شناخت و مقایسه برندهای دوربین مدار بسته هایک ویژن ، هایلوک، داهوا و ...

شناخت و مقایسه برندهای دوربین مدار بسته هایک ویژن ، هایلوک، داهوا و ...

مقایسه 9 برند دوربین مدار بسته

در مقایسه برندهای دوربین مدار بسته باید گفت، فناوری که زمانی به عنوان یک کاربرد لوکس به حساب می‌آمد، اکنون یکی از پرکاربردترین فناوری‌ها در جهان است. امروزه شاهد تعداد بسیار زیادی از انواع دوربین های مدار بسته در نقاط مختلف شهر برای کاربری های متفاوت هستیم.

دوربین‌های مداربسته یکی از بهترین راه‌ها برای نظارت و محافظت از اموال شما در برابر تهدیداتی مانند دسترسی غیرمجاز، سرقت و خرابکاری می‌باشد.

با توجه به مزایای بی‌نظیر آن‌ها و افزایش تقاضای زیاد، قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال پروتکل اینترنت (IP) و دسترسی از راه دور، افزایش یافته و در حال حاضر به راحتی در دسترس هست. همچنین در مقایسه با چند سال قبل بسیار مقرون به صرفه شده است.

هنگام نصب و خرید دوربین مدار بسته در ملک خود، باید دوربینی را انتخاب کنید که حداکثر اثربخشی را برای شما به‌ همراه داشته باشد.

مقایسه برندها نقش مهمی در انتخاب سیستم  شما دارد. همانطور که می‌دانید برندهای دوربین حفاظتی متعددی در بازار وجود دارند که محصولات پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند. با این حال، چند برند از نظر کیفیت و خدمات از بقیه متمایز هستند.

برای آشنایی با محبوب‌ترین و مقایسه برندهای دوربین مدار بسته در جهان و نحوه انتخاب بهترین آن‌ها برای نیازهای امنیتی خود، ادامه مطلب را بخوانید.

محبوب ‌ترین برندهای دوربین مداربسته

از محبوب‌ترین برندهای دوربین مداربسته در سراسر جهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision)

هایک ویژن یا HikvisionDahuaAxisHanwha TechwinIDIShoneywell طیف کاملی از راه حل‌های امنیتی را به طور جامع ارائه می‌دهد و در صدر لیست محبوب‌ترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان قرار دارد.

هایک ویژن با سرمایه گذاری هنگفت در تحقیق و توسعه، یک تولیدکننده و تأمین کننده چینی سیستم‌های دوربین نظارتی مداربسته است و بیش از 40000 کارمند در 59 شعبه بین المللی را شامل می‌شود.

این برند، راه حل‌های امنیتی با توجه به صنعت و برنامه‌های کاربردی ارائه می‌دهد که شامل سیستم‌های دوربین مدار بسته مسکونی و تجاری خاص برای خرده فروشی، بانک، ساختمان و ترافیک می‌باشد.

برند دوربین مداربسته هایک ویژن طیف وسیعی از محصولات شبکه و توربو HD را ارائه می‌کند که شامل ضبط‌کننده‌های ویدئوی شبکه (NVR)، دوربین‌های PTZ و دوربین‌های نظارتی و حفاظتی مداربسته برای کاربردهای خاص می‌شود.

دوربین‌های مداربسته هایکویژن با ارائه تصاویر با کیفیت بالا، بر اساس فناوری عمیقی است که امکان تشخیص چهره و همچنین شناسایی وسیله نقلیه را فراهم می‌کند.

برند دوربین مداربسته داهوا (Dahua)

داهوا یکی دیگر از شرکت‌های چینی است که محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته را به انواع بازارها از جمله دولت، ساختمان، خرده‌فروشی، زیرساخت‌های حیاتی و امنیت عمومی می‌فروشد.

این برند که در 180 کشور و منطقه در سراسر جهان استفاده می‌شود، راه حل‌ها و محصولات امنیتی را برای مشتریان بزرگی مانند نمایشگاه بین المللی واردات چین و المپیک ریو ارائه کرده است.

فناوری داهوا با استفاده از فناوری‌های کلیدی که حداکثر امنیت و حفاظت را تضمین می‌کند، تجربه‌ای عالی برای مشتری ارائه داده و کیفیت و خدمات عالی را برای طیف وسیعی از دوربین‌های شبکه و PTZ فراهم می‌کند.

دوربین مداربسته داهوا (Dahua)

برند دوربین مداربسته AXIS

یکی دیگر از انواع دوربین های مدار بسته ، برندAXIS  است. Axis Communication یک شرکت سوئدی می‌باشد که در سال 1984 به عنوان بخشی از گروه Canon تأسیس شد. این یکی از تولید کنندگان پیشرو راه حل‌های امنیتی از جمله دوربین‌های مداربسته هست و حضور پررنگ در سراسر جهان دارد.

Axis محبوب‌ترین برند دوربین‌های امنیتی در آمریکا و اروپای غربی در سال‌های 2020 و 2021 بود و در آن زمان تنها پس از Hikvisoin در سطح جهان دوم قرار داشت. همچنین، این برند لوازم جانبی، ضبط‌کننده‌ها و کنترل دسترسی را توسعه می‌دهند تا برای کسانی که به دنبال ساخت یک سیستم دوربین امنیتی کامل هستند، سودمند باشد. علاوه بر این، محصولات تولید شده توسط این شرکت به دلیل ادغام و پیکربندی آسان به خوبی شهرت پیدا کرده‌اند.

این برند طیف گسترده‌ای از نظارت تصویری را ارائه می‌دهد که شامل دوربین‌های شبکه، رمزگذارها، نرم افزار مدیریت ویدئو و ... می‌شود.

Axis یک راه‌حل هوشمند برای انواع املاک است و به آن‌ها کمک می‌کند در برابر نفوذ، سرقت، خرابکاری و هر نوع تهدیدی که وجود دارد، محافظت شوند.

برند دروبین مدار بسته HANWHA TECHWIN

Hanwha Techwin در سال 1977 تأسیس شد و در لیست برندهای جهانی در نظارت تصویری قرار دارد. آن‌ها دوربین‌های مدار بسته خود را در کره جنوبی، چین و ویتنام تولید می‌کنند و بیشتر فروش آن‌ها از بازار کره جنوبی است.

Hanwha Techwin با سرمایه گذاری هنگفت در تحقیق و توسعه در حال تحول و تامین نیازهای امنیتی ، محصولات خود را از طریق بیش از 16000 شبکه در سراسر اروپا، آمریکا، آسیا و خاورمیانه به فروش می‌رساند.

این برند با ترکیب فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، خط کاملی از راه حل‌های نظارت تصویری از دوربین‌ها تا نرم افزارهای مدیریت یکپارچه را ارائه می‌دهد.

برند دروبین مدار بسته IDIS

یکی دیگر از انواع دوربین های مدار بسته IDIS است. این یک شرکت امنیتی جهانی می‌باشد که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی واقع شده است. این برند طیف گسترده‌ای از راه حل‌های نظارت تصویری را برای بازارهای تجاری و عمومی تولید و توزیع می‌کند.

IDIS با فعالیت در بیش از 50 کشور و با بیش از 100 شریک استراتژیک در سراسر جهان، پیشرو در بازار دوربین‌های مدار بسته می‌باشد.

آن‌ها راه حل‌های نظارت تصویری با کیفیت بالا و سرتاسری را که کاربر پسند، مقیاس پذیر، انعطاف پذیر هستند، ارائه می‌کنند.

دروبین مدار بسته IDIS

برند دروبین مدار بسته هانیول

در مقایسه برندها ، Honeywell، یک شرکت امنیتی آمریکایی است که در سال 1906 تأسیس شد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

این برند، یک رهبر در بازار دنیای نظارت تصویری با مارک‌های بزرگ در سراسر جهان هست. با تعهد به کیفیت برتر، تمام محصولات این دوربین مداربسته تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند و در مراکز تولید در سطح جهانی توسعه می‌یابند.

برند دوربین مداربسته هایلوک (Hilook)

HiLook  یا HiWatch نام سری جدیدی از محصولات دوربین مداربسته مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت حرفه‌ای از تولیدکننده پیشرو برند دوربین مداربسته هایک ویژن در جهان است.

