گیمبال پد موبایل DJI Osmo Mobile 3

گیمبال DJI Osmo Mobile 3 پر مخاطب با حالت های فراوان و نرم افزار بسیار جذاب بوده است که به مخاطب اجازه دسترسی به حالت های گوناگون فیلم برداری بر روی موبایل خود را می دهد پد Osmo Mobile 3 با استفاده از نرم افزار از فناوری شروع ضبط با تکان دادن دست را نیز دارا است.

  • حالت لرزشگیر و تثبیت کننده نرم افزاری
  • حالت Hyperlaps
  • قابلیت یک دستی مونو پاد
  • دارای حالت Dolly Zoom
  • بازه حرکتی در سه چهت Roll ، Pan و Tilt
  • طول عمر 15 ساعتی
  • ویژگی های نرم افزاری ACTIVE TRACK
  • حالت های TIME LAPSE ،DJI
  •  فناوری تایم لپس
  • نرم افزار با حالت ورزشی و سلفی
  • دارای حالت SLow Motion نرم افزاری
  • قابلیت تغییر فیلم ساده به سینماتیک
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

بررسی پد گیمبال DJI Osmo Mobile 3

DJI در اوایل سال جاری، Osmo Mobile 3 را برای راحتی در گرفتن عکس و فیلم، وارد بازار کرده است. شما احتمالاً کلیپهای جشن تولد، تعطیلات یا تعطیلات خانوادگی را در مکان های مختلف ضبط کرده اید و یا شاید از به اشتراک گذاشتن یک نگاه اجمالی از روزمره خود در اینستاگرام لذت ببرید. فیلم ها به ما کمک می کنند تا دنیای خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و درباره روزهایی که گذشت، خاطرات خودمان را یادآوری کنیم. فیلمبرداری با پد موبایل Osmo از آنجا که تلفن های هوشمند با دوربین های فیلمبرداری با قابلیت های جدیدی روبرو هستند، دسترسی به فیلم بهتری را به کاربران خود می دهد.

 حتی بدون دوربین های قدرتمند و حرفه ای اکشن از تثبیت کننده های سخت افزاری حرفه ای بهره می برند نیز می توان بدون داشتن سخت افزار های پشرفته تصاویر بدون فید شدگی گرفت. بیشتر ما برای دستیابی به یک عکس با ثبات به کمک نیاز داریم - خصوصاً هنگام راه رفتن یا دویدن. اینجاست که گیمبالها مانند DJI Osmo Mobile 3 جدید به تصویر می آیند. گیمبال Osmo Mobile 2 سه محوره است. موتورهای این گیمبال از نوع براشلس هستند و قابلیت عکس‌العمل به کوچکترین و ریزترین حرکات دست را دارند. بازه حرکتی این گیمبال در سه چهت Roll ، Pan و Tilt بصورت زیر است.Pan:±170°Roll:-90° to +70°Tilt:±170°

Osmo Mobile 3 کوتاه تر و کوچکتر از نسخه های قبلی خود است ، به این معنی که نگهداری آن برای دوره های طولانی تر آسان و راحت تر است. اما DJI برای تحقق این امر حتی گوشه ای از ویژگی های Osmo Mobile را قطع نکرد. در حقیقت ، حتی دکمه شات کردن را از نسل اول Osmo Mobile بازگردانی کرده است.

پد DJI Osmo Mobile 3

نگاهی کلی به گیمبال Osmo Mobile 3

Osmo Mobile 3 در سه محور تثبیت شده و ضبط سیال را برای هر موقعیتی ارائه می دهد. طراحی سبک و کم حجم در زمان واقعی به حرکات واکنش نشان می دهد و از همیشه دوست داشتنی تر است.

