دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر

Dual Pixel CMOS AF برای فوکوس خودکار سریع و دقیق که به شما کمک می کند عکس مورد نظر خود را در همان لحظه دریافت کنید.

سنسور 241 مگاپیکسلی APS C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 رنگ‌های باورنکردنی، جزئیات واضح و محدوده خیره‌کننده را ارائه می‌کنند.

صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر LCD دارای محدوده شیب انعطاف پذیر است که برای عکاسی با زاویه بالا و زاویه کم و بررسی عکس های شما ایده آل است.

منظره یاب الکترونیکی داخلی با وضوح بالا دارای تقریباً 2360000 نقطه برای دیدن جزئیات زیاد هنگام عکسبرداری است.

از نرم افزار بتای وب کم EOS Utility (Mac و Windows) استفاده کنید تا دوربین Canon سازگار خود را به یک وب کم با کیفیت بالا تبدیل کنید.

  • نام مدل: Canon EOS M50
  • برند: کانن
  • نوع دوربین: بدون آینه
  • سطح مهارت: حرفه ای
  • ویژگی های خاص: تثبیت کننده تصویر
  • رنگ: سیاه
  • سطح کیفیت تصویر برداری: JPEG خوب
  • ویژگی دیگر: تنظیم تعادل رنگ سفید به صورت خودکار
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین Canon مدل EOS M50

دوربین دیجیتال کنن مدل M50 یک دوربین فوق العاده در تصویر برداری به حساب می آید که می تواند شما را در عکس برداری به صورت حرفه ای همراهی کند. فوکوس خودکار CMOS برای فوکوس خودکار سریع و دقیق است که به شما کمک می‌کند عکسی را که می‌خواهید در لحظه دریافت و ثبت کنید، این فوکوس سوژه را کاملا برای شما مشخص می کند تا بتوانید لحظه ی مورد نظر را شکار و به ثبت برسانید. سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 رنگ‌های باورنکردنی را در اختیار شما قرار می دهد، یعنی دیگر می توانید جزئیات واضح و برد چشمگیر را ارائه کنید و آنچه را دقیقا با چشم می بینید از نظر میزان نور و رنگ در لنز دوربین خود به ثبت برسانید .صفحه نمایش لمسی LCD با زاویه متغیر دارای محدوده شیب انعطاف پذیر است که برای عکس های با زاویه بالا و زاویه پایین و بررسی عکس های شما در همان لحظه ی ثبت ایده آل است. منظره یاب الکترونیکی داخلی با وضوح بالا دارای تقریباً 2,360,000 نقطه برای مشاهده مقادیر زیادی از جزئیات هنگام عکاسی است. یعنی هنگام عکس برداری نه تنها جزئیات سوژه را کاملا در دسترس دارید، می توانید جزئیات محیط پیرامون را به صورت کامل داشته باشید.

خرید_دوربین_دیجیتال

از نرم افزار EOS Utility Webcam Beta (Mac و Windows) استفاده کنید تا دوربین Canon سازگار خود را به یک وب کم با کیفیت بالا تبدیل کنید.

  • نام مدل: Canon EOS M50
  • برند: کانن
  • نوع دوربین: بدون آینه
  • سطح مهارت: حرفه ای
  • ویژگی های خاص: تثبیت کننده تصویر
  • رنگ: سیاه
  • سطح کیفیت تصویر برداری: JPEG خوب
  • ویژگی دیگر: تنظیم تعادل رنگ سفید به صورت خودکار

لحظات فراموش نشدنی را در ویدئویی با جزئیات خیره کننده حفظ کنید. این مدل دوربین M50 کنن نه تنها یک دوربین عکس برداری به صورت حرفه ای است، بلکه می تواند شما را در ثبت لحظات در قالب ویدئو نیز همراهی کنید تا از شما در کنار عکس برداری یک فیلم ساز مستند جست و جو گر نیر در بیاورد. دوربین EOS M50 تا 4K UHD 24p ضبط می‌کند که می‌تواند به ویدیوهای شما ظاهر سینمایی زیبایی بدهد. همچنین می‌توانید با کیفیت Full HD 1080p عکس بگیرید یا با استفاده از رزولوشن 120p با سرعت بالا در HD، جلوه‌های حرکت آهسته را بگیرید. و یک سینمایی ساز قدرت مند باشید.

قیمت_دوربین_دیجیتال_ام-50_کنن

camera_canon_M-50_EOS

این مورد دوربین دیجیتال بدون آینه Canon EOS M50، دوربین بلاگر با لنز EF-M15-1.77 اینچ و لنز EF-M 2.17-7.87 اینچ، با ویدیوی 4K و صفحه نمایش لمسی LCD، مشکی رنگ یک دوربین تمام حرفه ای عکس برداری و فیلم برداری برای عزیزانی است که استعادی خاص در خودشان برای به ثبت رساندن لحظات می بینند.

EOS M50 یک دوربین لنز "قابل تعویض" جمع و جور برای عکاسان مشتاقی است که به دنبال راهی آسان برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم های خود هستند. با ویدئوهایUHD 24p 4K  واضح و با وضوح بالا، می توانید جزئیات باورنکردنی و لحظات سینمایی زندگی خود را در خانه یا هر جایی که ماجراجویی شما را می برد، ثبت کنید. با سنسور CMOS 24.1 مگاپیکسلی (APS-C) با استفاده از منظره یاب الکترونیکی داخلی یا LCD صفحه لمسی با زاویه متفاوت، عکس‌های پر جنب و جوش و چشم‌نواز بگیرید. به لطف سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS سریع و بهبود یافته، می‌توانید فوکوس را به سرعت روی سوژه خود قفل کنید تا مطمئن شوید که اکشن را از دست نداده اید. ببینید که چگونه EOS M50 می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیتی را که همیشه تصور می‌کردید را به راحتی ارائه دهد.

دوربین_دیجیتال_M50

خرید_دوربین_canon

EOS_m-50_canon

سونی با دوربین‌های فول فریم بدون آینه خود انفجاری شدید در صنعت دوربین ایجاد کرده است. در حالی که Canon M50 سنسور فول فریم را ارائه نمی دهد، این دوربین کوچک بدون آینه بسیار عالی است!

به احتمال زیاد کم نظیر ترین دوربین که جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد در بازار امروز! برخلاف برادران قدیمی‌تر DSLR سنتی خود، این بدون آینه کوچک کانن است که 80 درصد از منطقه فوکوس خودکار خود را پوشش می‌دهد(نه فقط 19 تا 65 نقطه متقاطع!)، با استفاده از بهترین سیستم فوکوس خودکار کلاسیک در بازار دوربین "فوکوس خودکار پیکسل".

در مقایسه با سنسور برش Canon t6i digic 6 24.2mp، این digic 8 24.2mp جدید کاملاً واضح تر است، و رنگ ها تمیزتر، روشن تر و رنگ پوست بسیار صاف و خالص است! صفحه ‌نمایش کاملاً با قابلیت بازگردانی، بهترین صفحه نمایش لمسی در صنعت دوربین را دارد و عملکردهایی مانند؛ لمس برای فوکوس خودکار، لمس برای گرفتن عکس، جابجایی نقاط فوکوس خودکار و موارد دیگر کاربرد دارد.

باتری این دوربین کوچک است اما دوام زیادی دارد! پس از یک ساعت عکاسی 4K هنوز شارژ کامل دارد تا با خیال راحت فکر خود را معطوف به ماجراجویی خود کنید.

خروجی Micro HDMI که اگر بخواهید با مانیتور یا OBS خود برای ضبط ویدیوهای زنده تصویر برداری کنید عالی است.

فرمت ویدئو: فقط IPB.

فیلمبرداری: 1080p تا 60 فریم بر ثانیه و 4K 24p فریم بر ثانیه. (هنگام تصویربرداری با کیفیت 4K ، فوکوس خودکار پیکسل دوگانه از بین می رود و دوربین به فوکوس خودکار کنتراست تغییر می کند. همچنین هنگام عکاسی با کیفیت 4K، برش 2.65 وجود دارد).

پیشنهادات: این دوربین را با فرمت EF به جای EFM خریداری کنید زیرا گزینه های لنز EFM زیاد موجود نیست اما تعداد زیادی لنز ارزان قیمت EF وجود دارد. مورد علاقه پیشنهادی من، هنر سیگماس 18-35 میلی متری است که به شما یک تصویر فول فریم، با عمق میدان شگفت انگیز می دهد!

دوربین_دیجیتال_canon-m50

دوربین_canon_مدل_EOS_ام50

canon_EOS_M50_camera_digita_miniDVpro

EOS M50 یک دوربین لنز قابل تعویض جمع و جور برای عکاسان مشتاقی است که به دنبال راهی آسان برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم های خود هستند. این دوربین همراهی بسیار مناسب برای شما در سفر ها، گردش ها و ماجراجویی های شما خواهد بود تا با خیال راحت از ثبت لحظه های نابی که تجربه کرده اید لذت ببرید و بتوانید آنها را با جزئیات با دیگر دوستان و مخاطبان خود به نمایش بگذارید.

EOS M50 فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS بهبودیافته را برای فوکوس خودکار سریع و دقیق ارائه می‌کند، که به شما کمک می‌کند عکسی را که می‌خواهید در همان لحظه به قالب تصویر بکشانید. هنگامی که این دوربین با لنز EF-M 15–45mm f/3.5-6.3 IS STM استفاده می‌شود، ناحیه فوکوس خودکار تا 99 نقطه فوکوس خودکار در محدوده 80% × 80% را شامل می‌شود را در بر می گیرد و می‌توان آن را تا 143 نقطه فوکوس خودکار افزایش داد تا تصویر را بپوشاند. مساحت حدود 88% افقی در 100% عمودی در صورت ترکیب با لنزهای منتخب سازگار . فوکوس خودکار تشخیص چشم جدید تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار مکان فوکوس را بر اساس چشمان سوژه تعیین می کند و به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که یک عکس ارزشمند یا لحظه ای که یک بار در زندگی با بهترین دوست شما با جزئیات واضح می تواند ثبت شود ثبت بشود.

EOS M50 اولین دوربین دیجیتال سری EOS M است که دارای صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر LCD است که دارای محدوده شیب انعطاف پذیری است که برای عکاسی با زاویه بالا و زاویه پایین و نوشتن و بررسی عکس های شما ایده آل است. هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌برداری در حین مشاهده زنده روی صفحه ضربه بزنید و به لطف Dual Pixel CMOS AF، EOS M50 فوکوس را به سرعت در آن مکان در تصویر قفل می‌کند. حرکات لمسی را می توان برای بزرگنمایی یا کشیدن انگشت روی تصاویری که گرفته اید و دسترسی آسان به منو و تنظیمات کنترل سریع استفاده کرد. پس دیگر هر گونه شک و شبه راجب اینکه این دوربین می تواند در تصویر برداری یاری مطمعن برای شما باشد را کنار گذاشته و اقدام به خرید این دوربین تماما دیجیتال کنن مدل ام-50 کنید.

قیمت_انواع_دوربین_کنن

دوربین EOS M50 طوری طراحی شده است که استفاده از اتصال Wi-Fi را سریع و آسان کند. با استفاده از برنامه Camera Connect می‌تواند فایل‌ها را مستقیماً به یک دستگاه هوشمند سازگار منتقل کند. برای انتقال تصاویر به دستگاه هوشمند خود ، کافیست به برنامه Camera Connect متصل شوید، سپس آن را مستقیماً در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و سرویس‌های وب مختلف به اشتراک بگذارید و از دستگاه آپلود کنید یا مستقیماً روی چاپگرهای بی‌سیم Canon چاپ کنید. EOS M50 همچنین از EOS Utility پشتیبانی می‌کند و امکان تصویربرداری از راه دور  Live View، فوکوس دقیق و تغییرات آسان تنظیمات را مستقیماً از رایانه شما فراهم می‌کند که این امکان از این دوربین یک دوربین با قابلت کنترل از را دور را می دهد.

دوربین EOS M50 با قابلیت NFC داخلی (ارتباطات میدان نزدیک) خود مستقیماً به دستگاه های Android سازگار و همچنین دستگاه Connect Station CS100 Canon برقرار می کند و فقط کافیست با لمس نماد NFC واقع بر روی دوربین به دستگاه متصل شوید.

