چگونه یک دوربین مخفی بسازیم?

چگونه یک دوربین مخفی بسازیم?

یک نفر در وسایل شما یا مکان های خصوصی شما جاسوسی کرده است، اما شما نمی دانید چگونه آن را ثابت کنید. چه مقصر یک دوست باشد، چه یکی از اعضای خانواده، یک همکار یا یک دشمن: یک دوربین مخفی می تواند به شما کمک کند مدارکی را که برای رویارویی با مجرم نیاز دارید جمع آوری کنید و به روش های دزدانه او پایان دهید.

توجه: اگر وقت کافی برای ساخت یک دوربین مخفی را ندارید متوانید لیست کامل دوربین های کوچک و مخفی را اینجا مشاهده کنید. یا از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. در ضمن میتوانید تمام وسایلی که برای امنیت خانه و محل کار شما مناسب است را از طریق این لینک مشاهده کنید.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

روش اول: پنهان کردن وب کم در داخل یک شیء خانگی

یک وب کم ارزان تهیه کنید

یک وب کم ساده و جمع و جور انتخاب کنید. دوربین باید به اندازه کافی کوچک باشد تا از تشخیص فرار نکند. ممکن است انتخاب کنید که آن را در داخل یک شیء خانگی مانند مداد تراش یا جعبه دستمال کاغذی پنهان کنید. هنگام انتخاب دوربین، این را در نظر داشته باشید. اگر می‌خواهید در اسرع وقت دوربین را راه‌اندازی کنید، باید بتوانید یک وب‌کم را در یک فروشگاه بزرگ دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری (مینی دی وی پرو) پیدا کنید و ارزان‌ترین و کوچک‌ترین مدل آن را بخواهید. اگر می‌خواهید از یک جرم جدی عکس بگیرید، یک دوربین امنیتی حرفه‌ای نصب کنید. دوربین‌های مخفی خانگی سرگرم‌کننده هستند، و به سرعت کار می‌کنند - اما کیفیت ویدیو در تنظیمات گران‌تر بسیار بالاتر خواهد بود.

پوسته بیرونی وب کم را بردارید

تصویر با عنوان ساخت دوربین مخفی مرحله 2

شما باید بتوانید برد مداری را که لنز روی آن نصب شده است ببینید. این کار دوربین را به میزان قابل توجهی کوچک‌تر می‌کند و در نتیجه پنهان کردن آن بسیار آسان‌تر می‌شود.

محل اختفای خود را انتخاب کنید

تصویر با عنوان ساخت دوربین مخفی مرحله 3

خلاق باش! اگر دوربین شما را در داخل یک شیء خانگی غیرقابل توصیف پنهان کنید، به این راحتی دیده نمی شود. حتماً از چیزی استفاده کنید که معمولاً در اتاق یا دفتر خود نگه می دارید. یک شی خارج از محل ممکن است سوء ظن را برانگیزد.

  • به عنوان مثال: یک مداد تراش برقی قدیمی پیدا کنید که هیچ کس از آن استفاده نمی کند. می توانید داخل آن را بیرون بیاورید و دوربین را از سوراخ مداد تراش بیرون بیاورید. پیچ پوسته را باز کنید و موتور، سیم ها و سیم برق را از داخل جدا کنید. مطمئن شوید که تیز کن از برق جدا شده است!
  • سعی کنید از یک جعبه کفش مقوایی یا جعبه دستمال کاغذی استفاده کنید. یک سوراخ کوچک در کنار جعبه ایجاد کنید تا دوربین بتواند بیرون را ببیند. مطمئن شوید که سوراخ خیلی بزرگ نیست:یادتان نرود شما نمی خواهید کسی مشکوک شود!
  • استفاده از کیف خرید یا کیف هدیه را در نظر بگیرید. دوباره یک سوراخ کوچک در کنار کیسه برش دهید. اگر قسمت بیرونی کیف بافت دار یا طرح دار باشد، تشخیص سوراخ سخت تر خواهد بود. یک کیسه سیاه یا تیره باعث می شود که حفره را سخت تر متوجه شوید.
  • در نظر بگیرید که دوربین را در برگ‌های یک گیاه گلدانی یا در عمق یک قفسه کتاب پنهان کنید - هر جایی که بعید است کسی از نزدیک به آن نگاه کند. اطمینان حاصل کنید که لنز دوربین به سمتی است که باید باشد.

بیشتر بدانید: سه راه آسان برای یافتن دوربین های مخفی در هتل ها و خانه های اجاره ای

دوربین را داخل جعبه نصب کنید

تصویر با عنوان ساخت دوربین مخفی مرحله 4

لنز را به سمت بیرون از سوراخ در جعبه بگذارید. مطمئن شوید که دوربین مخفی است و واضح به نظر نمی رسد.

  • اگر فکر می‌کنید که جسم اصلاً جابه‌جا می‌شود، از چسب فوق‌العاده برای نگه داشتن دوربین در جای خود استفاده کنید. لبه بیرونی لنز دوربین را طوری بچسبانید که رو به بیرون از سوراخ باشد. مراقب باشید که چسب را از شیشه لنز دور نگه دارید - این کار کیفیت فیلم را تار می کند و حذف آن بسیار دشوار است.
  •  

سیم USB (کابلی که وب کم را به کامپیوتر متصل می کند) را از پشت محل مخفی شدن عبور دهید

تصویر با عنوان ساخت دوربین مخفی مرحله 5

اگر کابل خیلی طولانی نیست، ممکن است لازم باشد دوربین مخفی را نزدیک رایانه خود قرار دهید.

  • کابل USB را با چیزی بپوشانید. کاغذهای گشاد یا ژاکت مفید است - تا طبیعی به نظر می رسد.

دوربین خود را به سمت محلی که قرار است از آن فیلمبرداری بشود، بگیرید

خودتان را به عنوان کارگردانی در نظر بگیرید که یک صحنه را تنظیم می کند: به آنچه می خواهید با فیلم ثابت کنید فکر کنید و به این فکر کنید که چقدر مهم است که بتوانید چهره مجرم را ببینید.

  • اگر فقط می خواهید کسی از فضای شما دور بماند - مثلاً یک خواهر یا برادر مخفیانه وارد اتاق شما می شود - دوربین را به سمت در بگیرید تا بتوانید ورود او را بگیرید.
  • اگر می‌خواهید کسی را از درهم‌خوردن با یک چیز خاص منع کنید - مثلاً می‌خواهید یک خواهر یا برادر لباس‌هایتان را نبرد، یا یک همکار از دزدیدن منگنه‌تان جلوگیری می‌کنید - دوربین را به سمت آن چیز بگیرید تا بتوانید ببینید چه چیزی دارد. انجام دادن.
  • اگر می‌خواهید چندین جنایات مختلف را ثبت کنید، دوربین را به اندازه‌ای عقب ببرید که لنز قسمت وسیعی از اتاق را بگیرد. راه اندازی دو دوربین را در نظر بگیرید، اگرچه مطمئن شوید که نقاط مخفی خود را تغییر دهید.

استفاده از گوشی به عنوان دوربین مخفی

تصویر با عنوان ساخت دوربین مخفی با گوشی

یک گوشی هوشمند بخرید

هر آندروید، آیفون یا آیپاد قدیمی با قابلیت اینترنت - هر گوشی که بتواند یک برنامه را اجرا کند و به اینترنت دسترسی داشته باشد توناییی این را دارد تا به عنوان یک دوربین مخفی عمل کند.

  • به خاطر داشته باشید که خود گوشی فیلمبرداری خواهد کرد. بنابراین، در حین فیلم‌برداری، نمی‌توانید از تلفن برای کار دیگری استفاده کنید. بهتر است به طور منظم از تلفنی استفاده کنید که به آن نیاز ندارید. ممکن است بتوانید یک تلفن دست دوم را از یک دوست یا از یک خرده فروش تلفن دست دوم خریداری کنید.
  • مطمئن شوید که یک شارژر برق متناوب برای گوشی دارید. ضبط یک جریان ویدئوی ثابت بسیار انرژی بر خواهد بود و باید تلفن را در حال شارژ نگه دارید.

یک برنامه وب کم رایگان نصب کنید

نصب برنامه وب کم روی تلفن همراه برای دوربین مخفی

شما باید بتوانید با استفاده از اپ استور یا گوگل پلی استور برنامه مناسبی را از گوشی خود پیدا کنید. "webcam app" را جستجو کنید.

  • به دنبال برنامه هایی مانند IP Webcam، MobileWebCam، DroidCam یا iCam باشید. قبل از دانلود هر برنامه ای، نظرات را بخوانید و مطمئن شوید که برنامه ای امن را دانلود می کنید.
  • بسیاری از این برنامه ها رایگان هستند و توسعه دهندگان پول خود را از تبلیغات به دست می آورند. نگران پرداخت هزینه یک اپلیکیشن گرانتر نباشید. یک برنامه رایگان باید کافی باشد.
  • باید به برنامه وب‌کم کنترل کامل دوربین گوشی خود را بدهید، به این معنی که هیچ برنامه دیگری نمی‌تواند از دوربین در حین اجرای برنامه وب‌کم استفاده کند. این به گوشی یا دوربین آن آسیبی نمی رساند.

به URL برنامه وب کم خود توجه کنید

آدرس برنامه را چک کنید در برنامه دوربین مخفی

برای اتصال تلفن به رایانه خود به این آدرس نیاز خواهید داشت.

گوشی را به کامپیوتر خود وصل کنید

گوشی را به کامپیوتر خود وصل کنید

مطمئن شوید که دو دستگاه به یک شبکه بی سیم متصل هستند. می‌توانید فید را از راه دور تماشا و ضبط کنید. از هر پخش کننده ویدیویی با سازگاری با جریان، مانند VLC یا Windows Media Player استفاده کنید.

  • اگر از VLC استفاده می کنید، روی "Open Network Stream" در منوی "Media" کلیک کنید و URL را که در برنامه وب کم تلفن نشان داده می شود وارد کنید. هنگامی که این URL را وارد کردید، باید به شما این امکان داده شود که به دوربین گوشی متصل شوید.
  • برنامه های رایگان مانند VLC و Windows Media Player برای تماشای جریان وب کم از طریق رایانه عالی هستند، اما شما نمی توانید فیلم با کیفیت بالا ضبط کنید. اگر واقعاً در مورد نظارت جدی هستید، به دنبال نرم افزار استودیو وب کم گران تر باشید.

دوربین را تنظیم کنید.

دوربین را تنظیم کنید.

گوشی باید در کنار شارژر قرار گیرد، بنابراین بر این اساس برنامه ریزی کنید. لنز دوربین تلفن را به سمت ناحیه ای که می خواهید فیلم برداری کنید بگیرید و گوشی را طوری قرار دهید که صاف نشود.

  • تکیه دادن تلفن به دیوار یا پشته ای از کتاب ممکن است کافی باشد، به خصوص اگر تلفن در سمت طولی خود قرار گرفته باشد.
  • مخفی کردن تلفن را در داخل یک شیء خانگی در نظر بگیرید. به بخش "پنهان کردن وب کم در داخل یک شیء خانگی" مراجعه کنید.
  • صدا و ویژگی لرزش تلفن را خاموش کنید، به خصوص اگر تلفن برای تماس و پیامک فعال باشد. یک آهنگ زنگ بلند در لحظه اشتباه می تواند کل برنامه شما را خراب کند.

شبکه خود را ایمن کنید

شبکه خود را ایمن کنید

تنظیم یک شبکه بی سیم ایمن و محافظت شده با رمز عبور را در نظر بگیرید. اگر این را در یک شبکه محافظت نشده یا عمومی تنظیم کنید، هر کسی که بتواند شبکه را دریافت کند می‌تواند فیلم شما را ببیند.

  • از ارائه دهنده خدمات اینترنت خود در مورد گزینه های شبکه ایمن بپرسید. اگر برای اینترنت بی سیم پول می پردازید، باید بتوانید یک رمز عبور از روتر خود تنظیم کنید.

پخش دوربین را از رایانه خود تماشا کنید.

اگر نیاز به ترک خانه دارید، می توانید به یک شبکه وای فای عمومی در کافی شاپ، رستوران یا کتابخانه متصل شوید.