دوربین امتحان با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

دوربین امتحان با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

دوربین امتحان نوعی دوربین مخفی است که سنسورهای بسیار بسیار ریزی دارد به طوری که ظاهر آن اصلاً شبیه به دوربین نیست! یکی از مهمترین ویژگی های دوربین امتحان این است که سایز بسیار ریزی دارد تقریباً چیزی به اندازه یک عدس! آنقدر کوچک است که شاید هیچکس فکرش را هم نکند که چنین شی کوچکی بتواند همه ویژگی های یک دوربین را داشته باشد.

دوربین امتحان نوعی دوربین فلتی خاص است و از لنز ماکرو برای آن استفاده شده است. این لنزها مشهور به لنزهای نوشته خوان هستند و شاید علت اینکه به چنین دوربین هایی، دوربین امتحان گفته می شود همین لنز های نوشته خوان باشد. ساختار طراحی این دوربین به صورتی است که به سادگی به لباس وصل می شود یعنی به جای دکمه لباس استفاده می شود. برای استفاده از این دوربین ها نیاز به گوشی تلفنی است که بسیار مشابه به عابر بانک است. نام این گوشی vip است. از سوی دیگر نیاز به هندزفری مخصوصی است که مشهور به هندفزی نامرئی است. این هندزفری وارد گوش می شود و هیچ کس متوجه آن نمی شود چون ساختار نامرئی و پنهانی دارد.

بنابراین دوربین امتحان یک پکیج با سه محصول یعنی دوربین با لنز ماکرو، هندزفری نامرئی و همینطور دستگاه vip است و امکانات لازم برای تقلب در امتحان را فراهم می سازد.

دوربین مخصوص امتحان نوعی دوربین مخفی است که از مکانیزم بسیار پیشرفته ای برخوردار است. این دوربین ها دارای فرستنده های داخلی و همینطور گوشی های vip بیسیم هستند به طوری که بین دانشجو و کسانی که بیرون از جلسه هستند ارتباط برقرار می شود و اطلاعات رد و بدل می شود. این ارتباط مخفیانه است. تجهیزاتی که در دوربین امتحان اجرا شده است سبب انتقال بی سیم صدا می شود و در نهایت رویکرد تقلب برای دانشجو امکان پذیر خواهد بود.

شاید معرفی این دسته از تجهیزات در دنیای آنلاین نقد برانگیز باشد اما این دوربین ها در همه جای دنیا وجود دارد و تکنولوژی بی نظیری که در آن استفاده شده است سبب می شود که شهرت زیادی داشته باشد.

نحوه اجرای دوربین امتحان

شاید بپرسید دوربین به این کوچکی دقیقاً چطور استفاده می شود؟ این دوربین ها به قدری ریز هستند که روی دسته عینک و یا بند ساعت نصب می شوند و حکم یک تزیین ساده را دارند و هیچ کس متوجه استفاده از آنها نمی شود. این تجهیزات الکترونیکی قابلیت ضبط صدا دارند و از سنسورهای چشمی مخصوصی برای آنها استفاده شده است که سبب ذخیره سازی اطلاعات و ارسال و دریافت و نمایش اطلاعات دیجیتال می شود.

امکانات دوربین امتحان

لنز اصلی دوربین امتحان از کیفیت عالی برخوردار است به طوری که تصویر و صدای ضبط شده بدون نویز است. معمولاً بدنه دوربین پلاستیکی نشکن است به طوری که در لیست انواع دوربین امتحان در سایت مینی دی وی آر پرو، این مدل از دوربین ها در لیست محصولات با کیفیت قرار دارند. این دوربین ها قابلیت اتصال به وای فای دارند و انتقال تصاویر اینترنتی توسط این دوربین ها به خوبی صورت می گیرد. از سوی دیگر نسخه نهایی عرضه شده از دوربین امتحان به صورتی است که شرایط اتصال P2P نیز دارد و شما در هر کجای دنیا که باشید می توانید اقدام به انتقال تصویر نمایید. در این دوربین های آی پی استاتیک نیاز نخواهد بود.

دوربین کوچک امتحان

این دوربین ها در سبک های ضد آب نیز عرضه می شوند معمولاً فرمت عکس برای این دوربین ها JPG است و حافظه داخلی نیز 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است. باتری های لیتیومی که در دوربین امتحان استفاده می شود به صورت 4.2 ولت است. فرمت خروجی این دوربین ها قابل تنظیم است و درجه حرارت عملکرد بین 0 الی 40 درجه و درجه حرارت حافظه از -10 الی 60 درجه را پوشش می ده. این محصول توانسته سیستم عملکردی خوبی داشته باشد و با لنزهای متنوعی عرضه می شود. دوربین های امتحان از نظر سبک اجرایی بسیار متفاوت هستند و ساختاری قابل قبول دارند.

