راهنمای خرید دوربین مخفی و مینی دی وی کوچک

راهنمای خرید دوربین مخفی و مینی دی وی کوچک

پیشرفت فناوری بسیاری از دستگاه های جدید و نوآورانه را در اختیار ما قرار داده است. دستگاه هایی برای کمک به ما در ارتباط، سرگرمی و بهره وری بیشتر. فناوری همچنین امنیت ما را بسیار بیشتر کرده و به ما فرصتی داده است تا بتوانیم همه آنچه در اطراف ما، در خانه ها و مشاغل ما می گذرد را ببینیم. در حالی که سرگرمی و بهره وری جنبه های بسیار مهمی در زندگی ما هستند، بسیاری از ما ایده کنترل محیط خود و هر آنچه در آن میگذرد را داریم.

دوربین های مخفی که به آنها مینی کوچک نیز گفته می شود، دوربینی است که امکان کنترل و تماشای خانه ها، دفاتر و مکان های دیگری که باید بدانیم چه خبر است را به ما میدهد. آنها می توانند به ما کمک کنند تا حیوانات خانگی خود را در حالی که در محل کار هستیم، مراقبت دقیق و کامل داشته باشیم. کاربردهای زیادی برای دوربین های مخفی وجود دارد و این راهنمای خریداران به شما کمک می کند تا درک کنید که چه چیزی یک دوربین مخفی خوب را ایجاد می کند و چگونه می توانید دوربین مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

چرا به دوربین مخفی کوچک نیاز دارید؟

وقتی از این سوال پرسیده شد، "چرا به دوربین مخفی احتیاج دارید؟" ما می توانیم به راحتی با "چرا که نه؟" پاسخ دهیم. از این گذشته، ما حق داریم بدانیم در خانه و مشاغل ما چه می گذرد و یک دوربین مخفی می تواند این اطلاعات را به سرعت، به راحتی و مقرون به صرفه به ما بدهد. بیایید برخی از دلایلی که برای خرید دوربین مخفی نیاز دارید را بررسی کنیم:

دوربین کوچک مخفی

امنیت خانگی - حتی اگر از قبل سیستم امنیتی خانگی داشته باشید، در صورت غیرفعال کردن سیستم اصلی دوربین مداربسته توسط سارقین، می توان از یک دوربین مخفی به عنوان سیستم پشتیبان استفاده کرد. با یک دوربین مخفی، هنوز هم می توانید بدانید در خانه یا محل کار خود چه خبر است و هر ثانیه اقدام را ضبط کنید.

پرستار بچه - در بیشتر موارد، پرستار بچه ها به خوبی از فرزندان ما مراقبت می کنند. اما اگر هنگام کار و دور از خانه مشکوک هستید که چیزی درست نیست، یک دوربین مخفی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید و به شما در محافظت از فرزندان و حفظ امنیت آنها کمک می کند.

خانه سالمندان - والدین سالخورده ما در طول سالهای بازنشستگی سزاوار مکانی امن و راحت برای زندگی هستند. ما همیشه در خانه های سالمندان در مورد آزار سالمندان می شنویم و امیدواریم که برای شخصی که دوستش داریم اتفاق نیفتد. با نصب یک دوربین مخفی در اتاق آنها، از حال و کنترل آنها اطمینان حاصل کنید.

همسر خیانت کار - اگر به همسرتان مشکوک هستید، یک دوربین مخفی در خانه خود نصب کنید و مطمئن باشید. همه اقدامات را در فیلم HD با صدا ضبط کنید و مستقیماً آن را روی کارت SD یا دستگاه تلفن همراه خود ضبط کنید. با اتهاماتی بدون مدرک، ازدواج خود را به خطر نیندازید. با یک دوربین مخفی مطمئن شوید !

حیوانات خانگی - در حالی که در محل کار یا بیرون از خانه هستید، باید مراقبت حیوانات خانگی خود را باشید و بدانید در خانه شما چه می گذرد.آیا حیوانات خانگی شما روی مبلمان هستند یا کفش مورد علاقه شما را می جوند؟ دوربین مخفی به شما اطمینان می دهد که حتماً بدانید.

