پرسش و پاسخ های متداول

صفحه پرسش ها و پاسخ های مینی دی وی پرو ، شما می توانید در این صفحه جواب سوال های خود را به دست بیا ورید

-آیا دوربین های شما دارای گارانتی می باشند ؟؟

این شرکت بسیار مفتخر می باشد که دارای تیم تعمییر کاران بسیار حاذق می باشد از این رو تمام محصولات این شرکت دارای یکسال گارانتی تعمییر می باشد .

-آیا امکان دارد دوربین های شما بعد از ارسال دچار خرابی باشند ؟؟

به هیچ وجه ، تیم پشتیبانی مینی دی وی پرو قبل از ارسال هر دوربینی ، آن را از لحاظ فنی ارزیابی و تست می کند ، و هر محصول بعد از عبور از تست های اولیه ، برای شما مشتریان عزیز ارسال می گردد ، از طرفی تیم پشتیبانی  مینی دی وی پرو همیشه پاسخگوی شما عزیزان می باشد .

-آیا می توان محصولات را پس از تحویل ، تعویض کرد ؟؟

نه به هیچ وجه ، این یکی از قوانین مهم این مجموعه می باشد ، چرا که محصولات الکترونیکی بسیار حساس می باشند ، و این مجموعه فقط محصولات نو را به فروش می رساند ، از این رو به هیچ وجه تعویض نداریم .

-تحویل برای تهران چگونه است ؟؟

ما برای مشتریان تهرانی ارسال درب منزل را داریم ، که بعد از ثبت سفارش بین 2 تا 3 ساعت محصول به آدرس مشتری ارسال می گردد ، و می توانید درب منزل هزینه را پرداخت کنید ، از این رو مشتریان شهرستانی که اسرار به گرفتن محصول درب منزل را دارند ، میتوانند آدرس آشنایان خود در تهران را برای تحویل محصول انتخاب کنند .

-تحویل برای شهرستان چگونه است ؟؟

تحویل های مشتریان عزیز شهرستانی از طریق پست انجام می شود و اصولا 2 تا 3 روز کاری به طول می انجامد.

-آیا برای شهرستان تحویل درب منزل وجود دارد ؟؟

در حال حاضر به خاطر وجود ویروس کرونا ، قوانین جدیدی برای ارسال محصولات اینترنتی وضع شده است ، که یکی از این قوانین واریز وجه برای خرید های اینترنتی می باشد ، که در حین تحویل مشتری کمترین تماس را با مامور ارسال داشته باشد ، از طرفی سایت ما دارای نماد های مربوطه می باشد ، و عزیزان از درگاه بانک ملی اقدام به پرداخت می نمایند .

-چگونه می توانیم دوربین مورد نظر خودمان را به راحتی پیدا کنیم ؟؟

شما میتوانید با توجه به قابلیت هایی که از دوربینی که می خواهید تهیه کنید انتظار دارید ، به عنوان مثال دوربین ورزشی میخواهید یا دوربین مینی دی وی ، می توانید از قسمت مقایسه برای پیدا کردن دوربین مورد نظرتان استفاده نمایید ، که به تازگی در نوار سمت راست سایت میتوانید از آن استفاده نمایید .

-آیا می توان دوربینی خاصی با شکل خاصی سفارش داد؟؟

تیم تعمییر کاران ما قادر به ساخت دوربین هایی هستند ،که به عنوان مثال برای استفاده در ربات ها مناسب باشد ، از این رو اگر به فکر ساختن دوربین خاصی هستید ، و نمی دانید که از کجا شروع کنید ، میتوانید با مشاوران فروش مینی دی وی پرو تماس حاصل بفرمایید .