  • وزن بسته بندی: 405 گرم
  • ابعاد: 28.5x12.5x10.3 سانتی متر
  • وزن: 9.07 گرم
  • نام تجاری: DJI
  • مدل: OF100
  • اجزای داخلی بدنه و لوازم جانبی دوربین
  • سال مدل 2019
  • بالاترین سرعت کنترلی: 120
  • شماره سریال: N1471
  • گارانتی محصول 2 سال
  • B07WDDLRQY: ASiN
  • شامل وزن محصول بسته بندی 540 گرم
  • تثبیت کننده: 3-Axis Gimbal
  • مدت زمان شارژ 2.5 ساعت با 10 ولت
  • کارکرد باتری در هر شارژ: 15 ساعت
  • نوع باتری: 18650 لیتویم یونی
  • ظرفیت باتری: 2450 mAH
  • قدرت فرستنده: 4 dBm
  • حالت: بلوتوث با انرژی مصرفی کم
  • شماره مدل DJIOM3TRIPOD
پد گیمبال موبایل DJI Osmo Mobile 3

طراحی گیمبال Osmo Mobile

این گیمبال با طراحی پویا و سرگرم کننده و طراحی براق و تاشو اجازه می دهد که در هر جایی قابل استفاده گرفته شود. وزن آن فقط 0.89 پوند در وزن 405 گرم، قابل حمل، سبک و بسیار راحت است. طراحی جمع و جور باعث می شود که Osmo Mobile 3 به راحتی حتی در هر جیب نیز جا شود.

با داشتن دسته زاویه دار ارگونومیکی، از Osmo Mobile 3 می توان در مدت زمان طولانی به راحتی استفاده کرد. به لطف جوی استیک و دکمه های کنترل پیشرفته ، ترکیب دکمه های بصری و با دسترسی سریع به منوی ها، راحتی و سرعت بالا عکس برداری را به دیگران نشان دهید. DJI Osmo Mobile 3 در درجه اول از پلاستیک ساخته شده است و مطابق با استانداردهای گیمبال ها موجود در بازار است.

و همچنین دارای یک سه پایه است، زیرا Osmo به شکل عجیب و غریب به تنهایی قادر به ایستادن نیست. یک جوی استیک برای کنترل دستی بر روی جهت گیری گوشی و همچنین دکمه های قدرت برای ضبط و نشانگرهای باتری LED و همچنین قابلیت اتصال به میکروفون خارجی نیز وجود دارد.

گیمبال پایه نگهدارنده گوشی موبایل دی جی آی مدل Osmo Mobile 3 Combo

ActiveTrack 3.0

این قابلیت از نرم افزار DJI Mimo پیروی می کند و برای ضبط صحنه هایی که نیاز به حرکت سریع دارند ، کافی است که شما دکمه شات کردن یا گرفتن عکس را فشار دهید و یا یک موضوع را در تلفن هوشمند خود انتخاب کنید تا ردیابی از شخص مورد نظر شروع شود. ActiveTrack 3.0 دارای الگوریتم های یادگیری عمیق و دید در رایانه را در بر می گیرد و در نتیجه فناوری ردیابی به صورت مطمئن انجام می شود می توانید هدفی را انتخاب کنید در حالی که ضبط شما در حرکت سریع انجام می شود و در تمام مدت در کانون توجه شما قرار گیرد.

ActiveTrack به طور خاص فوق العاده خوب کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جعبه طراحی شده نرم افزار را روی شیء مورد نظر برای ردیابی بکشید و بقیه کار را برنامه انجام می دهد. در آزمایش انجام شده توسط شرکت ، به راحتی موقعیت هایی را که می توانید روی یک شیء ثابت قفل کنید می توانید ، کنترل کنید ، و هنگامی که روی یک شیء متحرک قفل می شوید و گیمبال آن را ردیابی می کند.

 Osmo Mobile 3 Combo پایه موبایل گیمبال

Hyperlapse

ترکیبی قدرتمند از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) و تثبیت Gimbal برای عکسبرداری از فیلم های Hyperlapse لازم و مناسب است. ActiveTrack 3.0 را برای ایجاد Hyperlapse واقعاً منحصر به فرد را فعال کنید که سوژه شما را در هنگام ضبط ردیابی  کند این حالت ترکیبی فوق العاده از تثبیت دوربین داخلی اسمارت فون و تثبیت برجسته Osmo Mobile 3، ضبط فیلم هایپرلپس (افت فضا) را به سطح جدیدی سوق می دهد. این قابلیت نرم افزاری ضبط فیلم را در سرعت بالای اشیا و موجودات قرار می گیرد که در چند ثانیه قابل مشاهده است.

کنترل یک دسته Osmo Mobile 3

دکمه های راحت و عملکردهای بصری، Osmo Mobile 3 را با استفاده از یک دست آسان می کند ، و تطبیق پذیری و آزادی حرکتی بیشتری را ارائه می دهد. از مراحل وقت گیر خداحافظی کنید. Osmo Mobile 3 قادر است از هر زاویه ای با دکمه M و ماشه عکس برداری کند. عملکردهای مفیدی مانند Quick Roll را کاوش کنید که به شما امکان می دهد از حالت عمودی به حالت افقی منتقل شوید.

مکانیزم محرک دسته جلو نیز بر روی Osmo Mobile 3 قرار گرفته است - ویژگی ای که نسل اول Osmo Mobile داشت و Mobile 2 افت کرد. ماشه اکنون به شما امکان می دهد قفل گیمبال، دوباره مرکز کردن، پیگیری، فعال کردن حالت "ورزش" (بیشتر از یک دقیقه) و بین دوربین های جلو و عقب سوئیچ کنید.

به سادگی کاربر پسند است و دیگر وقت لازم نیست که تعادل و آماده سازی انجام شود. گیمبال قادر است با استفاده از دکمه M و دکمه شاتر سوژه ها را از هر زاویه شلیک کند. توابع مفید مانند Quick Roll امکان انتقال یکپارچه از حالت عمودی به حالت افقی را فراهم می کند.

دکمه ها و عملکرد های پیشرفته

به سادگی مورد پسند کاربران قرار می گیرد زیرا دیگر لازم نیست که تعادل حالت های افقی و عمودی دوربین را انجام دهید. گیمبال قادر است با استفاده از دکمه M و دکمه شاتر سوژه ها را از هر زاویه عکس برداری کند که این از توابع مفید Quick Roll که امکان انتقال یکپارچه از حالت عمودی به حالت افقی را فراهم می کند. و دیگر نیازی به چرخاندن دوربین خود ندارید.

دکمه های عملکردهای پیشرفته تقریباً تمام عملکردهای Osmo Mobile 3 فقط با یک دست با استفاده از جوی استیک و ترکیب کلیدهای بصری قابل اجرا است.

حالت های عکسبرداری هوشمند با عملکرد های پیشرفته، مهم نیست که ضبط چقدر پیچیده یا پویا باشد ، DJI Mimo از حالتهای ضبط هوشمند و الگوریتم های جدید برای ضبط صحنه های هیجان انگیز استفاده می کند. ActiveTrack به طور خودکار یک مقصد مورد نظر را تشخیص داده و دنبال می کند، در حالی که FaceTrack بطور خودکار کاربر را در مرکز عکس در حالت سلفی نگه می دارد. چندین حالت برای عکسبرداری از پانوراما امکان عکسبرداری از مناظر خیره کننده را فراهم می آورد. Timelapse (افت حرکتی) و حرکت (گذشت زمان در حال حرکت) گذر زمان را به شکلی چشمگیر ضبط می کنند.

راهنمای گیمبال پایه نگهدارنده Osmo Mobile 3 Combo

Dolly Zoom

Dolly zoom یک روش خارق العاده برای اضافه کردن جلوه های سینمایی به یک فیلم است. به لطف کشویی بزرگنمایی با سرعت قابل تنظیم ، جلوه های معروف مانند "افکت هیچکاک" را می توان با تلفن هوشمند ایجاد کرد. دالی زوم راهی فوق العاده برای اضافه کردن یک لمس اضافی از استعداد سینمایی به فیلم های شما است. با تشکر از یک دالی بزرگنمایی که امکان تنظیم سرعت قابل تنظیم را فراهم می کند، اکنون می توانید معروف اثر هیچکاک" را با دستگاه تلفن همراه خود بازآفرینی کنید.

