هدست واقعیت مجازی با نام اختصاری VR یا VR BOX2 از هدست های عالی است این هد ست به خاطر قیمت مناسب یک پیشنهاد عالی برای تجربه بازی های VR است، بازی های VR از پر طرافدار ترین بازی های سال 2018 میلادی به حساب می آیند(Headset VR box 2).

نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی وی آر VR BOX V2

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس VR BOX 2 مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی می باشد. این هدست واقعیت مجازی با وزن 407 گرم در ابعاد 33* 42* 118 میلی متر تولید شده است و با بدنه ی مستحکم و مقاوم از جنس پلاستیک ABS در بازار گجت به فروش می رسد.هدست واقعیت مجازی وی آر باکس با قطر لنز 42 میلی متر از زاویه دید 115 درجه و بلوتوث نسخه 3.0 برخوردار است. این محصول از کمپانی VR BOX دارای یک باتری 1.5 ولتی بوده و از شیارهای جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری برخوردر است و برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ می باشد. این هدست مجهز به یک ریموت کنترل بلوتوث است و از کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت و پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت بهره می برد.

گوشی هوشمند خود را درون این عینک واقعیت مجازی قرار دهید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. تفاوت این هدست با سایر نمونه ها کیفیت بسیار بالای لنزهای آن، دارا بودن دسته بازی بلوتوثی، کیفیت ساخت و برند عالی و موارد بهینه سازی شده جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به چشم و صورت است.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. نسخه دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی و دارا بودن کنترل بلوتوثی است.

هدست واقعیت مجازی VR BOX V2

مشخصات فنی هدست واقعیت مجازی وی آر باکس VR BOX 2 :

  • وزن: 407 گرم
  • ابعاد ریموت کنترل: 33 × 42 × 118 میلی متر
  • مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی 
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS 
  • قطر لنز هدست واقعیت مجازی وی آر باکس: 42 میلی متر 
  • زاویه دید: 115 درجه
  • ورژن بلوتوث: 3.0
  • دارای یک باتری 1.5 ولت

سایر مشخصات :

قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد - برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند - دارای یک ریموت کنترل بلوتوث.

هدست واقعیت مجازی VR BOX V2

راهنمای استفاده از هدست VR

راهنمای استفاده از هدست واقعیت مجازی VR

مشخصات فنی

تصاویر

هد ست واقعیت مجازی VR
هد ست واقعیت مجازی VR
هد ست واقعیت مجازی VR

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها