ارسال سریع کالا

نحوه ارسال مینی دی وی پرو

ارسال کردن کالا یکی از موارد بسیار مهم برای فروشگاه های اینترنتی می باشد ، به طوری که این موضوع به یکی از شاخص های مهم رقابتی در بین سایت های مختلف می باشد ، در خارج از ایران بسیاری از فروشگاه های بزرگ اینترنتی مانند AMAZON یا علی بابا روش های بسیار پیشرفته ای را برای ارسال هر چه سریعتر محصولات خود به سر تا سر دنیا استفاده میکنند ، یکی از این روش ها ارسال مرسولات به سایر کشور ها از طریق پست های هوایی می باشد.

به طوری کلی طبق بررسی های انجام شده بر روی سیستم ارسال این فروشگاه های اینترنتی بزرگ میتوان مدت زمان ارسال کالا به اقصا نقاط جهان را بین 2 تا 5 روز در نظر گرفت ، تیم پشتیبانی مینی دی وی پرو با الگو برداری از نحوه ارسال این فروشگاه های اینترنتی موفق توانسته است سیستم ارسال خود را تا حد زیادی ارتقاء بخشد.

ارسال سریع کالا به تهران و اقصا نقاط ایران توسط مینی دی وی پرو

نحوه ارسال مینی دی وی پرو سال هاست که در حال به روز رسانی می باشد ، ما در تمامی این سال ها سعی کردیم که بستری را فراهم کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند به سریعترین شکل ممکن محصولات خود را دریافت کنند .

نحوه ارسال سریع برای تهران

در شهر تهران ارسال های ما کمتر از 2 ساعت به طول می انجامد ، اصولا ارسال در سطح تهران با پیک انجام میشود و مشتریان میتوانند مبلغ محصول را در محل و هنگام تحویل کالا پرداخت نماییند ، از این رو مشتریان تهرانی میتوانند از راه های ارتباطی استفاده نماییند و ادرس خود را برای تحویل محصول مورد نظر خود در اختیار ما قرار دهند .

نحوه ارسال سریع به شهرستان ها

برای ارسال سریع به شهرستان ها تیم مینی دی وی پرو مسیر ویژه ای ساخته که ارسال بسته های شهرستان توسط اتوبوس ها و ترمینال ها به انجام میرسد و زمان تحویل کالا در شهرستان ها را به کمتر از یک روز کاهش میدهد ، از این رو مشتریان شهرستانی میتوانند به راحتی با استفاده از گزینه ارسال ترمینالی و هماهنگی با واحد ارسال مینی دی وی پرو بسته خود را از طریق ترمینال تحویل بگیرند.