سرقت - یک دوربین مخفی به شما کمک می کند بعد از ترک خانه مراقبت سارقین باشید. این امر با دوربین های مخفی که دارای ویژگی تشخیص حرکت در محیط هستند عملی میشود به گونه ای که دوربین شما بعد از مشاهده کوچک ترین حرکتی در محیط شروع به فیلمبرداری از سارق کرده و توسط یک پیامک شما را آگاه میسازد. حتی در برخی دوربین های که دارای مکالمه ۲ طرفه هستند میتوانید صدای خود را از راه دوربین توسط تلفن همراه به دوربین کارگذاشته در محیط منتقل کنید و سارق را از محل فراری دهید.

همانطور که مشاهده می کنید، دلایل زیادی برای خرید و نصب دوربین مخفی در خانه یا محل کار خود وجود دارد. اکنون، بیایید ببینیم چگونه یک مورد مناسب را انتخاب کنیم. برای درک بیشتر امنیت خانه توسط دوربین های مینی دی وی و کوچک مقاله "دوربین های ریز مینی دی وی دارای ضبط صدا هستند و امنیت شما را تضمین می کنند" را مطالعه کنید.

چگونه بهترین دوربین مخفی مینی را انتخاب کنیم

انتخاب بهترین دوربین مخفی به معنای تصمیم گیری دقیق در مورد آنچه برای دوربین لازم دارید، است. آیا سعی دارید همسر خیانت کار یا کارمند متقلب و تنبل خود را کنترل کنید؟ یا آیا مراقب اموال خود هستید و میخواهید مطمئن شوید که به دلیل سرقت ضرر نمی کنید؟ دلیل شما برای خرید دوربین مخفی هرچه باشد، انتخاب بهترین دوربین برای نیازهای شما متناسب است با شناخت شما و میزان هزینه شما.

برای انتخاب دوربین مخفی مناسب برای نیازهای خود، ابتدا تصمیم بگیرید که برای چه مکانی از دوربین استفاده می کنید. سپس به ویژگی های دوربین ها از جمله گزینه های مشاهده، فضای ذخیره سازی، چگونگی استفاده آسان و ویژگی های مهم نگاه کنید.

ویژگی های برتر دوربین مخفی مینی دی وی کوچک

بسیاری از دوربین های مخفی مینی پرطرفدار امروزی طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای انتخاب ارائه می دهند. در اینجا بهترین ویژگی های دوربین مخفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب دوربین مخفی برای خانه یا محل کار خود به دنبال آنها باشید:

مکالمه ۲ طرفه - این کاربر را قادر می سازد تا به یک متجاوز، فرزندان یا حیوانات خانگی، همسر، کارمندان یا هر کسی که در خانه یا محل کار شما است، گوش کند و به آنها پاسخ دهد. و صدای خود را با تلفن همراه در محیطی که دوربین در آن نصب شده است پخش کند. به عنوان نمونه میتوانید دوربین های زیر را مشاهده کنید که از قابلیت مکالمه ۲ طرفه برخوردار هستند.

فیلم رنگی 1080p - وقتی می خواهید همه کارها را با جزئیات کامل ضبط کنید، فیلم رنگی 1080P واضح ترین تصویر ممکن را به شما می دهد. اگر با کیفیت های فیلمبرداری آشنا نیستید مقاله "فرق کیفیت 480p, 720p, 1080p, HD, Full HD چیست ؟" را مطالعه کنید.

منبع تغذیع AC - اتصال دایم به منبع تغذیه به شما این امکان را میدهد که ۲۴ ساعته دوربین شما فعال باشد. 

منبع تغذیه باتری - انرژی باتری می تواند در مکان های از راه دور مفید باشد یا اگر خانه یا محل کار شما مستعد قطع شدن برق است.

دید در شب - مناسب برای زمانی که چراغ ها خاموش هستند یا شب است و دوربین شما برای محیط خارج است. دید در شب به شما امکان می دهد آنچه در تاریکی و در شرایط کم نور اتفاق می افتد را ببینید.