نرم افزار ویرایش و اشتراک گذاری

Osmo Mobile 3 با برنامه گسترده DJI Mimo در دسترس قرار گرفته که غول نرم افزار های شاخص دنیا است و آموزش های مفید، الگوهای حماسی و حالت های هوشمند با استفاده از Osmo Mobile 3 خلاقیت بیشتری را در زندگی روزمره ایجاد می کند. اما با استفاده از نرم افزار حالت های انتخابی بزرگی از قالب ها را به شما ارائه می دهد ، که فیلم ها را از طریق حرکات خودکار گیمبال، موسیقی، فیلترها و سایر جلوه ها به چیزی واقعاً بی نظیر تبدیل می کند. ویرایش و به اشتراک گذاری سریع و به راحتی پس از برقراری تماس ویدیویی با موسیقی، انتقال و فیلتره، می توانید مستقیماً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار برای iOS و Android در دسترس است، برنامه با دوربین گوشی هوشمند شما کار می کند تا بتواند کنترل بیشتری از دکمه های گیمبال داشته باشد، بنابراین می توانید بدون لمس صفحه گوشی خود شروع به ضبط، گرفتن عکس یا بزرگنمایی فیلم کنید. برنامه Mimo علاوه بر یک حالت جدید Story به گزینه های پیشرفته ای مانند Timelapse، هایپرلاپس و پانوراما نیز دسترسی می دهد.

که سخت افزار gimbal چشمگیر است، بیشتر آنچه که در مورد Osmo Mobile می خواهید  نرم افزاربرنامه DJI Mimo است که تمام کار های شما را انجام می دهد. ویژگی های فیلمبرداری هوشمند مانند ActiveTrack ، Hyperlapse و Motionlapse همگی می توانند حتی از طریق یک تلفن ، نتایج عالی از ضبط یک فیلم بدست بیاورید. این برنامه دارای چند ویژگی جدید دیگر از جمله Story Mode است که به شما کمک می کند با استفاده از قالب های عکسبرداری از پیش تنظیم شده با موسیقی متناسب، سریع فیلم بسازید.

Osmo Mobile 3 استفاده راحت تری از نظر سخت افزاری و نرم افزاری نسبت به رقبای خود دارد. همچنین دارای کنترل از راه دور به وسیله نرم افزار است که بدون کنترل مونوپاد نیز می توانید از راه دور موبایل خود را کنترل کنید.

ویرایشگر حسی نیز برای کاربران مبتدی و با تجربه طراحی شده است و به عکس ها و فیلم ها لمس حرفه ای می دهد. صدای ویدیو را می توان با استفاده از قالب ها، فیلترها، موسیقی، علامت های سفید و برچسب ها به صورت کاربر پسند تنظیم کرد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از ضبط ها، می توان سرعت و جهت پخش، روشنایی، اشباع، کنتراست و وضوح را تنظیم کرد. از طرف دیگر، در قالب "داستان من" از حرفه ای ها می توان برای ضبط استفاده کرد.

پس از برقراری تماس ویدیویی با موسیقی، انتقال و فیلترها، می توانید مستقیماً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نرم افزار گیمبال DJI Osmo Mobile 3

نگاه کلی به حالت های نرم افزار Osmo Mobile 3 (ورزشی و پانوراما و Timelapse و صحنه هسته و سلفی)

حالت ورزشی با هر عملی همراه است این به معنی است که حالت ورزشی Osmo Mobile 3 به طور کامل طراحی مجدد نسبت به نسخه های قبلی خود شده است. الگوریتم های بهینه سازی شده در حال حاضر عکس های حتی بهتری در صحنه های سریع تضمین می کنند. چه حرکات پویا در بسکتبال و چه تعقیب یک سنجاب و یا .... این حالت اسپرت با الگوریتم های کاملاً بهینه طراحی شده است که به Osmo Mobile 3 اجازه می دهد تا به راحتی اقدام به بالا بردن سرعت کند. از حرکات پویا یک بازی بسکتبال گرفته تا سگ شما در حال تعقیب سنجاب، هیچ لحظه را از دست ندهید.

با استفاده از پانوراماهای 3 × 3 و 180 درجه ،حالت عکس پانوراما که از چندین عکس استفاده می کند و آنها را به هم متصل می کند تا یک 180 درجه ایجاد کنید یا تصویر 330 درجه که صورت خودکار قابل ضبط هستند. که علاوه بر پانوراما حالت های از جمله Time lapse برای بالا بردن سرعت فیلم در فریم های خاص و همچنین از صحنه آهسته برای کند کردن فیلم های شما نیز استفاده شده است.

این گیمبال قدرتمند از حرکات و سلفی ها نیز پیروی می کند که ضبط ویدیو و عکسهای سلفی هم اکنون به راحتی با حرکت دادن دست نیز قابل انجام است. دوربین سلفی و دوربین جلویی قادر به استفاده از کنترل ژست هستند و عکس گرفتن گروهی را راحت تر از همیشه انجام می دهند.

همچنین دارای حالت های سینماتیک گوناگونی است که به تغییر زیبای فیلم شما کمک خواهد کرد که به یک فیلم واقعی و زیبا تبدیل شود.

برنامه گیمبال DJI Osmo Mobile 3

شارژ کردن و مراحل فعال کردن 3 Osmo Mobile

گیمبل دارای دو درگاه USB دارد: شارژ کردن Osmo Mobile از طریق کابل USB-C که می تواند از طریق خود گوشی همراه به Joystick یا به صورت شارژ اداپتور که حالت ثابت شارژ است می توان دستگاه خود را شارژ کنید.

درگاه دیگر USB-A که با یک پوشش لاستیکی محافظت می شود که قابلیت اتصال به باتری یکپارچه 2450 میلی آمپر ساعتی را دارد. این مهمتر از همه در مورد تلفن هوشمند استفاده شده است. اما احتیاط کنید که این یک کابل برزگ است اما باید گیمبل شما بتواند آزادانه حرکت کند. کاربر نمی تواند باتری داخلی را جایگزین کند.

  • برنامه DJI Mimo را بارگیری و باز کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که Wifi و Bluetooth در دستگاه فعال شده اند. سپس دستگاه را درون گیمبال قرار داده و متعادل (تنظیم) کنید.
  • پس از باز شدن برنامه DJI Mimo ، روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
  • Osmo Mobile 3 را در لیست اتصال دستگاه پیدا کرده و روی اتصال کلیک کنید.
  • برای ادامه ، "شرایط استفاده" را بخوانید و روی "موافق" کلیک کنید.
  • اگر حساب DJI دارید ، اگر روی "ثبت نام" کلیک کنید ، روی دکمه "ورود" کلیک کنید.
  • جزئیات را طبق درخواست در صفحه وارد کنید و روی "ورود" کلیک کنید.
  • اگر ورود به سیستم موفقیت آمیز باشد ، صفحه به مرحله بعدی هدایت می شود.
  • برای تکمیل مراحل روی "فعال سازی" روی صفحه کلیک کنید.

محتویات Osmo Mobile 3

  • کیف حمل و نقل / کابل شارژ کیف دستی حامل Osmo Mobile 3 مخصوص محصولات Osmo Mobile ساخته شده است. به عنوان یک کیس  ، محافظت گسترده ای را ارائه می دهد و حمل و نقل ایمن را بسیار آسان می کند.
  • سه پایه DJI Osmo Mobile 3 Grip با سه پایه Osmo Grip ، می توانید DJI Osmo Mobile 3 و سایر محصولات سازگار را روی میزها یا سایر سطوح مسطح قرار دهید تا پایدار بماند.
  • کارت تازه سازی DJI Osmo Mobile 3 Care کارت DJI Care Refresh یک بسته محافظت جامع برای یک تجربه کاربری بدون نگرانی با Osmo Mobile 3. است.

محتویات گیمبال DJI Osmo Mobile 3 و پد موبایل

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    ZM01
  • ابعاد
    28.5x12.5x10.3 سانتی متر
  • وزن
    405
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ورودی و خروجی ها
  • خروجی USB
    دارد
  • سایر مشخصات
  • ریموت کنترل
    دارد

تصاویر

گیمبال پد موبایل DJI Osmo Mobile 3
گیمبال پد موبایل DJI Osmo Mobile 3
گیمبال پد موبایل DJI Osmo Mobile 3
گیمبال پد موبایل DJI Osmo Mobile 3

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها