانت کیفیت کالا برخوردار باشد. همچنین همواره سعی کنید مجموعه ای قابل اعتماد و معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید. بدین منظور بهتر است سابقه درخشان مرکز فروش و رضایت مشتریان پیشین را مورد ارزیابی قرار دهید.

رمخور و بدون نیاز به دستگاه خاصی

دوربین لامپی طوری ساخته شد که حداکثر مزایا را برای کاربر فراهم کند. این یک دستگاه همه کاره است که نه تنها فعالیت های مشکوک را نظارت می کند، بلکه آنها را روی یک کارت SD 64 گیگابایتی نیز ضبط می کند تا فیلم بعداً قابل مشاهده باشد. رمزگذاری داده ها فقط به کاربران تعیین شده اجازه می دهد تا به فیلم دسترسی داشته باشند.

نصب و راه اندازی آسان دوربین لامپی

مهم ترین مزیت این مدل دوربین همین راه اندازی آسان آن است. شما وقتی به سراغ دوربین های مداربسته معمولی میروید مجبورید پول زیادی خرج کنید تا سیستم مداربسته شده راه اندازی شود (سیم کشی، نصب، دستگاه dvr، مانیتور نمایشگر) ، اما در دوربین لامپی دیگر لازم نیست این هزینه را خرج موارد بیشماری بکنید. میتوانید دوربین لامپی باتری خور را امتحان کنید. میتوانید دوربین لامپی با کابل برق رو امتحان کنید که فقط 1 متر کابل برای برق رسانی دوربین لازم دارد. دیگر کابلی برای انتقال اطلاعات به دستگاه dvR وجود ندارد و شما به راحتی میتوانید تصاویر و صدا های محیط را از راه دور در تلفن همراه خود کنترل کنید.

دوربین لامپی، ارزان قیمت مدار بسته نصب آسان

دوربین لامپی به عنوان یک لامپ نیز شناخته می شود زیرا می توان آن را به راحتی مانند یک لامپ به برق وصل کرد. دوربین LAMP می تواند در روز و شب عکس هایی با کیفیت بالا بگیرد. هزینه نصب را کاهش می دهد زیرا می توان آن را به هر سوکت لامپ وصل کرد و از طریق یک برنامه قابل دسترسی در هر دستگاه iOS یا اندرویدی قابل دسترسی است.

فیلمبرداری ۳۶۰ درجه ای دوربین لامپی

با افزایش روزافزون تعداد عکس‌ها و فیلم‌های دیجیتالی که این روزها ضبط می‌شود، بسیاری از ما در قاب‌بندی و عکس‌برداری از رسانه‌ها تجربه کسب کرده‌ایم. با این حال، جهش به رسانه های 360 درجه همه جانبه مجموعه جدیدی از احتمالات، چالش ها و چیزهایی را به همراه دارد که باید در ذهن داشته باشید. نوع فیلمبرداری دوربین های لامپی در بیشتر مدل ها، 360 درجه ای میباشد که به دلیل نصب دوربین در سقف اماکن است.

شما با زاویه دید 360 درجه یک نمایه fish eye را در اختیار دارید، این حالت فیلمبرداری در دوربین های لامپی به صورت تمام صفحه است، یعنی در هنگام فیلمبرداری تمام زویای محیط قابل مشاهده است. البته ناگفته نماند که میتوانید با نصب یک دوربین مینی در کنار دوربین های مداربسته لامپی هم نمای 360 درجه ای داشته باشید و هم یک نمای معمولی با دوربین های مداربسته مینی.

اپلیکیشن اندروید و IOS

مهم ترین نرم افزار های موبایل های اندروید و IOS برای دوربین های مداربسته لامپی V380 PRO / V380 میباشد. تنها کافی است همین 2 نام را در گوگل سرچ کنید و به راحتی نرم افزار را دانلود کنید. اپلیکیشن دوربین لامپی v380 توسط وای فای به گوشی شما متصل خواهد شد.

دسترسی کامل دوربین لامپی با این 2 نرم افزار قدرت کافی برای مدیریت دوربین را به شما خواهد داد. شما میتوانید تصاویر زنده را مشاهده کنید، صدای خود را در دوربین پخش کنید، شروع ضبط و پایان ضبط را مشخص کنید، آرشیو فیلم های ضبط شده را مشاهده کنید.

دوربین لامپی با تکنولوژی بیسیم مناسب برای تمام محیط

بدون نیاز به خرید و نصب صفحه نمایش برای نظارت بر فیلم ها. دوربین لامپی را می‌توان به راحتی از طریق Wi-Fi خانگی با بارگیری برنامه در هر تلفن هوشمند یا دستگاه Android یا iOS به برنامه خاص Lookout متصل کرد. پس از آن می توان از طریق تلفن از هر نقطه از جهان به فیلم های ضبط شده دسترسی داشت.

دوربین لامپی برای داخل و خارج خانه

دوربین لامپی برای تمامی محیط ها قابل نصب و استفاده بسیار راحت است. شما میتوانید دوربین مدار بسته لامپی را در محیط های خارج و داخل از خانه نصب کنید. به یاد داشته باشید تمامی مدل های این دوربین های ارزان قیمت ضد آب نیستند و شما باید مدلی را انتخاب کنید که از استاندار ضد آب IR67 یا IR68 پشتیبانی کند تا در زمان بارندگی، آسیبی به دوربین لامپی شما وارد نشود.

