تکنولوژی P2P در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم

تکنولوژی P2P در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم

دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P یکی از اختراعات ارزشمند بشر است که توانسته با ساختار بی نظیر خود شرایط تصویر برداری را به خوبی فراهم سازد.

دوربین مدار بسته مخفی بیسیم

ویژگی دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

اندازه دوربین مخفی بیسیم مینی دی وی T8000 بیسیم با تکنولوژی P2P معمولاً 4 در 2 سانتیمتر است به طوری که یک محصول بسیار کوچک و قابل حمل محسوب می شود. کیفیت دید برای این دوربین ها به صورت واقعی طراحی شده است یعنی شرایط تصویر برداری به صورت دید در شب و تاریکی نیز وجود دارد پس امتیاز خوبی از امنیت کسب می کند.

موضوع دیگر در مورد چراغ های دید در شب دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P است که به صورت ماورابنفش طراحی شده است یعنی غیر قابل مشاهده است و این موضوع به کیفیت دو چندان این محصول می افزاید. یک نکته جالب در مورد این دوربین ها، قابلیت ضبط صدا است یعنی شرایط به صورتی است که می توانید به واسطه مکانیزم های ضبط صدا، فیلمبرداری قدرتمند تری داشته باشید. از نظر کارکرد با شارژدهی باتری شرایط یک ساعته فراهم می شود و در صورتی که از پاور بانک استفاده نمایید می توانید تا 4 روز فیلمبرداری داشته باشید که به نوبه بی نظیر است. کاربرد دستگاه با برق مستقیم به صورت دائمی بوده و وقفه ای در آن دیده نمی شود.

شرایط انتقال تصویر با وای فای صورت می گیرد و به صورت نقطه به نقطه یا P2P است. وقتی چنین تکنولوژی در این دوربین استفاده شده است، ارسال تصاویر به هر جای دنیا امکان پذیر است و این تکنولوژی بی نظیر دوربین سبب شده که بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

شما می توانید بدون نیاز مودم تصاویر را روی موبایل تا 10 متر انتقال دهید. از دیگر ویژگی های جالب دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P می توان به پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگ اشاره کرد و همینطور شرایط ذخیره تصاویر تا 20 روز وجود دارد. میکروفن داخلی این موبایل به صورتی طراحی شده است که قابلیت انتقال صدا را به خوبی فراهم می سازد.

دوربین مدار بسته مخفی

ذخیره تصاویر در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

در مورد ذخیره تصاویر در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P دو روش وجو دارد. روش اول ذخیره تصاویر روی کارت حافظه و روش دوم روی موبایل است.

دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P تصاویر را به صورت دائمی روی کارت حافظه ذخیره سازی می کند حال در صورتی که کارت حافظه پر شده باشد تصاویر قدیمی به صورت اتوماتیک پاک می شود و تصاویر و فیلم های جدید جایگزین می شود. بنابراین شما می توانید از حافظه میکرو برای آن استفاده کنید.

برای اجرای بهتر این دستگاه اپلیکشن ساده و پرکاربردی وجود دارد به طوری که شرایط برای نمایش تصویر دوربین به شکل زنده فراهم است و شما می توانید تصاویر زنده را روی نرم افزار ارسال کنید. همینطور زمانی که فیلم ها پخش می شود شرایط برای ذخیره آن روی موبایل وجود دارد. یک نکته مهم که در مورد ذخیره تصاویر باید بدانید این است که اگر موبایل شما خاموش شود و از سوی دیگر مموری کارت روی دوربین نصب نشده باشد هیچ فیلمی ذخیره نمی شود پس اطمینان حاصل کنید که ذخیره سازی به درستی صورت گرفته است.

طراحی کوچک دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

یکی از ویژگی های مهم دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P، سایز کوچک آن است. در واقع این دوربین ها به صورتی طراحی می شوند که فضای زیادی اشغال نمی کنند و بدون اتصال به برق و با استفاده از باتری کار می کنند و در حدود یک ساعت فیلمبرداری را پوشش می دهند. در صورتی که اتصال مستقیم به برق صورت بگیرد شرایط برای فیلمبرداری به صورت دائم فراهم می شود. سایز و ابعاد دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P 4 در 2 سانتیمتر است که در لیست دوربین های بسیار کوچک قرار گرفته است. اگر به ظاهر دوربین توجه کنید، چیزی مثل سوئیچ ماشین است که طراحی منحصر بفرد خود را دارد و بسیار کوچک است. پورت شارژر در بخش پایینی دستگاه اجرا شده است و آپشن ها دیگر روی دستگاه هستند و در بخش کناری دستگاه نیز دو دکمه تنظیم MODE وجود دارد که باعث می شود همه بخش های محیط به خوبی ضبط شوند. این دستگاه به وسیله وای فای کار می کند و دید شب قوی دارد.