جفت ‌سازی Bluetooth به شما کمک می‌کند دوربین را با استفاده از برنامه رایگان Canon Camera Connect به دستگاه‌های هوشمند سازگار متصل کنید و یا برای عکس‌برداری از راه دور به کنترل از راه دور بی‌سیم BR-E1 متصل کنید. این اتصال بی سیم کم انرژی به حفظ عمر باتری کمک می کند و در عین حال امکان کنترل از راه دور دوربین EOS M50 را فراهم می سازد. همچنین داده‌های موقعیت مکانی GPS به ‌روز رسانی‌ شده را از تلفن شما ارسال می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی را که گرفته‌اید برچسب‌گذاری جغرافیایی کنید تا بتوانید دقیقاً بدانید آن عکس حماسی تعطیلات را کجا گرفته‌ای. همچنین می‌توانید برای استفاده از تلفن خود به‌عنوان منظره یاب و همچنین بررسی و دانلود عکس‌ها و ویدیوهای ثبت‌شده قبلی یک اتصال مستقیم Wi-Fi برقرار کنید.

قابلیت‌های بی‌سیم همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا از دستگاه‌های هوشمند سازگار خود برای کنترل از راه دور دوربین استفاده کنند که برای عکاسی از خود و عکس‌های گروهی یا عکاسی از راه دور تا زمانی که دوربین در محدوده بی‌سیم قرار دارد مفید باشد. انواع قابلیت های بیانی دوربین در دسترس شماست: از حالت های مختلف عکسبرداری استفاده کنید و عکس های شگفت انگیزی به ثبت برسانید. حالت های قاب AF را انتخاب کنید(تشخیص چهره/تک نقطه) و پرتره های فوق العاده به نمایش در بیاورید. عکاسی در حالت عکسبرداری مداوم را انتخاب کرده و از دکمه AF استفاده کنید تا عکس های پشت سر هم و داستانی به ثبت برسانید. فقط کافی است با استفاده از برنامه رایگان Camera Connect به یک دستگاه سازگار متصل شوید تا با استفاده از عکسبرداری از راه دور عکس بگیرید.

سازگار با نسخه‌های ios  و android 4.4/5.0/5.1/6.0/7.0/7.1/8 ، نسخه‌های تلفن هوشمند و تبلت .

ممکن است با دانلود برنامه رایگان Canon Camera Connect اندک هزینه ای پرداخت کنید اما این برنامه به شما کمک می کند تا تصاویر را در سرویس های رسانه های اجتماعی آپلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که فایل‌های تصویری ممکن است حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی باشند که ممکن است بر قوانین حفظ حریم خصوصی تأثیر بگذارد. Canon سلب مسئولیت می کند و هیچ مسئولیتی در قبال استفاده شما از چنین تصاویری ندارد. Canon چنین تصاویر یا اطلاعات موجود در چنین تصاویری را از طریق این برنامه دریافت، جمع آوری یا استفاده نمی کند.

سازگار با گوشی های هوشمند Android و نسخه های تبلت 4.4/5.0/5.1/6.0/7.0/7.1/8.0 .

سازگار با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های انتخابی Android نسخه 5.0 یا بالاتر و دستگاه‌های iOS زیر iPhone 4s یا جدیدتر، iPad نسل 3 یا بالاتر، iPod Touch نسل 5 یا بالاتر مجهز به Bluetooth نسخه 4.1 یا نسخه جدیدتر و Camera Connect App Ver 2.1.20. عملکرد این برنامه بر روی همه دستگاه‌های فهرست شده تضمین نمی‌شود، حتی اگر حداقل الزامات برآورده شود .

دوربین_دیجیتال_عکس_برداری_حرفه_ای

پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوهایتان با دوربین EOS M50 آسان است که می‌تواند به‌طور خودکار آنچه را که گرفته‌اید به رایانه و سایر دستگاه‌های سازگار ارسال کند. پس از راه‌اندازی اولیه با برنامه Image Transfer Utility 2، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین خود را هنگامی که به Wi-Fi متصل است روشن بگذارید و فایل‌ها بدون هیچ تلاش دیگری ارسال می‌شوند.

لازم است برنامه Canon's Image Transfer Utility 2 را دانلود و نصب کنید. دوربین و رایانه هر کدام را به شبکه خانگی خود وصل کنید و فقط دوربین باید در اولین بار با ITU2 جفت شود.

دوربین EOS M50 دارای پردازشگر تصویر جدید DIGIC 8 است که به بهبود عملکرد فوکوس خودکار کمک می‌کند به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای  24pبا کیفیت UHD 4K فیلم‌برداری کنید و به بسیاری از ویژگی‌های در جهت  پیشرفت عکس و فیلم کمک می‌کند. بهینه‌ساز نور خودکار بهبودیافته ارائه می‌شود که تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند و با حفظ رنگ و جزئیات در قسمت‌های روشن عکس به حداقل رساندن نواحی منفجر شده کمک می‌کند. وقتی روی High تنظیم شود ، حتی می‌تواند انتقال بین رنگ‌ها را هموار کند و به شما کمک می‌کند عکس‌های واقعی از طلوع و غروب خورشید بگیرید.

گاهی اوقات نمی‌خواهید صدای دوربینی که لحظه‌ی عالی را قطع می‌کند، چه عروس باشد که بگوید «قبول می‌کنم» یا نوزاد تازه متولد شده‌تان در خواب باشد. حالت بی‌صدا به شما کمک می‌کند با فعال کردن تصویربرداری بدون صدای شاتر، مطمئن شوید که دوربین سوژه‌تان را مبهوت نمی‌کند. این بدان معناست که می توانید لحظات ارزشمندی را بدون نگرانی در مورد کم کردن آنها عکاسی کنید.

مشخصات فنی

  • کلی
  • ابعاد
    150x120x100 سانتی متر
  • وزن
    600 گرم
  • ضد آب
    ندارد
  • حسگر و تصویر
  • محدوده دقت حسگر
    دارد
  • نوع حسگر
    CMOS
  • قطع حسگر
    دارد
  • حداکثر رزولوشن عکس
    24.1 مگاپیکسل
  • لنز
  • محدوده زوم
    تا 20 برابر
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    دارد
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    دارد
  • حداقل فاصله فوکوس نرمال
    نیم سانت
  • فوکوس خودکار
    دارد
  • فوکوس دستی
    دارد
  • حالت های فاصله سنجی
    دارد
  • جبران نوردهی
    دارد
  • زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
    دارد
  • سایز فیلتر قابل اتصال
    35-18
  • فیلم
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • حداکثر سرعت فیلم
    60 فریم
  • توضیحات فیلم
    وضوح فوق العاده
  • ضبط صدا
    دارد
  • عکسبرداری
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 ثانیه
  • زمانسنج خودکار
    دارد
  • عکاسی پیاپی
    دارد
  • فلاش
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص چهره
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص لبخند
    دارد
  • صفحه نمایش
  • نوع صفحه نمایش
    LCD
  • سایز صفحه نمایش
    4 اینچ
  • صفحه نمایش جلو
    دارد
  • چشمی
    ندارد
  • تصویر زنده Live View
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    دارد
  • ورودی و خروجی ها
  • خروجی HDMI
    دارد
  • خروجی USB
    دارد
  • خروجی تلویزیون
    دارد
  • سایر مشخصات
  • قابلیت هوشمند
    دارد
  • نوع کارت حافظه
    SD

تصاویر

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر
دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر
دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر
دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر
دوربین دیجیتال بدون آینه کانن Canon مدل EOS M50 به همراه لنز 15-45 میلی متر

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها

user-cmt-logo حنا پرزاد

سلام قیمت ها بروز هستن ؟ یعنی قیمت الانِ EOS M50 نوزده و نهصده ؟؟؟

30 آذر 1401 ساعت 12:19:00
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، خیر قیمت این نوع دوربین ها چون به صورت روزانه نوسان دارد ، لطفا قبل از خرید حتما با شماره های توی سایت تماس بگیرید و قیمت روز را استعلام بفرمایید.

30 آذر 1401 ساعت 14:27:24
user-cmt-logo فرهاد اصلانی

سلام ، برای اطلاع از قیمت ها و موجود بودن کالا چجوری میتونم راهنمایی بگیرم ؟

20 بهمن 1400 ساعت 16:41:53
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام میتونید سایت و دنبال کنید ، تا ببینید کدام محصولات موجود هستند .

18 اسفند 1400 ساعت 20:38:55