1080P با وضوح بالا

همانطور که در بالا ذکر شد، دوربین های لامپی دارای یک دوربین با وضوح بالا است که طیف کامل رنگ ها را پوشش می دهد تا همه تصاویر با کیفیت بالا ثبت شوند. این ویژگی به ویژه حیاتی است زیرا نظارت تصویری باید شفاف باشد در غیر این صورت تنها هدف دوربین امنیتی بی فایده خواهد شد. این باعث می‌شود دوربین lamp جایگزین بهتری برای دوربین‌های امنیتی معمولی باشد که تصاویری با کیفیت پایین می‌گیرند که در صورت نیاز به نگاه کردن به یک مجرم بالقوه از طریق فیلم ویدیویی مفید نیستند.

دید در شب تمام رنگی

در شب، دوربین های لامپی مداربسته به‌طور خودکار دید در شب مادون قرمز تمام رنگی را روشن می‌کند که نظارت تصویری با کیفیت را حتی در مناطق تاریک کاملاً سیاه تضمین می‌کند.

سنسور حرکت خودکار در دوربین مداربسته لامپی

این ویژگی هر حرکتی را در اطراف دوربین تشخیص می دهد و حرکت را تا زمانی که جسم از محدوده خارج شود دنبال می کند. سپس یک هشدار بی‌درنگ به دستگاه متصل ارسال می‌کند تا در مورد حرکت شناسایی شده در اطراف مکان که به راحتی می‌توان آن را از راه دور مشاهده کرد، اطلاع رسانی کرد. دوربین امنیتی لامپی همچنین دارای LED است بنابراین هر زمان که هر حرکتی تشخیص داده شود روشن می شود.

عملکرد زنگ هشدار

در صورت فعالیت مشکوک، مالک می تواند افراد ناخواسته را با تنظیم زنگ هشدار از طریق برنامه در دستگاه متصل خود در هنگام دریافت هشدار، بترساند. فرد مشکوک می تواند این زنگ هشدار را بشنود و می داند که فعالیت های آنها تحت نظارت است و این از هرگونه نفوذ جلوگیری می کند.

سیستم مکالمه دو طرفه

دوربین های لامپی (lamp camera) دارای یک ویژگی صوتی دو طرفه است که به کاربران امکان می دهد از هر کجای دنیا از طریق دوربین و تلفن همراه خود صدای محیط دوربین را گوش دهند یا اینکه هشدار صدایی برای مکانی که دوربین در آن نصب است ارسال کنند. بنابراین، این امکان را به کاربر می دهد تا آن را در مکان هایی که فرزندان یا حیوانات خانگی خود هستند نصب کند تا نه تنها بتوان آنها را زیر نظر گرفت، بلکه در هر زمان با آنها ارتباط برقرار کرد.

دوربین مدار بسته لامپی را از کجا با بهترین قیمت بخریم؟

باور این که چنین دستگاه مفیدی با این هزینه کم عرضه شود بسیار سخت است، اما این حقیقت دارد! دوربین مداربسته لامپی به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین به دلیل اینکه نیازی به هزینه اضافی برای نصب ندارد، مورد علاقه کاربران است. به سادگی باید به پریز لامپ وصل شود و به وای فای خانگی وصل شود و دستگاه آماده استفاده است. بهترین مکان برای خرید دوربین امنیتی لامپی فقط از طریق وب سایت رسمی است.

دوربین مدار بسته لامپی

خرید از وب سایت رسمی ما تضمین می کند که محصول 100٪ اصالت دارد و همچنین سازنده هر از گاهی تخفیف هایی را ارائه می دهد. در حال حاضر، برای کلیه خریدهای انجام شده از طریق وب سایت رسمی، 10 درصد تخفیف ویژه ارائه می شود. سفارش را به صورت آنلاین با استفاده از پیوند وب سایت رسمی در اینجا ثبت کنید تا از این تخفیف قبل از حذف آن استفاده کنید.

این تخفیف دوربین لامپی را حتی مقرون به صرفه تر از آنچه که هست می کند. قیمت یک دوربین لامپی از  500 هزار تومان است به بالا. میتوانید قیمت دوربین کوچک و مخفی را هم مشاهده کنید که دوربین مداربسته لامپی جزو دسته این دوربین های به شمار میرود.

قیمت دوربین مدار بسته لامپی

همانطور که گفته شد، انواع دوربین لامپی در بازار موجود هستند که توسط برندهای گوناگونی تولید شده اند. این برندها با توجه به سیاست های قیمت گذاری منحصر به فرد خود، ارزش محصولات را به شیوه های گوناگونی تعیین می کنند. بنابراین طیف بسیار گسترده ای برای قیمت این نوع دوربین های مدار بسته تعریف شده است. از طرفی موارد دیگری نیز می توانند این قیمت را تحت تاثیر قرار دهند که از میان آن ها به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • وارداتی یا تولید داخل بودن محصول
  • خرید مستقیم یا با واسطه
  • کیفیت محصول

همچنین باید این مورد را اضافه کنیم که درصد سود فروشنده نیز می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت محصولات مورد نظر بگذارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما خرید خود را از طریق مراکز معتبر انجام دهید تا ضمن اطمینان از کیفیت بالای محصول خریداری شده، آن را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

مقالات