دوربین بیسیم متصل به موبایل

خرید دوربین های بیسیم با قابلیت اتصال به موبایل و تلفن همراه، با قابلیت بیسیم از راه دور تصاویر دوربین را در موبایل خود مشاهده کنید.

لیست و قیمت دوربین بیسیم متصل به موبایل

41 کالا یافت شده است.

اتصال دائم دوربین به تلفن همراه و موبایل

انواع مختلفی از دوربین ها مانند دوربین های امنیتی، حرفه ای، سینمایی، مینی، گوشی های هوشمند، دوربین های بی سیم و انواع دیگر برای استفاده در دسترس هستند. دوربین های کوچک دوربین های مفیدی هستند زیرا می توانند در جیب شما قرار بگیرند. و اگر بی‌سیم است، می‌توانید آنها را در یک مکان قرار دهید و از گوشی موبایل هوشمند یا تبلت خود به نمای دوربین نگاه کنید. راه اندازی این دوربین های کوچک و استفاده از آنها بسیار آسان است.

چگونه دوربین کوچک خود را به تلفن خود وصل کنید؟

برای اتصال دوربین کوچک به موبایل و تلفن همراه کافی است دوربین را به منبع تعذیه متصل کرده و دوربین را روشن کنید. بعد از روشن کردن دوربین، نرم افزار مربوطه برای اتصال بیسیم دوربین را داخل تلفن همراه یا تبلت یا کامپیوتر خود نصب کنید سپس دکمه اتصال  بیسیم دوربین را زده تا دوربین در حالت pairing قرار گیرد. بعد از یافتن دوربین در نرم افزار موبایل آن را متصل کرده و به راحتی تصاویر را روی تلفن همراه خود به صورت زنده مشاهده کنید. شما میتوانید عملیات های مختلفی را از راه دور به دوربین ارسال کنید.

به عنوان مثال میتوانید شروع و قطع فیلمبرداری، ارسال هشدار صوتی، فعال کردن بوق هشدار را به عنوان فرمان از موبایل در دوربین ارسال کنید.

برای اتصال دوربین بی سیم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دوربین بی سیم خود را روشن کنید.
  2. برنامه اصلی دوربین Wireless را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.
  3. برنامه را باز کنید و روی گزینه pair my camera ضربه بزنید.
  4. از تنظیمات Wi-Fi، وای فای گوشی خود را روشن کنید.
  5. از دستگاه های موجود در لیست، روی نام دوربین بی سیم خود ضربه بزنید تا متصل شوید.

پس از اتصال دستگاه، می توانید از طریق تلفن خود به دوربین بی سیم خود دسترسی داشته باشید. اینگونه می توانید دوربین بی سیم خود را به گوشی خود وصل کنید.

قیمت دوربین بیسیم برای منزل

برای یافتن قیمت مناسب دوربین بیسیم برای منزل میباستی با توجه به فناوری های دوربین بیسیم خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. قیمت دوربین بسته به سازنده متفاوت است. میتوانید برای یافتن قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل به همین لینک سر بزنید و از بین دوربین های مدار بسته مخفی بیسیم ما بهترین را برای خود خریداری کنید.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی بیسیم به کیفیت لنز - کیفیت فیلمبرداری - دید در شب - مکالمه صوتی ۲ طرفه - قابلیت بیسیم - اتصال به موبایل - سیم کارت خور - رم خور وابسته است.

از چه برنامه ای می توانید برای مشاهده دوربین های خود استفاده کنید؟

چندین گزینه از برنامه ها برای مشاهده دوربین شما وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. می توانید از هر برنامه دوربینی که با دوربین های شما سازگار است استفاده کنید. می توانید از برنامه ساخته شده توسط سازندگان دوربین یا سایر برنامه های شخص ثالث موجود در فروشگاه Play و App Store استفاده کنید. برخی از بهترین برنامه های شخص ثالث که می توانید برای مشاهده دوربین های خود استفاده کنید عبارتند از:

Reolink یک برنامه اندروید دوربین امنیتی با کاربری آسان است که به صورت رایگان در فروشگاه Play موجود است. این به شما امکان می دهد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به دوربین های IP و NVR خود به صورت محلی یا از راه دور دسترسی داشته باشید.

Alfred CCTV Camera for Home: دوربین مداربسته آلفرد برای خانه طراحی کاربرپسندی دارد و به راحتی تنظیم می شود. شما می توانید ضبط زنده دوربین خود را از هر مکان و هر زمان تماشا کنید. این برنامه هوشمند است و می توانید با استفاده از دستیار روی گوشی خود از آن استفاده کنید.

Alarm.com: یک برنامه iOS است که به شما امکان می دهد دوربین های امنیتی یا دوربین های جاسوسی خود را فقط با اسکن کد QR یا با وارد کردن جزئیات به صورت دستی متصل کنید. شما می توانید از این برنامه برای دسترسی به دوربین خود از هر کجای دنیا استفاده کنید.