دوربین حسگر دود

یک حسگر دود حاوی دوربین مخفی است که به عنوان یک حسگر عادی در سقف خانه ها نصب میشود، خرید اینترنتی به همراه لیست قیمت دوربین های مبدل حسگر دود.

دوربین های آشکار ساز دود یا مبدل دود معمولا روی سقف نصب میشوند و بدون جلب توجه امنیت خانه یا محل کار شما را برقرار میکنند. این دوربین ها معمولا فیلمبرداری ۳۶۰ درجه ای از محیط دارند به طوری که تمام منطقه را تحت پوشش خود قرار میدهند.

راهنمای قبل از خرید دوربین حسگر دود

چه خانه یا محل کار شما دوربین حسگر دود میتوانید یک دوربین عالی برای امنیت خانه و محل کار شما باشد. یک دوربین مداربسته سنتی از نظر اندازه بسیار بزرگ است، ممکن است چیزی کوچکتر و جمع و جورتر بخواهید. در این صورت، مطمئن شوید که بهترین دوربین های آشکارساز دود ارائه شده در این صفحه فروشگاهی را مورد بررسی قرار داده اید. قبل از خرید دوربین حسگر دود مطمئن شوید که مدلی که انتخاب میکنید از نظر ظاهری با محل مورد نظر شما هم خوانی داشته باشد.

حسگر دود، دوربین طرح حسگر

دوربین حسگر دود یک مبدل دود میباشد که هم میتوانید به عنوان هشدار دهنده آتش و دود عمل کند و هم به عنوان یک دوربین مداربسته به حفظ امنیت محل شما کمک بیشتری بکند.

مهم ترین ویژگی ها

رزولوشن: اگر یک دوربین حسگر دود یا آشکارساز دود دریافت می‌کنید که نه تنها فیلم ضبط می‌کند، بلکه اطمینان می‌دهد که همه چیز به درستی از دوربین مخفی آن قابل مشاهده است، پس داشتن وضوح تصویر بالا بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید همه چیز را به وضوح ببینید. این به این دلیل است که وضوح بالاتر 1080p از نظر کیفیت و جزئیات ویدیو بهتر از 720p است.

قابلیت اتصال دور یا وایرلس: برای استفاده از چیزی مانند دوربین ردیاب دود، دوربین همچنین باید به دستگاه دیگری برای بررسی فیلم ویدئویی آن متصل شود. و برای همین، می‌توانید دوربین‌های ردیاب دود سیمی و بی‌سیم را پیدا کنید که مطمئناً دوربین‌های بی‌سیم همه کاره‌تر هستند.

مکان ایده آل: در حالی که برخی از دوربین های حسگر دود فقط برای استفاده در داخل خانه یا محل کار شما ایده آل هستند، برخی از مدل های دیگر هم برای استفاده در داخل و هم در خارج از منزل ایده آل هستند. چنین دوربین های مبدل دود کاملاً همه کاره هستند و برای شناسایی متجاوزان در حیاط خلوت یا پارکینگ شما عالی هستند.

عمر باتری: اگرچه همه دوربین‌های آشکارساز دود یکسان را ارائه نمی‌دهند، برخی از آنها ممکن است با باتری داخلی همراه باشند، مخصوصاً اگر بی‌سیم باشد. و اگر دوربین ردیاب دود شما نیز همین کار را می کند، مطمئن شوید که رتبه عمر باتری آن را بررسی کنید که می تواند تا 2 ماه، تا 3 ماه و حتی در برخی موارد تا 6 ماه دوام بیاورد. همچنین می‌توانید رتبه‌بندی ظرفیت باتری واقعی را بررسی کنید که مانند 4000 میلی‌آمپر ساعت، 5000 میلی‌آمپر ساعت یا 6000 میلی‌آمپر ساعت است که در آن ظرفیت بالاتر همیشه بهتر است.

گارانتی: مانند هر دوربین مداربسته یا هشدار دهنده دود دیگری، شما همچنین می خواهید دوربین آشکارساز دود شما همیشه فعال بماند. به عبارت دیگر، ممکن است به دنبال گزینه ای با دوام و قابل اعتماد باشید. و برای همین، می توانید با چیزی که دوره گارانتی طولانی ارائه می دهد بروید. در حالی که دوره گارانتی 1 ساله بسیار خوب است، می توانید گزینه هایی با دوره گارانتی طولانی تر برای چیزهایی حتی مطمئن تر نیز پیدا کنید.

خرید دوربین حسگر دود و تشخیص دود

همانطور که از نامش می توان فهمید، دوربین دتکتور دود یک دوربین مداربسته است که کاملاً مخفی است زیرا شبیه یک آشکارساز دود است. به عبارت دیگر، اینها ردیاب‌های دود تقلبی با دوربین‌ مخفی کوچک داخل آن‌ها هستند که برای امنیت در منازل و ادارات فیلم ضبط می‌کنند. و به همین دلیل، ما قبلاً تعدادی از بهترین دوربین های آشکارساز دود را در بالا ارائه کرده ایم. برای کمک به شما در انتخاب بهترین دوربین از بین اینها، همه این بهترین دوربین های آشکارساز دود در کنار جنبه ها و عوامل اصلی آنها ارائه شده است.