دوربین کوچک متصل به موبایل چیست؟ راهنما و آشنایی

دوربین کوچک متصل به موبایل چیست؟ راهنما و آشنایی

یک سیستم نظارت تصویری موثر را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. دوربین کوچک متصل به گوشی به شما امکان می دهد ویدئوهای زنده را از دوربین های یا خود در رایانه خود مشاهده کنید. استفاده از دوربین برای مراقبت از منزل، محل کار، محل پارکینگ یا هر مکان دیگری که به امنیت نیاز دارید.

قابلیت مشاهده اینترنت و نظارت از راه دور. فناوری جدید دیجیتالی امروز مزایای زیادی نسبت به سیستم های آنالوگ قدیمی ارائه می دهد. دیجیتال به معنای تحویل سریع و فوری اطلاعات با تصویربرداری واضح و قابلیت ذخیره نامحدود است. دوربین های ویدئویی را می توان از طریق تلفن هوشمند یا هر دستگاه تلفن همراه مشاهده کرد و به شما این امکان را می دهد که همیشه مراقب امکانات و کارکنان خود باشید.

با دوربین مینی بی سیم مراقب خانه خود باشید. آیا باید مراقب اتفاقات خانه خود باشید؟ شاید شما به کسی در مراقبت از فرزندان خود یا حتی خانه خود اعتماد کرده اید. اگر می خواهید از یک دوربین مینی بی سیم برای مراقبت و مراقبت از خانواده خود استفاده کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بیشتر بدانیم: 10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه و منزل

دوربین های کوچک متصل به گوشی

چه نوع مینی دوربین های بی سیم وجود دارد؟

انواع مختلفی از دوربین کوچک متصل به موبایل وجود دارد، از جمله آنهایی که برای نگهداری در خانه شما ساخته شده اند و آنهایی که برای نصب در فضای باز در ایوان یا پشت درب شما ساخته شده اند. همچنین موارد قابل حمل وجود دارد که می توانید آنها را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید تا دیدگاه های متفاوتی از اتفاقات داشته باشید. بسته به مکان مورد نیاز برای نصب دوربین و نوع فضایی که باید در آن قرار گیرد، اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله "دوربین بی سیم وای فای (wifi) چیست" را مطالعه کنید.

 دوربین های بی سیم

مینی دوربین بی سیم چه ویژگی هایی دارد؟

بسته به نوع انتخابی شما، دوربین کوچک دارای ویژگی های متنوعی هستند. ویژگی های اضافی اجازه می دهد تا در تنظیمات مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های اضافی متفاوت است اما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ضبط صدا
  • حافظه داخلی
  • دید مادون قرمز/شب
  • زاویه گسترده
  • بزرگنمایی

چگونه کار می کند؟

دوربین کوچک دارای سنسورهای هستند که در محیط با توجه به صدا و حرکت تولید شده از حسگرها کمک میگیرند تا دستگاه شروع به کار کند. دستگاه از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شود، بنابراین می توانید فیلم را در زمان واقعی از طریق تلفن، لپ تاپ یا رایانه خود مشاهده کرده و همزمان آن را ذخیره کنید. اگر شما یک پرستار بچه یا کودک خانه دارید که می خواهید او را بررسی کنید یا اگر در طول روز در محل کار در خانه خود کارگر دارید، این امر بسیار مفید است. شما می توانید با استفاده از شبکه به تلفن همراه خود بی سیم متصل شوید و در صورت نیاز به مستندات همچنان می توانید آنها را ضبط کنید.

رزولوشن دوربین های مینی 

رزولوشن دوربین ها بر وضوح مشاهده تصاویر آن تأثیر می گذارد. هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد، جزئیات فیلم شما بیشتر خواهد بود. اگرچه یک دوربین مینی بی سیم فوق العاده کوچک است، اما به این معنی نیست که وضوح تصاویر شما باید پایین باشد. با این حال، رزولوشن دوربین های مختلف متفاوت است. وضوح تصویر را می توان با پیکسل یا خطوط تلویزیون در مورد دوربین مدار بسته تلویزیون اندازه گیری کرد. گزینه های وضوح شامل موارد زیر است:

  • 480p
  • 720p
  • 960p
  • 1080p
  • 2160p
  • 480 TVL
  • 900 TVL
رزولوشن دوربین های مینی 

چگونه کار می کند؟

دوربین کوچک دارای سنسورهای هستند که در خانه با توجه به صدا و حرکت تولید شده از حسگرها کمک می کند تا دستگاه شروع به کار کند. دستگاه از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شود، بنابراین می توانید فیلم را در زمان واقعی از طریق تلفن، لپ تاپ یا رایانه خود مشاهده کرده و همزمان ذخیره کنید.

تغذیه دوربین های کوچک چگونه است؟

دوربینهای کوچک به دو صورت با باطری و یا مستقیم که برای استفاده در زمان های طولانی میباشد. دوربین کوچک گزینه های مختلفی در دسترس است و می توانید مجموعه وسیعی از آنها را در Minidvpro پیدا کنید. دوربین های مینی دارای باتری سر خود هستند که قابلیت شارژ را دارد. دوربین فلتی مخفی که یک نوع دوربین کوچک است با یک باتری 500 آمپری تا 2 روز کار میکند و میتواند بدون اتصال به باتری فقط با اتصال به شارژر شروع به فیلمبرداری 24 ساعته بکند.