مشخصات فنی دوربین امتحان

در برخی از مدل های دوربین امتحان، کیفیت تصویر تا 10 مگاپیکسل ارزیابی شده است و انتقال تصویر بدون مودم نیز تا 10 متر خواهد بود. دستگاه دارای باتری داخلی است و هم به صورت مستقیم با برق کار می کند و هم بدون برق و با شارژ می تواند تا چند روز مناسب باشد. طراحی این دستگاه به صورتی است که بدون نیاز مودم می تواند به کامپیوتر و موبایل های اندروید وصل شود و به طور کلی شرایط انتقال تصویر و اطلاعات را به خوبی فراهم می سازد.

قطعات اصلی به کار رفته در دوربین امتحان به صورتی است که دارای یک چشمی کمتر از یک سانتیمتری است و همینطور لنز مخصوصی دارد که می تواند شرایط ارتباط فرستنده و گیرنده را به خوبی فراهم سازد. همینطور ضعف در اتصال در آن دیده نمی شود.

کاربرد دوربین امتحان

نامی که برای این سبک دوربین در نظر گرفته می شود دوربین امتحان است شاید این اسم برای سایز بسیار کوچک آن باشد اما در واقع در لیست دوربین های حفره و چاه نیز قرار دارد. سایز دوربین کوچک و ریز است و برای بسیاری از مکان ها و پروژه های عمرانی استفاده می شود.

یکی از مشخصه های جالب این مدل از دوربین های فلت، اتصال به برق است که به صورت دائم صورت می گیرد و مادامی که برق وصل است هیچ مشکلی در تصویربرداری نخواهد داشت این در حالی است که اگر شرایط استفاده از برق نبود می تواند با باتری تا 5 ساعت کار کند و شرایط خوبی فراهم سازد.

از خوبی های این دوربین این است که برق را به دوربین وصل کنید و همینطور باتری را جداسازی نمایید. دستگاه در سبک جدید خود قابلیت نصب به پاور بانک را دارد و از آن تغذیه می کند. این پاور بانک ها شرایط فیلمبرداری تا 4 روز را فراهم می سازند. کیفیت تصاویر بسیار عالی بوده و در مقابل سایز کوچک این دوربین، انتخابی بی نظیر محسوب می شود به طوری که میزان نویز و کاهش کیفیت بسیار کم است.

دوربین امتحان از نگاهی دیگر

دقت کنید که منظور از دوربین امتحان، دوربینی است که سایز کوچکی داشته باشد و استفاده از آن مشکلی ایجاد نکند. حال که طرفداران این دوربین زیاد است ما در مورد مشخصات فنی آن بیشتر صحبت می کنیم.

این دوربین ها با سایز بسیار کوچک خود توانسته در لیست دوربین های بند انگشتی قرار بگیرد. به واسطه این دوربین می توانید کنترل خوبی روی فضای اتاق کودک و سالمندان داشته باشید. ابعاد دوربین در حدود 2 سانتیمتر و حتی کمتر است و قابلیت فیلمبرداری 720P برای آن وجود دارد. این دوربین که در لیست دوربین مخفی نیز قرار می گیرد قابلیت نصب روی ماشین را دارد. سنسورهای دوربین به صورتی طراحی شده اند که قابلیت تشخیص حرکت داشته و در حالت استند بای نیز قرار می گیرد. طراحی دوربین به صورتی است که مصرف باتری برای آن بسیار کم است و تشخیص صدای قوی دارد. این دوربین کمتر از 20 گرم است پس مواظب باشید آن را گم نکنید! اگر به دنبال بهترین دوربین هستید که جلب توجهی در محیط نداشته باشد و قابلیت ضبط صدا و تصویر نیز برای آن وجود داشته باشد دوربین امتحان گزینه بی نظیر است.

صداهای بیش از 60 دسی دل توسط دوربین ضبط می شود و همینطور دارای سنسور ضبط خودکار است که تشخیص لازم را پس از دو دقیقه می دهد. این دوربین ها کمتر از بند انگشت هستند در لیست دوربین های مراقبتی نامحسوس قرار گرفته اند. این دستگاه دارای گیرنده های نگهدارنده است و به سادگی به لباس وصل می شود.

دوربین تقلب

دوربین امتحان در سایت مینی دی وی پرو در لیست پرفروشترین ها قرار گرفته است. به طور کلی خاصیت ضبط صدا همراه با تصویر برای آن وجود دارد و دارای موشن های حرکتی مخصوصی است. سایز آن بسیار کوچک است و به لباس متصل می شود. دید در شب این دوربین نیز تا حدودی مناسب است و برای تصویربرداری های متحرک نیز مناسب است و به عنوان دوربین ورزشی مینی هم شناخته می شود. سنسور حرکتی دوربین بسیار عالی طراحی شده است و خاصیت ضد لرزش دارد به طوری که اجازه می دهد پهنای دی 120 درجه ای فراهم شود. برخی از مدل های دوربین امتحان به عنوان هلی شات اجرا می شود. طول و عرض دوربین کمتر 2 سانتی متر است و بدنه آن فلزی بوده و مقاومت زیادی دارد. البته که نرخ سرعت برای آن 30 فریم بر ثانیه اعلام شده است. دستگاه دارای قابلیت تشخیص حرکت و چهره است و از تمبر زمان برای آن استفاده شده است لنز دستگاه کاملاً عالی بوده و فرمت های فیلمبرداری متنوعی را پوشش می دهد.

لنز دوربین امتحان

زاویه دید برای برخی از مدل های دوربین امتحان تا 150 درجه گزارش شده است و توانسته ساختار فیلمبرداری 1080p مطلوبی را فراهم سازد. این دوربین به طور کلی مجهز به وای فای است که مدیریت خوبی در دوربین ایجاد می شود. نمایش تصاویر به صورت زنده خواهد بود و کوچکترین حرکتی را بررسی می کنید. بازه های زمانی برای ضبط به شکل کاملاً حرفه ای برنامه ریزی شده است و این موضوع سبب می شود که حافظه مدیریت بهتری داشته باشد. دستگاه قابلیت رمزگذاری دارد. این دوربین برای امنیت منزل، نظارت بر پارکینگ و نظارت بخش های مربوط به انبار مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین دقیقاً اندازه شست شماست و سایز بسیار کوچکی دارد.

شما می توانید دوربین را در جیب لباس خود قرار دهید چون دارای سنسور دید در تاریکی است مشکلی از نظر ضبط تصاویر نخواهد داشت. در سایت مینی دی وی پرو شرایط متنوعی در زمینه انواع دوربین های امتحان مینی دیده می شود که به شما این امکان را می دهد تا انتخاب خوبی داشته باشید.

این دوربین در لیست دوربین امتحان ارزان قیمت است و برای کسانی که قصد هزینه زیاد ندارند بهترین گزینه محسوب می شود دوربین کیفیت تصویر 720 را پوشش داده است و به صورت مدار بسته کار می کند این دوربین در لیست دوربین های مراقبتی قرار گرفته است و به دستگاه دی وی آر نیز وصل می شود. این دوربین بسیار بسیار کوچک است و حتی در ماشین های کنترلی نیز استفاده می شود. می توانید در جامدادی خود قرار دهید و در جلسه امتحان از آن استفاده کنید. عملکرد دوربین قابل قبول بوده و دارای سنسور از بین برنده نویز است و پوشش آن بیش از 8 متر است که شاخص گذاری های خوبی در سنسورهای تصویر و تلویزیون برقرار می کند و وضوح تصویر آن به صورت افقی خواهد بود و می تواند اثر گذاری خوبی داشته باشد.

سوالات متداول در مورد دوربین امتحان

آیا دوربین امتحان دارای اپلیکیشن اندروید و IOS است؟

بله! در نسل جدید از دوربین امتحان از اپ مخصوص اندروید و آی او اس استفاده شده است یعنی شما به واسطه این اپ ها به سادگی می توانید به دوربین وصل شوید. دانلود این اپ ها رایگان است و فقط نیاز به اسکن کد QR روی جعبه خواهد بود این کد از نظر لینک برای شما نمایش داده می شود و در نهایت بر اساس سیستم عامل گوشی خود می توانید دانلود لازم را داشته باشید. البته که برخی از مدل های دوربین امتحان قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارند.

ویژگی های مهم یک دوربین امتحان خوب چیست؟

یکی از ویژگی های مهمی که در مورد دوربین امتحان باید مدنظر قرار دهید وضوح تصویر بالا است. در واقع دوربین هرچقدر هم که کوچک باشد اگر وضوح تصویر نداشته باشد استفاده از آن بی فایده خواهد بود. گاه زاویه تصویرداری به صورتی است که تصاویر کیفیت خوبی ندارند بنابراین باید از نظر زاویه لنز در موقعیت خوبی قرار بگیرد.

بهتر است دستگاه یک کلید اضطراری داشته باشد تا به صورت دوره ای فیلم و تصاویر را ذخیره کند در این صورت می توان گفت که کاربرد دستگاه بسیار خوب است. از سوی دیگر بهتر است که حافظه دستگاه قابل قبول باشد. تشخیص حرکت و همینطور نوع باتری از دیگر موضوعاتی هستند که در خرید دوربین امتحان باید به آن توجه نمایید. دقت کنید که همه دوربین هایی که در سایت کوچک طراحی می شوند لنز و سنسورهای حرکتی خاص مربوط به خود را دارند پس سعی کنید به سراغ سنسورهایی بروید که از نظر اجرایی موقعیت بهتری داشته باشند.

ساختار ضبط حلقه حلقه کمک می کند تا فضای ذخیره سازی شرایط بهتری داشته باشد و کمی صرفه جویی در آن صورت بگیرد. دقت تشخیص حرکت از فاصله بیش از 10 متر نیز موضوع مهمی است که بای بررسی کنید.

قیمت دوربین امتحان

از آنجایی که تنوع برای دوربین امتحان زیاد است قیمت ها نیز بر اساس نوع آپشن و دسته بندی مربوط به آپشن ها مشخص می شود و خوشبختانه در سایت مینی دی وی پرو می توانید مدل مناسب و مدنظر خود که با بودجه شما سازگار است را خریداری کنید. قیمت هایی که از سوی سایت ما اعلام می شود کاملاً مقرون به صرفه بوده و کمک می کند تا افراد بیشتری بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.