محصولات HiLook بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را از طیف حرفه‌ای دوربین‌های هایک ویژن به ارث برده‌اند، ازجمله مادون قرمز قدرتمند، عملکرد عالی در نور کم، فناوری فشرده‌سازی پیشرفته و تشخیص حرکت. سری دوربین‌ها و ضبط کننده‌های مداربسته HiLook در دو فناوری آنالوگ TVI و فناوری شبکه IP موجود هستند.

HiLook طیف گسترده‌ای از دوربین‌ها را ارائه می‌دهد تا بتوانید دوربین مناسب برای نیازهای خود را مشخص کنید. این شامل طیف وسیعی از سبک‌ها، لنزها، رنگ‌ها و ویژگی‌هایی است که می‌توان با ترکیب آن‌ها بهترین عملکرد را در هر شرایطی به دست آورد.

ضبط کننده‌های دوربین مداربسته HiLook می‌توانند به راحتی برای شبکه محلی و دسترسی به اینترنت از راه دور به شبکه خانگی شما متصل شوند و تصاویر زنده و ضبط‌شده را بر روی رایانه شخصی، تبلت یا تلفن هوشمند نمایش دهد.

Connectec شریک رسمی Hikvision و توزیع‌کننده پیشرو HiLook است که قیمت‌گذاری تجاری، پشتیبانی مستقیم و طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. ما انبارهای گسترده‌ای از محصولات حرفه‌ای هایک ویژن و مجموعه برند دوربین مداربسته هایلوک را در اختیار داریم و صدها خط موجود در انبار داریم و آماده تحویل هستیم.

برند دوربین مداربسته فلیر (Flir)

فیلر یکی از شرکت‌های تابعه Teledyne Technologies، که در طراحی و تولید دوربین‌ها و حسگرهای تصویربرداری حرارتی تخصص دارد، هست. دفتر مرکزی Teledyne FLIR در ویلسونویل، ایالات متحده آمریکا می‌باشد. مشتریان اصلی این برند دولت‌ها هستند و در سال 2020، تقریباً 31 درصد از درآمدهای آن از دولت فدرال ایالات متحده و آژانس‌های آن بود.

عبارت FLIR مخفف Forward Looking InfraRed است. این برند در سال 1978 تاسیس شد تا پیشگام توسعه سیستم های تصویربرداری مادون قرمز (حرارتی) با کارایی بالا و هزینه کم برای استفاده باشد.

یک دوربین حرارتی برند دوربین مداربسته فلیر می‌تواند تفاوت‌های کوچک در گرما را یعنی به کوچکی 0.01 درجه سانتیگراد، تشخیص دهد. سپس، آنها را به صورت سایه‌های خاکستری یا با پالت‌های رنگی مختلف نمایش می‌دهد.

همه مهندسان ما متخصصان صنعت امنیت هستند و طیف گسترده ای از قطعات، تجهیزات و کیت های خدمات را بر روی ون های خود حمل می کنند تا اطمینان حاصل شود که با تعمیرات به طور موثر برخورد می شود، زیرا سارقان تا پایان تعمیرات صبر نمی کنند.

برند دوربین مداربسته بوش

Robert Bosch GmbH یا به اختصار بوش یک شرکت آلمانی است که در سال 1886 تاسیس شد. برای کسانی که به دنبال دوربین‌های باکیفیت هستند، بهتر است بدانند که، این سازنده محبوب‌ترین و بالاترین امتیاز را در بازار در سال 2021 داشته است. این برند که در سراسر جهان شناخته شده می‌باشد، آشکارسازهای محبوب، دوربین های امنیتی، راه حل های صوتی و موارد دیگر را توسعه داده است.

دوربین مداربسته بوش

در آخر

بهترین برندها در انواع دوربین های مدار بسته ، محصولات خود را با این هدف اطمنیان شما توسعه می‌دهند. این دستگاه‌ها امنیت را برای مکان شما فراهم می‌کنند و دلایل زیادی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مارک ها یا مقایسه برندها همین امروز با ما تماس بگیرید!