مقایسه ارزان ترین و گران ترین دوربین مداربسته لامپی

مقایسه ارزان ترین و گران ترین دوربین مداربسته لامپی

در تمامی طول تاریخ، امنیت به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز های بشر شناخته شده است که امروزه مردم جهان اهمیت بیشتری را به آن می دهند. همان طور که می دانید، امکانات و تجهیزات امنیتی از جمله اقلامی هستند که می توانند در افزایش امنیت نقش موثری را داشته باشند. یکی از بهترین راهکار ها برای ایجاد امنیت در تمامی فضاهای مختلف، استفاده از دوربین ها است. دوربین ها به عنوان یکی از تجهیزات محبوب و پرطرفدار شناخته می شوند که می توانند به ایجاد شرایط مطلوب در هر فضا بپردازند. در دهه های اخیر نسل های مختلفی از دوربین مداربسته وارد بازار این محصولات شده است. در این بین دوربین مداربسته لامپی به عنوان یکی از گزینه های مطرح در این زمینه به شمار می رود.

در سال های گذشته مجموعه های مختلفی در سراسر کشورمان اقدام به شروع فعالیت خود در عرصه خرید و فروش دوربین لامپی کرده اند. در این بین برخی از این مراکز توانسته اند تاثیر مستقیمی را در بازار این محصولات بگذارند. در همین راستا متقاضیان دوربین لامپی باید به کسب اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول فوق العاده بپردازند. در چنین شرایطی متقاضیان می توانند خرید خود را با کیفیت بسیار بالاتری انجام دهند. در این حالت میزان رضایت خریداران نیز از خرید انجام شده خود تا مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که امروزه برند های گوناگونی در سراسر کشورمان به تولید و فروش این محصولات می پردازند.

برای مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته لامپی بیسیم اینجا کلیک کنید.

دوربین لامپی چیست؟

نیاز است که بدانید، دوربین مداربسته در سال های گذشته به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز های بشر به شمار رفته است. در همین راستا تغییرات زیادی برای تولید این محصولات رخ داده است که یکی از آن ها قرار دادن این دوربین ها در محفظه ای شبیه به لامپ است. دوربین لامپی به عنوان جدیدترین ساخته شرکت های تولیدکننده دوربین مداربسته به شمار می رود که تاکنون بازدهی فوق العاده ای را در بازار تمامی کشور های مختلف جهان داشته است.

 نیاز است که بدانید، دوربین مداربسته لامپی بیسیم از امکانات و ویژگی های قابل توجهی برخوردار است که همین موضوع در افزایش فروش آن ها نقش مستقیمی را داشته است. توجه داشته باشید که قیمت مناسب از اصلی ترین مزیت های این محصول به شمار می رود. از این رو نیاز است تا خریداران قبل از انجام پروسه خرید خود، حتما نسبت به کسب اطلاعات لازم در رابطه با این محصول اقدام کنند تا بتوانند میزان کیفیت خرید خود را تا سطح قابل توجهی افزایش دهند. یکی از مسائل مهمی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، مقایسه دوربین لامپی ارزان و گران قیمت خواهد بود.

ارزش خرید دوربین لامپی

بیشتر بدانیم: صفر تا 100 دوربین های لامپی شکل

مشخصات اولیه ارزان ترین و گران ترین دوربین لامپی موجود در بازار

نیاز است که بدانید، توقع می رود تا دوربین لامپی گران از مشخصات قدرتمند تری برخوردار باشد. بنابراین باید بدانید که در مشخصات اولیه این محصولات، تفاوت چشمگیری وجود ندارد. وزن دوربین لامپی ارزان تر نزدیک به 110 گرم بوده و نوع گران تر این محصول از وزن 150 گرمی بهره مند است. اختلاف وزن این محصولات به دلیل ساختار درونی آن ها است که موجب به سنگین تر شدن وزن دوربین گران تر شده است.

 ابعاد دوربین گران تر 8*13 بوده و محصول ارزان تر از ابعاد 8*15 بهره مند است. از جهت ابعاد نیز این محصولات شباهت های زیادی را به یکدیگر دارند و محصول ارزان تر کمی بزرگتر نیز می باشد. توجه داشته باشید که دوربین لامپی ارزان ممکن است توسط برند های متفرقه نیز ساخته شود، اما نمونه های گران قیمت تر قطعا توسط برند های مطرحی به تولید رسیده اند. لازم به ذکر است که ساختار هر دو محصول از پلاستیک بوده و در برخی شرایط پلاستیک محصولات گران تر از کیفیت بیشتری بهره مند است.

دوربین مداربسته لامپی 360 درجه 2 مگاپیکسلی ارزان قیمت

قیمت: ۷۵۰ هزار تومان

خرید دوربین

دوربین لامپی مخفی رم خور سیم کارتی V380 مدل KYSB40

قیمت: ۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان

خرید دوربین

مشخصات تصویر قابل ضبط و حسگر

همان طور که می دانید، دوربین های لامپی امروزی بر خلاف نسل گذشته دوربین ها از حسگر بهره مند هستند. نوع حسگر به کار رفته در دوربین لامپی گران تر، CMOS می باشد. همچنین نوع حسگر به کار رفته در نسخه ارزان تر متفرقه است. توجه داشته باشید که محدوده حسگر دوربین لامپی ارزان2 مگاپیکسل است. در دوربین گران تر نیز محدوده حسگر  1920x1080 پیکسل می باشد. همچنین تصاویر قابل ضبط از سوی این محصولات  تنها از کیفیت دو مگاپیکسلی بهره مند هستند. البته نیاز است که بدانید مشخصات دقیقی در رابطه با دقت حسگر یا همان تصاویر قابل ضبط وجود ندارد. بلکه کارشناسان عدد تخمینی این محصولات را که دو مگاپیکسل است، برای آن ها تعیین کرده اند. با این وجود محصول گران تر از دقت حسگر فوق العاده تری بهره مند است.

فیلمبرداری

یکی از اصلی ترین مباحث برای بررسی دقیق دوربین لامپی، فیلمبرداری آن ها می باشد. همان طور که می دانید، فیلمبرداری می تواند تاثیر مستقیمی را در روند خرید شما بگذارد. بنابراین نیاز است تا در این مبحث حتما به مقایسه دوربین لامپی ارزان و گران قیمت بپردازید. نیاز است که بدانید، رزولوشن هر دو دوربین 1080P تعیین شده است. سرعت فیلمبرداری در محصول گران تر  25 فریم بر ثانیه و در محصول ارزان 30 فریم بر ثانیه است. در این حالت هر دو دوربین از ساختار مشابهی بهره مند هستند، اما فرمت فیلم های ضبط شده از سوی محصول گران تر از نوع AVI, H.264, H.265 است. این شرایط در حالی بوده که فرمت فیلم برای دوربین ارزان تر تعریف نشده است و همین مسئله مهر تاییدی بر کیفیت پایین تر این محصول است.

 لازم به ذکر است که در هر دو محصول لنز ثابت نصب شده است که به صورت پانورامیک یا همان 360 درجه به ضبط فیلم در فضای موردنظر شما می پردازند. در نسخه های گران تر امکان زوم تصویر وجود دارد و شما می توانید در حالت زوم نیز تصاویر باکیفیتی را دریافت کنید. هر دو محصول قابلیت ضبط تصویر در شب، ضبط صدا و تشخیص حرکت را دارند، اما ساختار دوربین ارزان تر موجب شده تا امکانات ذکر شده با کیفیت کمتری در این نسخه وجود داشته باشند.یکی از تفاوت هایی که دوربین لامپی گران از آن بهره مند است و محصول ارزان تر به آن دسترسی ندارد، LOOP RECORD یا همان قابلیت بازنویسی است. در نسخه های گران تر این قابلیت قرار گرفته است تا کاربری راحت تری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

عکسبرداری

نیاز است که بدانید، در رابطه با عکسبرداری دوربین لامپی ارزان، اطلاعات دقیق و مشخصی در دسترس نیست. با این وجود می توان گفت که معمولا تمامی نسخه های دوربین لامپی توانایی عکسبرداری را دارند. در نسخه گران قیمت تر این تصاویر با فرمت JPEG و در نسخه های ارزن تر با فرمت متفرقه ممکن است به ثبت برسند. توجه داشته باشید که عکسبرداری در نسخه های گران تر با حالت تمامی رنگی انجام می شود. این موضوع در حالی بوده که در نسخه ارزان قیمت ممکن است امکان عکسبرداری با حالت تمامی رنگی وجود نداشته باشد. در عکسبرداری ضعف ها و معایب دوربین لامپی ارزان بیشتر به چشم می خورد.

بررسی مموری یا حافظه

 یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیار زیادی را دارد، خرید دوربین لامپی رم خور می باشد. نیاز است که بدانید، دوربین های لامپی بر خلاف بسیاری از دوربین های لامپی بیسیم از حافظه داخلی بهره مند نیستند. در نسخه ارزان ترین و گران قیمت ترین دوربین لامپی نیز حافظه داخلی وجود ندارد. این مسئله به عنوان یک ضعف بزرگ برای تمامی دوربین های لامپی به شمار می رود و شما با پرداخت مبالغ بیشتر هم نمی توانید به بر طرف سازی آن بپردازید. با این وجود شرکت های تولیدکننده دوربین لامپی برای ضبط تصاویر در طولانی مدت، محفظه ای را با نام Micro SD قرار داده اند. توجه داشته باشید که نوع حافظه استفاده شده در این نوع دوربین ها تنها SD می باشد و امکان استفاده از کارت های حافظه دیگر وجود ندارد.

