معرفی پنج دوربین پر فروش ماه سایت miniDVpro

معرفی پنج دوربین پر فروش ماه سایت miniDVpro

در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین و پر فروش ترین دوربین های مدار بسته کوچک یا به اصطلاح secret camera سایت آمازون و سایت miniDVpro در ایران آشنا کنیم تا بتوانید با خیال راحت در بین این دوربین ها که آزمایش خود را نزد مشتریان عزیز پس داده و سر بلند بیرون آمده اند دوربین خود را انتخاب کنید و دوربین مد نظرتان را خریداری نمایید.

ویژگی ای که این سبک دوربین ها را متمایز می کند سایز کوچک آنهاست که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان و هر مکانی به راحتی از آنها استفاده نمایید و از محل مورد نظر فیلم و عکس حتی به صورت نا محسوس تهیه کنید.

این دوربین ها به خاطر سایز کوچکشان در هر مکانی به راحتی قابل نصب شدن هستند و می توانند تا دو ساعت بدون اتصال به برق شارژ نگه داشته و فیلم برداری نمایند.

اغلب از این سبک دوربین ها در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند بدون جلب توجه فیلم برداری کنند. حتی این دوربین ها در ساخت فیلم های سینمایی و سکانس هایی که لازم است شخصی رون به روی آینه قرار بگیرد بدون اینکه دوربین دیده شود کاربرد دارند.

دوربین های کوچک بند انگشتی می توانند به راحتی با استفاده از قابلیت وای فای به مودم ها و یا دستگاه های پخش وای فای متصل شده و از طریق اینترنت تا مسافت های زیاد را با اشتراک گذاری ویدئو در خدمت مصرف کننده قرار دهند. یعنی شما می توانید با استفاده از قابلیت وای فای این دوربین ها به راحتی آنها را به مودم متصل کرده و از راه دور تصویری که دوربین در حال ضبط آن است را روی موبایل خود داشته باشید.

این دوربین ها مدل های گوناگون در طرح ها و شکل های متفاوت دارند اما از نظر کیفیت و ویژگی های فنی نیز تفاوت هایی با هم دارند. از این تفاوت ها می توان به قابلیت تصویر برداری در شب، اندازه و کیفیت تصویر، سنسور های حرکتی و صوتی و ساپورت رم یا کارت حافظه اشاره کرد.

به هر حال در این مقاله قصد داریم پنج دوربین برتر پر فروش ماه را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت در بین دوربین هایی که امتحان خودشون رو پس داده اند دوربین مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

دوربین بیسیم S06 (رو لباست نصبش کن)

اولیبن دوربینی که قصد معرفی اون رو داریم دوربین بند انگشتی S06 است که قابلیت اتصال بر روی لباس، کوله پشتی و یا دکوراسیون هایی نظیر ساعت دیواری و یا هر چیزی که فضای خالی در آن مشاهده می شود را داراست. این دوربین از حیث کوچک بودن یک نمونه ی فوق العاده در بازار دوربین های دیجیتال به حساب می آید که به راحتی در کوجکتریم فضا ها برای جاسازی می توان روی آن حساب ویژه باز کرد.

این دوربین از نظر قابلیت اتصال وای فای به کاربر اتصال بدون واسطه تا فاصله ی ده متر را می دهد و با متصل کردن دوربین از روی نرم افزاری که بر روی دفترجه راهنما معرفی شده می توان از راه دور نیز به واسطهی اینترنت تصویر را بر روی موبایلتان داشته باشید. این دوربین یک دوربین فوق العاده است که می تواند تا فاصله ده متر به راحتی با موبایل اتصال بر قرار کند و برای اتصال راه دور نیز به راحتی با مودم ارتباط می گیرد. رم رو تا 128 گیگ ساپورت می کند که امکان فیلم برداری مداوم تا 12 ساعت را فراهم می آورد.

ویژگی اصلی این دوربین اما سایز بسیار کوچک و مناسب آن است که این امکان را فراهم می آورد به راحتی در هر لباس و یا کوله پشتی ای به صورت کاملا نا محسوس قرار گیرد و تا دو ساعت با شارژ باتری خود فیلم برداری کند.

دوربین eyecam (پایه نمیخواد، آهن پیدا کن)

دوربین بعدی از این لیست دوربین eyecam-wifi است که یک دوربین کاملا جم و جور و قابل اتصال بر روی انواع سطوح و دیوار هاست. این دوربین قابلیت فیلم برداری در نور شب را ندارد اما در نور روز تا فاصله ی ده متر قابلیت تشخیص چهره را به ارمغان می آورد.

یکی از ویژگی های این دوربین امکان اتصال بدون پایه بر روی آهن است. این دوربین مگنتی است و می توان با جاگذاری یک رم microSD در داخل آن آن را به یک آهن متصل و تا دوساعت بدون منبع برق فیلم برداری با وضوح HD به ثبت برساند.

Q15 (دوربین کلاس A)

و اما دوربین بعدی از این دسته دوربین Q15-wifi است که به شما امکان فیلم برداری در نور صفر را نیز می دهد و می تواند تا فصله پنج متر در بی نوری مطلق تصویر برداری با وضوح HD به ارمغان آورد. این دوربین یک دوربین شاهکار در زمره ی دوربین های مخفی کوچک است که وضوح فیلم برداری یک دوربین دیجیتال معمولی را برای شما هدیه می کند. این دوربین هم از اتصال وای فای پشتی بانی می کند و هم می تواند رم را تا ضرفیت 128 گیگ پشتی بانی کند تا با خیال راحت تا ده ساعت فیلم برداری fullHD داشته باشید. این دوربین نیز مگنتی می باشد و می تواند بر روی سطوح آهنی نیز به راحتی متصل شود. کیفیت و جنس بدنه آن حرف ندارد و در برابر ضربه های سطحی نیز مقاوم است.

CM3 (یدونه باشه)

دوربین بعدی دوربین CM3 است که یک دوربین بسیار کوچک رم خور است که تا 2 ساعت بدون استفاده از برق می تواند شارژ خود را حفظ کرده و تصاویر و فیلم ها را بر روی مموری کارت ذخیره کند.

از قابلیت های این دوربین امکان عکس برداری و فیلم برداری به صورت جدا گونه با دکمه ی فیزیکی بر روی دستگاه و همچنین فعال سازی فیزیکی از روی دستگاه برای قابلیت های لوپ رکورد (جایگزینی فایل های جدید به جای قدیمی تر ها)، موشن حرکتی (با این قابلیت در صورت بروز صدا و مشاهده تصویر شروع به ضبط فیلم می کند) اشاره داشت که این تفکیک پذیری امکانات بدون واسطه بر روی خود دوربین یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید.

این دوربین در استفاده بسیار کار آمده و ساده طراحی شده که حتی یک کودک 10 ساله نیز می تواند به راحتی از آن سر در آورده و استفاده نماید.

این دوربین حافظه ی رم را تا 128 گیگ ساپورت می کند و این امکان را برای مصرف کننده فراهم می آورد که تا ده ساعت به صورت مداوم در صورت تامین برق فیلم برداری نماید.

Briton (یک سیستم کامل کنترل از راه دور)

دوربین بعدی از این لیست دوربین وای فای شرکت ایرانی داتیس می باشد که برای شما امکان تغییر زاویه لنز از راه دور، دید در شب فوق العاده و مکالمه دو طرفه را فراهم آورده. 

البته این دوربین در زمره ی دوربین های بند انگشتی قرار نمی گیرد اما در صورت نیاز می تواند یک سیستم کامل فیلم برداری از یک محیط باشد چرا که قابلیت مکالمه ی دوطرفه از راه دور را نیز داراست و می توانید به راحتی با مخاطب خود رو به روی دوربین ارتباط بر قرار کنید. این دوربین قابلیت چرخش از راه دور لنز را نیز داراست تا بتوانید با استفاده از نرم افزاری که بر روی موبایلتان نصب می شود به راحتی تمام زوایایی که دوربین را در آن مکان نصب کرده اید را تحت پوشش داشته باشید.

دوربین Briton