بهترین دوربین های کوچک مخفی با تشخیص حرکت

بهترین دوربین های کوچک مخفی با تشخیص حرکت

امنیت خانه، حساس ترین موضوع، اولویت اصلی هر خانواده است. اما، با زندگی پرمشغله، تقریباً غیرممکن است که همیشه چشمان خود را به ضبط‌های دوربین متمرکز کنید. همچنین، فوروارد کردن سریع همه ویدیوهای ضبط شده برای دیدن اینکه چه کسی به ملک شما نفوذ کرده است، آسان نخواهد بود. در دوربین های motion detection نصب شده با تشخیص حرکت شروع به فیلمبرداری میکند! این دوربین با ضبط نکردن فیلم بیهوده به طور موثر در مصرف باتری، فضای حافظه و زمان صرفه جویی می کند. به خواندن این محتوا ادامه دهید تا بهترین دوربین تشخیص حرکت کوچک و مینی را پیدا کنید که امنیت خانه شما را تضمین می کند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مخفی، این مقاله را بررسی کنید.

motion detection camera

بررسی بهترین دوربین های با قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection)

در اینجا ما چند دوربین کوچک و مخفی ریزی را که با تشخیص حرکت در محیط شروع به فیلمبرداری میکنند را بررسی میکنیم. این مقاله براساس تجربیات عملی برای شما دوستان عزیز نوشته شده است.شما میتوانید در صورت نیاز لیست کامل دوربین های مخفی کوچک ما را در این لینک مشاهده کنید.

1. دوربین به شکل شارژ گوشی

برای شروع، ما این دوربین شارژی DEVINEEAGLE را داریم که با حرکت فعال می شود. لنز دوربین در داخل یک شارژر USB فشرده برای دستگاه های قابل حمل پنهان شده است. این دوربین دارای کیفیت ویدیویی شفاف 1080p و زاویه دید 90 درجه است. وزن آن که فقط 40 گرم است.

تشخیص حرکت با سنسورهای فوق حساس، امتیاز قابل تحسین این USB شارژر است. حتی کوچکترین حرکت دوربین را فعال خواهد کرد. بنابراین، می توانید کاملاً به این دوربین اعتماد کنید. در حدود 10 متر دورتر امکان تشخیص حرکت دارد و  شروع به ضبط می کند.

برای ضبط به وای فای نیاز نخواهید داشت. شما باید یک کارت micro SD کلاس 10 256 گیگابایتی را جداگانه خریداری کنید. سپس دوربین را به پریز برق یا پاوربانک یا پورت USB وصل کنید زیرا در طراحی باتری وجود ندارد. این قابلیت plug-and-play سریع کار با دوربین را ساده می کند. با MAC و PC سازگار است.

نکته مهم در مورد این دوربین ضبط حلقه است. هنگامی که کارت SD پر است، دوربین به طور خودکار قدیمی ترین موارد ضبط شده را بازنویسی می کند. بنابراین، این دوربین ضبط مداوم و کامل را پشتیبانی می کند. همچنین، افزایش چندگانه حفاظت کارت SD را از هر گونه خرابی احتمالی نجات می دهد.

اما از آنجایی که این دوربین شارژی به وای فای مجهز نیست، از پخش زنده یا هیچ برنامه ای پشتیبانی نمی کند. هرکسی می‌تواند ویدیوهای خصوصی را با وصل کردن آنها تماشا کند، بنابراین ایمن نیست. همچنین، کیفیت تصویر در نور کم عالی نیست.

دوربین به شکل شارژ گوشی

USB Charger Camera

2. دوربین کوچک MHDYT Mini رم خور و شارژی

دوربین مینی فوق قدرتمند MHDYT با طراحی کروی به قطر 3 سانتی متر، اندازه یک انگشت و وزن آن 15 گرم است. این سبک‌ترین، کوچک‌ترین و قابل‌حمل‌ترین دوربین مینی طراحی کروی و ابزار امنیتی موجود در بازار است.

  • کیفیت تصاویر 1080P واقعی : دوربین مینیMHDYT با لنز شیشه ای اپتیکال حرفه ای، تصاویر روشن و شفاف فول اچ دی 1080Pرا ضبط میکند تا هیچ جزئیاتی در صفحه مخفی نماند.
  • عملکرد دید در شب پیشرفته با 8 چراغ LED PCS، حتی در محیط های کم نور (هیچ چراغ در شب در حین کار در دوربین روشن نمی شود و دوربین باعث ایجاد توجه نمیشود).
  • تشخیص حرکت و ضبط حلقه خودکار : در حالت تشخیص حرکت، دوربین تنها زمانی شروع به ضبط می کند که اجسام متحرک را تشخیص دهد، بنابراین فضای ذخیره سازی کارت SD تا حد زیادی صرفه جویی می کند.
  • پشتیبانی از کارت micro sd 2GB-32GB : (توجه: کارت SD در بسته گنجانده نشده است). وقتی فضای کارت sd تمام شود، دوربین به طور خودکار ضبط حلقه را روشن می کند، داده های جدید را در داده های قدیمی را بازنویسی می کنند، بنابراین هرگز نگران از دست دادن لحظه  های مهم نخواهید بود.

3. دوربین EYE CAM WIFI وای فای

این دوربین مخفی امنیتی از پخش زنده 1080p پشتیبانی می کند تا از راه دور مراقب پرستار کودک به صورت 24/7 باشد. مجهز به وای فای روتر 2.4 گیگاهرتز با قابلیت رمز گذاری برای دوربین است.

دوربین EYE CAM WIFI یک دوربین با زاویه دید عریض با لنز 150 درجه است. آهنربای داخلی برای کمک به جذب دوربین روی سطوح آهنی طراحی شده است. طراحی کوچک با وزن 150 گرم تضمین می کند که می توانید آن را به خوبی پنهان کنید.

با دیدن ویژگی های خارق العاده این دوربین مخفی کوچک شگفت زده خواهید شد. هشدارهایی با تشخیص حرکت و دید در شب IR بدون درخشش قابل ذکر است. می توانید سطح حساسیت سنسور را به صورت دستی تنظیم کنید. چقدر شگفت انگیز است دوربین کوچک هوشمند هر زمان که هر حرکت مشکوکی را تشخیص دهد، عکس‌ها را برای شما ارسال می‌کند.

شش چراغ مادون قرمز مادون قرمز و دید در شب غیر قابل رویت وجود دارد. این طراحی مخفی حتی در نور کم، مسافتی حدود 20 متر را به طور موثر ثبت می کند. می‌توانید این حالت دید در شب را با استفاده از برنامه از راه دور روشن یا خاموش کنید.

حالا بیایید در مورد باتری صحبت کنیم. یک باتری 300 میلی آمپری قابل شارژ لیتیوم یون داخلی وجود دارد. با وصل کردن آن به یک بسته باتری 10000 میلی آمپری برای ضبط حداکثر 30 ساعت، زمان کار تقریباً یک ساعت است. همچنین می توانید از شارژرهای USB استفاده کنید.

4. دوربین VH3-HB بیسیم

  • بیسیم Wifi با اتصال به موبایل ، تبلت ، کامپیوتر - مشاهده تصاویر از راه دور توسط چند کاربر به صورت همزمان
  • راه‌اندازی آسان: نصب دوربین‌ها و برنامه‌های آسان، کنترل و نگهداری آسان
  • پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه میکرو sd

این دستگاه بی سیم بوده و با اتصال WiFi کار می کند. این بدان معنی است که پنهان کردن آن آسان است و شما می توانید از راه دور با دستگاه خود این کار را انجام دهید. همچنین این دوربین از پخش زنده با اپلیکیشن پشتیبانی می کند.

وضوح 2 مگاپیکسلی آن همیشه نمای واضحی از خانه‌تان را به شما می‌دهد. فناوری دید در شب مادون قرمز به دوربین اجازه می‌دهد تا شکل‌های بدن و الگوهای صورت را به‌طور هوشمند تشخیص دهد . می توانید منظره ای با کیفیت از خانه خود را حتی در تاریکی ببینید. با اسلات microSD داخلی، از یک کارت حافظه 128 گیگابایتی پشتیبانی میکند.

5. دوربین Blink Indoor بیسیم

این دوربین امنیتی Blink Indoor با باتری کار می کند و به وای فای متصل است. دوربین برای کار کردن به دو باتری لیتیوم AA نیاز دارد.

این دوربین بیسیم با الکسا سازگار است. بنابراین، اگر دستگاه‌های سازگار با الکسا دارید، می‌توانید دوربین و مانیتور را با دستورات صوتی کنترل کنید. علاوه بر این، دوربین به هیچ سیم کشی یا فرآیند نصب پیچیده ای نیاز ندارد.

نه تنها این، شما یک ویژگی هشدار حرکت دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید با استفاده از برنامه Blink Home Monitor سیستم هشدار را سفارشی کنید. این بدان معناست که شما نیازی به نگه داشتن چشم خود به دوربین در تمام طول روز ندارید. فقط زمانی به شما هشدار می دهد که هر حرکت مشکوکی شناسایی شود. دید در شب مادون قرمز بیشتر به شما کمک می کند تا در شب نیز مراقب باشید.

چیزی که من بیشتر دوست داشتم، ویژگی صوتی دو طرفه و تماشای زنده تصاویر است. بنابراین، نه تنها می توانید خانه خود را هرازگاهی از اداره چک کنید، بلکه می توانید با کودک خود از راه دور صحبت کنید. نمای میدان 110 درجه است و نرخ فریم تا 30 فریم در ثانیه است.

مورد دیگر، امکانات ذخیره سازی ابری با طرح اشتراک Blink به مدت 60 روز است. شرکت سازنده دوربین (Blink ) یک آزمایش 30 روزه را ارائه می دهند. همچنین، می‌توانید از ماژول همگام‌سازی چشمک استفاده کنید. برای این کار، باید یک درایو فلش USB را جداگانه خریداری کنید.

6. ردیاب RF و دوربین یاب ضد جاسوسی

در نهایت، ما ردیاب دوربین جاسوسی مخفی به علاوه آشکارساز RF AnNido را مورد بررسی قرار میدهیم تا بتوانیم دوربین ها و دستگاه های شنود موجود در محل مورد نظر را پیدا کنیم. این آشکارساز برای کارکرد نیاز به اتصال WiFi دارد. این آخرین نسخه ردیاب RF ضد جاسوسی است. این دستگاه برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از استراق سمع مناسب است.

محدوده فرکانس RF قابل تشخیص 1 مگاهرتز تا 6.5 گیگاهرتز است که شامل GSM، WIFI Bt، FM، VHF، UHF و بیشتر فرکانس انتقال است. با این کار می توانید مکان یاب GPS، دوربین های مخفی، سیم کارت تلفن همراه و غیره را شناسایی کنید.

این دستگاه دو حالت دارد: حالت buzzer و حالت لرزش. اگر نمی خواهید صدا ایجاد کنید، این به شما امکان می دهد از هدفون استفاده کنید. این دستگاه تنها با یک سوئیچ و دکمه حساسیت کار می کند.

این محصول دارای قابلیت تشخیص دوربین چند منظوره است. یک LED قرمز روشن داخلی وجود دارد. این می تواند انواع دوربین ها مانند مانیتور، سوراخ سوزن، دوربین موبایل و غیره را پس از شناسایی تعیین کند. در وصورت یافتن با صدا و نور به شما اطلاع می دهد.

 راهنمای خرید دوربین های مینی مخفی با تشخیص حرکت

از آنجایی که بازار مملو از محصولات تبلیغاتی است، باید قبل خرید خود حتما تحقیق کنید که چگونه می توانید یک دوربین با کیفیت خریداری کنید. در اینجا ما لیستی از عواملی را ارائه می دهیم که قبل از خرید باید آنها را دوباره بررسی کنید. بیا همین راهو بریم!

منبع تغذیه

دوربین های کوچک و ریز به گونه ای طراحی شده اند که روی منابع مختلف برق کار کنند. دوربین های بی سیم با باتری کار می کنند. در این صورت باید هر از چند گاهی باتری را شارژ کنید. اما نوع هایی از دوربین مینی مخفی وجود دارد که هم با باتری کار میکند هم با اتصال مستقیم به منبع تغذیه.

کیفیت عکس

دوربین اگر نتواند چهره ها را به شما نشان دهد چه فایده ای دارد؟ به همین دلیل کیفیت تصویر مهم است. اگر کیفیت فیلم و تصویر مبهم باشد، تنها کسی را خواهید دید که در حال حرکت است، اما نمی‌توانید آن را شناسایی کنید یا مدرکی دریافت کنید. همه سازندگان دوربین های خود را 1080p HD تبلیغ می کنند. بنابراین، نظرات کاربران در زمان واقعی و رتبه بندی را بررسی کنید.

پوشش منطقه (زاویه دید)

اگر نمی خواهید خود را با نصب دوربین های متعدد به زحمت بیندازید، پوشش منطقه (زاویه دید) نسبتا بالا، ضروری است. زاویه به پوشش منطقه اشاره دارد. دوربین‌های امنیتی امروزه لنزهایی با زاویه باز 90 تا حتی 360 درجه ارائه می‌دهند. بنابراین، به دنبال چیزی باشید که بخش بزرگی از منطقه را پوشش دهد.

زمان کارکرد باتری

اگر دوربین با باتری کار می کند، زمان کارکرد باتری مهمترین چیزی است که باید بررسی شود. اگرچه دوربین‌های فعال‌شده با حرکت به قدرت باتری زیادی نیاز ندارند، اما وقتی حرکت تشخیص داده شد، باید همه چیز را ضبط کنند. بیشتر باتری ها 40 تا 90 دقیقه زمان کار را ارائه می دهند و این به کیفیت باتری بستگی دارد.

قابلیت اتصال به وای فای

اگر به پخش زنده فکر می کنید، اتصال WiFi ضروری است. اگر دوربین از WiFi پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از راه دور با استفاده از تلفن یا رایانه شخصی خود در زمان واقعی کنترل و مشاهده کنید. اما از آنجایی که این بستگی به شبکه دارد، تاخیر در تشخیص ویدیو، صدا و حرکت طبیعی است.

اندازه و وزن

دوربین تشخیص حرکت باید به خوبی پنهان شود. به همین دلیل است که اندازه و قابلیت حمل دوربین اهمیت دارد. سعی کنید چیزی را پیدا کنید که حدود 5 سانت طول داشته باشد.

دید در شب

دوربین های Night Vision، نورهای IR را برای دید در شب روشن میکنند. دزدها در تاریکی خانه شما پرسه می زنند نه در نور روز. برخی از دوربین ها حتی می توانند تاریکی را حس کرده و حالت دید در شب را به طور خودکار فعال کنند. اما کیفیت نور IR مهم است. اگر فقط بتوانید سایه های برخی از جسم متحرک را ببینید بی فایده خواهد بود.

ذخیره سازی فایل های ضبط شده

بسیاری از دوربین ها برای ذخیره فیلم ها به کارت های micro SD خارجی نیاز دارند. اما در این مورد، از آنجایی که فضای ذخیره سازی محدود است، به این فکر کنید که چه مقدار از داده های نظارتی را باید ذخیره کنید و حداکثر اندازه حافظه را دوربین پشتیبانی می کند. اکثر این دوربین ها یک سیستم ضبط حلقه ای برای بازنویسی ویدیوهای قدیمی با جدیدتر ارائه می دهند.

برخی از دوربین ها طرح اشتراکی را برای ذخیره سازی ابری (cloud server) ارائه می دهند. فضای ذخیره سازی ابری شما را از نگرانی محدودیت های ذخیره سازی رها می کند.

امکانات اضافی

چه کسی مزایای اضافی نمی خواهد؟ برخی از دوربین های امنیتی مخفی (Hidden camera) دارای امکانات صوتی دو طرفه هستند. این به شما امکان می دهد وقتی بیرون هستید با کودک خود صحبت کنید. برخی برنامه‌های اشتراک برای ذخیره‌سازی ابری و ابزارهای دیگر مانند کارت‌های SD، کابل USB و غیره را با بسته‌ها ارائه می‌کنند.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

باتری ها در دوربین های مینی دی وی (دوربین های مخفی کوچک) چقدر دوام می آورند؟

پاسخ: بسته به نوع باتری، می تواند در عرض 20 ساعت باشد.

دوربین مخفی کوچک چقدر می تواند ضبط کند؟

پاسخ: معمولاً حدود 1 ساعت  به صورت مداوم ضبط می کند. در حالت شب، در اثر مصرف انرژی بالای باتری، مدت زمان کمتری روشن میماند. در مورد تشخیص حرکت، می تواند بیش از یک ساعت ضبط کند و تا 2 هفته قابل استفاده است

آیا تلفن همراه می تواند دوربین مخفی را شناسایی کند؟

پاسخ: بله، برنامه های کاربردی زیادی موجود است.

نتیجه

متأسفانه، شما نمی توانید به کسی اعتماد کنید و همیشه باید هوشیار باشید. یک دوربین مخفی با تشخیص حرکت می تواند به شما کمک کند در صورت نفوذ دزدان از اموال خود محافظت کنید و شواهد جمع آوری کنید. در این مقاله، ما صادقانه برخی از بهترین دوربین‌های فعال با حرکت موجود را بررسی کردیم. برای جلوگیری از فریب دادن محصولات، راهنمای خرید دقیقی را نیز گنجانده ایم.