دوربین مدار بسته P2P

کیفیت صدای ضبط شده در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

موضوع دیگری که برای دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P مطرح شده، میکروفن به کار برده شده است که به نوبه خود سبب ضبط صدا با بهترین کیفیت می شود. در واقع صداهای محیط توسط این دوربین به خوبی ضبط می شود و هیچ نوع نویز و بی کیفیتی در صداهای ضبط شده رویت نمی شود. شرایط فیلمبرداری این محصول به صورت نامحسوس است اما صداها تا 20 متر مربع با وضوح بالا ذخیره می شود و ذخیره سازی روی کارت حافظه و یا روی موبایل صورت می گیرد. دقت داشته باشید که میکروفن هایی که در این دستگاه اجرا شده اند از نظر کیفیت مورد تست قرار گرفته اند به این ترتیب از نظر کیفیت صدا هیچ مشکلی دیده نمی شود.

باتری قابل شارژ دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

یک تکنولوژی جالب در مورد دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P این است که باتری آن قابلیت شارژ دارد. در واقع شما می توانید با شارژ باتری آن مکان هایی که دسترسی به برق ندارند را پوشش دهید. این دوربین در لیست دوربین جاسوسی قرار گرفته است و اجرای باتری قابل شارژ برای آن یکی از اصلی ترین اهدافی است که گزارش شده است دقت کنید که در استفاده از برق و یا باتری تصاویر هم روی کارت حافظه و هم موبایل ذخیره سازی می شوند. شارژر دستگاه قابلیت شارژ سریع دارد و کمک می کند تا بتوانید بهترین در سریع ترین زمان ممکن باتری را شارژ کنید.

تکنولوژی Hotspot در دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

برای استفاده از دوربین مخفی کوچک SQ10 مینی دی وی نیازی به مودم نخواهید داشت به طوری که موبایل های اندروید و ios می توانند شرایط اتصال را به خوبی اجرا نمایند. وقتی که لیست وای فای های جستجو شده را مشاهده کردید یک اسم جدید اضافه می شود که دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P به آن وصل خواهد شد. گاه نیاز به وارد کردن پسورد است و گاه بدون پسورد اتصال صورت می گیرد. زمانی که کاربر به دوربین وصل می شود می تواند اپلیکیشن مخصوص دوربین را دانلود نماید و تا 15 متر فاصله، تصاویر خوبی را به ثبت برساند. کیفیت صدا معمولاً تا 20 متر را پشتیبانی می کند.

ذخیره سازی فیلم ها به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و نیاز به زدن دکمه خاصی نخواهد بود. این موضوع در مورد ذخیره سازی صدا نیز دیده می شود.

	دوربین مدار بسته P2P

تکنولوژی p2p دقیقاً چه فایده ای دارد؟

شاید هنوز هم برای شما جای سوال باشد که چرا دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P تا اینقدر محبوبیت دارد و تکنولوژی p2p دقیقاً چه مزیتی ایجاد کرده است.

دقت کنید برای اینکه انتقال تصویر صورت بگیرد لازم است که محلی برای نصب دوربین پیدا کنید که مجهز به اینترنت و وای فای است. برای این کار باید به دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P وصل شوید و در بخش تنظیمات آن گزینه وای فای را فعال کنید و اگر رمزی دارید وارد نمایید. پس از اینکه این کار انجام شد، نیاز به یک بار روشن و خاموش شدن دوربین است و سپس شرایط اتصال به مودم صورت می گیرد. در این حال دیگر فرقی نمی کند کجای دنیا باشید هر کجا که هستید می توانید تصاویر را مشاهده کنید.

این تکنولوژی کمک می کند که تنظیمات آسان بدون نیاز به پیکربندی صورت بگیرد. در واقع تکنولوژی p2p سبب شده که بسیاری از مشکلات دوربین های قبلی برطرف شود. در گذشته کاربر باید از هوش خود در خصوص تنظیمات DDNS استفاده می کرد، اما امروزه تکنولوژی p2p سبب می شود که این رویکرد به خوبی برطرف شود. ارتباط آسانی که بین دوربین P2P و گوشی های هوشمند وجود دارد سبب شده که نظارت از راه دور صورت بگیرد و در نهایت شرایط اجرایی مخصوصی در نظر گرفته شو. به طوری که دسترسی از در دورترین نقاط دنیا را پوشش می دهد. در مورد تکنولوژی p2p باید گفت که اجازه می دهد ویدیو ها به صورت زنده تماشا شوند و در نهایت زیرساخت های لازم نیز برای آن وجود خواهد داشت.

این تکنولوژی کمک می کند که ویدیو ها آسانتر باز پخش شوند و در نهایت ذخیره سازی روی NVR صورت می گیرد بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی شما در محل مورد نظر باشد.

دسترسی همزمان از چندین دستگاه از دیگر ویژگی های مهم تکنولوژی p2p است که سبب می شود دوربین های این نسب محبوبیت زیادی داشته باشند. دوربین های مدار بسته P2P به شما این امکان را می دهد که بتوانید از چندین دستگاه و به صورت مستقیم دسترسی به فیلم ها داشته باشید. شبکه های P2P بسیار پایدار هستند و به طور کلی شرایط به صورتی است که اجازه می دهد ویدیو ها بدون هیچ تاخیری نمایش داده شود.

تکنولوژی p2p در نوع بیسیم شاهکار است. در واقع فقط نیاز به اسکن کد QR است که باید به سادگی صورت بگیرد. همینطور نیاز به ایجاد پورت ارسال یا پورت نقشه یاب نخواهد بود و سرور DDNS هم نیاز ندارد. شما می توانید شرایط اتصال به اینترنت را از هر جایی انجام دهید. به طور کلی ارتباط امنی بین دوربین های p2P و مشتری ایجاد شده است که شرایط رمزگذاری را فراهم می سازد. البته که ارسال ویدیوها به صورت پایدار خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیسیم

آپشن دید در شب دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

معمولاً فیلم و عکس در تاریکی و نور کم با مشکل روبرو هستند. یکی از ویژگی های جالب دوربین مینی دی وی Q7 WiFi وای فای، تجهیزات دید در شب است که توانسته کیفیت بالایی را ساپورت نماید. دقت کنید که این دوربین کوچک دارای لنزهای مخصوص دید در شب است که از اشعه ماورا بنفش استفاده می کنند. این دوربین ها در شب می توانند تصاویری با کیفیت بالا ضبط کنند و به طور کلی به صورت بیسیم در هر منطقه ای کارساز هستند. این دوربین ها موقعیت اجرایی خاص خود را دارند و در طول شب از آپشن شفاف سازی سوژه در آنها استفاده می شود.

امنیت دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P چقدر است؟

در نهایت سوالی که بارها و بارها پرسیده می شود در خصوص سطح امنیت دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P است. این دوربین ها تا حدودی در برابر تهدیدات امنیتی آسیب پذیر هستند به همین دلیل بهتر است که شرایط احراز هویت برای آنها اجرا شود و چه خوب است که دو سرور برای آن را اندازی شود. بسیاری از دوربین های مخفی مدار بسته ای که توسط این تکنولوژی کار می کنند می بایست از نظر امنیتی سنجیده شوند.

خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته مخفی بیسیم با تکنولوژی P2P

در صورتی که خرید بهترین دوربین مدار بسته مخفی بیسیم دارید می توانید از اطلاعات سایت ما استفاده کنید و جدیدترین مدل از دوربین مخفی را بررسی نمایید با مقایسه ای که بین آپشن های هر دوربین انجام می دهیم شرایط برای انتخاب گزینه بهتر برای شما فراهم می شود. از یاد نبرید که این دوربین ها ساختار مخصوصی دارند و معمولاً در ابعاد کوچکی طراحی می شوند. برخی نیز بزرگتر هستند. یک موضوع مهم دیگر که بسیار پر اهمیت است، نحوه عملکرد دوربین است. یعنی دوربین باید با توجه به موقعیت پروژه شما انتخاب شود. دوربین مخفی ارزان قیمت با بهترین کیفیت در سایت مینی دی وی پرو برای فروش وجود دارد کافیست با مطالعه اطلاعات هر یک از دوربین ها شرایط ثبت سفارش را برای خود فراهم سازید. از یاد نبرید که دوربین های مداربسته مخفی معمولاً از نظر نوع تکنولوژی متفاوت هستند یعنی یک نسخه برای همه دوربین ها پیچیده نمی شود. در مورد دوربین مخفی با تکنولوژی p2P خیالتان جمع باشد چون بهترین انتخاب را خواهید داشت. هوشمندانه انتخاب کنید و حرفه ای خرید نمایید.