بهترین دوربین ورزشی که برای کوادکوپتر و فیلمبرداری هوایی (هلی شات)

بهترین دوربین ورزشی که برای کوادکوپتر و فیلمبرداری هوایی (هلی شات)

در این مقاله قصد معرفی بهترین دوربین ورزشی برای کوادکوپتر و یا فیلمبرداری های هوایی را داریم. برخی از مدل ها نسل جدید دوربین ها هستند و ویژگی بی نظیری دارند.

دوربین ورزشی ANDOER-4K کوادکوپتر

دوربین ورزشی ANDOER-4K به دلیل کیفیت بالا و وزن کمی که دارد بسیار شهرت دارد. این دوربین ها در سطح حرفه ای اجرا می شوند و مشابه با گوپرو هیرو 4 کار می کنند. شما می توانید دوربین ورزشی ANDOER-4K را روی کلاه کاسکت و یا هواپیماهای کنترلی نصب کنید. این دوربین دارای قاب ضد آب است و می تواند تا عمق 30 متری آب دوام بیاورد. از سوی دیگر سیستم وای فای دوربین ورزشی ANDOER-4K سبب کیفیت آن شده است. سایز دوربین ورزشی ANDOER-4K بسیار کوچک است و در حدود 3 در 4.1 در 5.9 سانتی متر طراحی شده است و تنها 70 گرم وزن دار. این دوربین ورزشی می توانند یک هلی شات حرفه ای عمل نماید.باتری که برای این دوربین استفاده شده است از نوع لیتیوم یون بوده و سایز کوچکی دارد. سطح ولتاژ این باتری نیز نه 3.7 اعلام شده است یعنی اگر شارژ کامل صورت بگیرد می توانید تا دو ساعت پیوسته از آن استفاده کنید. دوربین ورزشی ANDOER-4K کیفیت تصویر 16 مگاپیکسل را پوشش داده است و می تواند به واسطه لنز چشم ماهی که دارد زاویه دید بیشتری داشته باشد.

دوربین ورزشی

در طراحی دوربین ورزشی ANDOER-4K از سنسور ضد لرزش استفاده شده است به طوری که در شرایط پر تحرک کیفیت نهایی تصویر کاهش نماید. این مدل از دوربین ها به طور کلی دارای نمایشگرهای ال سی دی هطستند که سبب نمایش بهتر کار می شوند و اجرای خارق العاده ای دارند.

در طراحی دوربین ورزشی ANDORE-4K از دو ال سی دی استفاده شده است که سبب تمایز آن با مدل های مشابه می شود یک دوربین در بخش پشت و دوربین دیگر در بخش جلویی دستگاه وجود دارد که امکان تصویربرداری را به شما می دهد. دستگاه دارای ریموت کنترل مخصوصی است که از نوع 2.4 گیگاهرتزی بوده و در نهایت می تواند تا 50 متر را به خوبی ریموت نماید. البته که استفاده از این دستگاه در زمان ورزش بسیار آسان است و حرکت های شدید کیفیت کار را کاهش نمی دهد.

دوربین ورزشی جدید

دوربین ورزشی PANOVIEW 360 درجه وای فای

دوربین ورزشی PANOVIEW با دو لنز پیشرفته خود در لیست دوربین های مشهور برای تصویربرداری های هوایی است می شود. زاویه دی برای دوربین ورزشی PANOVIEW 360 درجه اعلام شده است و سنسورهای ضد لرزش برای آن وجود دارد. فیلمبرداری که توسط این خرید انواع دوربین فیلمبرداری می شود در زاویه دید بالا نیز بسیار با کیفیت است و می تواند تمرکز و کنترل خوبی روی همگون سازی تصاویر داشته باشد. تنظیم نور برای محیط های مختلف نوری صورت می گیرد و سنسورهای حساس به صدا و حرکت برای آن وجود دارد. این دوربین وزن سبکی دارد و بسیار خوش دست است و در سایت مینی دی وی پرو در لیست دوربین های ورزشی پرفروش قرار گرفته است.

دوربین پانورما

 دو لنز قوی دوربین در بخش های جلو و عقب دوربین دیده می شود و پوشش دهید کاملی را فراهم می سازد سنسور لنز از نوع CMOS است که سبب می شود تصاویر در قالب دیجیتال باشند. نرخ سرعت فیلمبرداری برای این دوربین 30 فریم در ثانیه است و شما می توانید به صورت یک ساعت مداوم از این دوربین استفاده کنید. دستگاه دارای حالت چشم ماهی 220 درجه ای است و همینطور خاصیت ضبط صدا برای آن دیده می شود پایه های چرخان دستگاه سبب بهبود کارایی آن شده و در نهایت قابلیت فوکوس خودکار دارد ک کیفیت کار را بیشتر و بهتر می کند.

دوربین ورزشی 4K با کیفیت +A

دوربین ورزشی 4K با جدیدترین کیفیت خود توانسته برای تصویربرداری کوادکوپتر بی نظر عمل نماید. این دوربین به صورتی اجرا می شود که قابل استفاده در استخر است و هم برای تصویر برداری هوایی بهترین گزینه خواهد بود. لنز دوربین 170 درجه است و پوشش گسترده ای از فضا را ایجاد می کند. این دوربین دقیقاً مشابه با گوپرو عمل می کند. وضعیت ریموت کنترل دستگاه 2/4 است و از سنسور ضد لرزش برای آن استفاده شده است. این دوربین تا 30 متر زیر آب را نیز پوشش می دهد.

دوربین ورزشی SPORT HD Dv

دوربین ورزشی SPORT HD Dv دوربین مخصوص تصویربرداری هوایی است و تنها 44 گرم وزن دارد. این دوربین اجازه تصویربرداری زنده را فراهم می سازد. سنسور به کار رفته برای آن از نوع cmos است و سطح رزولوشن دوربین 16 مگاپیکسل اعلام شده است. البته که این دوربین مانند بسیاری از دوربین های ورزشی دیگر مجهز به قاب های ضد آب هستند و در نهایت دوام و تحمل خوبی در برابر آب دارند. دوربین ورزشی SPORT HD Dv را می توان روی بسیاری از پهپادها نصب کرد چون وزن کمی دارند. ریموت کنترل دستگاه با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند و در نهایت می تواند یک سری تصاویر سلفی بی نظیر را ثبت نماید برای این کار تنها باید یک کلید را فشار دهید. در طراحی دوربین ورزشی SPORT HD Dv از درگاه های خروجی HDMI استفاده شده است که به نمایشگرها وصل می شود و در نهایت شیار کار حافظه وجود دارد تا ذخیره تصاویر به خوبی صورت بگیرد این دوربین ها می توانند از کارت حافظه تا 64 گیگابایت پشتیبانی نمایند.

دوربین 4K

در مورد صفحه نمایش لمسی دوربین ورزشی SPORT HD Dv باید گفت که دو اجرای رنگی و سیاه سفید وجود دارد که در مدل اول، یعنی صفحه نمایش رنگی معمولاً شرایط کار به صورت لمسی است و از پشت دوربین قرار گرفته است و بخش جلوی کار نیز صفحه نمایش کوچکی وجود دارد که به صورت سیاه و سفید بوده و زمان و سایر پارامترها را نشان می دهد.

دوربین ورزشی 4K مدل F60R طرح گوپرو

دوربین ورزشی 4K مدل F60R طرح گوپرو یک دوربین بسیار کاربردی است به طوری که هم قیمت مناسبی دارد و هم با توجه به وزن کمی که دارد گزینه کاملاً دقیق و مناسبی محسوب می شود. کیفیت تصویر برای دوربین ورزشی 4K مدل F60R طرح گوپرو 16 مگاپیکسل اعلام شده است. شما می توانید ارسال زنده تصویر به صورت وای فای داشته باشید. اف 50 آر تنها در ابعاد حدوداً 3 ر 4 در 5 سانتی متر عرضه می شود و سایز استاندارد برای کوادکوپتر را حفظ کرده است. این دوربین دارای حسگر مخصوصی است که تصاویر را به صورت CMOS ضبط می کند و می تواند بهترین رویکرد را برای هر شات داشته باشد. نمایشگر دستگاه رنگی است به طوری که یک صفحه نمایش 2 اینچی برای آن طراحی شده است که در بخش پشت دوربین قرار گرفته است و به شما کمک می کند تا به تماشای ویدیو ها بپردازید.

شما به کمک دوربین ورزشی 4K مدل F60R طرح گوپرو می توانید تصاویر را روی موبایل و تبلت و از طریق وای فای تماشا کنید این دستگاه اجرای خاص و بی نظیری روی پورت های موبایل دارد.

دستگاه ضد آب بوده و دارای رادیو کنترل مخصوصی است و همینطور پورت مخصوص به کارت حافظه نیز برای آن اجرا شده است.

یک عدد رادیو کنترل با سایز کم به همراه بند مخصوص وجود دارد که به مچ دست متصل می شود و به نوبه خود یک دوربین ورزشی بی نظیر خواهد بود. با استفاده از این تکنولوژی می توانید از راه دور نیز دوربین را کنترل کنید.

