معرفی انواع دوربین های فلتی

معرفی انواع دوربین های فلتی

این روزها مردم به دنبال راهی بدون دردسر، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت هستند. بعد از تلاش ها و تحقیقاتی که تیم "minidvpro.com" انجام دادند به دوربین مدار بسته ای رسیدیم که بطور جدی می توان گفت کوچکترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته امروزی است و قابلیت های فراوانی همچون اتصال بیسیم به تلفن همراه و قابلیت اتصال مستقیم به برق یا پاور بانک را دارد و کاربردهای دوربین های دیگر را این دوربین مخفی بسیار کوچک دارد و با تمامی آنها برابری می کند و در برخی از موارد از ان ها بهتر عمل میکند.

دوربین فلتی و اتصال به انواع دستگاه

دوربین های مخفی کوچک فلتی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد شاید در نگاه اول شما کاربران عزیز متوجه تفاوت این دوربین ها نشوید. که کاملا طبیعی است زیرا که از نظر شکلی کاملا مشابه هستند ولی از لحاظ کیفیتی،جنس بدنه، کیفیت لنز، زاویه دید، فکوس دور یا نزدیک، نوشته خان و یا محیط بان، دید در شب دار یا معمولی و... به همین دلیل افرادی سود جو از فرست استفاده میکنند و کم کیفیت ترین دوربین را با قیمت شاید پایین تر نسبت به دوربین های مخفی فلتی با کیفیت بالا به شما کاربران عزیز معرفی میکنند و میگویند این همان دوربین است ولی در واقع چندیدن درجه تفاوت کیفیت بین دوربین مخفی فلتی وجود دارد. 

 تیم حرفه ای (minidvpro.com) با سال ها تجربه و سابقه بیش از 4 سال در زمینه دوربین های کوچک مخفی فلتی در این مقاله به کمک کاربران و مشتریان عزیز در سنف کاری خود وظیفه دانسته که شما عزیزان را اگاه کند تا بتوانید بهترین انتخاب را با خیال راحت انجام دهید و به دام افراد سود جو نیفتید.

انواع دوربین های فلتی

  1. دوربین فلتی 8 مگاپیکسلی 
  2. دوربین فلتی 10مگاپیکسلی (دید در شب دار)
  3. دوربین فلتی نوشته خان (لنز فکوس نزدیک )

دوربین فلتی 6 مگاپیکسلی

 ما با تحقیقات و برسی کلی این دوربین ها متوجه درجه بندی بین این سه دوربین فلتی شدیم. یعنی دوربین شماره یک فلتی 8 مگاپیکسلی با 3 درجه به بازار ایران فرستاده میشود که متاسفانه افراد سود جو معمولا درجه 3 را به دست مشتری میرسانند چون سود بیشتری دارد. همینطور دوربین 10 مگاپیکسلی یا نوشته خان این ها هم با 3 درجه وارد بازار میشوند. متاسفانه تشخیص دادن این 3 دوربین از هم کار دشواری است. برای شما کاربران عزیز که هیچ پیش زمینه ای از این دوربین ها ندارید حال درجه هم به این تنوع اضافه شده و کار را برای شما سخت تر میکند. 

با توجه به این که minidvpro.com با سال ها تجربه و کار حرفه ای و تخصصی در زمینه دوربین فلتی فعالیت مثبت داشته و تمامی محصولات این شرکت ب صورت مستقیم از شرکت ها و بازرگانی ها کشور چین به صورت قراردادی وارد میشوند و درجه یک بودن انها شرط اول minidvpro.com میباشد. اگر به قیمت ها توجه کنید شاید سایت minidvpro.com قیمت های بالاتر از شرکت ها و سایت های دیگر داشته باشد. با این حال باز هم ما در خط اول گوگل جای داریم این نشونه درجه یک بودن محصولات و ارایه خدمات خوب به کاربران عزیز است.

