دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS

  • نام مدل: PowerShot SX740 HS
  • برند: کانن
  • سطح مهارت: حرفه ای
  • ویژگی های خاص: کاربری آسان
  • رنگ: سیاه
  • سطح کیفیت: JPEG خوب
  • تنظیم تعادل رنگ: سفید به صورت خودکار
  • حالت های عکسبرداری: P M TV Hybrid Auto Auto Standard Vivid Neutral B/W Sepia Video Snapshot Food
  • نوع لنز: زوم کننده اپتیکال
  • دیگر مشخصات: زوم اپتیکال 40 برابر با تثبیت کننده اپتیکال تصویر و کمک زوم درکادربندی
  • ویدیوی 4K و فیلم تایم لپس 4K
  • سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS
  • عکسبرداری پیاپی با سرعت بالا
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین PowerShot SX740 HS

با دوربین PowerShot SX740 HS، که دارای زوم اپتیکال 40 برابری با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال برای نتایج واضح و ثابت است که به کمک آن می توانید لحظات ارزشمندی را در خانه یا در حال حرکت در سفر و ماجراجویی های خود داشته باشید و ثبت کنید. ضبط ویدیوی 4K با وضوح بالا به شما این امکان را می دهد نه تنها در گرفتن عکس های کلاس حرفه ای مجهز باشید، همچنین در گرفتن فیلم و لحظاتی که ارزش به ضبط رسیدن دارند را با وضوح و کیفیت فوق العاده به ثبت برسانید. دنیایی از امکانات را با رنگ‌های زیبا و جزئیات خیره‌ کننده به شما ارائه می دهد تا با یک همراه فوق العاده ماجراجویی خود را آغاز کنید.

دوربین عکاسی دیجیتال PowerShot SX740 HS

فیلمبرداری با کیفیت فوق العاده بالا 4K-30p با حالت فیلم تایم لپس به راحتی می تواند ویدیوهای تایم لپس زیبا را با کیفیت 4K  ایجاد و قابل نمایش بر روی صفحات مجازی، مانیتور و انواع دستگاه دیجیتال دارای نمایشگر کند. برش فیلم 4K به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی ، تصاویر ثابت با کیفیت بالا را از داخل دوربین خود جدا کرده و به صورت مجزا برای مخاطبان خود به نمایش بگذارید.

چه اتفاق درست در مقابل شما بیفتد و چه در فاصله دور، زوم اپتیکال 40 برابر PowerShot SX740 HS شما را پوشش می دهد. فناوری تثبیت تصویر هوشمند دوربین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که می توان تصاویر و فیلم ها را با کیفیتی واضح و فوق العاده ثبت کرد.

powershot_sx740HS

با زوم اپتیکال قدرتمند 40 برابری در دوربین دیجیتال جدید Powers hot SX740 HS با تثبیت کننده اپتیکال تصویر و کمک قاب زوم، از سوژه های از فاصله ی نزدیک، دور و در ما بین این دو عکس با وضوح و کیفیت بالا بگیرید و آلبومی در کلاس و اندازه جهانی را ثبت و ضبط کنید. با فیلم 4K و فیلم تایم لپس 4K لحظات خاص را ثبت کنید و داستانی کوتاه از ماجراجویی خود به عنوان بیوگرافی کار همراه خود داشته باشید. همچنین یک عملکرد خودکار برای انتخاب بهترین ترکیب سوژه های شما وجود دارد که بهترین عکس گرفته شده از نظر کیفیت، کادر بندی، وضوح زوم و نور به شما می دهد. صفحه نمایش با شیب 180 درجه می تواند تا انتها رو به جلو باشد تا هنگام گرفتن عکس سلفی بتوانید کادر بندی مناسبی داشته باشید و بهترین حالت چهره از نظر خودتان را نمایش دهید. آن را در مرکز قاب قرار دهد فوراً عکس‌ها و ویدیوهای خود را با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال، از جمله بلوتوث داخلی همه کاره و همچنین فناوری Wi-Fi و NFC، به اشتراک بگذارید و وقت و زمان خود را صرف اتصالات کسل کننده ی کابلی نکنید.

از ماکروهای رنگارنگ گرفته تا قله های مه آلود کوه، همه و همه در قال لنز دوربین Canon PowerShot SX740 HS برای گرفتن عکسی عالی از طبیعت جای خواهند گرفت و این اسلحه به هیچ شکار نابی اجازه فرار و پنهان شدن را نمی دهد و از امروز شما یک شکارچی کاملا مجهز برای ثبت هر لحظه و منظره ای خواهید بود.

