دوربین های کوچکی که می توانند پنهان شوند و ایمنی اطراف شما را تضمین کنند

دوربین های کوچکی که می توانند پنهان شوند و ایمنی اطراف شما را تضمین کنند

یافتن بهترین دوربین کوچک مخفی می تواند واقعاً دشوار باشد زیرا بسیاری از دوربین ها کیفیت بسیار پایینی دارند و عملکرد محدودی ارائه می دهند. برای کسانی که نمی‌دانند برای این دوربین ها زیرمجموعه‌های زیادی وجود دارد و همه اینها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. بسته به نوع، اتصال، اندازه دوربین، کیفیت ویدئو و صدا، قابلیت حمل، وضوح، فعال سازی، فضای ذخیره سازی و مصرف انرژی، ما بهترین دوربین های امنیتی موجود آنلاین را انتخاب کرده ایم.در صورت هرگونه سوال با کارشناسان فروش مجموعه MiniDvPro در ارتباط باشید.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

دوربین EYE CAM WIFI وای فای

اگر می‌خواهید برای گرفتن برخی از محتوای ویدیویی و صوتی به بهترین ابزار را انتخاب کنید، دوربین مخفی WiFi مینی Fangle می‌تواند بهترین وسیله‌ای باشد که به شما امکان می‌دهد این کار را به شیوه‌ای بسیار مخفی انجام دهید. این تجهیزات کوچک و به راحتی قابل حمل با زاویه باز 150 درجه به همراه وضوح تصویر 1080P برای بررسی فیلم زنده از طریق برنامه تلفن هوشمند است.

این دستگاه با یک شبکه وای فای روتر 2.4 گیگاهرتز کار می کند و برای پیکربندی به تلفن های هوشمند Android و iOS با برنامه دوربین مینی رایگان نیاز دارد. این دوربین کوچک می تواند بدون Wi-Fi نیز ضبط کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کارت SD را وارد کرده و آن را روشن کنید.

دوربین SekyuritiBijon S918

این یکی دیگر از ابزارهای فیلمبرداری به صورت مخفی است که تجربه شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بهترین کارآگاه در شهر خود باشید. برخلاف سایر دوربین های مخفی، این گجت ساده و بدون دردسر فنی قابل استفاده است و به سادگی می توانید با یک دکمه شروع به ضبط کنید.

این دوربین می تواند یک کارت SD با اندازه 2 تا 32 گیگابایت را مدیریت کند، که برای انجام چندین عملیات بدون حذف دوباره و دوباره پروژه های قبلی کافی است.

دوربین SekyuritiBijon S918

دوربین IFITech - 1080p HD Hidden Camera

دوربین مخفی HD IFITech - 1080p بدون هیچ تنظیماتی استفاده می‌شود، فقط وقتی آماده شروع ضبط هستید آن را به دیوار وصل کنید و پس از پایان ضبط آن را از برق بکشید. برای مشاهده محتویات کارت SD می توانید مستقیماً از کابل USB برای اتصال رایانه استفاده کنید. این دستگاه دارای ویدئوهای رنگی 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی با دید زاویه باز 90 درجه، ضبط و پخش صدا و فیلم صاف 30 فریم بر ثانیه است.

این دوربین مخفی دارای قابلیت تشخیص حرکت هوشمند است که با فعال شدن آن، دوربین به‌محض اینکه نوعی حرکت را حس کرد، به‌طور خودکار شروع به ضبط می‌کند. به این ترتیب می تواند فضای زیادی را روی کارت SD ذخیره کند و نیازی به هدر دادن زمان برای تماشای فیلم های بی فایده ندارید.

دوربین IFITech - 1080p HD Hidden Camera

دوربین Machsmart X1

با دوربین فیلمبرداری Machsmart X1 قلمی با وضوح بالا، ضبط صدا و ویدیو با کیفیت بالا را در زمان واقعی تجربه کنید. این مدل چندمنظوره با کاربری آسان به ویژه برای ضبط صدای فوق العاده مشخص شده است. با فوکوس میدان گسترده، این مدل از همه فرمت ها پشتیبانی می کند و برای هر عملیاتی با واکنش سریع کار می کند.

دوربین قلم ضبط‌هایی با کیفیت HD ارائه می‌کند که می‌توان از آن در خانه، محل کار و سایر مکان‌ها به راحتی و بدون هیچ‌گونه تشخیصی استفاده کرد.

دوربین خودکاری Machsmart X1

دوربین SS Button Wired DV Portabl

این دوربین دارای باتری است، قابل حمل و چیزی است که به راحتی می توان آن را پنهان کرد. برای اینکه کار کند کافی است دکمه دوم را که چراغ قرمز روشن همراه با لرزش روشن است فشار دهید تا دستگاه روشن شود.

برای خاموش کردن دستگاه، باید دکمه دوم چراغ قرمز را با لرزش برای مدت طولانی فشار دهید. این به شما امکان می دهد صدا و تصویر را با حداکثر وضوح ضبط کنید.

دوربین SS Button Wired DV Portabl

بهترین دوربین کوچک مخفی کدام است؟

دوربین های مینی خوب زیادی در بازار موجود است که از جمله بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آیا داشتن دوربین مخفی مینی غیرقانونی است؟

در ایران، نصب دوربین بدون اطلاع کسی غیرقانونی است و طبق قانون فناوری اطلاعات می توان آن را رزرو کرد. به طور کلی، ضبط ویدیوی دوربین مخفی در مناطقی که سوژه های شما انتظار معقولی از حریم خصوصی دارند، غیرقانونی است.

آیا تلفن همراه دوربین مخفی را تشخیص می دهد؟

برنامه‌های دوربین مخفی مختلفی برای گوشی‌های اندروید و آیفون یا در فروشگاه‌های امنیتی محله موجود است که به شما امکان می‌دهد دوربین‌های مخفی را شناسایی کنید.

کجا می توانم دوربین مینی خود را در خانه پنهان کنم؟

برخی از بهترین مکان ها برای مخفی کردن دوربین های مینی عبارتند از:

  • درون گیاهان مصنوعی
  • بالای درب های ورودی
  • روی لامپ
  • روی خودکار
  • روی انواع لباس
  • روی میله های پرده
  • گوشه از قاب عکس
  • در اسباب بازی های مخمل دار
  • در جعبه های بافت

رازهای پیدا کردن دوربین های مخفی

اکنون که فناوری کوچک‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است، نصب دوربین‌ها تقریباً در همه جا آسان شده است. در واقع، هنگامی که شروع به نگاه کردن می کنید، ممکن است متوجه شوید که دوربین ها همه جا هستند: روی علائم راهنمایی و رانندگی، در پارکینگ ها و داخل فروشگاه ها. اگر در حال خواندن این مقاله در تلفن خود هستید و منتظر قهوه صبح خود هستید، احتمالاً دوربینی در حال حاضر شما را زیر نظر دارد. حتی ممکن است برخی از شما دوربین‌های "مخفی" خود را داشته باشید، مانند دوربین‌های Dropcam برای امنیت خانه، دوربین‌های پرستار بچه برای تماشای کودک یا یک زنگ ویدیویی برای دیدن اینکه چه کسی در می‌زند.

این دوربین ها کاربردهای کاملاً قانونی فراوانی دارند. آنها می توانند امنیت فضاهای عمومی را تامین کنند و از سرقت در مشاغل جلوگیری کنند. مشکلات زمانی به وجود می‌آیند که از آن‌ها برای مقاصد شوم استفاده می‌شوند، که بیشتر از آنچه هر یک از ما دوست داریم اتفاق می‌افتد.

چگونه می توانید مطمئن شوید که هیچ دوربینی از ما فیلمی ضبط نمی کند؟

دوربین ها کوچک هستند و اغلب مبدل هستند، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که به اطراف نگاه کنید. همه افرادی که دوربین مخفی قرار می دهند این کار را به هوشمندانه ترین روش انجام نمی دهند و ممکن است با بررسی دقیق اتاق بتوانید آنها را پیدا کنید. به دنبال علائم زیر باشید.

  • سیم‌هایی در مکان‌های غیرمنتظره یا سیم‌هایی که به نظر می‌رسد به جایی نمی‌رسند در حالی که بسیاری از دوربین‌ها بی‌سیم هستند، سیم‌کشی غیرقابل توضیح می‌تواند منجر به دوربین مخفی شود.
  • نورهای دوربینی که برای مخفی بودن طراحی شده است، هیچ نشانه آشکاری از این قبیل نخواهد داشت، اما دوربین هایی که برای مخفی بودن طراحی نشده اند، اغلب این کار را می کنند، و اگر شخصی که دوربین را قرار داده است مراقب نباشد، این می تواند یک هدیه آشکار باشد.
  • سوراخ‌های کوچک در دیوارها یا مکان‌های دیگر برای دیدن لنز دوربین فقط به یک سوراخ نیاز است. برخی از انواع دوربین های مخفی با مخفی شدن در اشیاء بی ضرر با سوراخ کوچکی برای دوربین از این مزیت استفاده می کنند.
  • اشیاء غیرعادی اگر در مکانی آشنا هستید، به دنبال هر چیزی باشید که جدید است یا جابجا شده است.

یکی دیگر از روش های کم فناوری برای یافتن دوربین های مخفی گوش دادن است. برخی از دوربین‌های حساس به حرکت هنگام روشن شدن زمانی که شخصی از کنار آن عبور می‌کند یک کلیک ملایم یا وزوز ایجاد می‌کنند. در یک محیط پر سر و صدا، مطمئناً نمی توانید آنها را بشنوید، اما اگر در مکانی هستید که می توانید چراغ ها، رادیو، تلویزیون و سایر منابع صوتی را خاموش کنید، ممکن است بتوانید فعال شدن دوربین را بشنوید. همچنین می‌توانید چراغ‌ها را خاموش کنید و اتاق را با چراغ قوه اسکن کنید تا بازتاب‌های لنز را پیدا کنید.

اگر دوربین مخفی در حال پخش ویدیو است، ممکن است بتوانید آن را در شبکه Wi-Fi محلی ببینید. نرم‌افزارهایی مانند Nmap برای رایانه‌ها یا برنامه‌هایی مانند Fing برای دستگاه‌های iOS و Android هر شبکه Wi-Fi را که رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت شما به آن متصل است اسکن می‌کند و دستگاه‌ها را فهرست می‌کند.

متأسفانه، روش‌های بالا بی‌اشتباه نیستند - اما هنوز تسلیم نشوید. در حالی که همه دوربین‌های مخفی نشانه‌های واضح (یا شنیدنی) حضور خود را تولید نمی‌کنند، هر دوربین دارای لنزی است که نور را چه روشن و چه خاموش منعکس می‌کند. شما باید بتوانید با اسکن کامل اتاق با یک منبع نور، دوربین را تشخیص دهید، و به دنبال نوری از نور که از حسگر دوربین منعکس می شود، بگردید. این روش هنوز هم کامل نیست، زیرا باید نور را از زاویه مناسب بتابانید و با استفاده از برخی دستگاه‌ها، برای تشخیص آن نسبتاً به دوربین نزدیک باشید.

ساده ترین راه برای پیدا کردن یک لنز مخفی با استفاده از منبع نور، خاموش کردن چراغ ها و چرخاندن چراغ قوه در اطراف اتاق است. به آرامی بروید و مکان های مشکوک را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر تابش های نور را در جایی که نباید وجود داشته باشد می بینید - مناطقی که آینه، شیشه یا سایر سطوح بازتابنده وجود ندارد - ممکن است دوربینی پیدا کرده باشید. آینه ها نیز می توانند مشکوک باشند، زیرا نمی توانید دوربینی را که پشت آنها پنهان شده است ببینید.

با استفاده از اپلیکیشن تشخیص دوربین در گوشی هوشمند خود، جستجوی خود را آسان‌تر کنید. این برنامه‌ها از فلاش گوشی هوشمند شما برای روشن کردن لنزهای دوربین و کمک به شناسایی آن‌ها استفاده می‌کنند، اگرچه بسیاری از آنها نقدهای منفی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد تشخیص دوربین مخفی چقدر می‌تواند دشوار باشد. برای آیفون، ردیاب دوربین مخفی وجود دارد. برای اندروید، Glint Finder (رایگان، همراه با تبلیغات) را امتحان کنید. آشکارساز دوربین مخفی کمی مفیدتر است، زیرا به طور خودکار دوربین های مشکوک را روی صفحه نمایش تلفن شما مشخص می کند. از سوی دیگر، Glint Finder نور گوشی هوشمند شما را به سرعت چشمک می زند تا بازتاب را آسان تر کند، اما یافتن منبع به عهده شماست. با هر یک از این برنامه ها، برای تشخیص آن باید در چند فوتی دوربین باشید.

