دوربین مداربسته تحت شبکه

خرید اینترنتی دوربین مداربسته به همراه لیست و قیمت برندهای داهوا، هایک ویژن، برایتون، هایلوک و ... (شامل دوربین بیسم و کابلی ارزان قیمت). کارشناسان فروش دوربین های مدار بسته ما در تمامی مراحل خرید و خدمات پس از فروش و گارانتی همراه شما هستند.

دوربین مداربسته یا همان cctv خلاصه شده کلمه ی انگلیسی closed circuit television است معنی آن به فارسی تلویزیون مداربسته می باشد. این دوربین ها در جای خود ثابت بوده و تصاویر بر روی شبکه ی حافظه ذخیره می شود. دوربین های مداربسته کاربردهای گوناگونی همچون حفاظت، نظارت، امنیت برای  جلوگیری از جرم و جنایت، کنترل ترافیک، امنیت نقل و انتقالات، تحت نظر گرفتن محیط کار و ...  را دارد.

لیست و قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه

91 کالا یافت شده است.

آشنایی قبل از خرید دوربین مداربسته

اکثر کاربران دنبال دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب هستند. شرکت‌های گوناگونی در این حیطه فعالیت می کنند. از جمله این برندها عبارتند از (داهوا، هایک ویژن، آی تی آر، ویزیترون و تیاندی) خرید دوربین‌ مداربسته بخاطر وجود تنوع بالای شرکت ها مشکل است چرا که هر یک از این شرکت ها ویژگی‌های متفاوت و کاربرد متفاوتی نیز دارند، نسبت برای هر کسب و کاری متغیر است. نحوه ارسال فیلم‌ها (با سیم یا بی‌سیم) نیز از اهمیت ویژه‌ای دارد. با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت دلار، قیمت‌ دوربین های تحت شبکه رو به افزایش است.

شرکت‌ها، ادارات و دیگر اماکن به‌ دنبال فروشگاه دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یکی از عوامل مهم در خرید این دوربین‌ها مشخصات فنی دوربین است که موثر در انتخاب آن است. کارشناسان فنی ما نسبت نیاز شما مدل مناسبی را به شما معرفی می‌کنند. بسیاری از افراد به دنبال قیمت مناسب با کیفیت  هستند. البته همیشه قیمت ملاک خرید کیفیت دوربین نیست اما تاثیر گذار است. ما در این سایت سعی در معرفی محصولات مناسب داریم، پس می‌توانید با خاطری آسوده خرید کنید و از  پشتیبانی پس از خرید نیز بهره ببرید. البته باید در نظر داشت برای در نظر گرفتن مکان‌هایی که امنیت حرف اول را می‌زند استفاده از دوربین‌هایی با قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن سوژه، دید در شب، حذف آلارم‌های کاذب، تشخیص وسایل نقلیه و انسان به صورت تفکیک شده و قدرت زوم بالا، ضروری است.

خرید دوربین مداربسته

انواع دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته از لحاظ های مختلفی دارای انواع مختلفی هستند که ما به صورت خلاصه وار آنها را توضیح میدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله "انواع دوربین مداربسته" مراجعه کنید.

  • دوربین های آنالوگ 
  • دوربین های ip (آی پی تحت شبکه)
  • دوربین های دو منظوره

دوربین های آنالوگ

این دوربین ها اولین نسل دوربین های مداربسته می باشند که برای دریافت و ارسال تصویر و صدا از امواج آنالوگ استفاده می کنند. صدا و تصویر  این دوربین ها هر یک توسط کابل دور رشته ای جداگانه منتقل می شوند. کیفیت این دوربین ها همانگونه از نامشان پیداست بستگی به امواج آنالوگ دارد، امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت روی کیفیت تصویر این دوربین ها تاثیر عمده ای دارد. برای ضبط تصاویر آنالوگ باید تصاویر آنالوگ به دیجیتال تبدیل شوند به همین دلیل از دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال (dvr) استفاده می شود. دی وی آر ها دستگاه های مخصوص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند. امروزه به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایرن شناخته می شود گرچه اخیرا بازار به سمت دیجیتال شدن پیش می رود.