تشخیص حرکت - ویژگی فعال سازی حرکت به شما امکان می دهد تا فقط در صورت حرکت، ضبط فیلم انجام شود و در مصرف حافظه و باتری شما صرفه جویی شود. فعال سازی حرکت معمولاً با تشخیص حرکت برای اولین بار و تا 2 دقیقه پس از توقف حرکت ضبط می شود.

سازگار با تلفن های هوشمند - امکان مشاهده و کنترل دوربین مینی دی وی خود از طریق تلفن هوشمند یا دستگاه همراهتان به این معنی است که برای دیدن آنچه در خانه یا محل کارتان اتفاق می افتد لازم نیست جلوی رایانه نشسته باشید. می توانید هنگام صرف ناهار، از ماشین یا هرجای دیگری که باشید، حرکات را مشاهده کنید!

لنز متحرک -یک دوربین را با لنز متحرک انتخاب کنید که به شما امکان می دهد بدون نیاز به نصب دوربین های اضافی، عملکرد ها و تصاویر را در هر گوشه اتاق ضبط کنید.

ذخیره کارت Micro SD - با اکثر دوربین های مخفی، می توانید عملکرد را در تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه خود مشاهده کرده و با استفاده از یک برنامه قابل بارگیری آن را ضبط کنید. اگر گزینه های ضبط بیشتری می خواهید، یکی از گزینه های ذخیره سازی کارت micro SC را انتخاب کنید و هر ثانیه عمل را به طور خودکار در کارت micro SC ضبط کنید.

برنامه تلفن همراه با کاربرد آسان - امکان نظارت بر خانه یا محل کار خود از هرجای دنیا به معنای نیاز شما به استفاده از یک برنامه تلفن همراه قابل بارگیری است. انتخاب دوربینی که دارای اپلیکیشنی باشد که استفاده از آن آسان باشد بسیار مهم است، خصوصاً اگر در استفاده از فناوری مهارت کافی ندارید.

طراحی شیک - همه دوربینهای مخفی یکسان نیستند و اگر یافتن یک دوربین مناسب و زیبا برای شما مهم است، یک دوربین مخفی انتخاب کنید که طراحی شیک و زیبایی داشته باشد و در هر محیطی طبیعی به نظر برسد.

نظارت پنهان - دوربین های مخفی باید کاملاً پنهان باشند. این دوربین ها باید شما را قادر سازند بدون اینکه دیده یا شنیده شوید، خانه یا دفتر خود را با احتیاط کنترل کنند.

مکان های مخفی برای دوربین مخفی مینی دی وی

دوربین های مخفی را می توانید در هر مکانی که نیاز دارید نصب کنید و تا زمانی که منبع تغذیه داشته باشید در جای خود ثابت نگاه دارید.در اینجا مکان های مخفی برای دوربین مخفی است که بیشتر توسط متخصصان امنیتی استفاده می شود:

  • لوازم پوشیدنی
  • انبار
  • دفتر / محل کار
  • خانه
  • آشپزخانه
  • اتاق هتل
  • گاراژ / سوله / فضای باز / انبار
  • ماشین و وسیله نقلیه
  • اتاق خواب

گزینه های مشاهده و ذخیره سازی دوربین مخفی

بیشتر دوربین های مخفی از کارت Micro SD برای ضبط فیلم استفاده می کنند. اما این بدان معنا نیست که همه دوربین ها از کارت حافظه استفاده میکنند و این می تواند عاملی مهم باشد که باید هنگام خرید یک دوربین مخفی در نظر بگیرید.دوربین شما میتواند از کارت 32G،64G یا 128G پشتیبانی کند. کارت های MicroSD انتقال داده های ویدئویی را از دوربین مخفی به رایانه برای استفاده بعدی برای کاربران آسان می کند.

گزینه دیگر برای مشاهده فیلم های ویدئویی مخفی شده شما، برنامه های مبتنی بر تلفن همراه است. برخی از برنامه ها به شما امکان می دهند داده ها را از طریق خود برنامه ضبط کنید، در حالی که برخی دیگر فقط به شما امکان می دهند فیلم های ویدیویی را مشاهده کنید.