مزیت این برنامه ها هزینه و دسترسی است. در حالی که می‌توانید ردیاب‌های دوربین حرفه‌ای بخرید (بیشتر در یک دقیقه)، آنها با قیمت قابل توجهی عرضه می‌شوند، در حالی که این برنامه‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. و اگر به طور غیرمنتظره ای نیاز به جستجوی دوربین دارید، احتمالاً گوشی هوشمند خود را از قبل همراه خود دارید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این برنامه ها یک روش توقف خوب برای یافتن دوربین های مخفی هستند تا زمانی که راه حل بهتری دریافت کنید.

یک آشکارساز دوربین مخفی بخرید

یک ردیاب دوربین مخفی با کیفیت حرفه ای استفاده آسان تر و موثرتر است. شما می توانید یکی را با کمتر از 100 دلار دریافت کنید. آشکارسازهای حرفه‌ای دو روش برای یافتن دوربین ارائه می‌دهند: یا به دنبال آن درخشش از لنز هستند (مثل استفاده از چراغ قوه یا گوشی هوشمند)، یا پخش‌های RF از یک دوربین بی‌سیم را تشخیص می‌دهند. برخی از آشکارسازها به یک یا فناوری دیگر متکی هستند (ارزان‌ترین آشکارسازها RF را دریافت می‌کنند)، در حالی که مدل‌های گران‌تر هر دو را شامل می‌شوند، ترکیبی از ویژگی‌هایی که در یافتن انواع مختلف دوربین‌ها موثر هستند.

برای سهولت یافتن بصری دوربین مخفی، آشکارسازها از چندین چراغ LED چشمک زن - یا در مدل های گران تر، لیزر - برای کمک به روشن شدن لنزهای دوربین استفاده می کنند. استفاده از آنها مانند چراغ قوه ساده است. به سادگی آنها را به سمت چشم خود نگه دارید (مطمئن شوید که نورها رو به دور از چشم شما هستند) و در حالی که به اطراف اتاق نگاه می کنید آنها را فعال کنید. درست مانند یک چراغ قوه یا گوشی هوشمند، باید از زاویه مناسب به دوربین ضربه بزنید تا متوجه شوید که آنجاست، بنابراین باید نگاهی آهسته و دقیق به اطراف اتاق بیندازید و بر روی مناطق خاصی که ممکن است دوربین در آن پنهان شده باشد تمرکز کنید. . یک لنز دوربین باید در منظره یاب آشکارساز روشن شود و تشخیص آن را آسان کند.

تشخیص دوربین ها از طریق RF می تواند حتی ساده تر باشد. اکثر آشکارسازها هنگامی که سیگنالی را پیدا می کنند بوق می زنند و هنگامی که به یک دوربین احتمالی نزدیک می شوید یک نشانه شنیداری می دهد. مشکل آشکارسازهای RF این است که ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانند RF را منتقل کنند، به این معنی که این آشکارسازها شما را مستقیماً به دوربین یا در تعقیب غازهای وحشی برای بسیاری از چیزهایی که دوربین نیستند می فرستند. علاوه بر این، اگر دوربین خاموش باشد یا به سادگی ارسال نکند، چیزی برای تشخیص RF وجود نخواهد داشت. در پایان، حتی اگر زمان بیشتری می برد، استفاده از یک آشکارساز که به دنبال لنزهای دوربین است می تواند مؤثرتر باشد.

اگر به دنبال ارتقاء از یک برنامه به یک آشکارساز مستقل هستید، آشکارساز دوربین سیمی و بی‌سیم را امتحان کنید. هنگامی که ردیاب روشن است، می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که لرزش یا بوق به شما بگوید که در نزدیکی چیزی هستید که در حال ارسال است، و به شما این امکان را می دهد که بدانید ممکن است در نزدیکی دوربین مخفی باشید، حتی زمانی که دوربین در جیب شما قرار دارد. برای پیدا کردن دوربین مخفی، منظره یاب را روی چشم خود نگه دارید و به اطراف اتاق نگاه کنید تا جایی که چیزی را تشخیص دهد.

اگر دوربین مخفی پیدا کردم چه کاری باید انجام دهم؟

حتی اگر می‌توانید دوربین‌ها را خودتان با ردیاب پیدا کنید، بهتر است در صورت یافتن دوربین با مقامات تماس بگیرید. پلیس محلی شما نه تنها می‌تواند دوربین را حذف کند، بلکه می‌تواند کسانی را که آن را در آنجا قرار داده است پیدا کند - و از جاسوسی شما یا هر شخص دیگری جلوگیری می‌کند.