دوربین مینی دی وی QQ6

این دوربین شاید از دوربین های ورزشی کمی کوچکتر باشد و در لیست دوربین های بند انگشتی قرار بگیرد اما برای تصویربرداری های هوایی بی نظیر است. این دوربین به اندازه یک بند انگشت است و دارای دید در شب کامل است همینطور 5 ال ای دی برای آن اجرا شده است و مادون قرمز مخصوصی دارد تا وضوح تصویر در طول شب را داشته باشد. لنز دستگاه دو لایه است و این موضوع ورود گرد و غبار و خاک را به حداقل می رساند. طراحی دستگاه بسیار عالی است. دوربین مینی دی وی QQ6 برای ورزش های کوهستانی بی نظیر است. دو مورد فیلمبرداری برای این آن وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا سطح رزولوشن دستگاه را تغییر دهید. جنس بدنه دوربین بسیار عالی بوده و ابعاد نسبتاً کوچکی برای آن دیده می شود. این دوربین با کیفیت باور نکردنی خود توانسته برای تصویربرداری های هوایی بهترین گزینه باشد. کیفیت دوربین مینی دی وی QQ6 به صورت فول اچ دی است و می تواند تا 80 دقیقه فیلمبرداری حرفه ای داشته باش. طول این دستگاه تنها 4 سانتی متر و عرض و پهنای آن کمتر از دو سانتی متر هستند. وزن دستگاه 40 گرم است و زاویه دید آن 62 درجه اعلام شده است. البته که این دستگاه می تواند تا 16 گیگ کارت حافظه را پشتیبانی نماید. قابلیت ضبط صدا به همراه فیلمبرداری برای آن دیده می شود و دستگاه دارای باطری داخلی مخصوصی است.

دوربین مینی دی وی QQ6

دوربین MD81S

دوربین MD81S در لیست دوربین های ورزشی بسیار کوچک قرار گرفته است. این دوربین دقیقاً مشابه با دوربین Q7 کار میکند اما کیفیت بهتری دارد به طور کلی این دوربین ها با خاصیت P2P از شهرت بالایی برخوردار هستند. دسترسی به تصاویر به صورت وای فای است. سیستم ضبط برای این دستگاه مانند دستگاه های دی وی آر و ان وی آر است و در صورتی که رم دستگاه پر شود تصاویر جدید به جای تصاویر قدیمی استفاده می شوند. این دستگاه توانسته بهترین گزینه در فروش سال های گذشته باشد.

سنسور به کار رفته برای دوربین MD81S به صورت CMOS است و از سنسورهای رنگی برای آن استفاده شده  که لنز 2.8 میلیمتری دارد از سوی دیگر رم دستگاه حالت میکرو دارد و باتری شارژی لیتیومی داخلی برای آن اجرا شده است. دوربین در لیست محصولات سبک وزن قرار می گیرد و جنس بدنه آن پلاستیکی است. این محصول مانند یک قوطی کبریت کار می کند و ابعاد زیادی را اشغال می کند.

فرمت این دستگاه HKV با رزولوشن بالا است و شرایط تطبیقی مخصوصی با محیط دارد. این دستگاه یک انتخاب کاملاً حرفه ای محسوب می شود به طوری که بین 15 الی 30 فریم در ثانیه را اجرا می شود.

راهنمای خرید دوربین مخصوص کوادکوپتر

در صورتی که قصد شما خرید دوربین ورزشی مخصوص کوادکوپتر است باید یک سری پارامترهای مهم را در نظر داشته باشید اولین موضوع وزن سبک دستگاه است هرگز نمی توان یک دوربین با وزن بالا را برای تصویربرداری هوایی استفاده کرد بنابراین بسیاری از دوربین های ورزشی حرفه ای سنگین وزن وجود دارد که برای تصویربرداری هوایی مناسب نیستند. موضوع دیگر اینکه دوربین بتواند در نور کم نیز تا حدودی شرایط قابل قبول داشته باشد البته که این موضوع بسته به برند محصول سنجیده می شود دقت کنید که بسیاری از دوربین های ورزشی سبک طرح گوپرو برای تصویربرداری هوایی مناسب هستند.

نکته بعدی که در خرید دوربین ورزشی مخصوص کوادکوپتر باید دقت کنید سنسور تصویر دوربین است یعنی یعنی دو سنسور CCD و CMOS موارد مهمی برای دوربین ورزشی مخصوص کوادکوپتر هستند و بهتر است که این دو مورد اجرا شوند. به طور کلی سنسورهای سی سی دی می توانند کل تصویر را به صورت یک چا بگیرند و دارای شاتر کلی هستند که البته قیمت بالاتری دارند. سنسور های سیموس نیز گزینه خوبی برای دوربین ورزشی مخصوص کوادکوپتر محسوب می شوند و با رضایت کامل همراه هستند.

دستگاهی که خریداری می کنید تا حدودی باید ضد آب و ضد لرزش باشد چون معمولاً نمی توان جلوی لرزش کار را گرفت و این موضوع باعث می شود که انتخاب برای شما دشوار باشد از یاد نبرید که این دوربین ها ظریف هستند و ظرافت به کار رفته در آنها نباید به قدری باشد که بر اثر ساده ترین ضربه دچار اشکال شوند.

شما می توانید نمونه دوربین های ورزشی مخصوص تصویربرداری هوایی را در سایت مینی دی وی پرو مشاهده کنید دوربین هایی که در این سایت لیست شده اند بر اساس اطلاعات و مشخصات فنی معرفی می شوند تا انتخاب و خرید برای شما آسانتر باشد از یاد نبرید که دوربین های هوایی باید مشخصه های گفته شده در این بخش را داشته باشند و هر دوربین مینی و ورزشی در لیست دوربین های هوایی قرار نمی گیرد. آخرین بررسی در مورد دوربین های ورزشی این است که محصولات تنوع بالایی دارند.