راهنمای خریداران دوربین آینه ای دید عقب ماشین و خودرو

راهنمای خریداران دوربین آینه ای دید عقب ماشین و خودرو

دوربین های آینه ای دید عقب یک وسیله خوب برای اتومبیل شما محسوب می شوند زیرا ایمنی بیشتری را ایجاد می کنند. خرید یک دوربین آینه دید عقب باعث آرامش بیشتر می شود در حالی که به راننده اجازه می دهد محیط اطراف خود را با وضوح مشخص ببیند. این دوربین های خودرو و ماشین به شما امکان می دهد فضایی عقب و جلوی ماشین را به طور کامل تماشا کنید و اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی مشاهده میکنید.

اگر می خواهید ایمنی اتومبیل خود را هنگام رانندگی به حداکثر برسانید، بهتر است روی یک دوربین آینه دید عقب سرمایه گذاری کنید. هنگامی که از ماشین خود استفاده می کنید امنیت و ایمنی بیشتری را ایجاد می کند. همچنین، شما می توانید وسایل نقلیه خود را حتی در فضاهای محدود به راحتی پارک کنید. دوربین آینه دید به طور مستمر از شما در برابر تصادفات محافظت می کند زیرا جلوی جاده یا پشت شما را به طور مداوم ضبط می کند. این مقاله به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملی از دوربین آینه دید عقب را برای وسیله نقلیه خود به دست آورید.

آیینه دوربین دار خودرو و ماشین

مواردی که در هنگام خرید یک دوربین آیینه دار خودر و ماشین باید توجه کنید

وضوح تصویر

وضوح تصویر دوربین آیینه خودرو و آیینه دوربین خودرو

وضوح تصویر دوربین، کیفیت تصویری را که دریافت می کنید تعیین می کند و بنابراین باید همیشه از اولین مواردی باشد که باید در نظر بگیرید و قانون ساده در اینجا این است که همیشه به بهترین رزولوشن هایی که می توانید هزینه آن را پرداخت کنید، بسنده کنید. با این حال شما هرگز نباید به چیزی کمتر از 720p HD بسنده کنید زیرا این حداقل وضوح تصویری است که شما باید در یک دوربین آیینه دار خودرو داشته باشید تا بتوانید مواردی مانند پلاک، مدل ماشین و چهره را تشخیص دهید.

طراحی بدون ایجاد مانع در سر راه

یک دوربین عقب آینه دید عقب نباید مانعی برای هر چیزی باشد و باید فقط همان فضای آینه دید عقب را اشغال کند. اما هنوز باید اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش آن به اندازه کافی بزرگ است که به شما امکان می دهد فیلم و تصاویر را بدون مزاحمت ببینید. مراجعه به مدل هایی که روی شیشه بالا نصب شده اند روشی ساده برای اطمینان از عدم ایجاد مانع در سر راه آن است.

ضبط حلقه ای فیلم

ضبط حلقه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید هنگام خرید یک دوربین شیب دار در نظر بگیرید زیرا باعث میشود که بعد از پر شده حافظه آیینه دوربین دار ماشین هنوز حافظه برای ضبط فیلم محیا باشد به طوری که دوربین به صورت اتومات فیلم های جدید رو جایگزین قدیمی ترین فیلم های داخل حافظه میکند و بازنویسی میکنپ و شما دیگر نگران تمام شدن حافظه دوربین خود نیستید.

دید در شب

دید در شب در دوربین آیینه ای ماشین و خودرو

هنگام رانندگی در شب هنوز هم از داش کم (دوربین خودرو) استفاده میکنید؟ بنابراین باید به دنبال دوربین آیینه ای ماشین باشید که دید در شب دارند. اگرچه چراغ های ماشین و چراغ های خیابانی گاهی می توانند نور کافی برای دوربین ایجاد کنند اما شما همیشه نمی توانید به آنها اعتماد کنید و بنابراین بهترین کار این است که مطمئن شوید داش کم ها دارای یک ویژگی داخلی برای ضبط در شب است.

کیفیت تصویر

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید دوربین اتومبیل با نمای عقب باید در نظر داشته باشید این است که هنگام استفاده از آن تصویری خوب و با کیفیتی نمایش دهد. دوربین ها دارای سطح مختلفی از کیفیت تصویر خواهند بود و بدیهی است با توجه به هزینه شما گزینه های کیفیت تصویر مختلفی برای شما مهیاست. با این حال وقتی صحبت از کیفیت تصویر شما می شود، شما خواهان چیزی هستید که وضوح خوبی داشته باشد، بتواند تصاویر با سرعت بالا ضبط کند و همچنین هنگام رانندگی در تاریکی قادر به دید در شب باشد. کمترین میزان کیفیت تصویر و رزولوشن ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیشنهاد میشود.

ماندگاری و مقاومت دوربین

عنصر دیگری که همیشه باید هنگام خرید دوربین دید عقب مورد توجه قرار گیرد قدرت فناوری است که شما خریداری می کنید. بدیهی است که شما می خواهید یک قطعه کیت داشته باشید که مدت طولانی کار کند و همچنین می تواند در برابر ضربه زدن مقاومت کند.

این امر به ویژه در مورد دوربین هایی که قرار است در قسمت بیرونی اتومبیل سوار شوند وجود دارد، زیرا بسته به مکانی که نصب می کنید در معرض عناصر و آسیب جاده قرار می گیرند. بنابراین همیشه باید مطمئن شوید که دوربینی خریداری می کنید که در هر شرایطی قادر به عملکرد باشد. تکنولوژی ضد ضربه و فناوری ضد آب مواردی است که باید به آنها توجه زیادی کنید.

عملکرد

وقتی درباره عملکرد صحبت می کنیم مهم این است که شما دقیقاً در نظر داشته باشید که چند بار از دستگاه خود استفاده می کنید و برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. آیا شما به یک دوربین دید عقب نیاز دارید که بتواند به راحتی چرخانده و دید خود را تغییر دهد؟ آیا چیزی می خواهید که بتواند به طور خودکار عکس بگیرد، بنابراین نیازی به تنظیم یا فشار دادن دکمه ها نیست؟

متناوباً آیا شما باید چیزی پیدا کنید که کار با آن آسان باشد یا از سیستم پیشرفته تری بهره مند شوید؟

هزینه

نکته ای که همیشه هنگام مشاهده دوربین عقب برای وسیله نقلیه خود باید مدنظر داشته باشید هزینه آن است. چقدر می خواهید در این دستگاه هزینه کنید؟ بدیهی است که اگر به دنبال طراحی اولیه ای هستید که هیچگونه ابزارآلات نداشته باشد دیگر نیازی به پرداخت آنچنانی نخواهید داشت اما هزینه ای که ویژگی ها و عملکردهای مختلف زیادی دارد هزینه بیشتری خواهد داشت. تعیین بودجه برای اطمینان از خرید دوربین دید عقب مناسب برای نیازهای شما کلیدی است.

ویژگی های اضافی

وقتی صحبت از دوربین دید عقب شما می شود شما اغلب می خواهید از خود بپرسید، "من می خواهم این دوربین چه کاری انجام دهد" بسیاری از دوربین های دید عقب بر روی فناوری موجود در داخل خودرو متمرکز شده اند و این ویژگی اغلب ویژگی های دیگری را به همراه دارد که باعث می شود سیستم بسیار متنوع تر و برای مخاطبان مدرن جذاب باشد. مواردی مانند قابلیت wifi، ویژگی های صوتی و حتی گزینه های GPS همه باعث ایجاد دستگاهی بسیار پویاتر و جذاب می شوند. این شما هستید که تصمیم می گیرید دقیقاً کاری را که می خواهید دستگاه شما انجام دهد انجام دهید.