پشتیبانی تلفنی

سایت مینی دی وی مفتخر می باشد که دارای کادر مشاورین بسیار قدرتمند خود در تمامی زمینه های سیستم های امنیتی : مثل دوربین های کوچک ، دوربین های مدار بسته ، دوربین های ورزشی و ....  با اطلاعات بالا در مورد این دوربین ها می باشد ، از این رو مشتریان عزیز میتوانند با بر قراری تماس به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را برای خرید دوربین یا سیستم امنیتی مورد نظر خود کسب نماییند و با خیال راحت و اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند ، بنابراین تیم پشتیبانی مینی دی وی پرو به مشتریان عزیز توصیه میکند که حتما قبل از خرید کالای خود با مشاورین تماس بر قرار کنند تا به طور کامل اطلاعات محصولی که مد نظر دارند را دریافت کنند.

این کار مزیت های بسیار زیادی برای مشتریان عزیز دارد ، اولین و مهمترین این مزیت ها ، دریافت اطلاعات کامل از متخصصین این امر می باشد ، به عنوان مثال فردی دوربینی برای مراقبت از پرستار کودک میخواهد به طوری این دوربین نامحصوص نیز باشد ، از این رو به صورت اینترنتی و بدون صحبت با مشاورین اقدام به خرید دوربین شلنگی میکند ، که اصلا برای این کار مناسب نمی باشد.

بنابراین حتما قبل از خرید خود با مشاورین تیم مینی دی وی پرو تماس حاصل بفرمایید تا اطلاعات صحیح را در مورد سیستم مورد نیاز خودتان به دست بیاورید و بعد از آن اقدام به خرید نمایید ، از دیگر مزیت های تماس با مشاورین ایجاد بستری مناسب برای دریافت آموزش های مختلف جهت نصب و راه اندازی محصول می باشد.

زمانی که شما قبل از خرید، از مشاوره تلفنی استفاده می کنید ، مشاور با شما تا پایان خرید تان همراه خواهد بود و در تمامی مراحل از معرفی محصول تا ارسال و نصب و راه اندازی پشتیبان و راهنمای شما خواهد بود ، چون شعار تیم مینی دی وی پرو در تمامی این سال ها که خدمتگذار مشتریان عزیز هستیم ، فقط جلب رضایت خاطر مشتری می باشد.

تمامی امور مشاوره به صورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میگیرد، پس اگر به دنبال خرید این دوربین های کوچک و ورزشی و ... هستید فرصت و از دست ندید و همین الان با شماره های توی سایت تماس حاصل بفرمایید.