10 راهکار برای فیلمبرداری زیبا تر با استفاده از دوربین های مختلف ورزشی و مینی و دیجیتالی

10 راهکار برای فیلمبرداری زیبا تر با استفاده از دوربین های مختلف ورزشی و مینی و دیجیتالی

بیاموزید که چگونه با 10 نکته برتر وبلاگ نویسی و تولید محتوا در فضای مجازی، وبلاگ نویسی کنید. این فقط مربوط به انجام یک سری کار های مشخص و پیش پا افتاده نیست، بلکه اشتیاق و شخصیت شما نیز هست!

هر کسی می تواند نحوه تولید محتوا کردن را بیاموزد. تجهیزات مهم هستند اما برخی از نکات اساسی در مورد وبلاگ نویسی و دانش فنی نیز مهم است. اگر تلفن هوشمند و حساب یوتیوب دارید، همه آنچه را که نیاز دارید از قبل دارید!

با رایان کاجی هشت ساله که از کانال یوتیوب خود "Ryan World" در سال 2019 میلیون ها دلار درآمد کسب کرده است، پنج دوست در کانال "Dude Perfect" خود شیرین کاری می کنند که 20 میلیون پوند درآمد دارند. رادزینسکایا 18 میلیون دلار برای ویرایش بازی های ویدیویی خود با پدرش جمع آوری کرده است، وبلاگ نویسی و تولید محتوا یک تجارت جدی در سراسر جهان است.

ساختن فیلم هایی از زندگی، سرگرمی ها یا علایق شما ممکن است برای برخی از یوتیوبر های خوش شانس سود بزرگی بدست آورد اما برای اکثریت قریب به اتفاق این یک روش سرگرم کننده برای خلاقیت با ساخت و به اشتراک گذاری محتوایی است که به آن علاقه مند هستید. کانال های یوتیوب عظیمی وجود دارند که شامل موارد مختلف از مد گرفته تا عکاسی، آرایش تا کامیون های هیولا، تناسب اندام تا ماهیگیری، کارهای چوبی و پرورش کرم هستند. بله، در دو ماه گذشته یک فیلم پرورش کرم بیش از 2.5 میلیون بازدید داشته است. هر چیزی که هرکسی به آن علاقه دارد می تواند یک کانال موفق یوتیوب باشد.

نصب و راه اندازی آن کاملاً رایگان و راحت است، سپس ساخت و ارسال فیلم برای شما اسان و در اختیار شما است یا اگر ترجیح می دهید، آنها را خصوصی نگه دارید و با دوستان، خانواده یا گروه های بسته به اشتراک بگذارید. هنگامی که کانال شما بیش از 1000 مشترک دریافت می کند، اگر این هدف شماست می توانید از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.

اما داشتن یک کانال موفق به راحتی فیلم برداری از تلفن و بارگذاری نتایج کار ساده ای نیست. شما باید از کیت مناسب استفاده کنید، نحوه ویرایش را یاد بگیرید و موارد دیگر. در اینجا 10 نکته برتر در موردتولید محتوا به وسیله تمامی ابزار های بروز برای تولید محتوا، وسایلی مانند دوربین های کوچک، پایه های خاص این دوربین ها و ... آورده شده است.

همه چیز در مورد تولید محتوا

یوتیوب بزرگترین بستر وبلاگ نویسی و جایی مناسب برای نشان دادن محتوا است، بنابراین با راه اندازی یک حساب کاربری آن را شروع کنید. شما به یک حساب گوگل رایگان نیاز دارید و سپس دستورالعمل های راه اندازی کانال خود را دنبال کنید. وسوسه نشوید فقط از همه زندگی خود فیلم بگیرید و آن را پست کنید زیرا به احتمال زیاد افراد خارج از دوستان و خانواده شما علاقه مند می شوند. خیلی بهتر است که در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید فیلم تهیه کنید. این می تواند آشپزی، مسافرت، فوتبال، تزئینات خانگی، بازی های ویدیویی، مد، تناسب اندام یا اسب سواری باشد. اغلب اوقات، یک کانال طاقچه بیشتر بهتر عمل می کند زیرا در حال حاضر هزاران کانال با تمرکز بر مواردی مانند افراد مشهور، مد یا تناسب اندام وجود دارد.

از این رو ایجاد نو آوری در تولید محتوا بسیار مهم می باشد به طوری که بسیاری از گروه های معروف تولید محتوا از دوربین های کوچک و مخفی برای فیلمبرداری استفاده میکنند که این موضوع باعث می شود که فیلم ها هیجانات بیشتری را توضیح دهند یه هر حال، هر کاری که می کنید، فیلم های خود را جالب کنید و اجازه دهید شخصیت شما بدرخشد!

تولید محتوا

ویرایش را بیاموزید

هیچ کس نمی تواند همه چیز را فقط در یک بار به طور کامل بدست آورد. بنابراین یادگیری اصول ویرایش ویدئو برای ایجاد واضح تر و حرفه ای تر شدن فیلم ها ضروری است. بسیاری از بسته های نرم افزاری ویرایش فیلم رایگان وجود دارد. مانند Windows Movie Maker که می توانید کلیپ ها را در یک جدول زمانی بکشید و رها کنید، جلوه های ویژه یا زیرنویس اضافه کنید. رایانه های مک با iMovie رایگان ارائه می شوند که یک بسته ویرایشی عالی است و بسیاری از آموزشهای رایگان یوتیوب در مورد چگونگی انجام این کار وجود دارد. برای ویرایش های حرفه ای تر، می توانید در Final Cut Pro X برای Mac یا Adobe Premiere Pro و After Effects برای رایانه های شخصی مک یا ویندوز استفاده کنید.

ویرایش با موبایل

از دوربینی که در اختیار دارید استفاده کنید

اگر یک گوشی هوشمند مدرن یا حتی رایانه با وب کم داری، وسایل اولیه شروع به وبلاگ نویسی و تولید محتوا را دارید. اما مطمئناً محدود بودن به مکالمه با رایانه یا لپ تاپ ایده آل نیست. یک گوشی هوشمند اغلب دارای یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا است اما می توان با استفاده از دوربین های مینی و کوچک از زوایای بسیار بیشتری فیلمبرداری خود را داشته باشید. از لوازم جانبی مفید می توان به سه پایه کوچک، لنزهای جانبی کلیپس برای بزرگتر کردن دید یا نزدیک کردن صحنه های دور، میکروفون های پلاگین مینی برای افزایش سطح صدا یا چراغ های مینی LED پلاگین اشاره کرد.

دوربین عکاسی سونی

یک دوربین جمع و جور (مینی یا دوربین بند انگشتی) به سبک تولید محتوا انتخاب کنید

یک دوربین مناسب بسیار بهتر از هر گوشی دیگری است و اکنون بسیاری از آنها به طور خاص برای نیازهای وبلاگ نویسان طراحی شده اند. این شامل مواردی مانند صفحه ای است که می تواند به اطراف چرخانده و چرخانده شود، بنابراین در صورت فیلمبرداری از یک عکس به سبک سلفی می توانید خود را ببینید. دوربین هایی مانند Sony ZV-1 ایده آل هستند. این یک لنز بزرگنمایی و یک سنسور نسبتاً بزرگ دارد که به این معنی است که کیفیت تصاویر شما حتی در صورت کاهش سطح نور، بسیار بالاتر است. دوربین های خوب تولید محتوا دارای یک سوکت هدفون برای نظارت بر صدا، نرخ فریم سریع هستند که به شما امکان می دهدتصاویر بسیار با کیفیت تری را ثبت کنید و این ارسال سریع فریم ها به شما در تولید محتوا بسیار کمک میکند چرا که ما شاهد ویدیو هایی در صفحات مجازی هستیم که کیفیت فریم بالایی ندارند، از این رو در حین پخش این ویدیو ها با کمی تاخیر یا DLAY مواجه می شویم که برای بازدید ویدیو ی شما بخصوص در یوتیوب بسیار مضر می باشد.

دوربین عکاسی lumix

یا با لنزهای قابل تعویض کنترل بیشتری داشته باشید

یک دوربین کامپکت ممکن است با یک لنز بزرگنمایی ارائه شود اما برای انعطاف پذیری نهایی و ازادی عمل بیشتر در تولید محتوا یک دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض ایده آل است. شما می توانید لنزهای بسیار عریض یا تله. به عنوان مثال، لنزهای پرایم بسیار سریع و برای عمق میدان دید کم به نظر برسید تا عکس های شما حتی سینمایی تر شوند. پاناسونیک Lumix G100 با سه میکروفون داخلی که هوشمندانه نویزهای اضافی را قطع می کند یک قدم جلوتر می رود و دارای فوکوس خودکار تشخیص چهره است تا موضوع را تازه و داغ نگه دارد.

میکروفون حرفه ای rode

بر صوت مسلط شوید

ممکن است فیلم شما فوق العاده به نظر برسد، اما اگر صدا ترسناک باشد، این شیوه تولید محتوا خراب است. میکروفون های داخلی اکثر دوربین ها در مقایسه با کیفیتی که می توانید با اتصال میکروفون جداگانه دریافت کنید بسیار متفاوت است. اینها اغلب از نوع "تفنگ ساچمه ای" بلند برای قطع سر و صدا از طرفین هستند و بادگیر - که گاهی اوقات آن را "گربه مرده" می نامند - می تواند صدای باد را هنگام عکسبرداری در فضای باز کاهش دهد. برای ضبط صدا بهترین کار این است که از میکروفون برگردان استفاده کنید - که اغلب به آن میکروفون lavalier می گویند - که به لباس بازیگر می چسبد. در این موارد می توان از یک کابل بلند و طولانی برای اتصال به دوربین استفاده کرد یا سیستم های پیشرفته تر می توانند بی سیم باشند بنابراین صدا به یک گیرنده نصب شده در دوربین برگردانده می شود، به همین راحتی میتواند صداهای اضافه را در حین تولید محتوا از فیلم های خود حذف کنید.

نورپردازی ویدیویی

به روشنایی فکر کنید

ممکن است فکر کنید عکسبرداری بیرون از خانه در یک روز آفتابی و درخشان برای عکس های زیبا ایده آل است، اما نور شدید خورشید سایه های شدیدی را ایجاد می کند که بسیار ناموزون است. بهتر است در سایه ای برای تنظیم نور یکنواخت فیلم خود را ضبط کنید یا از بازتابنده استفاده کنید. برای ضبط در فضای داخلی، نور ملایم از یک پنجره بزرگ می تواند ایده آل و هماهنگ باشد - به خصوص اگر از طریق پرده های توری پخش شود. با این حال، بسیاری از وبلاگ نویسان و تولید محتوا کننده ها ی حر فه ای از چراغ های اضافی استفاده می کنند و چراغ زنگ به عنوان پر استفاده ترین نور در بسیاری از کار های تولید محتوا، امروزه بسیار کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. یک گزینه دیگر، یک صفحه بزرگ LED است که به خصوص در صورت استفاده در نزدیکی سوژه، نور، حتی یکنواخت تولید می کند.

عکاسی در طبیعت

دوربین را پایدار نگه دارید

هیچ چیزی وجود ندارد که یک عکس را کاملاً مثل یک دوربین لرزان خراب کند. همیشه بهتر است دوربین خود را روی سه پایه قرار دهید تا ثابت بماند و اگر آن را دور صحنه بچرخانید، یک سه پایه با یک سر ویدئویی روان باعث حرکت روان دوربین می شود. با این حال، بسیاری از وبلاگ نویسان می خواهند دستی کار خود را پیش ببرند، بنابراین یک گیمبال کوچک موتوری لوازم جانبی ایده آل است. این موارد در همه بودجه ها و اندازه ها در دسترس هستند تا از تلفن ها گرفته تا دوربین های حرفه ای متناسب باشد و از موتورهای ژیروسکوپی برای ثابت نگه داشتن دوربین حتی در هنگام نگه داشتن دست و استفاده از دوربین استفاده کنید اما در مورد دوربین های مخفی و کوچک یا ورزشی که دارای سنسور های لرزشگیر داخلی هستند انجام این کار بسیار ساده تر می باشد.

عکاسی از منظره

برخی اقدامات POV را اضافه کنید

یک دوربین اکشن مانند GoPro واقعاً می تواند زاویه دید جدیدی به فیلم های شما وارد کند، خصوصاً اگر در فیلم سفر خود سوژه های اکشن مانند دوچرخه سواری کوهستان، موج سواری، اسکیت بورد یا حتی فقط غواصی در استخر را ضبط می کنید. آنها اغلب ضد آب و مقاوم هستند، بنابراین می توان تقریباً در همه جا از آنها استفاده کرد و دیدگاه جدیدی را برای داستان سرایی شما به ارمغان آورد. با این حال دوربین های اکشن در ضبط صدا با کیفیت بد نامطلوب هستند و اغلب دارای یک دید بسیار گسترده هستند - حتی گاهی اوقات ظاهری به سبک چشم ماهی دارند. این بدان معنی است که آنها در ضبط صحنه های "معمولی" بسیار ایده آل نیستند و بهتر است برای اقدامات POV نگهداری شوند. (نقطه نظر - دیدگاه شما)

دوربین فیلمبرداری گوپرو 8 hero هیرو

فیلم های خود را به جهانیان برسانید:

وقتی فیلم خود را ساختید و آن را در یوتیوب قرار دادید، دوباره آن را تکرار کنید! برای رشد مخاطبان خود به طور مداوم پست ارسال کنید بسیار بهتر است. فیلم خود را در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، به گروه هایی از افراد که اشتیاق شما را به اشتراک می گذارند بپیوندید و لینک کانال خود را به آنها بدهید. همچنین، عنوان فیلم خود و توضیحات آن را با دقت در نظر بگیرید و برچسب های مرتبط با محتوا را اضافه کنید و یک تصویر کوچک خوب برای جلب توجه ایجاد کنید. باز هم، بسیاری از آموزشهای یوتیوب در این مورد وجود دارد و اگر می خواهید موسیقی اضافه کنید، بهتر است به جای استفاده از گروه موسیقی پاپ مورد علاقه خود، موسیقی بدون حق امتیاز برای استفاده پیدا کنید زیرا حق چاپ شما متعلق به شما نخواهد بود و این می تواند منجر به مسدود شدن ویدیوی شما شود. یوتیوب دارای موسیقی بدون حق امتیاز زیادی است که می توانید استفاده کنید.