دوربین کوچک و مخفی

دوربین کوچک و مخفی معروف به مدار بسته کوچک - دوربین ریز - سایز کوچکی برخوردار دارند و می توانند به صورت نامحسوس در مکان های کوچک یا مخفی نصب شوند. دوربین کوچک رو میتوانید بدون نصب دستگاه DVR یا به صورت بی سیم (wireless) بوسیله وای فای (wifi) نصب کنید. این دوربین های خاص در اشکال مختلفی همچون دوربین لامپی، مبدل حسگر دود، USB شارژر، خودکار، ساعت دیواری و رومیزی ساخته شده اند تا در محیط جاسازی یا پنهان شوند.

مزیتی که دوربین کوچک نسبت به سایر دوربین های امنیتی دارند قیمت پایین تر و نصب راحت آنهاست. شما بدون داشتن تخصص میتوانید دوربین کوچک را به صورت مخفی در هر محلی که مایلید نصب کنید.

دوربین مخفی کوچک بسیار ارزان تر از دوربین های سنتی مداربسته میباشند. چرا که از سایز کوچک تری برخوردارد هستند. فناوری نانو بکار رفته در این دستگاه ها قیمت ساخت دوربین ها را بسیار کم تر از دوربین های مدار بسته معمولی کرده است. این دوربین های مخفی به دلیل عدم نیاز به دستگاه DVR و سیستم کابل کشی، قیمت نهایی نصب را بسیار کاهش میدهند.

دوربین های مداربسته کوچک امروزه دارای وای فای (wifi) هستند و می توانید تصاویر زنده در حال ضبط دوربین را مستقیما تماشا کنید. کوچک بودن و امکان ارسال زنده تصاویر سبب شده که این نوع دوربین ها برای نظارت اتاق کودک، اتاق پرستار، اتاق سالمندان بسیار مفید واقع شود.

اولین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دوربین مینی دی وی (ریز و ارزان قیمت) - کوچک ترین دوربین های جهان

مشخصات و قیمت دوربین های کوچک مخفی تماما درج شده است پس در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید. در صورت بروز هرگونه سوال در زمینه خرید این دوربین های ریز با مسئولین و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

در این فروشگاه مدل های مختلف دوربین ارزان قیمت کوچک موجود است که بسته به نوع کار خود می توانید دوربین مورد نظر را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که این دوربین های برای مصارف نظارتی و مراقبتی است.

امنیت خانه برای بسیاری از ما اولویت اصلی است. نصب دوربین کوچک و مخفی می تواند راهی عالی برای مراقبت از اموال و عزیزانمان باشد. دوربین های مداربسته مخفی می توانند در نظارت بر یک موقعیت بسیار مؤثر باشند، زیرا به راحتی مورد توجه قرار نمی گیرند.در این فروشگاه خرید، طیف‌های مختلفی از دوربین‌های مخفی گرفته تا دوربین‌های کوچک بی صدا و با صدا عرضه می‌شوند.

فناوری مدرن به قدری پیشرفت کرده است که اکنون می توان دوربین کوچک مداربسته را به تلفن های هوشمند خود متصل کرد. به این ترتیب می توانیم در هر جایی که راحت هستیم از آن استفاده کنیم. دوربین مینی کوچک معمولا ساده ترین روش های نصب را بدون نیاز به نصاب دارد.

لیست و قیمت دوربین کوچک و مخفی

1 کالا یافت شده است.

ارزان قیمت ترین دوربین کوچک و مخفی

مجموعه ای از دوربین های ارزان قیمت کوچک با کیفیت بالا. همچنین دوربین های مدار بسته مخفی فعال در حرکت که در وسایل روزمره خانه پنهان هستند. ایده آل برای نظارت بر آنچه در خانه یا محل کار شما می گذرد. دوربین کوچک خود را به عنوان یکی دیگر از اشیا معمول خانگی مانند ساعت، کتاب، قلم و ... در هر مکانی میتوانید به راحتی پنهان کنید. آن را با پد چسبنده موجود به دیوار وصل کنید، روی قفسه ای که با سایر وسایل الکترونیکی جاسازی شده تنظیم کنید یا در اتومبیل خود به عنوان داش کم استفاده کنید. انواع دوربین Mini با سایز 3 سانتی متر با قابلیت حمل و نقل آسان حتی در جیب شما.

دوربین کوچک و مخفی نوعی از دوربین های مراقبتی هستند که به دوربین مداربسته مخفی نیز شناخته میشود. قیمت آنها ارزان تر و تکنولوژی ساخت آنها نانو متری است که در دوربین فلتی کوچک به اندازه 1 سانت هم میرسد. قابلیت اتصال بیسیم WIFI و سیم کارت خور 4G و 3G را دارند، پشتیبانی از کارت حافظه مموری و همچنین دید در شب را دارند. پس دوربین کوچک در مقایسه با دوربین مدار بسته معمولی چیزی کم ندارند و حتی خرید بهتری به شمار میروند. در ادامه انواع و ویژگی مهم دیگری را بازگو خواهیم کرد.

دوربین کوچک و مخفی با لنز کوچک

دوربین های بیسیم کوچک

در بسیاری از مواقع مشتریان ما نیازمند دوربینی هستند که به صورت بسیم از راه دور پشتیبانی شود. خوشبختانه دوربین کوچک بیسیم زیادی در لیست ما موجود میباشد. شما میتوانید 2 نوع دوربین کوچک بیسیم را انتخاب کنید:

  • دوربین کوچک بیسیم WIFI
  • دوربین کوچک بیسیم 4G/3G

دوربین هایی با فناوری wifi که میتوانند تصاویر را راه دور برای شما ارسال کنند. عملکرد این دوربین های کوچک وای فای به این صورت است که شما در ابتدا دوربین را به یک مودم اینترنت به وسیله wifi متصل میکنید و توسط نرم افزار هایی کنترل دوربین، به مدیریت دوربین از طریق تلفن همراه خود میپردازید.

شما میتوانید دستورات شروع ضبط، توقف ضبط، فعال کردن تشخیص حرکت و ... را از راه دور به دوربین کوچک خود اعمال کنید.

دوربین هایی با فناوری 4G/3G برای راه اندازی نیاز به یک عدد سیم کار دارند. سیم کارت را زمانی که وارد دوربین خود میکنید بعد از چند مرحله رجیستر کردن و تنظیم کردن روی تلفن همراه به دوربین دسترسی خواهید داشت و به راحتی میتوانید کنترل از راه دور خود را انجام دهید.

دوربین کوچک مبدل اشیا

برای مخفی کردن دوربین میتوانید از مدل های مبدل دوربین کوچک استفاده کنید. این مبدل ها در اشکالی مانند ساعت رومیزی، شارژر USB، قاب عکس و ... طراحی شده اند تا افراد عادی در مواجه با آن به هیچ عنوان متوجه وجود یک دوربین مدار بسته مخفی در محیط نشوند.

استفاده از دوربین های مبدل مداربسته در منزل قانونی است اما اگر همین دوربین های را در محیط خارجی استفاده کنید باید از قوانین استفاده آن مطلع باشید.

دوربین های کوچک مبدل هم مانند سایر دستگاه ها توانایی دید در شب و تشخیص حرکت را دارند، در مواردی به Wifi هم مجهز شده اند.

آیا دوربین کوچک برای استفاده در محیط باز طراحی شده است؟

در اصل دوربین های کوچک برای استفاده در منازل و محیط های سربسته طراحی شده اند ولی چند سالی است که با پیشرفت تکنولوژی مدل هایی برای استفاده در محیط های باز توسط مشتریان خریداری میشنود.

به عنوان مثال دوربین مدار بسته بیسیم V380 PRO Wifi یک دوربین ضد آب، ضد گرد و غبار میباشد که قیمت مناسبی هم دارد. این دوربین با پوشش ضد آب یکی از بهترین دوربین های کوچک برای استفاده در محیط های باز بیرون خانه میباشد. انواع مدل های دیگر هم در لیست خرید موجود است که میتوانید از طریق پنل فیلتر محصولات این محصولات را مشاهده کنید.

دوربین بیسیم کوچک مینی

مهم ترین فاکتور ها در دوربین های محیط باز عبارت اند از:

  • ضد آب بودن
  • ضد گرد و غبار
  • کابل کشی
  • امکان ارتباط بیسیم
  • امکات ارسال صدا در محیط
  • محل نصب دوربین برای جلوگیری از سرقت دوربین

مرجع خرید دوربین ریز مخفی مینی دی وی

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید دوربین کوچک مخفی مینی دی وی باید توجه کنیم داشتن نماد های الکترونیکی فروشگاه های دوربین است که عامل بسیار مهمی در اصل بودن این دوربین های به حساب می آید، زیرا نهاد های نظارتی بر فروش این دوربین در صورت داشتن نماد الکترونیکی وجود دارند.

مشتریان ناراضی از کیفیت می توانند شکایات خود را تنظیم کرده و مراحل قانونی آن را پشت سر بگذارند. این دوربین به دلیل داشتن نسخه های تقلبی با قیمت های ارزان و بسیار پایین تر از نسخه اصلی به فروش می رسند و بعد از مدتی عملکرد آنها دچار اختلال می شود.

MiniDvPro واردکننده مستقیم دوربین های ریز، دوربین های مخفی، دوربین های کوچک و انواع دوربین های بندانگشتی اصل است.این فروشگاه پایین ترین قیمت را در میان رقبای خود ارائه می دهد. پس مراقبت باشید گول قیمت ارزان نسخه های تقلبی این دوربین ها را نخورید.

دوربین مدار بسته مخفی

دوربین‌های امنیتی مخفی که به نام‌ های دوربین‌های مدار بسته مخفی نیز شناخته می‌شوند، برای زمانی هستند که هدف نظارت مخفیانه افراد باشد. دوربین‌های نظارتی مخفی در محفظه‌هایی پنهان شده‌اند که شبیه حسگرهای دود، حسگرهای حرکتی هشدار PIR، اسپرینکلرهای آتش‌سوزی و سایر اشیاء نامشهود هستند. این نوع محصولات شبیه دوربین های تحت شبکه cctv میباشد با این تفاوت که از سایز کمتری برخوردار است. طراحی آن به گونه ای است که در مکانی مخفیانه در انتظار فیلمبرداری میماند و بعد از مشاهده حرکت شروع به فیلمبرداری میکند.

اتصال به wifi در دوربین hidden camera

بر خلاف دوربین های مداربسته این دوربین ها دارای دستگاه DVR نیستند. تنها با اتصال به تلفن همراه یا از طریق رم داخل دوربین کار میکنند و بسیار ارزان تر هستند. برای خرید دوربین حسگر وارد لیست و قیمت خرید دوربین حسگر دود شوید.

قیمت دوربین مینی دی وی بندانگشتی و ریز کوچک

قیمت این دوربین ها نسبت به دیگر دوربین های نظارتی و مدار بسته بسیار پایین تر است. از همین رو به دوربین ارزان قیمت کوچک نیز معروف شده است و بازار دوربین های مداربسته را دچار اختلال کرده است. این دوربین تقریبا 1/3 قیمت رقبای خود را دارد و همین دلیل انتخاب اکثر افراد شده است. قیمت های این فروشگاه متناسب با حال مشتریان عزیز تنظیم شده است و سعی بر آن شده که ارزان قیمت ترین دوربین بندانگشتی و ریز را در اختیار مشتریان بگذارد.

خرید دوربین ریز

کارشناسان ما ریزترین دوربین ها را با ارزان ترین قیمت ها برای شما مهیا کرده اند. کافی برای خرید دوربین ریز آرشیو گسترده دوربین های ریز ما را مشاهده کرده و اقدام به خرید کنید. شما میتوانید دوربین های ریز را بعد از پرداخت آنلاین یا با تماس تلفنی و پرداخت درب منزل سفارش دهید. تمامی دوربین های ریز ما تست شده و با ضمانت و پشتیبانی میباشد. آموزش های مرتبط به دوربین ریز در صفحه مشخصات هر دوربین قرار دارد که خیال شما را از بابت نصب و استفاده دوربین های ریز راحت کرده ایم.

دید در شب و زاویه دید

دوربین های کوچک با داشتن چندین چراغ مخفی مادون قرمز امکان فیلمبرداری در شب را مهیا میکنند. دید در شب در این دوربین ها معمولا تا فاصله 10 تا 15 متری امکان پذیر است.

یکی از دلایلی که مشتریان ما را نگران میکند این است که آیا این چراغ های مادون قرمز در شب توجه افراد به خود جلب میکند یا نه؟ جواب این سوال نه میباشد چرا که این چراغ ها به صورت طراحی شده اند که انعکاسی از خود به جا نگذارند و نور آن کاملا نامرئی باشد.

زاویه دید در دوربین های کوچک نسبت به دوربین های مداربسته بسیار بالاتر است. دوربین های مداربسته نهایتا 70 درجه زاویه دید دارند اما دوربین کوچک تا 120 درجه میتوانند محیط را تحت پوشش قرار دهند که همین موضوع باعث میشنود تا شما دوربین کمتری برای پوشش محیط خود خریداری کنید و در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید.

فروش دوربین مخفی سوزنی

دوربین های سوزنی به گونه ای ساخته شده اند که فقط لنز دوربین به اندازه سر سوزن قابل رویت میباشد. به عنوان مثال شما میتوانید دوربین خود را داخل یک باکس یا محیط کوچکی قرار دهید که فقط لنز دوربین از باکس بیرون باشد و کل دوربین پشت باکس شما مخفی باشد. دوربین های ahd پین هول از این دسته میباشند.

دوربین های مخفی سوزنی لنز بسیار کوچک دارند: باید طوری در باکس خود مخفی شوند که به جز لنز بقیه قسمت های دوربین مخفی شده باشد. دوربین های سوزنی متعددی وجو دارد که به عنوان مثال به دوربین پین هول سوزنی میتوان اشاره کرد.

تقسیم بندی دوربین کوچک

دوربین های مداربسته کوچک در انواع و مدل های مختلف به فروش میرسد. این دوربین ها در حالت های شبیه دوربین های مداربسته، دوربین لامپی، دوربین بندانگشتی، دوربین متصل به موبایل و تلفن تقیسم میشوند. دوربین لامپی به شکل لامپ ساخته شده است و همیشه مخفی از دید کاربران است. وقتی کسی آن را مشاهده میکند فکر میکند که یک لامپ فقط نصب شده است و نمیداند که دوربینی در حال مراقبت از محل است.

دوربین متصل به موبایل و تلفن میتواند از راه دور تصاویر را به شما ارسال کند و همچنین صدا های محیط و تصاویر را ضبط کند. شما در بعضی مدل های میتوانید صدای خود را به عنوان به یک هشدار در محل نصب دوربین ارسال کنید و سارقین را فراری دهید. دوربین کوچک متصل به موبایل از ارتباط بیسیم بهره میگرد. فقط کافی است که WIFI دوربین به تلفن متصل شود.

نوع دیگری از دوربین کوچک مخفی با نام دوربین کوچک سیم کارت خور وجود دارد که میتواند اعلام ها و هشدار هایی را برای کاربر استفاده کننده از راه دوربین از طریق SMS ارسال کند. با قرار دادن یک سیم کار داخل دوربین سیم کارت خود میتوانید با دوربین خود ارتباط 2 طرفه داشته باشید و علاوه بر دریافت هشدار های امنیتی در هنگام نفوذ، میتوانید دستوراتی را برای دوربین ارسال کنید (به عنوان مثال میتوانید با ارسال کدی به دوربین، دوربین را در حالت فیلمبرداری قرار دهید).

دوربین های کوچک متصل به گوشی

با دوربین کوچک بی سیم مراقب خانه خود باشید. آیا باید مراقب اتفاقات خانه خود باشید؟ شاید شما به کسی در مراقبت از فرزندان خود یا حتی خانه خود اعتماد کرده اید. اگر می خواهید از یک دوربین مینی بی سیم برای مراقبت و مراقبت از خانواده خود استفاده کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

دوربین کوچک متصل به گوشی دارای سنسورهای هستند که در محیط با توجه به صدا  وحرکت تولید شده از حسگرها کمک میگیرند تا دستگاه شروع به کار کند. دستگاه از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شود، بنابراین می توانید فیلم را در زمان واقعی از طریق تلفن، لپ تاپ یا رایانه خود مشاهده کرده و همزمان آن را ذخیره کنید.اگر شما یک پرستار بچه یا کودک خانه دارید که می خواهید او را بررسی کنید یا اگر در طول روز در محل کار در خانه خود کارگر دارید، این امر بسیار مفید است. شما می توانید با استفاده از شبکه به تلفن همراه خود بی سیم متصل شوید و در صورت نیاز به مستندات همچنان می توانید آنها را ضبط کنید.

دوربین های سیم کارت خور

در بعضی از مدل های دوربین کوچک، یک اسلات سیم کارت تلفن همراه وجود دارد. شما میتوانید بدون نیاز به دستگاه مودم و با تامین اینترنت لازم برای دوربین خود تصاویر فیلم یا عکس را از راه دور مشاهده کنید. دوربین های سیم کارت خور ریز با بهره گیری از فناوری 4g و 3g تمامی گوشی تلفن همراه را پشتیبانی میکند. بعد از قرار دادن سیم کارت داخل اسلات مخصوص در دوربین با گذارندن چند مرحله ساده، دوربین شما مجهز به اینترنت داخلی خواهد بود و میتوانید نظارت و کنترل از راه دوربین را روی دستگاه مراقبتی خود داشته باشید.

نمونه هایی بسیار از دوربین سیم کارت خود مخفی در وب سایت مینی دی وی پرو موجود است با راهنمایی گرفتن از مشاورین خرید ما بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

قیمت دوربین کوچک مدار بسته مخفی برای منزل

این دوربین ها با توجه به توانایی اتصال به موبایل و تلفن همراه قیمت پایینی دارند. دوربین های کوچک با کیت wifi خود قادر خواهند بود تا فیلم های زنده را به تلفن همراه شما ارسال کنند. قیمت درج شده دوربین های مدار بسته مخفی متصل به موبایل ما با توجه به نسخه های متععد کیفیتی دوربین ها متغییر است.

به عنوان مثل دوربین مدار بسته مخفی s06 با اتصال به موبایل در مدل های مختلف برای استفاده در منزل تولید شده است. قیمت مدل معمولی آن بسیار پایین تر از مدل pro است. یا دوربین هایی وجود دارند که دقیقا از نظر ظاهری شبیه به هم هستند و تقاوت آنها در کیفیت لنز دوربین آنهاست و دوربین های کوچک متصل به موبایل با لنز ضعیف تر قیمت پایین تری دارند.

بهترین دوربین مخفی برای منزل از نظر ما مدل s09 و VH3-HB است که با قیمت مناسبی، همراه با خصوصیات برجسته به فروش میرسد و اگثر نیاز های شما را برای یک دوربین مخفی در منزل شخصی را داراست.

بیشتر بدانیم: نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

پس حتما قبل از خرید دوربین متصل به موبایل خود به قیمت به همراه ویژگی های فنی آن دوربین توجه کنید و گول قیمت های ارزان فروشگاه های آنلاین را نخورید.

از کجا یک دوربین کوچک خریداری کنیم؟

برای خرید این مدل دوربین ها وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که در بازار رقابتی به فروش دوربین کوچک و انواع دوربین ریز و مینی پرداخته اند. این دوربین ها با نسخه های فیک و قلابی زیادی در بازار به فروش میرسد که ما با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید دوربین اورجینال را خریداری کنید. خوشبختانه وب سایت مینی دی وی پرو ضمانت میکند که تمامی دوربین ها در دسته کوچک و مخفی به صورت کاملا اورجینال به فروش میرسد. به عنوان مثال دوربین SQT در 3 نوع مختلف با کیفیت های مختلف و با قیمت های محتلف در فروشگاه ها قرار دارد که دلیل ارزان بودن در بعضی وب سایت ها همین اختلاف هاست که در مدل های ارزان تر با امکانات کمتر و لنز ضعیف تر است.

تیم فروش MiniDVPro تمامی سعی خود را در راستای آگاهی دادن به مشتریان انجام میدهد. به همین منظور مجموعه کاملی از مقالات آموزشی برای شناخت قبل از خرید دوربین کوچک برای خریداران عزیز مهیا کرده است.

مقالات مرتبط

مجموعه مقالات مرتبط با این دوربین های کوچک، لامپی، مخفی مدار بسته که راهنمای بسیار خوبی برای آشنایی شما در هنگام خرید میباشد. میتوانید قبل از خرید به خوبی با ویژگی های این مدل دوربین ها آشنا شوید و نسب به قیمت دوربین خرید مقرون به سرفه ای داشته باشید. لیست مقالات به شرح زیر است:

پرسش های متداول

درهنکام خرید دوربین کوچک و مخفی ممکن است سوالاتی از قبل در ذهن خود داشته باشید، در اینجا ما سعی کرده ایم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم.