دوربین مدار بسته بی سیم کوچک Blink outdoor

از ویژگی های این دوربین به صورت خلاصه می توان به این موارد اشاره کرد.

  • ضبط و تماشای فیلم HD 1080p در روز و دید مادون قرمز HD در شب پس از تاریکی
  • باتری AA 1.5V لیتیوم فلزی (غیر قابل شارژ) 2 عدد
  • CPU اختصاصی  Immedia - AC1002B ،4 هسته / 200 مگاهرتز
  • منبع تغذیه مبدل 100 - 220 ولت AC به 5 ولت DC
  • عمر باتری تا 2 سال، بر اساس 5882 ثانیه نمایش زنده، 43200 ثانیه ضبط فعال با حرکت و 4788 ثانیه مکالمه دو طرفه. عمر باتری بر اساس پیکربندی دستگاه، استفاده و عوامل محیطی متفاوت خواهد بود
  • اتصال اینترنت پرسرعت همیشه فعال (مانند پهنای باند ، فیبر یا DSL). شبکه Wi-Fi: 2.4 گیگاهرتز 802.11b / g / n. Micro USB و آداپتور برق
  • رنگ این دوربین مشکی است
  • قابلت همگام سازی با گوشی های هوشمند iOS 12.5 ، Android 5.0 ، Fire OS 5.1
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مدار بسته کوچک Blink Outdoor

یک دوربین امنیتی HD بی سیم ضد آب و هوا با دو سال عمر باتری و تشخیص حرکت است که به شما این امکان را می دهد از محیط خارجی خانه یا محل کار خود فیلم به صورت آنلاین و یا ضبط شده داشته باشید. Blink Outdoor یک شاهکار در دسته ی دوربین های امنیتی HD با باتری و بدون سیم است که به شما کمک می کند خانه خود را در روز یا شب با دید در شب مادون قرمز نظارت کنید، کیفیت تصویر برداری این دوربین در شب به حدی است که می توانید به راحتی افراد را شناسایی کنید و با استفاده از میکروفون آن با آنها صحبت کنید. با باتری طولانی مدت این دوربین کوچک به شما اجازه می دهد با دو باتری لیتیوم AA تا دو سال شارژ داشته باشید و نیاز به تعویض باتری نداشته باشید که این یعنی با خیال راحت به گردش و تفریح خود بپردازید و از راه دور منزل یا محل کار خود را تحت نظر داشته باشید.

کلیپ های ویدیویی را با طرح اشتراک Blink در فضای ابری ذخیره کنید و آنها را به صورت محلی در ماژول Blink Sync 2 از طریق درایو فلش USB ذخیره کنید. یعنی می توانید یک بکاپ مطمئن از فیلم هایی که دوربین شما ثبت و ضبط کرده داشته باشید و آنها را به مموری یا فلش خود انتقال داده و نگه دارید. مقاومت در برابر عناصری چون باد، باران، نور و گرمای خورشید مقاوم است و بدنه آن تخصصی برای نصب در محیط باز که شامل چنین عناصری هستند طراحی و ساخته شده و هیچ جای نگرانی برای نصب آن در بیرون از منزل ندارید.

این دوربین مدار بسته کوچک کاملا حرفه ای به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به راحتی آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید زیرا نیاز به هیچ گونه سیم کشی و تشکیلات اضافی ندارد تا هر شخصی بتواند از آن استفاده کند و محیط دلبخواه شخصی خود را مورد نظر و مشاهده قرار دهد.

هشدارهای تشخیص حرکت را در تلفن خود دریافت کنید، این نوع دوربین کاملا هوشمند بوده و میتوان برای شما اعلان هایی از تشخیص حرکت در محیط ارسال کند تا در هر زمان و هر مکان از رفت و آمد در محیط منزل و محل کار خود مطلع شوید. تنظیمات آن بسیار ساده و سهل است و می توانید به راحتی با گزینه ای برای سفارشی کردن مناطق حرکت در برنامه Blink Home Monitor ، فقط در صورت نیاز هشدار دریافت می کنید و وقت و بی وقت از این نوع دوربین به دلیل هر نوع حرکتی هشدار دریافت نکنید.

به لطف نمایش زنده بی‌درنگ و ویژگی‌های صوتی دو طرفه در برنامه Blink شما می توانید تماشا کنید، گوش دهید و در موقع مورد نیاز حتی به مخاطب خود در کنار دوربین پاسخ و دستوراتی را ارائه دهید تا کار و شرایط کاملا به نفع شما باشد.

این دوربین با الکسا کار می کند - از صدای خود برای نظارت بر خانه خود از طریق دستگاه های سازگار با الکسا استفاده کنید و اگر پرستار بچه و یا خدمتکاری در منزل دارید نکاتی را که می خواهید به آنها گوش زد کنید از را دور به آنها ابلاغ نمایید.

با یک طرح اشتراک اختیاری Blink ویدیوهای نامحدود را به مدت 60 روز ذخیره و به اشتراک بگذارید و هر زمان و در هر مکان که به اینترنت دسترسی دارید از آنها استفاده نمایید و اگر خواستید آنها را به یک حافظه یا مموری انتقال داده و در هر کجا که می خواهید از آنها استفاده نمایید.

Blink Outdoor عمر باتری دو ساله را ارائه می دهد تا مشتریان این دوربین با خیال راحت پس از نصب تا دوسال نیاز به تعغییر و تعویض باتری نداشته باشند و برای مقاومت در برابر عناصری چون باد و باران این شکرت می تواند به شما تضمین دهد که این دوربین به هیچ وجه در برابر رطوبت و گرمای معمول ضعف نشان نخواهد داد.

با فناوری تراشه اختصاصی Blink outdoor که توسط دو باتری لیتیوم AA تغذیه می‌شود که تا دو سال دوام می‌آورند، می‌توانید بدون استرس تعویض مکرر باتری ، ببینید چه اتفاقی در داخل و اطراف خانه‌تان می‌افتد و لحظه و اتفاق مهم خاصی را از دست ندهید.

قیمت_دوربین_جدید_بلینک_در_ایران

با برنامه Blink با استفاده از نمای زنده HD و دید در شب مادون قرمز ببینید در خانه چه اتفاقی می افتد، مهم نیست کجا هستید. صدای دو طرفه به شما امکان می دهد گوش دهید و پاسخ دهید مثل اینکه در خانه باشی حتی وقتی نیستی که این موضوع انقلابی در دوربین های مدار بسته با سایز کوچک را رقم زده تا جای هیچ شک و شبهه ای برای خرید این دوربین اگر به نمای بسته از خارج از محیط خانه ی خود نیاز دارید نگذارد.

مناطق تشخیص حرکت و حریم خصوصی سفارشی ایجاد کنید تا فقط حرکت مورد علاقه خود را ببینید یعنی می توانید به این دوربین دستوراتی دهید تا به راحتی هر نوع حرکت در هر نقطه ای که می خواهید را ضبط و ثبت کند و به هر حرکت واکنش نشان نداده و حافظه و وقت شما را تلف نکند.

دیگر نیازی به جستجوی دوشاخه ها نیست و نیازی به نصب حرفه ای نیست - همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید در جعبه موجود است. به علاوه ، طراحی بدون کابل آن به این معنی است که می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید، پس دوربین را بدون نیاز به نصاب در هر مکان که فکر می کنید نیاز به دوربین مدار بسته حرفه ای دارید نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

با الکسا می توانید یک ریموت از راه دور همه کاره داشته باشید گوش کنید، پاسخ دهید، پخش زنده مشاهده کنید و فیلم های ضبط شده گذشته را به راحتی بازپخش کنید.

با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از طرح اشتراک  Blink، رویدادها را در برنامه Blink خود ضبط، مشاهده و ذخیره کنید. سپس می توانید برای دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری و ویژگی های انحصاری مشترک شوید. فقط 3 دلار در ماه برای هر دوربین، 10 دلار در ماه برای تعداد نامحدود دوربین در یک حساب پرداخت کنید یا برای صرفه جویی بیشتر سالانه مشترک شوید. اطلاعات بیشتر این قبول موارد را می توان در سایت بیلینک مشاهده کنید.

ویدیوها و عکس‌های حداکثر 10 دوربین Blink متصل به Blink Sync Module 2 را به صورت محلی در خانه خود ذخیره کنید و با اتصال یک درایو فلش USB، بدون هزینه اضافی، آنها را از طریق برنامه یا رایانه Blink مشاهده کنید. اطلاعات این موضوع نیز در سایت بیلینک در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

توجه: ویژگی هایی مانند نمایش زنده و هشدارهای حرکتی به طور خودکار با Blink Outdoor بدون هزینه اضافی در دسترس هستند.

از ویژگی های این دوربین به صورت خلاصه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ضبط و تماشای فیلم HD 1080p در روز و دید مادون قرمز HD در شب پس از تاریکی
  • باتری AA 1.5V لیتیوم فلزی (غیر قابل شارژ) 2 عدد
  • CPU اختصاصی  Immedia - AC1002B، 4 هسته / 200 مگاهرتز
  • منبع تغذیه مبدل 100 - 220 ولت AC به 5 ولت DC
  • عمر باتری تا 2 سال، بر اساس 5882 ثانیه نمایش زنده، 43200 ثانیه ضبط فعال با حرکت و 4788 ثانیه مکالمه دو طرفه. عمر باتری بر اساس پیکربندی دستگاه، استفاده و عوامل محیطی متفاوت خواهد بود
  • اتصال اینترنت پرسرعت همیشه فعال (مانند پهنای باند، فیبر یا DSL). شبکه Wi-Fi: 2.4 گیگاهرتز 802.11b / g / n. Micro USB و آداپتور برق
  • رنگ این دوربین مشکی است
  • قابلت همگام سازی با گوشی های هوشمند iOS 12.5 ،Android 5.0 ،Fire OS 5.1

از محتویاتی در بعد از خرید در جعبه این دوربین مشاهده خواهید کرد:

  • چشمک زن
  • ماژول همگام سازی
  • 2 باتری فلزی لیتیوم AA (در هر دوربین)
  • کیت نصب
  • کابل USB
  • آداپتور برق .

امکانات این دوربین در مسئله ضبط و پخش صدا فوق العاده است، خروجی بلند گو و ضبط صدای دو طرفه امکان برقراری ارتباط آنلاین به مخاطب شما در آن طرف دوربین را می دهد که در لحظه بتوانید وارد دیالوگ شوید.

یک چراغ آبی به شما کمک می کند بدانید چه زمانی فعال است که این امکان اختیاری بوده و می توانید به راحتی آن را غیر فعال نمایید که برای تصویر برداری در نور شب این چراغ به رنگ قرمز تبدیل می شود.

سایت مینی دیوی پرو منوط به شرایط استفاده و عدم شکستگی محصول به مشتری گرامی یک سال خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می کند تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی و با خیال راحت محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

این دوربین نسل سوم دوربین های مدار بسته در سایز کوچک است که در سال 2020 عرضه شده و نسبت به دمای تا 95 درجه فارنتهایت مقاوم است.

به روز رسانی های امنیتی نرم افزاری این دوربین حداقل برای چهار سال می باشد و نیازی به آپگرید کردن این دوربین تا چهار سال دیگر ندارید اما در صورت هر نوع آپدیت جدید می توانید در سایت Blink از آخرین اخبار مطلع شوید.

تا چه فاصله ای حرکات را می گیرد؟

دوربین‌های Blink در طول روزمیدان دید 110 درجه دارند، دید کافی برای شناسایی ویژگی‌های صورت یک فرد در فاصله 20 فوتی، تشخیص فردی که در فاصله 32 فوتی قرار دارد، و فراتر از آن به شرایط نوری دقیق بستگی دارد. در شب ، بسته به شرایط دقیق، دید تا فاصله 20 فوتی را فراهم می کنند.

من این دوربین ها را خریدم و 1 ماه داشتم فیلم ها را می دیدم و اکنون برنامه ای را که باید برای ضبط و تماشای آن برنامه ای بپردازم پیدا نمی کنم ؟

با افزودن یک حافظه به "ماژول همگام سازی" می توانید بدون برنامه از آن استفاده کنید، من حداقل 6 ماه بدون مشکل کار می کنم.

برای استفاده از دوربین های Blink نیازی به اشتراک نیست. می‌توانید از ویژگی‌های مفیدی مانند نمایش زنده، صدای دو طرفه و اعلان‌های حرکتی لذت ببرید. اگر می‌خواهید کلیپ‌های حرکتی خود را ضبط و ذخیره کنید می‌توانید برنامه‌های اشتراک ماهانه یا سالانه Blink cloud را انتخاب کنید (دوربین‌های جدید با نسخه آزمایشی رایگان طرح Blink Plus ارائه می‌شوند) یا می‌توانید از ماژول Sync 2 و درایو فلش USB استفاده کنید که ذخیره سازی محلی و بدون هزینه اضافی را فراهم می کند.

بلینک

عمر باتری طولانی این مدل دوربین از ویژگی های اصلی و منحصر به فرد آن به حساب می آید که تا دو سال بدون نیاز به تعویض می توانید از آن در سرما و گرمای زیاد استفاده کرده و متحمل به پرداخت هزینه ی اضافی برای آن نباشید.

مقاوم در برابر آب و هوا در فضای باز که عناصری از قبیل رطوبت و حرارت و باد می توانند به این نوع دوربین ها آسیب جدی برسانند است. این دوربین یک شاهکار تمام عیار از نظر طول عمر و دوام است که به شما اجازه می دهد با خیال راحت در هر زمان و مکان محل مورد نظر خود را تحت پوشش داشته باشید.

تشخیص حرکت و نمایش زنده با هشدارهای تشخیص حرکت و نمایش زنده به شما این امکان را می دهد تا در تلفن خود در برنامه نمایشگر خانگی  Blink، بازدیدکنندگان را ببینید، حرف های آن ها را بشنوید و با آنها صحبت کنید.

ذخیره‌سازی ویدیو در فضای ابری ای که Blink در اختیار شما قرار می دهد این امکان را می دهد تا در شرایط خاص و حساس یک بکاپ از فیلم های ضبط شده داشته باشید.

پخش جریانی ویدیویی زنده، پخش کلیپ های ضبط شده، مسلح کردن و غیرفعال کردن دوربین، هشدار دادن به حرکت و موارد دیگر همه از این دوربین یک دوربین فوق العاده ساخته اند تا با خیال راحت محیط مورد نظر خود را تحت پوشش داشته باشید و در خرید آن دیگر دچار شک و شبهه نباشید.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    Blink
  • مدل
    outdoor
  • ابعاد
    4x4 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک درجه یک
  • مشخصات حسگر و تصویر
  • نوع حسگر
    حرکتی
  • محدوده دقت حسگر
    20 متر
  • دقت حسگر
    بسیار حساس
  • فیلمبرداری
  • رزولوشن فیلم
    HD
  • سرعت فیلمبرداری
    200 فریم
  • فرمت فیلم
    HD
  • توضیحات فیلم
    کیفیت فوق العاده فیلم برداری
  • نور فیلمبرداری (پروژکتور)
    ندارد
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد
  • عکسبرداری
  • قابلیت عکسبرداری
    ندارد
  • لنز
  • محدوده زوم
    تا ده برابر
  • زاویه دید لنز
    180 درجه
  • بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد
  • لرزشگیر تصویر
    ندارد
  • فوکوس دستی
    ندارد
  • فوکوس خودکار
    دارد
  • مموری (حافظه)
  • حافظه داخلی
    دارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    بی نهایت
  • نوع کارت حافظه
    ندارد
  • ورودی و خروجی ها
  • ورودی میکروفون
    ندارد
  • خروجی هدفون
    دارد
  • خروجی HDMI
    ندارد
  • خروجی Micro HDMI
    ندارد
  • خروجی USB
    ندارد
  • خروجی Micro USB
    ندارد
  • خروجی تلویزیون
    دارد
  • سایر مشخصات
  • GPS
    ندارد
  • WIFI
    دارد
  • Bluetooth
    دارد
  • ارسال تصاویر در موبایل
    دارد
  • فلاش
    ندارد
  • ریموت کنترل
    دارد
  • میکروفون داخلی
    دارد
  • بلندگوی داخلی
    دارد
  • قابلیت ضد آب
    دارد
  • تایم لپس Time Lapse
    دارد
  • باتری
    دو عدد باتری برای دو سال
  • محتویات داخل بسته
  • محتوا
    باتری اضافه

تصاویر

دوربین مدار بسته بی سیم کوچک Blink outdoor
دوربین مدار بسته بی سیم کوچک Blink outdoor

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo عیرضا

سلام امکان تهیه کردنش هست

22 مهر 1401 ساعت 21:38:47
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، خیر ، فعلا موجود نیست.

23 مهر 1401 ساعت 09:30:32
user-cmt-logo مهدی سلگی

من امکان تهیه این دوربین رو از خارج دارم اما در سایت شرکت تولید کننده نوشته شده امکان استفاده از این دوربین در ایران و برخی از کشورهای مورد تحریم نیست. آیا این موضوع مشکلی برای کارکرد صحیح دوربین ایجاد میکنه؟

01 اردیبهشت 1401 ساعت 02:15:10
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، بله دوربین با موبایل شما در ایران کانکت نمیشه.

04 اردیبهشت 1401 ساعت 08:03:58
user-cmt-logo حسین مالمیر

سلام
آیا امکان داره یک پک دوتایی دوربین blink out door موجود کنید. خیلی خیلی لازم دارم

17 اسفند 1400 ساعت 22:01:18
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، متاسفانه فعلا این محصول رو نمیتوانیم موجود کنیم ، ولی مدل های مشابه هست که میتونید با شماره های توی سایت تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی تون کنن.

18 اسفند 1400 ساعت 20:35:54