راهنمای خرید دوربین سیم کارت خور کوچک مخفی

راهنمای خرید دوربین سیم کارت خور کوچک مخفی

آیا به دنبال دوربین امنیتی بی سیمی هستید که به وای فای یا برق نیاز نداشته باشد؟ اگر چنین است، دوربین سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته با دوربین های سیم کارتی روی شبکه 4G کار می کند و از راه دور از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است. این ویژگی دوربین های مداربسته امنیتی را برای نظارت بر مناطق بدون Wi-Fi یا برق ایده آل می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک راه حل امنیتی قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید، دوربین سیم کارتی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

دوربین سیم کارت چیست؟

دوربین سیم کارتی خور مخفی یک دوربین مدار بسته امنیتی کوچک است که با استفاده از شبکه 4G به صورت بی سیم با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار می کند. این دوربین ها اغلب برای نظارت تصویری از راه دور در مناطق روستایی یا هر جایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست استفاده می شود. برخی از دوربین های تلفن همراه دارای یک سیم کارت از پیش پرداخت شده هستند در حالی که برخی دیگر به سیم کارتی نیاز دارند که کاربر به طور جداگانه خریداری کند. سیم کارت به دوربین اجازه می دهد تا در شبکه تلفن همراه کار کند و با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند.

دوربین های سیم کارتی سولار انرژی لازم را از یک باتری قابل شارژ یا پنل خورشیدی برای نظارت تصویری از راه دور دریافت می کنند. آنها را می توان تقریباً در همه جا استفاده کرد، از جمله مزارع و سایر مناطق دور افتاده، زیرا به Wi-Fi یا پریز برق نیاز ندارند. به این ترتیب، می‌توانید ویدیوهای زمان واقعی مکان‌ها را از هر کجای تلفن یا رایانه خود مشاهده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دوربین های امنیتی دارای سیم کارت برای انتقال تصاویر یا فیلم ها مانند تلفن همراه شما نیاز به برنامه کنترل دوربین در پلتفرم های مختلف را دارند. مطمئن شوید که سیگنال تلفن همراه در مکانی که قصد نصب دوربین های سیم کارت را دارید قوی است. سپس می توانید با برنامه های مانیتورینگ مخصوص گوشی همراه به کنترل دوربین از راه دور بپردازید. برای مشاهده لیست دوربین های متصل به گوشی همراه اینجا کلیک کنید.

5 مرحله آسان برای راه اندازی دوربین سیم کارت خور

بسیاری نگران هستند که نصاب حرفه ای برای نصب دوربین های امنیتی دارای سیم کارت مورد نیاز است که منجر به افزایش هزینه و دردسر می شود.

باید بگوییم، اینطور نیست - دوربین های امنیتی سیم کارت کوچک به راحتی نصب می شوند، حتی برای کسانی که تجربه قبلی ندارند. مراحل زیر شما را در طول فرآیند و همچنین برخی از عواملی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، راهنمایی می کند.

1. آیا دوربین سیم کارت خور شما سیم کارت از پیش نصب شده دارد یا خیر

داخل جعبه دوربین خود را نگاه کنید و مشخصات محصول را با دقت بخوانید. آیا دوربین شما دارای سیم کارت از پیش نصب شده است؟

اگر پاسخ شما مثبت است، باید مطمئن شوید که سیم کارت درج شده در دوربین امنیتی از قبل فعال شده است.

برای برخی از دوربین های کوچک سیم کارت، سیم کارت زمانی فعال می شود که دوربین خود را برای اولین بار راه اندازی می کنید. در غیر این صورت برای فعال سازی دوربین سیم کارت باید با تیم فروش تماس بگیرید.

اگر پاسخ شما منفی است، باید یک سیم کارت جداگانه از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراهی که دوربین سیم کارت شما پشتیبانی می کنند، خریداری کنید. فراموش نکنید که یک طرح داده متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

2. سیم کارت را به درستی در دوربین های امنیتی خود قرار دهید

سیم کارت را همانطور که دستورالعمل می گوید در جهت درست در دوربین های امنیتی 4G خود قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است دوربین مداربسته سیم کارت (اسلات) شما کار نکند.

از آنجایی که دوربین های مداربسته 4G دارای سیم کارت معمولاً با باتری تغذیه می شوند، توصیه می شود دوربین های امنیتی با باتری قابل شارژ را انتخاب کنید، بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای تعویض مکرر باتری ندارید.

