ویژگی‌های دوربین های مخفی مینی دیوی پرو

ویژگی‌های دوربین های مخفی مینی دیوی پرو

دوربین‌ های مخفی یک افزونه امنیتی عالی هستند که به شما امکان می‌دهد یک منطقه را از راه دور بدون جلب توجه نظارت کنید. این دوربین‌ها علاوه بر اینکه امنیت مکان شما را افزایش می‌دهند در کنترل عملکرد کارمندان شما نیز بسیار کاربردی هستند. به علاوه، دیگر مانند دوربین‌ های مدار بسته عادی در نما و جلوه‌ی مکان شما اختلال ایجاد نمی‌کنند. زیرا به خاطر سایز کوچک و نامحسوس به راحتی قابل رؤیت نیستند.

بسیاری از مشتریان ما از آنها در کارگاه‌های خود برای محافظت از ابزارآلاتشان، نظارت بر کارگران و کارمندا و نظارت بر پرستار کودکان خود در زمان نبودن در خانه استفاده می‌کنند.

باید گفت، استفاده از دوربین‌های کوچک مخفی آسان است و به سرعت تنظیم می‌شوند و آنها را به یک راه حل عالی برای استقرار سریع در اکثر موقعیت‌ها تبدیل می‌کند. در این مقاله درباره ویژگی های دوربین های کوچک در مجموعه ما مینی دیوی پرو صحبت می‌کنیم تا شما اطمینان لازم برای خرید این نوع دوربین را بدست آورید.

ویژگی‌های دوربین مخفی در مینی دیوی پرو

مینی دیوی پرو در ارائه انواع دوربین مخفی و بهترین دوربین‌ کوچک از بسیاری از رقیبان خود پیشی گرفته است. در زیر برخی از ویژگی‌های دوربین های ما آورده شده است:

دوربین مخفی کنترل از راه دور

راحتی در استفاده

استفاده از همه دوربین‌های ما نسبتاً آسان است. همه‌ی آنها، اتصال WIFI راه دور را پشتیبانی می‌کنند. هر مدل همراه با یک دفترچه راهنما ارائه می‌شود و یا می‌توانید از متخصصان ما کمک بگیرید.

دوربین کوچک را میتوانید به موبایل متصل کنید و به راحتی از تماشای تصاویر زنده در گوشی خود لذت ببرید ما برای شما تمام دوربین های متصل به گوشی را اینجا جمع آوری کرده ایم میتوانید قیمت و لیست آن را مشاهده کنید.

وضوح دوربین‌های مخفی

رزولوشن دوربین مینی معمولاً 1080p(2M) یا K4(8MP) است و با هر رزولوشن از شفافیت فیلم شگفت‌زده خواهید شد. شما می‌توانید به سادگی دوربین را از طریق USB آن به رایانه خود وصل کنید و فایل‌های ویدیویی را برای پخش آسان به آن منتقل کنید. اگر در پخش فایل ضبط شده مشکل دارید، VLC Player را دانلود و از آن استفاده نمایید. اگر دستگاه انتخابی شما دارای WIFI است، معمولاً می‌توانید از طریق برنامه وارد شده ویدئوها را مشاهده و پخش کنید.

حافظه و ذخیره سازی

دوربین‌ های مخفی در مینی دیوی پرو معمولاً دارای کارت SD یا حافظه داخلی هستند. هر محصولی که کارت SD می‌گیرد محدودیت حداکثر اندازه SD خود را دارد. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که اکثر دوربین‌های مخفی به یک کارت SD کلاس 10 با فرمت FAT32 نیاز دارند. اگر مشکلی با کارت‌های بزرگتر دارید، باید آن را به FAT32 تغییر دهید. برخی از دستگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که آن را در داخل دستگاه فرمت کنید و برخی را باید در رایانه شخصی انجام دهید.

تشخیص حرکت

اکثر دوربین‌های مخفی ما دارای چندین حالت ضبط هستند که یکی از آنها تشخیص حرکت است. با تنظیم این گزینه ضبط در زمانی که چیزی در حال حرکت می‌باشد، انجام می‌شود.

دید در شب

در حالی که بسیاری از دوربین‌های کوچک ما دارای دید در شب هستند، اما دید در شب در دوربین مخفی با دوربین مداربسته، ضعیف‌تر است. به طور کلی دید در شب یک دوربین پنهان بسته به محصول بین 1 تا 6 متر می‌باشد. همچنین نور به لنز به اندازه کافی وارد نمی‌شود. این موضوع با این واقعیت نیز تقویت می‌گردد که IR در پشت صفحه پنهان است و به طور مؤثر روشن نمی‌شود. با این حال، حالت دید در شب تشخیص دوربین‌های مینی مخفی را بسیار آسان‌تر می‌کند.

دوربین وب

هنگامی که از دوربین برای نظارت استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را به رایانه شخصی خود وصل کنید و از آن به عنوان دوربین وب نیز استفاده کنید. البته همه مدل‌های ما از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند، اما بسیاری از آن‌ها، به‌ویژه مدل‌هایی که می‌توانند در حین اتصال به برق کار کنند، این را نیز پشتیبانی می‌کنند.

نمایش از راه دور

اگر به دنبال محصولی هستید که قابلیت نمایش از راه دور را داشته باشد، به دنبال دوربین‌های مخفی باشید که در آن WIFI تعبیه شده‌اند. به این ترتیب می‌توانید برنامه مورد نیاز را برای مشاهده از هر نقطه در جهان متصل کنید. لطفاً توجه داشته باشید که همه دوربین‌های مخفی دارای ،WIFI به اتصال 2.4 گیگاهرتز نیاز دارند. 2.4 گیگاهرتز رایج‌ترین اتصال می‌باشد.

دوربین مخفی وای فای wifi

پرفروش‌ترین دوربین‌های مینی دیوی پرو

برتری مینی دیوی پرو

ما در این مجموعه از زمان تصمیم‌گیری برای خرید تا زمان نصب و بعد از آن، با متخصصان حرفه‌ای همراه شما هستیم تا اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذاریم.

اگر به کمک نیاز دارید، از راهنمای خرید دوربین مخفی استفاده کنید. اکثر دوربین‌های ما دارای دفترچه راهنما هستند تا بتوانید از نحوه عملکرد آن مطلع شوید. بعلاوه مشاوران ما در هر زمان همراه شما هستند تا به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.