لازم به ذکر است که در نسخه های ارزان تر شما با محدودیت هایی در رابطه با حافظه SD دوربین مواجه هستید. در نسخه ارزان تر تنها امکان قرارگیری حافظه های SD تا سقف 64 گیگابایت وجود دارد، اما در نسخه های گران قیمت تر شرایط بدین شکل نبوده و شما می توانید به استفاده از کارت حافظه SD تا سقف 128 گیگابایت بپردازید.  بنابراین مدت زمان ضبط فیلم در نسخه های گران تر بیشتر است و همین موضوع به عنوان مزیت بزرگی برای این محصول به شمار می رود.

شناسایی ورودی و خروجی ها و سایر مشخصات دوربین های لامپی

نیاز است که بدانید، در دوربین لامپی ارزان، هیچ ورودی و خروجی قرار نگرفته است و همین مسئله باعث کاربرد های کمتر این محصول شده است. با این وجود دوربین های لامپی گران قیمت از خروجی USB بهره مند هستند که به شما اجازه انتقال تصاویر از دوربین به USB را می دهند. توجه داشته باشید که این شرایط برای نسخه های ارزان تر فراهم نیست. همچنین برخی از نسخه های گران تر از قابلیت سیم کارت خور نیز بهره مند هستند. لازم به ذکر است که در هر دو محصول شاهد وجود امکاناتی مانند وای فای و میکروفون داخلی نیز هستیم. با این وجود برخی از امکانات نسخه دوربین لامپی گران تر، بیشتر از نسخه ارزان تر این دوربین ها است.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد به دنبال خرید دوربین لامپی متصل به گوشی هستند تا تصاویر را در تلفن همراه مشاهده کنند. امروزه اکثریت دوربین ها از این ویژگی بهره مند هستند و شما می توانید به راحتی به خرید دوربین لامپی متصل به تلفن همراه بپردازید. همچنین باید بدانید که در نسخه های گران قیمت تر این محصولات از بلندگوی داخلی و همچنین تایم لپس بهره مند هستیم. منبع تغذیه محصولات گران تر از طریق آداپتور برق می باشد که یک منبع تغذیه ثابت است. توجه داشته باشید که با این وجود برخی از امکانات نسخه ارزان تر این محصولات، بسیار کمتر می باشد. توجه داشته باشید که امکان ارسال تصاویر به صورت اینترنتی برای هر دو محصول فراهم است، اما در نسخه گران تر می توانید به ارسال فیلمبرداری های ضبط شده به USB نیز بپردازید.

ارزش کلی خرید دوربین لامپی گران و ارزان

در مقایسه دوربین لامپی ارزان و گران قیمت اطلاعات مختلفی برای شما به نمایش گذاشته شد. همان طور که متوجه شدید، مشخصات دو دوربین در بسیاری از شرایط یکسان و مشابه است. این مسئله بدین معناست که کیفیت مشخصات ذکر شده نیز همسان می باشد. نیاز است که بدانید، در خرید دوربین های لامپی، کیفیت همواره حرف اول را می زند و تاثیر مستقیمی در خرید شما دارد. همچنین طراحی محصول گران تر بسیار بهتر بوده که این مسئله موجب می شود تا هیچ فردی متوجه وجود دوربین در این لامپ نشود.

 علاوه بر این موضوع، نوع کاربری شما تاثیر مستقیمی را در دوربین مدنظر شما خواهد داشت. این موضوع بدین معناست که برخی از افراد از فضاهایی بهره مند هستند که نیاز به ایجاد امنیت بسیار بیشتری برای آن ها می باشد. در این شرایط قطعا بهترین گزینه ممکن، دوربین لامپی گران قیمت خواهد بود که علاوه بر داشتن امکانات بیشتر، کیفیت فوق العاده تری را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که پیشنهاد ما خرید گران قیمت ترین دوربین های لامپی نیست، بلکه شما باید به خرید دوربین باکیفیت و مقرون به صرفه بپردازید که از دوربین های لامپی ارزان، گران تر می باشد. توجه داشته باشید که در نگاه کلی نوع کاربری شما از اصلی ترین عامل های موثر در خرید این محصولات خواهد بود.

بیشتر بدانیم: بررسی تفاوت قیمت دوربین لامپی و مداربسته تحت شبکه

سخن پایانی

نیاز است که بدانید، پس از تعیین نوع کاربری خود برای خرید دوربین لامپی، نیاز است تا حتما مرجع خرید خود را انتخاب کنید. به دلیل تولید این محصولات در تنوع وسیع، نیاز است تا گزینه ایده آل خود را در مراجع معتبر جستجو کرده تا بتوانید سطح کیفی خرید خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از مراکز از اعتبار لازم در این زمینه بهره مند نیستند و موجب زیان های سنگینی به شما می شوند. با این وجود به این مسئله توجه ویژه ای را داشته باشید و خرید خود را حتما از مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید. مشاوره این دسته از مراکز نیز می تواند در خرید شما نقش قابل توجهی را داشته باشد.