دوربین های آی پی تحت شبکه

دروبین های ip نسل مدرن دوربین های مداربسته هستند. امروزه دوربین های دیجیتال محبوبیت بالایی در جامعه پیدا کرده است که برای ارسال تصویر و صدا از امواج دیجیتال استفاده می شود، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر  امواج را دیجیتال می کنند و تحت بستر شبکه کنترل (ip) چیدمان می شوند. دوربین های دیجیتال به شبکه اینترنت متصل می شوند، کاربران می توانند از طریق شبکه اینترنت دوربین خود را کنترل کنند، تصاویر دیجیتال بر روی دستگاه (nvr) ذخیره می شود.

دوربین های بی سیم آی پی تحت شبکه ارتباط امن و عالی نسبت به دوربین های بی سیم آنالوگ را دارا هستنند.

دوربین های مداربسته دو منظوره

دوربین های دو منظوره همان  دوربین های آنالوگی هستند که پرت خروجی شبکه در آنها تعبیه شده است، کیفیت دوربین های دو منظوره همان آنالوگ است. استفاده از دوربین های دو منظوره زمانی توصیه می شود که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ بوده، اما اتصال یک یا چند دوربین به صورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است.

استفاده از دوربین های مداربسته برای تحت نظر گرفتن (اماکن، کارمندان، پرستار و ...) بسیار رواج پیدا کرده است، کاربران می توانند با استفاده از دوربین های مدار بسته امنیت محیط زندگی و کسب و کار خود را بالا ببرند از وقوع جرم و جرایم جلوگیری کنند. شما می توانید با خرید دوربین های مداربسته آی پی تحت شبکه خرید بهتر و امنی را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ داشته باشید.

انواع دوربین های مداربسته از نظر نوع ظاهری

دوربین های مداربسته از لحاظ ظاهری با همدیگر متفاوت هستند که نسبت به شرایط و نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دوربین یکی از کلیدی ترین لوازمی است که می‌توانید برای امنیت محیط کار یا منزل خود از آن استفاده کنید. قرار دادن آن در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند. وجود این دوربین‌ها در کنار نصب دزدگیر در مغازه‌ها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم می‌تواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان فراهم کند. سیستم‌های مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند. مکان نصب دوربین هم در انتخاب دوربین بسیار مهم است. برای محیط‌های بیرونی که ممکن است دوربین در معرض باد و باران باشد باید دستگاهی را انتخاب کنید که تا حد خوبی ضدآب باشد و در مقابل گرد و غبار مقاوم  باشد.

مدل‌های لامپی می‌توانند برای محیط‌هایی که نیاز به دید 360 درجه دارید مناسب باشند و مدل‌های استوانه‌ای هم برای زاویه دیدهای محدود مناسب‌اند. انواع دوربین مداربسته‌ی بسیار کوچک هم وجود دارند که برای مصارف خاص مورده استفاده قرار می گیرند. اندازه‌ی لنز هم در برد دوربین کاملاً مؤثر است و قابلیت دید در شب یکی از قابلیت‌های مهم دوربین‌هاست که متناسب با محیط باید به آن توجه کنید. همچنین می‌توانید یک دوربین مدار بسته‌ی رم خور که به وای فای  دسترسی دارد تهیه کنید. بسیاری از دوربین‌های مداربسته‌ی امروزی قابلیت هشدار هم دارند.

دوربین مداربسته بولت

دوربین های بولت معمولا مستطیلی شکل یا استوانه ای شکل هستند. به خاطر شکل و اندازه شان بولت نام گذاری شده اند. این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها این دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند. بولت ها با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند. این نوع از دوربین ها اندازه نسبتاً کوچکی دارند (2 تا 2.5 اینچ) و به خاطر لنز ثابت شان، میدان دید محدودی دارند. کاربران برای ثبت تصاویر در فاصله ی دور از این دوربین ها استفاده می کنند.

دوربین مداربسته دام

این دوربین ها بر اساس شکل ظاهری و فرم بدنه نامگذاری شده اند. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید. دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دام ضد وندال استفاده نمود. اکثر این دوربین‌ها دارای لنز واید می باشند. برخی از انواع محصولات دام امکان چرخش و یا زوم را نیز دارا هستند.