بهتر از این، برخی از دوربین های امنیتی دارای سیم کارت پنل خورشیدی اختیاری را به عنوان یک طرح پشتیبان ارائه می دهند. با استفاده از پنل خورشیدی، می توانید به سادگی دوربین امنیتی سیم کارت را کنار بگذارید و هرگز نگران منبع تغذیه نباشید.

برای خرید دوربین مدار بسته پنل خورشیدی اینجا کلیک کنید

3. تصمیم بگیرید که آیا نیاز به ضبط ویدیوها در حافظه را دارید یا خیر

اگر می خواهید فیلم دوربین های مخفی سیم کارت خود را در صورت قطع سرویس تلفن همراه در محل ذخیره کنید، باید یک کارت micro SD اضافه کنید. (ابتدا مطمئن شوید که یک اسلات کارت micro SD در دوربین وجود دارد.)

علاوه بر فضای ذخیره‌سازی ایمن و محلی، یک کارت micro SD با ظرفیت بالا بسیار کمتر از یک سرویس اشتراک مبتنی بر ابر هزینه دارد. به عنوان مثال، یک کارت micro SD 128 گیگابایتی که می‌توان برای سال‌ها از آن استفاده کرد، حدود 18 دلار قیمت دارد، در حالی که اشتراک اولیه Cloud هر سال حدود 40 دلار هزینه دارد.

4. دوربین کوچک سیم کارت خود را تنظیم و نصب کنید.

با توجه به ویژگی های بی سیم دوربین های کوچک سیم کارتی، بهتر است این دوربین ها را قبل از نصب آن ها راه اندازی کنید.

معمولاً فروشندگان دوربین سیم کارت معتبر برنامه یا مشتری مخصوص به خود را دارند تا به راحتی تنظیمات دوربین سیم کارت را شخصی سازی کنید،

بهترین اپلیکیشن امنیت خانه برای گوشی/تبلت اندروید، آیفون و آیپد

مطمئن شوید که دوربین سیم کارت شما به شبکه متصل است و آن را به برنامه اضافه کنید. سپس می توانید شروع به تنظیم اولیه دوربین سیم کارت کنید و تنظیمات را تکمیل کنید.

پس از راه اندازی، می توانید به راحتی دوربین سیم کارت بی سیم را در هر مکانی نصب کنید. یک نقطه مناسب را انتخاب کنید و پایه را به دیوار یا درخت پیچ کنید. همچنین می توانید زاویه دوربین را به دلخواه تنظیم کنید.

5. دوربین های سیم کارت خود را در پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهید.

شما می توانید دوربین های مخفی را با سیم کارت در هر مکانی که می خواهید قرار دهید، تا زمانی که در محدوده پوشش داده های اپراتور سیم کارت قرار دارند.

برای اطمینان از اینکه دوربین‌های سیم‌کارتی شما دریافت تلفن همراه خوبی دارند، بهتر است یک اپراتور قابل اعتماد در محل خود انتخاب کنید و دوربین را در مناطقی با سیگنال‌های تلفن همراه خوب قرار دهید.

وقتی همه چیز تمام شد، می‌توانید هنگام تشخیص حرکت، هشدارهای فوری دریافت کنید و فید زنده دوربین‌های امنیتی سیم کارت خود را از راه دور در هر زمان و هر مکان مشاهده کنید.

استفاده از داده های دوربین کوچک سیم کارت خور

یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده (حجم اینترنتی) مصرف می کند؟ هیچ پاسخ استانداردی برای این سوال وجود ندارد که یک دوربین کوچک سیم کارت خور در ماه چقدر داده مصرف می کند. استفاده از داده ها می تواند در بین تمام کاربران دوربین های امنیتی سیم کارت به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به طور کلی، یک دوربین سیم کارتی بسته به اینکه چه سرویسی می خواهید و چند بار از آن استفاده می کنید، می تواند از 0.5 گیگابایت تا 50 گیگابایت داده و بیشتر مصرف کند. وضوح ویدیوها و تعداد دفعات دسترسی شما به دوربین هر دو می توانند بر میزان استفاده از داده تأثیر بگذارند.

در اینجا برخی از داده های استفاده از داده 4G برای دوربین امنیتی سیم کارت 2K آورده شده است. (نمودار فقط برای مرجع شما است زیرا استفاده از داده های خاص می تواند متفاوت باشد.)

سناریوهای استفاده سرعت انتقال داده زمان حجم
Sleep Mode 0Mbps 1 روز 5MB
View Live Video (substream) 512kbps 1 ساعت در روز حدود 0.2GB
View Live Video (mainstream) 3Mbps 1 ساعت در روز حدود 1.4GB
Cloud Storage 1Mbps 1 ساعت در روز حدود 0.5GB

جدول میزان داده های استفاده شده برای فعالیت های مختلف با دوربین امنیتی سیم کارت را نشان می دهد. در حالت خواب، دوربین اساساً از هیچ داده ای استفاده نمی کند، اما در حالت ویدیوی زنده می تواند تا 3 مگابیت بر ثانیه استفاده کند که منجر به مصرف 1.4 گیگابایت داده در روز با 1 ساعت مشاهده زنده می شود. اگر فقط ویدیوی زنده را با جریان فرعی (که به معنای وضوح پایین تر است) مشاهده می کنید، از حدود 0.2 گیگابایت داده استفاده می کنید. اگر از فضای ذخیره‌سازی ابری نیز استفاده می‌کنید، باید از 0.5 گیگابایت داده اضافی در روز برای ذخیره داده‌ها در Cloud استفاده کنید.

بهترین دوربین های سیم کارت خور

دوربین های مخفی سیم کارت، مشاهده پخش زنده در مناطق دورافتاده را راحت تر از همیشه می کنند. با در نظر گرفتن نام تجاری و عملکرد، در نهایت دو دوربین سیم کارت با کیفیت را به عنوان بهترین انتخاب انتخاب کردیم.

دوربین Ubox 4G کوچک و سیمکارت خور

  • ابعاد 44x44x58 میلی متر
  • دید در شب تا فاصله 5 متری در تاریکی مطلق
  • دید در شب مخفی (که در شب مشخص نمی شود)
  • رزولوشن تصویر 1080x1920
  • کیفیت لنز 4 مگاپیکسل واقعی
  • زاویه دید 140 درجه
  • ارسال صدای دوطرفه
  • باتری لیتیومی یونی 
  • نگهداری باتری با هر بار شارژ 20 ساعت
  • ضد آب نیست
  • سایز حسگر تصویر 1.3 اینچ
  • سرعت فیلمبرداری 30 fps
  • منبع تغذیه 5 ولت DC
  • نوع اتصال گوشی Android/IOS 
  • اتصال از طریق سیمکارت
  • اینترنت از طریق سیمکارت
  • حسگر تصویر Cmos
  • وزن 180 گرم
خرید

دوربین کوچک سیمکارتخور Uboxدوربین های کوچک سیمکارتخور را می توان در هر جایی استفاده کرد، اغلب مشکلات دوربین های کوچک این است که برای ارسال تصاویر نیاز به مودم وایفای دارند و اینکه اینترنت را از مودم گرفته و صدا و تصاویر را بر روی گوشی موبایل کاربر ارسال میکنند، اما دوربین کوچک سیمکارتخور Ubox این مشکل را به طور کامل حل کرده است، شما میتوانید با استفاده از این دوربین سیمکارتی، در هر جایی این دوربین را نصب کنید و تصاویر را همراه با صدا به صورت زنده روی گوشی موبایل خود ببینید.

دوربین کوچک ماژولار فلتی s08

  • علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم (WiFi) امکان استفاده مستقیم از اینترنت 3G یا 4G از طریق سیم کارتی که درون دوربین قرار می گیرد را خواهند داشت
  • بدون نیاز به مودم
  • لنز پین هول - کاملا مخفی
  • 2 روش اتصال: وایفای مودم، اتصال سیم کارت اینترنت دار
  • عملیات ساده یک دکمه ای
  • رزولوشن IP 4K با کیفیت بالا.
  • کیفیت 12 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از ضبط ویدیو هنگام شارژ با استفاده از پاوربانک - کابل شارژر USB
  • باتری با ظرفیت بزرگ 3000mah حدود 5 تا 6 ساعت دوام می آورد.
  • راه اندازی شبکه با Wifi
  • Plug and Play، بدون نیاز به Ddns، بدون نیاز به ارسال پورت.
  •  بازنویسی ضبط ویدیو (حافظه کامل به طور خودکار جایگزین ویدیوی ابتدایی می شود).
  • پشتیبانی از 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی با حافظه microSd

خرید

دوربین کوچک ماژولار فلتی s08S08 با امکان استفاده سیم کارت 3G یا 4G میتواند به شبکه اینترنت به صورت دائم متصل شود.سیم کار خور بودن S08 علاوه بر امکان ارسال اس ام اس هشدار هایی امنیتی برای شما در مواقع خطر، امکان اتصال بیسیم دوربین به اینترنت را فراهم میکند که میتوانید به صورت زنده تصاویر دوربین را در تلفن همراه خود مشاهده کنید و امنیت محیط خود را از راه دور نظاره گر باشید.