شارژر همه کاره لپ تاب EZcharger 90

  • مصرف بهینه برق در رده A
  • دارای پورت USB
  • ترانس داخلی دارد
  • ترانزیستور تنظیم خودکار برق 
  • کنترل نوسانات برق 
  • سایز 4.5 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع
  • قابلیت اتصال به تمامی لپ تاب ها
  • دارای 13 سر سوکت برای اتصال به لپ تاب های مختلف
  • ال ای دی آبی برای روشن بودن
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

شارژر همه کاره لپ تاب EZcharger 90

شارژر های امروزی لپ تاب دارای کارایی های کمی هستند و از این رو ایراداتی دارند، مانند: رساندن نوسانات برق به لپ تاب که می تواند برای دستگاه شما بسیار مضر باشد و حتی باعث سوختن خود شارژر گردد، امروزه نسل های جدیدی از شارژ های لپ تاب به بازار ارایه شده اند که مشکل نوسانات برق را به طور کامل از بین برده اند و شارژر همه کاره لپ تاب EZcharger 90 یکی از این تکنولوژی ها می باشد.

EZcharger 90 شارژر جدید بازار ایران

در سال 2015 شرکت چینی EEC این محصول شگفت انگیز را به بازار عرضه کرد اما به خاطر ایراداتی که محصول داشت دیگر تولید نشد و دوباره در سال 2020 ورژن جدید و بدون نقص این شارژر ها به بازار ارایه گردید که دارای قابلیت های بسیار پیشرفته ای می باشد.

قابلیت اتصال به فندکی خودرو

یکی از قابلیت های خاص و فوق العاده این محصول این می باشد که میتواندی با پورت USB شارژر خود را به فندکی خودرو متصل کنید و بدون نگرانی برای نوسانات باتری خودرو لپ تاب و گوشی تلفن خود را شارژ نمایید.

EZcharger 90 با قابلیت اتصال به فندکی خودرو

مصرف بهینه برق در رده A

مصرف برق این شارژر ها بسیار کم می باشد و برق را بهینه سازی میکند و بعد از آن به دستگاه لپ تاب شما می رساند، این امر باعث می شود که باتری لپ تاب شما همیشه سالم بماند و عمر بسیار بیشتری داشته باشد.

دارای پورت USB

پورت USB به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید همزمان با شارژ لپ تاب گوشی خود را نیز به این شارژر متصل کنید که به همین دلیل می باشد که به این شارژر همه کاره می گویند.

ترانس داخلی دارد

همانطور که پیشتر گفتیم این شارژر برق را به طور کامل تنظیم میکند و بعد آن را به دستگاه می رساند، ترانس برای محافظت از هر وسیله برقی بسیار حیاتی می باشد چرا که این روزها نوسانات برق عامل اصلی خرابی محصولات الکتریکی می باشد، از این رو با استفاده از این شارژر ها عمر وسیله برقی خود را بی نهایت کنید.

سایز 4.5 سانتی متر عرض و 6.5 سانتی متر ارتفاع

سایز این شارژر به اندازه شارژر های معمولی می باشد و حتی کوچک تر که به شما این قابلیت را می دهد که به راحتی آن را حمل کنید و در هر جایی از آن استفاده نمایید.

دارای 13 سر سوکت برای اتصال به لپ تاب های مختلف

این محصول دارای 13 سر سوکت می باشد، سر سوکت این شارژر برای همه لپ تاب های برند های Samsung/Sony/Acer/Delta/HP/Compaq/Toshiba/Lenovo/Fujitsu/Liteon قابل استفاده می باشند.

EZcharger 90 تکنولوژی جدید شارژر برای مینی دی وی پرو

ال ای دی آبی برای روشن بودن

یک ال ای دی کوچک روی این شارژر وجود دارد که به شما نشان می دهد که شارژر روشن یا خاموش می باشد.

لوازم جانبی:

  • یک عدد شارژر 
  • 13 عدد سر سوکت
  • یک عدد سیم برای اتصال به سوکت ها

EZcharger 90 لوازم جانبی

مشخصات فنی

تصاویر

شارژر همه کاره لپ تاب EZcharger 90
شارژر همه کاره لپ تاب EZcharger 90

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها