دوربین اکشن DJI’s Osmo اکنون در حال فروش در ایران است

دوربین اکشن DJI’s Osmo اکنون در حال فروش در ایران است

دوربین های گوپرو شناخته شده ترین دوربین اکشن در بازار است اما شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین DJI دارای یک جایگزین جذاب، به ویژه هنگامی که 100 دلار تخفیف دارد برای دوربین های ورزشی گران قیمت گوپرو است.

دوربین های ورزشی DJI’s Osmo دارای برخی از ویژگی هاست که دوربین های GoPro فاقد آن هستند، مانند یک صفحه نمایش جلوی رنگی بسیار شگفت انگیز که باعث می شود شما راحت تر بتوانید عکس بگیرید.همین حالا از طریق وب سایت MiniDvPro می توانید دوربین های DJI’s Osmo را خریداری کنید که قیمتی پایین تر از دوربین های ورزشی دیگر دارد.

اگر تا به حال با دوربین های این شرکت آشنا نشده اید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین ورزشی نگاهی به دوربین زیر بیندازید و از ویژگی های آن را با سایر دوربین های مقایسه کنید.

دوربین ورزشی DJI Osmo Action

خرید دوربین ورزشی DJ's Osmo

دوربین ورزشی DJI Osmo Action

✓ دوربین ورزشی دی جی آی مدل Osomo Action با فیلمبرداری و عکسبرداری HDR حالت فیمبرداری طبیعی بین مناطق پرجزئیات و تاریک را به همراه دارد و گرفتن جزئیات غنی که اغلب در محیط هایی با نورپردازی پیچیده از بین می رود. Osmo Action دارای کیفیت بالای فیلمبرداری 4k (شفاف و تمیز) با سرعت 60 فریم در ثانیه که شما این اطمینان را می دهد که فیلم های شما همیشه با جزئیات لحظه مطابقت دارند.

  • دوربین ورزشی دی جی آی مدل Osomo Action
  • 2 صفحه نمایش لمسی (جلو و عقب دوربین)
  • کاملا ضد آب تا عمق 11 متری - قاب ضد آب تا عمق 60 متری
  • کیفیت فوق العاده فیمبرداری 4k با تکنولوژی HDR
  • انواع کیفیت ها : 4K(16:9) - 4K(4:3) - 2.7K(4:3) - 2.7K(16:9) - 1080p - 720p
  • پشتیبانی از حافظه بالا تا 256 گیگابایت
  • فیمبرداری بدون لرزش (RockSteady)
  • عکسبرداری تا 12 مگاپکسل
  • ارسال زنده تصاویر
  • حالت TimeLeaps تا 8x آهسته تر
  • محدوده زوم تا 10 برابر بزرگ نمایی

آیا خرید Osmo برای شما مناسب است؟

دارای صفحه جلوی رنگی، قاب عکس و کادر تصویر با استفاده از یک چوب سلفی را بسیار آسان می کند. کوچک است، جزئیات تصویر در نمایش جلویی وسیع نیست اما به اندازه کافی واضح است که مطمئن شوید صحنه خود را به طور کامل از دست ندهید. تثبیت کننده تصویر بسیار خوب است - کاملاً مثل GoPro Hero 8 نیست اما به اندازه کافی نزدیک است که بسیاری از افراد غیر حرفه ای با آن یک فیلم خوب و بدون لرزش را میتوانند ضبط کنند. گزینه فیلمبرداری HDR برای باز کردن سایه در عکسهای دارای نور پس زمینه بسیار مفید است و حتی در هنگام جابجایی در صحنه همچنین عملکرد تنظیم نور با با دقت بالا انجام میدهد. Osmo Action با اکثر گیره ها و لوازم جانبی طراحی شده برای GoPro سازگار است به استثنای فیلترهای لنز. 

عمل Osmo فاقد چند ویژگی است که ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد. بزرگترین نقص عدم پشتیبانی از GPS است. برخلاف GoPro Hero 8، شما نمی توانید عکس های خود را با یک مسیر GPS جفت کنید. همچنین هیچ پشتیبانی یکپارچه ای برای گرفتن عکس ها و فیلم های شما در شبکه های اجتماعی وجود ندارد. البته نگران نباشید از شرکت بزرگی مثل DJi انتظار می رود به سرعت این ویژگی را در دوربین های خود بگنجاند.

بیشترین کاهش قیمت مربوط به دوربین DJI’s Osmo Action 4K HDR است. قیمت آن معمولاً 500 دلار است اما امروز در آمازون می توانید آن را با 288 دلار دریافت کنید. کاهش قیمت چشمگیر است. با این قیمت، DJI Osmo Action معامله ای ارزان و با ارزش فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. ویدئوی 4K HDR با سرعت 60 فریم در ثانیه، تثبیت کننده تصویر 'RockSteady' و کنترل صدا در میان طیف گسترده ای از حالت های عکسبرداری، تنظیمات سفارشی و تنظیمات کاربردی هستید که عملکرد Osmo را به سطح GoPro می رساند.