پاور_شات_اس_ایکس_740

این دوربین را می توان گل سرسبد دوربین های دارای زوم اپتیکال جم وجور دانست که بسیار مناسب برای مسافرت، گردش و هر ماجراجوی دیگری که نیاز به جم و جور بودن وسایل و ابزار دارد دانست. بسیار مسافرتی و جمع و جور و جیبی با زوم اپتیکال 40 برابری و وضوح فیلم 4K باید هم شگفت انگیز باشد تا شما همین العان انتخاب خود برای خرید دوربین عکاسی و فیلم برداری دیجیتال را کرده باشید که بی شک پیشنهاد ما به شما دوربین دیجیتال canon مدل Powers hot SX740 HS است تا همراهی مناسب، شیک و جم و جور را در کنار خود داشته باشید.

PowerShot SX740 HS با زوم اپتیکال 40 برابر، پردازش فوق‌العاده سریع DIGIC و وضوح فوق‌العاده 4K در یک بدنه جیبی، بهترین راه‌ حل «همه در یک» برای ثبت لحظات ارزشمند با جزئیات 20.3 مگاپیکسلی است.

PowerShot SX740 HS با عمق 39.9 میلی‌متر، از زوم اپتیکال قدرتمند 40 برابری و سنسور CMOS 20.3 مگاپیکسلی به‌علاوه DIGIC 8 برای ثبت عکس‌های با کیفیت بالا طراحی شده که به هیچ وجه دست شما را از نظر کیفیت خالی نمی گذارد.

power_shot_canon_camera

پاور_شات_canon

رزولوشن تماشایی فیلم 4K و تثبیت‌کننده 5 محوری، لحظات ارزشمندی را با جزئیات باورنکردنی ثبت می‌کنند، حتی اگر در شرایط نامناسبی برای عکس برداری هستید.

پردازنده منحصربه ‌فرد DIGIC 8 Canon تنظیمات دوربین مانند Zoom Framing Assist و Hybrid Auto را به‌طور فعال مدیریت می‌کند تا بتوانید با نشانه‌گیری و عکس‌برداری با نتایج باورنکردنی همراه باشید تا خودتان هم از کیفیت بالای این دوربین عکس برداری شگفت زده شوید.

با رها کردن شاتر فوق‌العاده واکنش‌گرا و عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه عکس های پیاپی معنا دار در قالب داستانی کوتاه از انجام فعالیتی در فرم و بیان عکس به نمایش بگذارید، به‌علاوه با حالت Self Portrait و صفحه نمایش LCD به سمت بالا، یک سلفی انداز عالی را همراه خود از دست ندهید و تمام عکس های سلفی را با فرم و قاب دلبخواهتان به ثبت برسانید.

خرید_دوربین_canon_مدل_powershot_sx740_HS

بلوتوث پیشرفته، اتصال Wi-Fi و انتقال خودکار به شما امکان می‌دهد به راحتی عکس‌ها را در دستگاه‌های هوشمند سازگار یا رایانه شخصی خانگی به اشتراک بگذارید و از آن‌ها نسخه پشتیبانی تهیه کنید تا خاطرات خود را ایمن نگه دارید و در زمان مورد نیاز به مخاطب یا مخاطبان خود نمایش دهید تا آنها هم از به ثبت رسیدن چنین لحظاتی به وجد آمده و آنها هم برای خرید همچین مونس و همدمی دست به کار شده و یک شریک برای به ثبت رساندن لحظات خاص خودشان داشته باشند.

از ماکروهای رنگارنگ گرفته تا قله های مه آلود کوه، همه و همه در قال لنز دوربین  Canon PowerShot SX740 HS برای گرفتن عکسی عالی از طبیعت جای خواهند گرفت و این اسلحه به هیچ شکار نابی اجازه فرار و پنهان شدن را نمی دهد و از امروز شما یک شکارچی کاملا مجهز برای ثبت هر لحظه و منظره ای خواهید بود.

دوربین دیجیتال PowerShot SX740 HS  دست بسته بندی خود چه دارد؟

  • بند مچ دست WS-800
  • بسته باتری NB-13L
  • شارژر باتری CB-2LHE
  • کابل AC (E)
  • کیت راهنمای کاربر

سوال های متداول در مورد دوربین canon مدل Powers hot SX740 HS:

دوربین چند گیگابایت را پشتیبانی می کند؟

محدودیتی ندارد اما می توانید از 62 گیگابایتی سان دیسک استفاده کنید(microSD)

میکروفون ساپورت میکند؟

خیر، از میکروفون خارجی پشتیبانی نمی کند. دوربین دارای میکروفون داخلی با کیفیت متوسط ​​است و نمی توان میکروفون بهتری را در آن قرار داد.

powershot_sx_740

دیگر ویژگی ها

از طریق کابل USB همراه این دوربین می توانید به راحتی اگر دستگاه کامپیوتر شما دارای اتصال وای فای یا بلوتوث نیست عکس ها و فیم های خود را به راحتی هرچه تمام تر انتقال داده و فضای دوربین خود را برای گرفتن عکس های جدید آماده و خالی کنید تا به شروع ماجراجویی دیگری بپردازید ، همین العان عکس‌ها و فیلم‌ها را از دوربین خود به مک یا رایانه شخصی خود منتقل کنید.

ذخیره و انتقال عکس ها و ویدیوهای 4K با ضبط سریع از دیگر مزایای دوربین دیجیتال Powers hot SX740 HS است که قادر به فیلم برداری با وضوح بالا و قابل نمایش در نمایش گرهای بزرگ را نیز داراست.

هنگام سفر با یک کیف مسافرتی مقاوم از PowerShot سازگار خود محافظت کنید و دیگر نگران خط و رد روی بدنه دوربین نباشید و تا لحظه ی آخر استفاده از آن یک دوربین شیک و باکلاس ترو تمیز داشته باشید.

با آداپتور برق دوربین PowerShot خود را از طریق USB شارژ کنید و تا سبز شدن چراغ شارژ آن را حفظ کنید تا در هنگام ثبت لحظات از کمبود شارژ دچار مشکل نشوید.

لوازم جانبی سازگار PowerShot خود را در یک کیف مناسب همراه خود این دوربین حمل کنید تا وسایل و ابزار مورد نیازتان گم نشود.

با دوربین PowerShot SX740 HS، که دارای زوم اپتیکال 40 برابری با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال برای نتایج واضح و ثابت است می توانید لحظات ارزشمندی را در خانه یا در حال حرکت در سفر و ماجراجویی های خود داشته باشید و ثبت کنید. ضبط ویدیوی 4K با وضوح بالا به شما این امکان را می دهد نه تنها در گرفتن عکس های کلاس حرفه ای مجهز باشید، همچنین در گرفتن فیلم و لحظاتی که ارزش به ضبط رسیدن دارند را با وضوح و کیفیت فوق العاده به ثبت برسانید. دنیایی از امکانات را با رنگ‌های زیبا و جزئیات خیره‌ کننده به شما ارائه می دهد تا با یک همراه فوق العاده ماجراجویی خود را آغاز کنید.

اتصال همیشه روشن بین دستگاه هوشمند و دوربین از طریق بلوتوث به راه اندازی اولیه با برنامه Canon Camera Connect نیاز دارد. پایداری اتصال Bluetooth بستگی به مدل دستگاه هوشمند و سایر عوامل محیطی دارد . علامت کلمه و لوگوهای Bluetooth علائم تجاری ثبت شده متعلق به  Bluetooth SIG, Inc هستند و هرگونه استفاده از این علائم توسط Canon Inc تحت مجوز است. سایر علائم تجاری و نام های تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشد. دستگاه هوشمند سازگار به Bluetooth نسخه 4 (یا جدیدتر) و اجرای iOS 8.4 (یا جدیدتر) یا اندروید 5.0 (یا جدیدتر) با آخرین برنامه Canon Camera Connect نصب شده (موجود از فروشگاه App Apple یا فروشگاه Google Play) است.

پاورشات_sx740_کنن

با دوربین PowerShot SX740 HS لحظات ارزشمندی را در خانه یا در حال حرکت ثبت کنید. زوم اپتیکال فوق العاده 40 برابری می تواند سوژه های دور را نزدیک به نظر برساند، با تثبیت کننده تصویر نوری به اطمینان از نتایج واضح و ثابت کمک بگیرید. برای خاطرات خاص و منظره، به دنیای غوطه ور ضبط ویدیوی 4K برای فیلم های سینمایی با وضوح تقریباً چهار برابر Full HD شیرجه بزنید. همچنین می‌توانید خلاقیت خود را با گزینه‌های سرگرم ‌کننده مانند فیلم‌های تایم لپس  4K، حالت غذا و موارد دیگر افزایش دهید. PowerShot SX740 HS با ترکیب قدرت زوم باورنکردنی با قابلیت‌های ویدیوی 4K و انواع ویژگی‌های الهام‌ بخش، آماده است تا در رویداد بعدی شما را همراهی کند.

چه اتفاق درست در مقابل شما  بیفتد و چه در فاصله دور، زوم اپتیکال 40 برابر PowerShot SX740 HS شما را پوشش می دهد. فناوری تثبیت تصویر هوشمند دوربین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که میتوان تصاویر و فیلم ها را با کیفیتی واضح و فوق العاده ثبت کرد.

عملکرد Zoom Framing Assist ردیابی سوژه متحرک را هنگامی که لنز زوم به طور کامل گسترش یافته است را آسان می کند. به سادگی دکمه Zoom Framing Assist را فشار داده و نگه دارید تا دوربین به طور خودکار کوچک نمایی کند تا به شما کمک کند سوژه خود را پیدا کنید. دکمه را رها کنید تا لنز را به موقعیت زوم اصلی خود بازگردانید و به طور هوشمندانه سوژه را در فوکوس نگه دارید تا زمانی که برای ثبت لحظه های نزدیک کامل آماده شوید.

به فناوری پیشرفته Dual Sensing IS برای ارائه تثبیت‌کننده تصویر مطمئن، حتی در دورترین نقطه لنز تله‌فوتوی دوربین PowerShot SX740 HS اعتماد کنید. PowerShot SX740 HS با کمک به تصحیح لرزش‌های ناخواسته ناشی از حرکت تصادفی دوربین یا بدن، می‌تواند تصاویر واضح و شفافی تولید کند و به هیچ عنوان هنگام گرفتن عکس نگران لرزش دست خود نباشید.

هنگامی که دسترسی به زوم اپتیکال 40 برابر کافی نیست، دوربین PowerShot SX740 HS به شما امکان می دهد تا 40 برابر دیگر نیز افزایش زوم دیجیتال داشته باشید - تقریباً  80 برابر زوم - بدون از دست دادن وضوح به لطف گزینه ZoomPlus آن. چیزهایی را که هرگز فکر نمی کردید بدون حرکت یک اینچ امکان پذیر کنید، از سفر گرفته تا کنسرت، حیات وحش و خیلی چیزهای دیگر را ببینید و ثبت کنید و ازشراک گذاری آنها لذت ببرید. دیگر برای خرید این دوربین همه کاره ی دیجیتال فرصت را از دست ندهید.

مشخصات فنی

  • کلی
  • ابعاد
    x 4.3 x 2.5 x 1.6 اینچ
  • وزن
    300 گرم
  • ضد آب
    ندارد
  • لنز
  • محدوده زوم
    80 برابر
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    20 برابر
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    دارد
  • حداقل فاصله فوکوس نرمال
    2 سانت
  • فوکوس خودکار
    دارد
  • فوکوس دستی
    دارد
  • حالت های فاصله سنجی
    دارد
  • جبران نوردهی
    دارد
  • زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
    دارد
  • فیلم
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • حداکثر سرعت فیلم
    320p
  • توضیحات فیلم
    وضوح فوق العاده
  • ضبط صدا
    دارد
  • عکسبرداری
  • حداکثر سرعت شاتر
    0.5
  • حداقل سرعت شاتر
    2 ثانیه
  • زمانسنج خودکار
    دارد
  • عکاسی پیاپی
    دارد
  • فلاش
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص چهره
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص لبخند
    دارد
  • صفحه نمایش
  • نوع صفحه نمایش
    LCD
  • سایز صفحه نمایش
    3 اینچ
  • صفحه نمایش جلو
    دارد
  • چشمی
    ندارد
  • تصویر زنده Live View
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    ندارد
  • ورودی و خروجی ها
  • خروجی HDMI
    ندارد
  • خروجی USB
    دارد
  • خروجی تلویزیون
    دارد
  • سایر مشخصات
  • قابلیت هوشمند
    دارد
  • نوع کارت حافظه
    microSD

تصاویر

دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS
دوربین دیجیتال عکسبرداری canon مدل PowerShot SX740 HS

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها