بررسی دوربین اکشن کمرا گوپرو مکس 360 درجه‌

بررسی دوربین اکشن کمرا گوپرو مکس 360 درجه‌

به کمک طراحی بی‌نقص و جمع و جور دوربین اکشن کمرا گوپرو مکس 360 می‌توانید همان تصاویر همیشگی و عریض موجود در سری گوپرو 8 را تجربه کنید. در این مدل از 2 دوربین در پشت و جلو، استفاده شده که با ضبط فیلم به صورت همزمان در دو طرف، نهایتاً یک تصویر 360 درجه‌ای را ارائه می دهد. این ویدئوها در نهایت با کیفیت 5k و در حالت عکسبرداری 5.7k می‌باشد.

در این دوربین ورزشی شما به کمک اپلیکیشن می توانید در لحظه نوع و قابلیت فیلم برداری یا عکس برداری را تغییر داده و یا همان لحظه بعد از ثبت، آن را ویرایش و به اشتراک بگذارید. مثلاً اگر در حال ضبط فیلم برداری معمولی هستید می‌توانید همان لحظه آن را به حالت کروی شکل و یا 360 درجه متحرک تغییر دهید.

معرفی دوربین گوپرو مکس 360 درجه‌

دوربین اکشن کمرا مکس 360 درجه، دوربینی با قابلیت ضبط تصاویر و ویدئوهای بازتابنده از تمامی زوایای محیط است. این دوربین از دو لنز بازتابنده و سه بعدی بهره می‌برد و به کاربر امکان ضبط تصاویر و ویدئوهای با دید 360 درجه از محیط اطراف را می‌دهد.

در واقع، دوربین گوپرو مکس 360 درجه، می‌تواند تمامی اطراف را به صورت یکپارچه و بدون درز ضبط و سپس با استفاده از نرم‌افزار و ویرایشگر مربوطه، تصاویر و ویدئوهای پانوراما و 360 درجه را ایجاد کنند. این دوربین برای فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های رزمی، ماجراجویی، مسافرت مناسب می باشد.

شرکت گوپرو در دوربین مکس 360 درجه‌، یک تثبیت کننده‌ی فوق العاده ای را مورد استفاده قرار داده که به شما اجازه می‌دهد در ناملایمت‌ترین مسیرهای آفرودی هم تصاویر واضح و روان بدون لرزش داشته باشید. این قابلیت در دو حالت افقی و عمودی مورد استفاده است تا بتوانید از آن نهایت بهره مندی را ببرید.

دوربین گوپرو مکس 360 درجه‌

قابلیت پاورپانو که در عکاسی اکشن، سلفی و افقی فعال است به شما این امکان را می‌دهد تا با رعایت خط افقی که به صورت اتوماتیک در دوربین وجود دارد، عکس‌های باور نکردنی را به ثبت برسانید.

گوپرو مدل مکس از نظر شکل و ظاهر بسیار چشم نواز و جذاب است، اندازه‌ی آن به قدری است که می‌تواند شما را در هر جایی همراهی کند و از نظر کاربری و دسترسی آسان به تنظیمات نیز می‌تواند ادعای بالا و کارآمدی داشته باشد.

تایم لپس در دوربین ورزشی مکس 360

حالت تایم لپس در این دوربین، خود را با شما هماهنگ می‌کند که در فیلم برداری با بالا و پایین و کم و زیاد شدن سرعت شما شکل و فرم فیلم به هم نریزد و فیلمی یک دست و واضح داشته باشید. بعلاوه، این دوربین، این قابلیت را دارد تا با نور صحنه‌ی مورد نظر، خود را وفق دهد.

در حالت تایم لپس، دوربین GoPro Max به طور خودکار تصاویری را با فاصله زمانی مشخصی ضبط می‌کند و سپس این تصاویر را به صورت یک ویدئو با سرعت زیاد اجرا می‌کند.

تایم لپس در دوربین ورزشی مکس 360

برای استفاده از تایم لپس در دوربین گوپرو مکس 360، می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • وارد منوی تنظیمات دوربین شوید.
  • حالت تایم لپس را انتخاب کنید.
  • فاصله زمانی مورد نظر برای ضبط تصاویر را تنظیم و شروع به ضبط تصاویر کنید.
  • پس از اتمام ضبط، تصاویر را با استفاده از نرم‌افزار ویرایشگر گوپرو به صورت ویدئویی به هم می‌چسبانید.
  • با استفاده از تایم لپس در دوربین گوپرو مکس 360 می‌توانید ویدئوهایی زیبا از فعالیت‌های خود ایجاد نمایید.

حالت 360 در دوربین اکشن کمرا گوپرو مکس

Max یک دوربین 360 است. بنابراین شما از حالت 360 زیاد استفاده خواهید کرد. این حالت از هر دو لنز در Max برای فیلم‌برداری بهره می‌گیرد، سپس می‌توانید این ویدیو را دوباره قاب کرده و عکس‌های سینمایی فوق‌العاده روانی بسازید. لازم به ذکر است که Max بیشتر بر اساس فرآیند قاب بندی مجدد ساخته شده است.

GoPro Max دارای دو لنز f/2.2 و وضوح تصویر 5.6k است. نرخ فریم در این حالت، 30 فریم در ثانیه است. این ویدئو نسبت به رقبای خود تصاویر واضح، رنگارنگ، پر جنب و جوش و به واقعیت نزدیکتری را می گیرد. در محیط‌های کم نور، دوربین به خوبی کار کرده و در مناطق تاریک بیش از حد نوردهی نکرده یا نویز زیادی ایجاد نمی‌کند. مکس از تراشه طراحی شده توسط GoPro برای پردازش ویدیو استفاده می‌کند.

حالت Hero در دوربین گوپرو مکس

Hero Mode دومین حالت اصلی ویدیویی است که Max می‌تواند در آن فیلم‌برداری کند. دوربین‌های Hero فقط از یک لنز استفاده می‌کنند و Hero Mode در Max نیز از یکی از دو لنز موجود برای Max بهره می‌گیرد. بدین وسیله با استفاده از Max، فیلم‌برداری معمولی غیر 360، نیز می توان داشت.

ویژگی‌های کلیدی در دوربین اکشن کمرا گوپرو مکس

  • ویدیوهای کروی با کیفیت 5K و عکس‌هایی با کیفیت 5.7K
  • پانوراما 360 درجه یا زوایای عکاسی استاندارد HERO
  • حالت TimeWarp متغیر برای تغییر سرعت با یک ضربه
  • پشتیبانی از تثبیت کننده دیجیتال HyperSmoooth
  • اعمال تراز در Horizon Leveling سطوح افقی
  • امکان پخش زنده
  • مجهز به GPS و سنسورهای حرکتی
  • ضبط صوت شش کاناله
  • صفحه‌ی نمایش لمسی
  • داشتن تایمر عکس
  • پشتیبانی از باتری لیتیوم یون قابل شارژ 1600 میلی آمپر ساعتی
  • ضد آب تا عمق 5 متر
  • استفاده آسان از آن
  • پشتیبانی از HDR برای عکسبرداری در روشنایی کم و تاریکی
  • سایز کوچک و سبک و قابل حمل
دوربین گوپرو مکس 360 درجه‌

تصویر و ویدئو در دوربین ورزشی 360 درجه

قابلیت‌های 360 درجه در دوربین گوپرو مکس به شما توانایی ایجاد محتوایی واقعاً خیره‌کننده را می‌دهد. در این مدل گویی سه دوربین در یک سیستم هستند.

رزولوشن ویدیوی 360 مکس، با کیفیت 5K، 2499*4992 است و رزولوشن تصاویر با کیفیت 5.6K، 5760*2880 می‌باشد. این دوربین، هنگام فیلمبرداری معمولی فول فریم 16:9 را دارد و در عکس‌های تک لنز، رزولوشن آن 5.5 مگاپیکسلی است.

در دوربین گوپرو مکس عملکرد PowerPano به شما امکان می‌دهد عکس‌های پانوراما 6.3 مگاپیکسلی با تراز خودکار افقی بگیرید که همچین حالتی را نمی‌توانید در دوربین‌های GoPro دیگر پیدا کنید.

دقیقاً مانند Hero 8 Black، عملکرد TimeWarp Max به شما امکان می‌دهد فیلم‌های متحرک بسیار جالبی بسازید و در حین حرکت در یک فعالیت، ویدیوهای تایم لپس فوق تثبیت شده ضبط کنید. بعلاوه، این دوربین، در حالت HERO، به طور خودکار سرعت را بر اساس حرکت، تشخیص صحنه و نور تنظیم می‌کند.

Max مجهز به نرم افزار تثبیت کننده HyperSmooth است که لرزش دوربین را به شدت کاهش می‌دهد. این پیشرفته‌ترین نسخه آن می‌باشد که Max HyperSmooth نام دارد. همچنین این دوربین اکشن اسپرت، از لنزهای گرد برای تراز کردن هوشمندانه افق استفاده و همه چیز را واقعاً قابل تماشا نگه می‌دارد و ظاهر سینمایی ابریشمی و صافی می‌دهد. در این دوربین می‌توانید پخش زنده با کیفیت 1080p را در حالت HERO داشته باشید.

در دوربین گوپرو مکس شما می‌توانید یکی از چهار لنز دیجیتال در حالت HERO، Narrow، Linear، Wide و Max SuperView را برای عکس گرفتن انتخاب کنید.

صدا در دوربین ورزشی 360 درجه

مکس دارای 6 میکروفون پراکنده در اطراف بدنه خود است که ضبط صدای این دوربین ورزشی را ضبط می کند. این به خودی خود ویژگی بسیار چشمگیری می‌باشد و بهترین صدای استریو را از GoPro ارائه می‌دهند. این دوربین فناوری کاهش باد را دارد و صداها در آن واضح به نظر می‌رسند.

استفاده از شش میکروفون در واقع صدای محیط را به گونه‌ای به ضبط می‌رساند که گوش شما اگر در آن لحظه آنجا باشید، همان را می‌شنود. البته برای بهره‌مندی کامل از این موضوع بهتر است در سیستم پخش کننده‌ی فیلم خود یک سیستم صدای سینمای خانگی نیز داشته باشید تا از این آپشن نهایت استفاده را ببرید.

باتری در دوربین اکشن کمرا 360 درجه

MAX دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ 1600 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. باتری GoPro max 360 به حدود 85 دقیقه، دوام می‌آورد. در واقع این باتری، برای ضبط در 360 درجه حدود 85 دقیقه و در ضبط فیلم به صورت تک لنز حدود 105 دقیقه کار می کند.

راحتی در استفاده در دوربین گوپرو 360 درجه

استفاده از این دستگاه بسیار ساده است. منو و صفحه لمسی این دوربین بسیار کاربر پسند و شهودی دارد. دکمه‌های فیزیکی مانند شاتر و دکمه پاور یا حالت روی دوربین می‌باشد و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

ضد آب بودن دوربین ورزشی 360 درجه

این دوربین برای ورزش‌های آبی مناسب است، زیرا ویژگی ضدآبی دارد و قدرت تحمل آن تا عمق 5 متری آب می‌باشد.

در آخر

دوربین ورزشی گوپرو مکس 360 درجه با تنوع منحصر به فرد لنزهای داخلی و قابلیت فیلم‌برداری 360، صحنه‌های چشم‌نوازی را ثبت می‌کند. و می‌تواند جان تازه‌ای به زندگی روزمره شهری بدهد. ما در مینی دیوی پرو این محصول ارزنده را با تضمین اطمینان ارائه می‌دهیم. جهت دریافت اطلاعات دقیقتر با مشاورین ما تماس بگیرید.