پاور بانک 100000 میلی آمپر verity

  • مدل : V-PA-123PD
  • ظرفیت : 10000 میلی آمپر
  • ورودی : میکرو یو اس بی و تایپ سی
  • خروجی :  x2یو اس بی 3 و تایپ سی
  • نشان دهنده میزان شارژ : دارد
  • گارانتی : دارد
  • سایز : 16x6x14
  • وزن : 230 گرم
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

پاور بانک وریتی 10000 میلی آمپر :

اگر به دنبال یک پاور بانک جم و جور هستید که بتوانید آن را در هر مکانی همراه خود داشته باشید این مدل از شرکت وریتی یک پاور بانک بسیار کارآمد ، سبک و ساده است که می تواند به راحتی در کیف شما جای گیرد و آن را همیشه همراه خود داشته باشید.

این پاور بانک از نظر کیفیت فوق العاده است که شرکت سازنده با یک سال گارانتی این محصول را در خدمت مصرف کننده قرار داده تا با این کار خیال خریدار را از نظر کیفیت و کارآمدی راحت کند تا شما بتوانید با خیال راحت آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

از ویژگی های ظاهری این محصول می توان به اندازه ی آن ، وزن آن و طراحی ساده و شیک آن اشاره کرد که این پاور بانک را در کلاس A پاور بانک های موجود در بازار قرار می دهد تا به راحتی با برند های دیگر در این زمینه رقابت داشته باشد . اگر شما در خریداری لوازم الکترونیکی و دیجیتالی از آن دسته از افرادی هستید که شکل و شمایل محصول نیز برایتان مهم است سایت ما به شما این محصول را پیشنهاد میدهد چراکه از نظر جنس بدنه و شکل وشمایل کاملا یک محصول با کلاس و شیک محسوب می شود که این ویژگی به هیچ عنوان ظاهری برای پوشش کیفیت پایین نیست ، چرا که این محصول از نظر کارآمدی و کیفیت نیز در درجه A قرار می گیرد.

side پاوربانک enignzer

این پاور بانک دارای دو خروجی یو اس بی 3 (USB3) می باشد که می توانند هر دو به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ نمایند ، این یک ویژگی محسوب می شود چرا که پاور بانک های درجه ی پایین به هنگام استفاده از یک خروجی در پرداخت به خروجی دیگر دچار افت ولتاژ شده و دستگاه دوم را به خوبی شارژ نمی کنند. 

این دو پورت قابلیت شارژ کردن انواع موبایل ها، تبلت ها و حتی لپ تاپ را دارند و می توانند به خوبی برای شارژ کردن موبایل های فست شارژینگ نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین از ویژگی های این پاور بانک می توان به هوشمند بودن این دستگاه در شناخت وسیله ای که با آن متصل شده اشاره کرد و هنگام پر شدن شارژ آن وسیله خود به خود برق را قطع می نماید تا به باتری آن دستگاه صدمه ای وارد نشود . انواع MP3 پلایر ها ، انواع موبایل ها ، انواع تبلت ها ، انواع دوربین های دیجیتال و انواع کنسول های بازی کوچک را می توانید به این پاور بانک متصل کرده ، شارژ کنید و یا همزمان مورد استفاده قرار دهید و این باور بانک به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد .

پورت های پاور بانک وریتی

همچنین از قابلیت های به خصوص دیگر آن میتوان به پورت type-C اشاره کرد که هم در ورودی و هم خروجی مورد استفاده قرار می گیرد . یعنی شما می توانید در صورت نبود کابل میکرو یو اسبی از شخصی که دارای موبایل با پورت تایپ سی می باشد کابل را قرض گرفته و پاور بانک خود را شارژ کزده و یا از آن پورت برای شارژ دستگاه به خصوصی مورد استفاده قرار دهید . پورت type-c یکی از جدید ترین پورت ها محسوب می شود که اکثر موبایل ها و تبلت های جدید از ان پشتی بانی می کنند .

ورودی اصلی این دستگاه میکرو یو اس بی می باشد که می توانید به راحتی با اتصال آن به آداپتور و یا کامپیوتر پاور بانک خود را شارژ کرده و چندین ساعت مورد استفاده قرار دهید  و یا انواع8 دستگاه ها و موبایل ها را شارژ نمایید. می توان گفت شما یک منبع تغذیه ی فوق العاده همیشه همراه خود دارید .

محتویات داخل بسته پاور بانک وریتی

از ویژگی های دیگر این پاور بانک فوق العادع می توان به بدنه ی ضد خش آن اشاره کرد . بدنه ی مات با کیفیت آن باعث می شود به راحتی این وسیله از شکل و شمایل زیبای خود نیوفتد تا شما همیشه یک وسیله ی شیک و بشیار کار آمد را همراه خود داشته باشد تا خودتان و دیگرا را از امکاناتی که این وسیله در اختیارتان قرار می دهد مورد بهرهمندی و سود قرار دهید .

بسته بندی کامل شیک آن نیز به شما این ذهنیت را می دهد که شرکت سازنده آن چقدر نسبت به محصول ساخته ی خود اطمینان داشته و با چه بیانی آن را به مصرف کننده معرفی می کند تا به آن در دست خود دارید افتخار کرده و سپاسگزار شرکت سازنده آن به خاطر زیبایی ، کارآمدی و احترامی که برای شما قاِئل است باشید .

پاور بانک وریتی

در آخر به شما پیشنهاد می دهیم که دست از دست دست کردن برداری و اگر به یک پاور بانک فوق العاده که بتواند همزمان دو دستگاه را به صورت کامل شارژ کند ، خروجی و ورودی تایپ سی در اختیار شما قرار دهد ، نمایش گر میزان شارژ داشته باشد ، بدنه ای کاملا مقاوم در برابر آسیب دیدگی و خط و خش ارائه کند و از نظر ظاهر و کیفیت بسته بندی حتی شما را راضی نگه دارد این مدل از شرکت verity را سایت miniDVpro به شما پیشنهاد می دهد تا بعد از خرید آن این محصول را با خیال راحت به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده تا همه بتوانند از این محصول فوق العاده نهایت بهره مندی را داشته باشند .

خصوصیات در یک نگاه :

  • شارژ هوشمند ( قطع و وصل کردن خودکار )
  • اتصال همزمان دو دستگاه
  • فست شارژینگ
  • نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ
  • دو ورودی متفاوت ( میکرو usb و type-c )
  • یک سال گارانتی
  • بدنه ی مات و ضد خش
  • وزن سبک
  • اندازه ی کوچک و قابل حمل

مشخصات فنی

تصاویر

پاور بانک 100000 میلی آمپر verity
پاور بانک 100000 میلی آمپر verity
پاور بانک 100000 میلی آمپر verity
پاور بانک 100000 میلی آمپر verity
پاور بانک 100000 میلی آمپر verity

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها