بررسی دوربین های ورزشی ارزان قیمت در سال 2024

بررسی دوربین های ورزشی ارزان قیمت در سال 2024

برای خرید یک دوربین ورزشی شاید اولین و مهمترین عاملی که میتواند در خرید و انتخاب این دوربینها موثر باشد بحث قیمت این نوع دوربینهای اکشن ورزشی میباشد. در حال حاضر ما با تولیدات متنوعی از این نوع دوربین ها در طرحها و امکانات گوناگون روبرو می باشیم که غیر از ویژگیهایی که در اختیار ما قرار میدهند با قیمتهای متنوعی در بازار موجود میباشند. ما در این مقاله سعی داریم که انواع دوربینهای ورزشی ارزان قیمت را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی درست و دقیق تری نسبت به خرید خود داشته باشید پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بیشتر بدانیم: ارزان ترین دوربین های اکشن ورزشی جهان

بیشتر بدانیم: بهترین دوربین های ورزشی اسلوموشن جهان

دوربین ورزشی مدل WDV5000

دوربین اکشن ورزشی WDV5000

اگر شما به ورزش علاقه مند میباشد و برای ثبت لحظات ورزشی خود به دنبال یک دوربین ورزشی ارزان قیمت میگردید که بتوانید از آن استفاده کنید ما به شما WDV5000 را معرفی میکنیم. اما شاید فکر کنید که این دوربین به دلیل این که قیمت کمی دارد نتواند نیاز شما را بر طرف کند  باید این را بگوییم که این دوربین علاوه بر داشتن بدنه ای مسنحکم، قابلیت ضد آب بودن و همچنین کیفیت بالای تصویر برداری میباشد. همچنین این دوربین مجهز به وای فای هم میباشد که به کاربر در انتقال و دریافت سریع  تصاویر کمک شایانی مینماید.

درست است که این دوربین نام برندهای مطرح در این صنعت را همراه خود ندارد ولی باید خاطر نشان کنم که این محصول از جمله دوربینهای ارزان قیمتی میباشد که خرید آن شما را پشیمان نخواهد کرد. این دوربین Action به همراه خود یک ریموت کنترل مادون قرمز دارد که تا فاصله 15 متری میتوان دوربین را کنترل نمود. باتری این دوربین از قدرت 1000 مگا آمپر برخوردار میباشد و از طریق کابل USP قابل شاژ میباشد.

این دوربین میتواند تصاویری با کیفیت فول اچ دی و با سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط نماید و در حالت عکس برداری تا کیفیت 8 مگا پیکسل تصاویر را برای شما ذخیره مینماید و قادر است به گوشی همراه شما نیز متصل شود.

لینک خرید

دوربین دو منظوره dx-d3

دوربین ورزشی XD-D3

دوربینی که در این بخش برای شما معرفی خواهیم کرد دوربین XD-D3 نام دارد که هم در هنگام ورزش و تفریح در خارج از منزل میتوان از آن استفاده نمود و هم به عنوان یک دوربین امنیتی در منزل ویا محل کار خود آن را مورد استفاده قرار داد. تصاویر ضبط شده این دوربین به صورت 4K با کیفیتی بالا میباشد که تصاویری فوق العاده در اختیارتان قرار میدهد.در این دوربین از دو لنز 16 مگاپیکسلی استفاده شده است و از زاویه دیدی برابر با 170 درجه بهره مند میباشد.شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن ftycampro این دوربین را به تلفن همراه خود متصل نمایید.

از دیگر قابلیتهای این دوربین ارزان قیمت میتوان به آن اشاره کرد ضد آب بودن دوربین تا عمق 30 متری ومقاومت بدنه آن است که از ارتفاع 2 متری به دوربین آسیبی وارد نمیشود.

اگر به عنوان یک دوربین امنیتی از آن استفاده کنید باید به شما یاد آور شوم که این دوربین دارای سنسور تشخیص حرکت، و دید در شب تا 10 متر با کیفیت بالا، قابلیت ضبط صدا و وای فای میباشد.

این دوربین با داشتن باتری 200 مگا آمپری میتواند تا 120 دقیقه برای شما تصویر برداری نماید.

لینک خرید

دوربین ورزشی Sjcam Funcam

دوربین ورزشی sjcam funcam

اگر که کودک شما علاقه مند به عکاسی و فیلم برداری میباشد باید بگویم که دوربین sjcam funcam اولین دوربینی میباشد که برای کودکان طراحی شده است. این دوربین اکشن ورزشی عکسهایی با کیفیت 12 مگا پیکسل و فول اچ دی ثبت میکند و دارای حالت های تایم لپس و لوپ برای عکاسی میباشد.

این دوربین بیشتر مختص کودکان 5 تا 11 سال طراحی شده است که در آن از بازی و همچنین فریمهای متنوع برای یادگیری عکاسی برای کودکان استفاده شده است و دوربینی مقاوم برای بازی های کودکان میباشد. به خاطر طراحی زیبا وهمچنید رنگ بندی متنوعی که دارد میتواند انتخاب خوبی برای کودک شما باشد. کیفیت فیلم برداری این دوربین 1080 و تا 30 فریم در ثانیه میباشد.

دوربین sjcam funcam همچنین مجهز به یک صفحه نمایش 2 اینچی با کلیدهایی در کنار آن برای کار کردن و یا جا به جایی فایلهای ذخیره شده میباشد.حالتهای فیلمبرداری در این دوربین به صورت تایم لپس و همچنین فیلم برداری آهسته میباشد و در آخر این که دوربین میتواند حرکت را تشخیص دهد که دیگر برای عکسبرداری نیازی به کنترل دستی نمیباشد و بعد از قرار گیری جلوی دوربین عکس برداری انجام میگیرد.

لینک خرید

دوربین اس جی کم مدل SJ4000 WiFi

دوربین ورزشی SJ4000 wifi

در این بخش از مقاله می پردازیم به برسی یکی دیگر از دوربینهای ورزشی ارزان قیمتی که در بازار موجود میباشد. این دوربین به نام SJ4000 wifi میباشد که با این دوربین هم میتوانید تصاویری با فرمت 4K ثبت و ضبط نمایید. یکی از دوربینهای پر فروش میباشد که علاوه بر این که میتوانید از آن در اماکن ورزشی، دوچرخه سواری، کوهنوردی و یا ورزشهای آبی استفاده نمود به عنوان یک دوربین امنیتی کوچک در منزل و یا محل کار خود نیز استفاده نمایید. از قابلیتهای این دوربین میتوان اشاره کرد که این دوربین را میتوان بر روی کوادکوپتر هم برای تصویر برداری هوایی نصب نمود و اگر از کاور ضد آب این دوربی استفاده کنید میتوان تا عمق 30 متری آب هم با این دوربین فیلم برداری نمود.در کل باید گفت که شما با داشتن لوازم جانبی فراوانی که همراه دوربین میباشد میتوانید این دوربین را در هر مکان و بر روی هر نوع وسیله ای به راحتی نصب و از آن استفاده کرد.

این دوربین اکشن بسیار وزن کمی دارد و وزن آن بدون کاور ضد آب 44 گرم و در صورت بستن کاور به دوربین تنها 58 گرم میباشد که در نوع خود فوق العاده میباشد.شما با این دوربین میتوانید از طریق شبکه وای فای تصاویر را به صورت زنده در گوشی و یا تبلت خود تماشا کنید که با داشتن باتری پر قدرت 900 میلی آمپری تا مدت زمان 90 دقیقه و با کیفیت1080 فیلم برداری کنید.

این دوربین با داشتن سنسور CMOS، کیفیت تصویری با رزولوشن 16 مگا پیکسل در اختیارتان قرار میدهد و با داشتن یک میکروفون با کیفیت، صدا های اطراف را به خوبی ضبط کنید و همچنین برای تماشای فیلم های ضبط شده از صفحه نمایش 2 اینچی این دوربین با اسپیکر قوی خود صدایی واضح  را به شما ارائه نماید.

شما برای ذخیره سازی عکسها و ودیوهای ضبط شده میتوانید از یک کارت حافظه میکرو تا 32 گیگابایت استفاده نمایید.

لینک خرید

 دوربین ورزشی SJCAM SJ6 Legend

دوربین ورزشی SJCAM SJ6 legend

و اما در برسی دوربینهای ورزشی ارزان قیمت میرسیم به sj6 legend از کارخانه sjcam. یکی از  دوربینهای حرفه ای ساخنه شده توسط این کمپانی میباشد که با لوازم و تجهیزات فراوانی که همراه این دوربین عرضه میشود میتوان آن را به هر نوع وسیله ورزشی برای فیلم برداری متصل نمود. شما از این دوربین هم مانند نمونه قبلی ساخته شده توسط همین کارخانه، میتوانید به عنوان یک دوربین امنیتی استفاده نمایید. همچنین این دوربین دارای وای فای میباشد که میتوان از آن، و اتصال دوربین به گوشی موبایل و یا تبلت به پردازش و ضبط فیلم بپردازید.

SJCAM SJ6 legend هم به مانند سایر دوربینهای ورزشی از بدنه ای مستحکم بر خوردار میباشد که استفاده از آن در شرایط آب و هوایی متفاوت تجربه ای لذت بخش برای شما به ارمغان می آورد. این دوربین دارای دو صفحه نمایش میباشد که صفحه نمایش اصلی دوربین که در پشت آن قرار دارد به اندازه 2 اینچ لمسی و صفحه نمایش جلویی با اندازه های 320*240 میباشد. کیفیت فیلم برداری در sj6 legend به صورت 4K میباشد که با سرعت 24 فریم در ثانیه تصویر برداری می نماید.

دوربین SJCAM SJ6 legend دارای کیفیت عکسبرداری تا 16 مگاپیکسل میباشد که با وضوح تصویری بالا میتوانید عکسبرداری نمایید. زاویه دید 166 درجه میباشد که دیدی وسیع برای شما ایجاد خواهد کرد. دارای فوکوس خودکار، بزرگنمایی دیجیتال و همچنین لرزشگیر میباشد.

لینک خرید

دوربین اس جی کم مدل SJ360

دوربین ورزشی کوچک SJ360 (پانارومیک) WIFI

یکی دیگر از دوربینهای ساخته شده توسط گروه طراحی اس جی کم دوربین sj360 این گمپانی میباشد.همان طور که از اسم این دوربین مشخص است، میتوان از این دوربین پهنای دیدی برابر با زاویه 360 درجه را انتظار داشت.البته شاید فکر کنید که این نوع از دوربینهای 360 درجه دارای قیمتهای بالایی باشند ولی این دوربین اکشن ورزشی،با قیمتی مناسب و ارزان خود جایگاهی بالایی در این بازار به خود اختصاص داده است.

طرح ظاهری دوربین ورزشی SJ360 (پانارومیک) WIFI هم کره ای شکل میباشد که حس دید 360 درجه را به کاربر میتواند القا نماید. SJ360 هم از شبکه وای فای بهره مند است و تا فاصله 50 متری را به خوبی پوشش میدهد. باتری این دوربین زیبا هم از نوع لیتیومی میباشد که از توان 1050 میلی آمپری برخوردار است که با شارژ کامل تا 120 دقیقه میتوان فیلمهایی با فرمت 2K و با سرعت 30 فریم در ثانیه ثبت نمود.ت نها نقطه ضعف این دوربین را میتوان به داشتن بدنه پلاستیکی آن اشاره کرد.

خرید دوربین