آشنایی با جدیدترین مدل دوربین بند انگشتی flat

آشنایی با جدیدترین مدل دوربین بند انگشتی flat

دوربین های بند انگشتی معمولاً مشهور به دوربین مخفی هستند یعنی ر پروژه های حساس استفاده می شوند امروز قرار است از جدیدترین دوربین بند انگشتی flat پیشرفته با هم صحبت کنیم.

سایز دوربین های بند انگشتی کوچک است،یعنی طول و عرض کمی برای آنها در نظر گرفته شده است و قرار است به شکلی استفاده شود که در درد نباشد و کسی متوجه استفاده از دوربین نشود. پیشرفته ترین مدل از دوربین های بند انگشتی، دوربین بند انگشتی flat (فلت) است. این دوربین به صورت بیسیم طراحی شده است و قابلیت جاسازی در بسیاری از بخش ها را دارد و خبر خوب اینکه کنترل از راه دور دوربین های بند انگشتی flat سبب محبوبیت بیشتر آنها شده است یعنی شما به سادگی می توانید رفتارها و اتفاقات را از راه دور کنترل نمایید و این دوربین به شما کمک می کند کنترل بهتر و دقیق تری داشته باشید.

کار به دوربین بند انگشتی flat به این صورت است که از وای فای استفاده می شود تا شرایط اتصال به موبایل به خوبی اجرا شود و در نهایت کار به بهترین نحو صورت می گیرد. در این وضعیت طولانی بودن مسافت هیچ اختلالی در نظارت ایجاد نمی کند و کنترل بسیار عالی روی سوژه خواهد بود.

دوربین های بند انگشتی

میدان دید دوربین های بند انگشتی flat

وسعت میدان دید دوربین بند انگشتی flat به قدری بالا است که وقتی در یک محل مناسب و البته پنهان قرار بگیرد می تواند همه بخش ها را مورد بررسی قرار دهد. نکته مهمی که باید بررسی کنیم کیفیت ضبط تصاویر است. در سبک های گذشته از دوربین های بند انگشتی متاسفانه کیفیت تصویر ضبط شده خوب نبوده اما در جدیدترین نوع از دوربین بند انگشتی flat، تصویر و ویدیو با کیفیت قابل قبولی است و جزئیات با کیفیت بالایی ثبت می شوند.

میدان دید دوربین های بند انگشتی به طوری قوی است که به هر نوع حرکتی حساسیت نشان می دهد یعنی زمانی که یک محرک مشاهده شد، به واسطه اعلان هایی که دارد به اطلاع شخص می رساند و پس از آن عملیات فیلمبرداری به صورت اتوماتیک انجام می شود البته که این دوربین ها شاخص گذاری های مخصوصی هستند و می توان از آن در بهترین شرایط استفاده کرد.

یک نکته تکمیلی در مورد این مدل از دوربین بند انگشتی که بهتر است بررسی شود اینکه، این دوربین شرایط اتصال به یک پاور بانک را دارد به طوری که اگر باطری آن تمام شد، فیلمبرداری متوقف نمی شود و این خاصیت از دوربین بند انگشتی flat سبب شده تا طرفدار زیادی داشته باشد البته که شما می توانید از شارژر های مخصوص استفاده کنید و دوربین را به برق شهری وصل کنید. نگران موضوع برق شهری و باطری و موارد این چنینی نباشید چون طراحی این دوربین به صورتی است که می توان برای هر بخشی قابل اجرا باشد. البته که این دوربین ها از نظر نوع باتری با هم فرق می کنند اما جدیدترین دوربین بند انگشتی flat از نظر نیرو بسیار قوی است و برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین بند انگشتی

عملکرد دوربین های بند انگشتی flat در محیط کم نور

تا به اینجا از پیشرفته بودن دوربین بند انگشتی flat صحبت کردیم که البته در بسیاری از دوربین های بند انگشتی دیده می شود اما موضوع از این قرار است که عملکرد دوربین بند انگشتی flat در یک محیط تاریک و یا محیط با نور بسیار کم به چه صورت است؟ در طراحی این دوربین از شش چراغ مادون قرمز استفاده شده است و این چراغ مخصوص استفاده در شب هستند و دید در شب را بسیار بهتر می کنند. اما بررسی ها اینطور نشان می دهد که چه خوب است یک چراغ خواب یا نور کمی در محیط نصب شود تا تصویر برداری با کیفیت بهتری صورت بگیرد اما اگر فکر می کنید که در محیط پروژه شما امکان اجرای هیچ نوری نیست یعنی حساسیت پروژه بسیار بالا است، دوربین بند انگشتی flat کاملاً محیط را ساپورت می کن و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهد داشت پس نگران نباشید.

دوربین بند انگشتی flat به صورتی طراحی شده است که بسیار آسان می تواند رصد سرقت داشته باشد یعنی می تواند پروسه سرقت را سریعاً تشخیص دهد و این موضوع برگ برنده آن محسوب می شود.

مثلاً برای زیر نظر گرفتن خواب کودک و رفتارهای آن یکی از بهترین پیشنهادات است چون دیگر نیازی به سر زدن مدام به اتاق کودک نخواهید داشت. مادون قرمزی که در دوربین های بند انگشتی به خصوص دوربین فلت دیده می شود کمک می کن که تصاویر خوبی ضبط شود و کیفیت تصاویر در بهترین شرایط قرار بگیرد حتی اگر محیط بسیار تاریک باشد و نتواند شرایط خوبی برای ضبط با دوربین های معمولی در نظر گرفت. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در خرید دوربین های بند انگشتی در نظر بگیرید، دید در شب است و دوربین بند انگشتی flat این رویکرد را به خوبی پوشش داده است.

البته که این دوربین کوچک و ریز قابلیت ضبط صدا را دارد به طوری که برای ردیابی و شنود پیشنهاد خوبی است.

مشخصات فنی دوربین های بند انگشتی flat

تا به اینجای کار در مورد قابلیت دید در شب و میدان دید دوربین های فلت صحبت شد اما حالا نوبت به بررسی مشخصات فنی این دوربین می رسد تا تنظیمات آن مشخص شود و همینطور بررسی شود که دقیقاً با چه تکنولوژی روبرو هستیم.

یکی از تکنولوژی های جالبی که در دوربین بند انگشتی flat دیده می شود فناوری شبکه p2p است که شرایط خوبی ایجاد می کند. این فناوری به این صورت است که نیاز به تنظیمات مربوط به پیکربندی دستگاه را از بین می برد و بسیار آسان و راحت اتصال بین موبایل یا کامپیوتر صورت می گیرد. در چنین شرایطی قطعاً سرعت اشتراک گذاری فایل ها بالا خواهد بود و به نوعی برگ برنده دوربین بند انگشتی flat محسوب می شود و برای پروژه های حساس پلیسی و امنیتی بسیار عالی است.

موضوع دیگر رزولوشن دوربین بند انگشتی flat است که به میزان 1080P اعلام شده است یعنی شما با کیفیت فول اچ دی همراه هستند. حافظه این دوربین ها به طور کلی تا 32 گیگابایت ارزیابی شده است و این ظرفیت شرایط مناسبی برای فیلمبرداری در طولانی مدت ایجاد می کند و در نهایت سبک اجرایی آن به شکل روتینی بررسی شده است.

زمانی که این دوربین در یک مکان نصب شد و شرایط اتصال به وای فای موبایل ایجاد شد، به سادگی می توانید تصاویر و صداها را از راه دور ضبط کنید و البته لنز این دوربین فلت به میزان 5 مگا پیکسل ارزیابی شده است این دوربین ها به واسطه شارژر مخصوص کار می کنند.

دوربین های بند انگشتی فلت

آپشن های دوربین های بند انگشتی flat

اولین موضوعی که در مورد دوربین بند انگشتی flat دیده می شود حافظه 32 گیگابایتی است. این دستگاه از فلت منعطفی بهره می برد و تنها 68 گرم وزن دارد! بی نظیر است! آنقدر سبک و کوچک است که عملاً هیچ کس فکرش را نمی کند که با دوربین فوق قدرتمندی روبرو شده است. در واقع وزن کم این محصول سبب حمل بهتر آن می شود.

از سوی دیگر ظرفیت بالای باتری برای این دوربین تعریف شده به طوری که زا باتری لیتیومی h2700MA استفاده شده و تا 4 ساعت را به خوبی ساپورت می کند. دقت کنید که این باتری ها بر اساس سبک و مدل بندی که دارند دسته بندی می شوند.

موضوع دیگر امکان فیلمبرداری در زمان شارژ شدن است و اصلاً وقفه ای در تصویربرداری در زمان اتصال کابل شارژر دیده نمی شود و این موضوع امنیت کار را بیشتر می کند.

گزینه دیگر مربوط به شارژ کردن با برق شهری است که به واسطه یک شارژر مخصوص صورت می گیرد. نوتیفیکیشنی که برای دوربین های بندانگشتی در نظر گرفته می شود سبب حساسیت خوب به محرک شده و در نهایت شروع ضبط خودکار ویدیو پس از اعلان خواهد بود. البته که این شارژرها از نظر سبک اجرایی متفاوت هستند.

زاویه دید برای این دوربین ها معمولاً بیش از 90 درجه است تا پوشش خوبی بر روی کل محیط داشته باشد.

قابلیت تشخیص حرکت در دوربین بند انگشتی flat تا فاصله 6 متری اعلام شده است و این موضوع باعث می شود که ثبت تصویر به خوبی صورت بگیرد. شما می توانید عکس برداری با کیفیت 1920 در 1080 داشته باشید و فاصله 10 متری برای آن در نظر بگیرید در این صورت موقعیت ثبت تصویر به خوبی خواهد بود و کیفیت نهایی کار نیز بالا است.

هر دو سیستم عامل اندروید و ios برای اتصال با موبایل در نظر گرفته شده است و از سیستم عامل ویندوز برای رایانه پشتیبانی می کند. برخی از مدل دوربین های بند انگشتی به واسطه سیستم عامل مکینتاش نیز اجرا می شوند که بخش مهمی از کار خواهد بود.

قابلیت ضبط صدا برای این دستگاه تا 10 متر بوده و فضای 5 متر مربعی را پوش میدهد. این دستگاه قابلیت دید در شب دارد که کمک می کند تصاویر با کیفیت بهتری به ثبت برسند.

قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4k و 25 فریم بر ثانیه در این دوربین دیده می شود و خروجی فایل ویدیویی نیز با فرمت avi خواهد بود.

میزان فشرده سازی ویدیو ها با فرمت H.264 ارزیابی شده است و البته که از شبکه 2.4 وای فای پشتیبانی می کند. در این دوربین ها شرایط استفاده از فناوری پیشرفته شبکه و سرعت بالای اشتراک گذاری تصاویر دیده می شود.

در داخل جعبه دوربین بند انگشتی flat، دوربین فلت کوچک، کابل یو اس بی و همینطور باتری دیده می شود.

ضبط صدا در دوربین بند انگشتی

تنظیمات دوربین بند انگشتی flat

یک بخش از تنظیمات دوربین بند انگشتی flat مربوط به زمان است در این بخش می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود تنظیمات لازم را به صورت دستی وارد کنید.

بخش دیگری برای تنظیم رمز عبور در نظر گرفته می شود که می بایست رمز عبور با توجه به حساسیت بالای کار انتخاب کنید و دستگاه را دوباره راه اندازی کنید. البته که در چنین شرایطی می بایست از نرم افزار موبایل مخصوصی استفاده شود.

مورد بعدی مربوط به تنظیم زنگ هشدار است. در ابتدا باید وارد منو تنظیمات زنگ هشدار شوید و روی شروع هشدار کلیک نمایید و در نهایت دوربین داخلی را انتخاب کنید و حساسیت مورد نظر را تنظیم نمایید. تنظیمات در دوربین های بند انگشتی flat بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

مزایای خرید دوربین های بند انگشتی flat

در خرید دوربین های مخفی و کوچک یک سری پارامترهای مهم مطرح هستند که با هم بررسی می کنیم.

کوچک و مناسب برای پنهان: همانطور که از اسم این دوربین ها مشخص است برای مواد حساس و جاسوسی استفاده می شود و طراحی بی نظیر دوربین های بند انگشتی flat به شکلی است که لنز آن تنها 7 میلی متر بوده و در جیب یا هر مکان دیگری پنهان می شود. در واقع استفاده از این دوربین به صورتی است که کسی نمی تواند آن را ببیند و برای خانه و محل کار مناسب است. مثلاً از این دوربین برای نظارت بر پرستار کودک استفاده می شود و می توانید مراقبت لازم از حیوان خانگی را داشته باشد و حتی بر روی عملکرد کارکنان یک اداره نظارت دارد.

وضوح تصویر: در نسل گذشته از دوربین های بند انگشتی، وضوح تصویر چنگی به دل نمی زد اما دوربین بند انگشتی flat به شکل کاملاً حرفه ای تصاویر را به سبک می رساند و پارامترهای کلیدی در این دوربین ها به صورتی است که ضامن امنیت محیط است. همه جزییات با وضوح بالا دیده می شود و در نهایت شرایط تنظیم وضوح مختلف برای دوربین نیز وجود دارد که بر اساس ابعاد آن در نظر گرفته می شود و حجم فیلم ضبط شده را کاهش می دهد.

هوشمندانه خرید کنید!

در خرید دوربین های بندانگشتی باید در ابتدا موقعیت پروژه خود را بسنجید یعنی سعی کنید از زاویه های پنهانی که در محل مورد نظر شما وجود دارد باخبر شوید.

دوربین مخفی ارزان قیمت با بهترین امکانات در سایت ما عرضه می شود و شما می توانید گزینه مورد نظر را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. برخی از دوربین های بند انگشتی به صورت دوربین 360 درجه ای طراحی شده اند که پوشش بی نظیری روی همه بخش های محیط خواهند داشت و این موضوع باعث می شود که شاخص اجرایی این دوربین ها به خوبی اجرا شود. این دوربین ها ساختار قابل قبولی دارند.

دوربین های بند انگشتی