نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

نصب دوربین مخفی در منزل این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است ، کاربرد های اصلی این کار ، بیشتر برای امور مراقبتی می باشد ، از جمله مراقبت از پرستار بچه یا بزرگسالان ، و نظارت مستقیم بر طرز رفتار پرستاران .کار برد اصلی دوربین های مینی کوچک در منزل می باشد ، چرا که این دوربین ها دارای قابلیت ارسال تصاویر به همراه صدا می باشد ، که در این خصوص ضبط صدا بسیار مهم می باشد ، چرا که ممکن است پرستار حرفی بزند که مناسب مراقبت از فرد نباشد ، از این رو میتوانید با این دوربین های کوچکو مخفی بر تمامی حرکات پرستار خود نظارت کامل داشته باشید ، از استفاده های دیگر این دوربین های کوچک مخفی برای مراقبت از خودرو در پارکینگ می باشد .

به عنوان یک حرفه ای شلوغ ، همیشه وقت ندارید که آنچه در خانه اتفاق می افتد را پیگیری کنید.با داشتن فرزندان بزرگتر ، می توانید آنها را در خانه تنها بگذارید ، اما ممکن است هنوز بخواهید بدانید در خانه چه خبر است.بنابراین وقتی در محل کار خود گیر می کنید یا در خارج از شهر هستید با تلفن تماس می گیرید ایا کافی است ؟ ، چه کاری باید انجام دهید؟از یک پرستار بچه استفاده میکنید ؟ پرستار بچه هم نیاز به نظارت دارد شما میتوانید با دوربین آن را نظارت کنیید

به شما یک دوربین امنیتی در اتاق داده می شود . برخی از این دوربین های امنیتی مخفی است . به این ترتیب ، شما دقیقاً می دانید چه خبر است.در سایر مواقع ، ممکن است فقط یک دوربین بخواهید تا بتوانید مراقب بچه ها یا حتی حیوانات خانگی خود باشید.زمانی که حیوانات کوچک خزدار شما تمایل به ایجاد دردسر دارند در حالی که شما دور هستید.میتوانید از دور تسلت کامل داشته باشید تا مراقب آنها باشید.

قبل از گرفتن پرستار بچه ، تعدادی از کار ها وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید.دقیقاً به همان کاری که می خواهید پرستار بچه انجام دهد برمی گردد. آیا این به گونه ای طراحی شده است که به طور مخفیانه یک اتاق را تحت نظر داشته باشد ؟

هرچه به دنبال آن می گردید ،در مورد مواردی که باید هنگام گرفتن یک پرستار بچه در نظر بگیرید آورده شده است.

  1. طراحی: طراحی محیط پرستار بچه به نیاز شما بستگی دارد. آیا این باید یک راز باشد یا یک دوربین واضح بهتر است؟

اگر می خواهید آن را پنهان نگه دارید ، انواع دستگاه هایی وجود دارد که در حالی که در قفسه کتاب یا لبه هستند ، به نظر نمی رسد.

آیا واقعاً طرحی شبیه دوربین امنیتی می خواهید یا ترجیح می دهید از نظر ظاهری چیزی دوستانه تر داشته باشید ؟ به خصوص اگر آن را در اتاق کودک خود بخواهید.

این به یک اولویت شخصی برمی گردد ، شما باید قبل از شروع به جستجو ، یک ایده کلی در مورد آنچه می خواهید داشته باشید.

مینی پرو

2. قیمت: هر زمان که با تجهیزات ویدئویی سر و کار دارید ، همیشه تفاوت نسبتاً قابل توجهی در قیمت وجود خواهد داشت. هرچه بیشتر برای تجهیزات ویدئویی هزینه کنید ، کیفیت بالاتر و صدای بهتری دریافت خواهید کرد (این 100٪ نیست ، اما بیشتر اوقات هرچه بیشتر هزینه کنید کیفیت بهتری نیز خواهید داشت).

خوشبختانه ، ویدیو در سالهای اخیر بسیار پیشرفت کرده است ، بنابراین شما همچنان می توانید مبلغ کمی را صرف دریافت یک تصویر حرفه ای کنید.

در لیست ما ، شما می توانید کالاهایی با قیمت کمتر از 700 تومان پیدا کنید و تا حدود 4میلیون بالا بروید.

قیمت فقط کیفیت فیلم را تعیین نمی کند. همچنین بر اندازه دوربین فیلمبرداری و به راحتی پنهان بودن آن تأثیر می گذارد. استتار دوربین ممکن است مشکل باشد ، بنابراین ممکن است هزینه بیشتری برای انجام این کار داشته باشد.

3. گزینه های مشاهده و ضبط.دوربین های مختلف:  گزینه های مختلف مشاهده و ضبط را دارند. بیشتر دوربین های پرستار مدرن به شما امکان می دهد که یک تصویر مستقیم و زنده دوربین را تماشا کنید ، اگرچه برخی مستقیماً در کارت microSD داخلی ضبط می شوند تا بعداً مشاهده کنی

4.کیفیت :کیفیت تصویر خوب برای یک پرستار بچه پرستار چیست؟ وضوح تصویر به راحتی یک تعداد پیکسل در دوربین شما است. اعدادی مانند 1080p به خطوط عمودی پیکسل های ردیف شده در نمای دوربین شما اشاره دارند. به طور کلی ، پیکسل های بیشتر یک تصویر واضح تر ایجاد می کنند ، اما این می تواند براساس میزان بزرگنمایی یا اندازه صفحه ای که یک فیلم را تماشا می کنید تغییر کند.

صفحه نمایش اکثر گوشی های هوشمند 1080p به بالا است ، بنابراین بهتر است یک دوربین پرستار بچه با وضوح مشابه برای یک تصویر واضح پیدا کنید.

دوربین پرستار بچه چگونه حافظه را ذخیره می کند؟ این دوربین متفاوت است ، اما اکثر دوربین های پرستار بچه از کارت حافظه SD جداگانه استفاده می کنند یا فیلم ها را به ابری ارسال می کنند که می توانید به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید. هر دو را می توان در دستگاه های مختلف بارگذاری و به اشتراک گذاشت.

دوربین های پرستار که توسط کابل ها تغذیه می شوند محدودیت بیشتری دارند زیرا برای کار باید به برق وصل شوند. اگر به درستی پنهان نشوند ، کابل ها می توانند محل اختفای شما را بدهند.

 بهتر است به پرستار بچه خود بگوییم که در حال ضبط است. در صورت رضایت برای فیلمبرداری و ضبط ، می توانید علاوه بر فیلم خود از صدا استفاده کنید. نیازی نیست که به آنها بگویید دوربین را کجا مخفی کرده اید .

چگونه می توانیم به طور قانونی از یک دوربین پرستار بچه ی مخفی استفاده کنیم؟ همه 50 ایالت اجازه ضبط فیلم خاموش را در خانه شما دارند. اما ما هنوز فکر می کنیم بهتر است به در صورت رضایت برای فیلمبرداری و ضبط ، می توانید علاوه بر فیلم خود از صدا استفاده کنید. نیازی نیست که به آنها بگویید دوربین را کجا مخفی کرده اید ، اما اگر صدا می خواهید ، بیشتر ایالات به اجازه آنها احتیاج دارند.