کیفیت تصویر: دوربین های فلتی دارای قابلیت فیلمبرداری باکیفیت بسیاربالارا داردبطوری که تمامی تصاویرباکیفیت عالی به شما نشان داده میشود.

سایز دوربین: همانطور که می دانید این دوربین های فلتی کوچکترین دوربین های مداربسته محسوب می شوند که به راحتی می توانید از ان در هر جایی که می خواهیداستفاده کنید.

ضبط صدا: یکی ازویژگی های دوربین های فلتی این است که می تواند صداهای داخل محیط را تا 3 متر باکیفیت عالی ضبط کند.

دوربین های فلتی هم اپلیکیشن خودش را دارد. می توانید نسبط به مدل دوربینتون برنامه یا اپلیکیشن مورد نظر را به صورت رایگان دانلود کنید برای مثال cam view یا look cam معمولا در دغترچه راهنمای دوربیت اسم برنامه را در اختیار شما قرار میدهند.

بعضی از مشتریان پیش ما می آیند و رمز app را متاسفانه نمیدانند. متاسفانه افراد سودجویی پیدا می شوند که فقط برای رمز این نرم افزار از شما پول جدا گانه می گیرند. اما ما در اینجا به شما میگوییم که رمز داخل دفترچه راهنما وجود دارد در برخی موارد 9876543210یا 12345678یا 123456 یا 6666 با 0000 که به راحتی خودتان نصب کنید و استفاده کنید و نیازی به کسی نداشته باشید و پولی بابت این رمز هزینه نکنید.

به علت رم خور بودن دوربین های مداربسته. یعنی قابلیت این را کاملا دارند که فیلم را در حافظه 32 گیگی خود ذخیره کنند. البته باید رم را داخل دوربین قرار دهیم و به مدت 1 الی 2 روز خود را نگه می دارد تا رم پر شود. بعد از پرشدن رم دوربین فلتی اتومات از قدیمی ترین فیلم ها شروع می کند که پاک کردن تا جا برای ضبط فیلم های جدید داشته باشد. تصویر و فیلم ها را بطور مستقیم برای گوشی شما هم ارسال میکند می توانید در گوشی خود ذخیره کنید تا رم جا برای سیو فیلم های جدید تر داشته باشد. 

نرم افزار مخصوص کامپیوتر را هم دارد یعنی در ویندوز قابل اجراس. این محصول یعنی دوربین مداربسته وای فای (wifi) فلتی را میتوانید براحتی و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی minidvpro.com خریداری کنید. متاسفانه افراد سود جو با وعده فیلم برداری بلند مدت و ذخیره 10 تا 15 روزه شما کاربران را گمراه میکنند. جالب است بدانید که این نوع دوربین ها با کیفیت ترینشان یک ساعت شارژ نگه میدارد ولی قابلیت اتصال داعم به برق و پاور بانک را دارد.

تفاوت 8 مگاپیکسلی با 10 مگاپیکسلی

کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل / دید در شب / کیفیت بدنه وجنس کابل فلت / محتوای داخل جعبه در نمونه 10 مگاپیکسلی کامل تر.

دوربین نوشته خان توانایی خواندن نوشته های روی کاغذ یا مانیتور لب تاب یا گوسی مبایل را با کیفیت خیلی بالا و خانا به شما کاربران عزیز میدهد در صورتی که دوربین 10 مگاپیکسلی یا 8 مگاپیکسلی به هیچ عنوان توانایی انجام این کار را ندارند. زیرا که لنز انها برای کنترل محیط طراحی شده است. 

متاسفانه افراد سود جو باز هم در این زمینه بی کار نماندن و به عنوان فروش دوربین های نوشته خان، دوربین های فلتی معمولی 8 مگاپیکسلی را به شما کاربران عزیز به جای دوربین های نوشته خان که به صورت تخصصی برای این کار طراحی شده اند به فروش میرسانند.