دوربین مداربسته خورشیدی

این دوربین های برای تامین انرژی خود نیاز به اتصال کابل و سیم کشی ندارند و با استفاده از پنل خورشیدی، باتری خورشیدی خود را شارژ میکنند. دوربین مداربسته خورشیدی سولار در حین شارژ پنل خود میتواند به فعالیت و ضبط تصاویر ادامه دهد.

دوربین مدار بسته اسپید دام

دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از نوع دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد. اسپید دام ها قابلیت کارکرد در محیط هایی با دمای 35- تا 50 درجه را دارند. اگر به دنبال امنیتی خاص و ویژه هستید دوربین مداربسته اسپید دام را انتخاب کنید.دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان (PTZ) مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست (Preset) است. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

دوربین مداربسته لامپی 

از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند. از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. مزیت دوربین مداربسته لامپی این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند.

دوربین مداربسته صنعتی

اسم این دوربین مداربسته حاکی از آن است که تنها در مصارف صنعتی کاربرد دارد، در حالی که این گونه نیست. این دوربین­‌ها که در اصل دوربین­‌های بادی body camera هستند، مکعب مستطیل شکل­‌اند و قابلیت نصب لنز به صورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. با توجه به این قابلیت که در اکثر دوربین­‌ها وجود ندارد، بیشتر در جاهایی استفاده می‌­شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. دوربین­‌های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان­‌ها استفاده می‌شوند.

دوربین مداربسته چشم ماهی

این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند. با توجه به نوع لنز آن ها، تصویر ارائه شده توسط آن ها دایره ای است. مزیت این دوربین ها نداشتن نقطه کور است و تمامی فضا را تحت پوشش قرار می دهند. شاید شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما با توجه به اینکه این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است، باید بگوییم اگر دو دوربین دام و دوربین مداربسته 360 درجه را در کنار هم قرار دهید متوجه می شوید آن ها چقدر با هم متفاوت هستند. دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند.

دوربین بی سیم Wireless

این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست از طریق اینترنت به شکل بی سیم به سرور مرکزی متصل می شوند و نیازی به سیم کشی پیچیده و طولانی ندارد به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. این محصول انواع مختلفی دارد، در نوع آنالوگ آن برای انتقال اطلاعات خود باید ابتدا تصاویر را به سیگنال های رادیویی تبدیل کند و بعد آنها را ارسال نماید، با اینکه قیمت دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ، نسبتا پایین است، ولی استفاده از آنها امروزه به شدت محدود شده است. امروزه استفاده از دوربین مداربسته بیسیم تحت شبکه IP افزایش یافته است زیرا شما به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. با خرید دوربین وایرلس می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را با سرعت و کیفیت بالا ارسال نمایید.

دوربین مداربسته مکعبی

این نوع از دوربین ها به خاطر ثابت بودن فاصله کانونی، و پشتیبانی کم از ثبت تصاویر در شب، هزینه بالایی ندارند و مناسب مناطق مسکونی و کسب و کار های کوچک هستند. این دوربین ها بیشتر مناسب محیط های داخلی هستند. دوربین مکعبی رایج ترین انواع دوربین ها برای سیستم های بی سیم هستند. دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد.

دوربین مداربسته Pinhole CCTV

دوربین پین هول که به دوربین مخفی نیز معروف است، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. لنز این دوربین ها ثابت است، اما شکل های دوربین پین هول متنوع می باشد. این دوربین ها مناسب دید در شب نیستند و برای تصویربرداری در شب باید از منبع نور مادون قرمز جداگانه ای استفاده نمود.

انواع برند های دوربین مداربسته و CCTV

دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند. انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است. در صورتی که قصد تهیه دوربین مداربسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم.

هایک ویژن(Hikvision)

شرکت هایک ویژن (Hikvision) از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد.برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگر در این حوزه حرف اول را میزند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند هایک ویژن (تمرکز بر رضایت مشتری از طریق بالا بردن کیفیت و قیمت مناسب، نصب آسان و دوام بالای دوربین های مداربسته، ارائه انواع نرم افزار های مدیریت توسط خود شرکت هایک ویژن، مجهز به فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی، تنوع بسیار بالای محصولات ارائه دهنده لنزهای با کیفیت قابلیت ارتقا و سازگار با دوربین هایی با تکنولوژی متفاوت) می باشد.

هایلوک (Hilook)

برند هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. در واقع هایلوک برند اقتصادی برند هایک ویژن می باشد. ناگفته نماند دوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.

نقاط قوت دوربین‌ مداربسته هایلوک (راه‌اندازی راحت و نصب آسان، طراحی‌های متنوع با تراشه‌های تخصصی، وضوح بالای تصاویر در تاریکی مطلق، اتصال و سازگاری با تمام برندهای محصولات حفاظتی از طریق کلید osd، اقتصادی‌ترین برند موجود با ارائه دوربین‌های متنوع و باکیفیت، دارای اعتبار بسیار بالا به پشتوانه شرکت مادر Hikvision) می باشد.

داهوا (Dahua)

شرکت داهوا یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر است. داهوا در سال 2001 در کشور هانگزو چین پایه گذاری شد و فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

نقاط قوت دوربین مداربسته داهوا (ارائه تصاویری با کیفیت بالا، امکان دسترسی به تصاویر از راه دور بر روی گوشی موبایل و… پشتیبانی از انواع تکنولوژی پردازش تصویر، ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی) می باشد.

یونی ویو (Uniview)

دوربین Uniview یکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. این برند یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.

نقاط قوت دوربین مداربسته یونی ویو (امکان جستجوی هوشمند، پشتیبانی از تکنولوژی Power Over Ethertnet یا همان (POE)، پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code، دارای تکنولوژی Plug& Play و …) می باشد.

سونی (Sony)

سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است. در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد.

نقاط قوت دوربین مداربسته سونی (کیفیت ضبط بالا، پیچیدگی کمتر در مقایسه با دوربین های IP سایر برندها، قابلیت صدای دو طرفه) می باشد.

پاناسونیک (Panasonic)

پاناسونیک برند ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.

نقاط قوت دوربین مداربسته پاناسونیک (دید در شب فوق العاده، زاویه باز دوربین، سنسور تصویر با حساسیت بالا، تصویر برداری با 60 فرم بر ثانیه باکیفیت عالی) می باشد.

بوش (Bosch)

برند بوش (Bosch) آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود. با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود.

نقاط قوت دوربین مداربسته بوش (تشخیص حرکت، دوربین های بی سیم، صدای دو طرفه، آلارم، تشخیص آتش) می باشد.

اکسیس (Axis)

زمینه اصلی فعالیت شرکت اکسیس در تولید محصولات تحت شبکه است. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند. تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. برند Axis متعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد. دوربین های مداربسته این برند کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارند.

نقاط قوت دوربین مداربسته اکسیس (قابلیت دسترسی به سیستم از راه دور، کیفیت بالای تصاویر در شب، رمزگذاری ویدیویی قوی، سازگاری و امکان اتصال به شبکه‌های متنوع IP، استفاده از فناوری zip stream برای نخستین بار) می باشد.

فلیر (Flir)

شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری است. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد. محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند.

نقاط قوت دوربین مداربسته فلیر (کیفیت بالا، امکان تشخیص سوژه ها در تاریکی مطلق) می باشد.

پلکو (Pelco)

برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1957 تاسیس شده است. انواع دوربین مداربسته پلکو در خیابان ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها، شهربازی ها و … قابل نصب و راه اندازی هستند. این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.

نقاط قوت دوربین مداربسته پلکو (مناسب برای پروژه هایی با محدودیت بودجه) می باشد.

خرید دوربین مداربسته، دوربین CCTV، سیستم های نظارتی

برای خرید دوربین مداربسته خوشحالیم که توانسته ایم اطلاعات خوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه نیاز به نصب دوبین های مداربسته به عنوان سیستم نظارتی و کنترلی محل خود و خانه خود دارید میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت ما تماس گرفته و تمام سوالات خود را در رابطه با دوربین های CCTV  و تحت شبکه و حتی نصب دوربین های مداربسته مطرح کنید و مشاوره لازمه رو دریافت نمایید. همچنین مدل دیگر از دوربین های مداربسته مخفی وجود دارد که از ابعاد کوچک تری نسب به این دوربین های تحت شبکه برخوردار است برای مشاهده میتوانید روی لینک "خرید دوربین مدار بسته مخفی" کلیک کنید.