10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه

10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه

دوربین های امنیتی دارایی ارزشمندی برای ایمنی کلی خانه هستند. با این حال، دوربین‌های امنیتی که نصب می‌شوند، می‌توانند مناطق مرده پوشش ایجاد کنند یا ممکن است منجر به فرسایش سیگنال ویدیویی شوند و شما را بدون محافظت رها کنند. با دنبال کردن این راهنمای قرار دادن دوربین امنیتی را به صورت صحیح آموزش میبینید.

1. دوربین های سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید

اگر هنوز در حال خرید یک سیستم دوربین امنیتی خانگی هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا دوربین های امنیتی با سیم یا بی سیم می خواهید. انتخاب شما تقریباً بر تمام جنبه های قرارگیری دوربین تأثیر دارد.

دوربین های امنیتی سیمی، تصاویر و ویدیو ها را از طریق کابل های کواکسیال یا PoE (Power Over Ethernet) به هاب مرکزی ارسال می کنند. می‌توانید دوربین‌ها را در هر جایی که کابل‌ها به آن‌ها دسترسی دارند قرار دهید، اگرچه کابل‌ها باید از دیوارها یا سقف عبور کنند.

دوربین های امنیتی بی سیم تصاویر و ویدیو ها را از طریق سیگنال های بی سیم به هاب ارسال می کنند. بدون نیاز به سیم انتقال، دوربین های بی سیم انعطاف پذیری بیشتری دارند. اما آنها همچنان به برق یا باتری نیاز دارند.

بیشتر بدانید: "دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس" نمونه عالی از دوربین بیسیم هست که میتواند بدون نیاز به دستگاه DVR کار کند. این دوربین از طریق سیم ها قابل نصب میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک بالا کلیک کنید.

بیشتر بدانید: "دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HFW1431S-S4" یک دوربین مداربسته سیمی 4 مگاپیکسل، سنسور تصویر CMOS 1/3 اینچی، روشنایی کم، وضوح تصویر بالا است.

2. پوشش مناطق کلیدی

هر منطقه ای از بیرون خانه یک نقطه ورود بالقوه برای مزاحمان است. اما شما می‌خواهید آن نقاط ورودی را به نقاطی که احتمال ورود مهاجمان وجود دارد محدود کنید. به گفته گروه تجارت بازرس خانه NACHI، بیش از 34 درصد از مزاحمان از درب ورودی می آیند. بنابراین، دوربین های امنیتی خود را برای نظارت بر این مناطق، به ترتیب اهمیت زیر هدف بگیرید:

  • درب جلویی
  • پنجره طبقه اول
  • در پشتی
  • گاراژ
  • حیاط خلوت
  • راهرو

دوربین زیر یک دوربین قدرمتند با برای پوشش کامل محیط شماست.

دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650

دوربین وای فای دو باند Victure PC650 همه ویژگی ها را به همراه دارد - اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز، ویدیوی 1080P HD، مکالمه دو طرفه، اعلان های هشدار و ظرفیت های هوشمند بیشتر برای اتصال شما به نوزاد یا حیوانات خانگی. دوربین گنبدی نظارت خانگی Victure به ثبت لحظات دلپذیر برای شما و حیوان خانگی تان با فضای ذخیره‌سازی محلی یا ابری کمک می‌کند.

  • وضوح تصویر 1080P 
  • کیفیت تصویر Full HD 
  • سیستم نور مادون قرمز با 850 نانومتر 10P
  •  PTZ: درجه عمودی: 100 درجه زاویه باز: 90 درجه
  • میکروفون 48 دسی بل
  • فناوری ضد نویز و صدای دو طرفه
  • سیستم تشخیص حرکت با زنگ هوشمند

3. دوربین ها را به خوبی قرار دهید

مناطق تحت نظارت لزوماً همان مکان هایی نیستند که دوربین ها در آن قرار دارند.

پوشش کامل منطقه قابل دید در دوربین امنیتی خانه و منزل

در داخل خانه، معمولاً منطقی است که دوربین را در همان اتاق قرار دهید. گوشه ها معمولاً بهترین عملکرد را دارند زیرا وسیع ترین نمای اتاق را به شما می دهند.

برای نظارت بر مکان های بیرونی، ممکن است متوجه شوید که بهتر است دوربین را در داخل خانه قرار دهید. زیر نظر گرفتن مسیر خود ممکن است به معنای قرار دادن دوربین در پنجره آشپزخانه باشد. برای داشتن دید وسیعی از حیاط خلوت، قرار دادن دوربین روی لبه پنجره حمام ممکن است بهترین زاویه را ارائه دهد.

4. منبع تغذیه (باتری، برق شهری) خود را بشناسید

همه دوربین های امنیتی نیاز به برق دارند. دوربین‌های بدون سیم بیشترین آزادی را در قرارگیری به شما می‌دهند، زیرا باتری‌های آن‌ها خالی می‌شود. دوربین های امنیتی بی سیم باید در فاصله 3 متری پریز برق قرار داشته باشند، زیرا هر دوربین به منبع برق خود نیاز دارد.

سیستم‌های دوربین‌های امنیتی سیمی اغلب برق خود را از طریق کابل PoE دریافت می‌کنند: یک کابل تکی که عملکردهای تصویری، صوتی و برق را در یک دسته جمع می‌کند.

5. انتقال سیگنال را در نظر بگیرید

در کنار منبع برق، تصمیم بگیرید که دوربین امنیتی چگونه بازخورد خود را به هاب مرکزی منتقل کند، آیا هاب ممکن است یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR)، ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) یا Wi-Fi باشد.

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم یک سیگنال واضح و قابل اعتماد را از طریق مناطق باز یا از طریق دیوارها یا کف‌های نازک و کم‌تراکم ارسال می‌کنند. اگر دوربین نیاز به عبور سیگنال از دیوارهای بنایی داشته باشد، ممکن است سیگنال با موفقیت به هاب نرسد.

دوربین های امنیتی سیمی از کابل های فیزیکی PoE یا کابل های کواکسیال برای ارسال سیگنال به هاب استفاده می کنند. سیگنال باید کامل و واضح باشد. اما باید راهی برای عبور کابل از دیوارها، سقف یا زیر زمین ترسیم کنید.

بیشتر بدانید : برای بررسی و معرفی بهترین دوربین های بیسیم کوچک اینجا کلیک کنید.

6. ارتفاع ایده آل را انتخاب کنید

موقعیت‌های نصب در بالا بهترین عملکرد را دارند زیرا دوربین امنیتی را دور از دسترس مهاجمان، کودکان کنجکاو یا حیوانات خانگی کنجکاو نگه می‌دارند.

برای نصب در فضای باز، دوربین امنیتی را در حدود 5 متر بالاتر از سطح زمین نصب کنید. از قرار دادن بیش از حد بالا، مانند بالای شیروانی ها خودداری کنید، زیرا دوربین کمتر می تواند جزئیات دقیق را تشخیص دهد. بعلاوه، تمیز کردن و نگهداری دوربین هایی که بیش از حد بالا قرار می گیرند دشوارتر است.

در داخل خانه، دوربین را بالاتر از ارتفاع در یا پنجره نصب کنید. دوربین را کمی به سمت پایین زاویه دهید.

بهترین مکان نصب دوربین مداربسته امنیتی در خانه

7. دوربین را به درستی نصب کنید

دوربین های امنیتی به روش های مختلف نصب می شوند. دوربین‌های مستقل روی طاقچه‌ها، روی کابینت‌های دیواری آشپزخانه یا یخچال قرار می‌گیرند. در حالی که نصب آنها آسان است، اما به همان اندازه برای متجاوزان به راحتی می توان آنها را تداخل کرد.

محکم ترین پایه دوربین امنیتی از دو یا سه پیچ استفاده می کند تا پایه دوربین را مستقیماً به گل میخ، سایدینگ در فضای باز یا دیوار خشک با لنگرها متصل کند.

8. از دوربین های امنیتی مخفی استفاده کنید

با وجود دوربین های امنیتی خانگی که امروزه بسیار رایج است، آیا یک مزاحم می داند که به دنبال دوربین ها و غیرفعال کردن آنها باشد؟ احتمالا. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان خانه قدم بعدی را می گذارند و دوربین های امنیتی مخفی را نصب می کنند.

برخی از این دوربین های مخفی - که آنها را دوربین های جاسوسی می نامند - بزرگتر از یک مکعب یخ نیستند و فیدهای ویدئویی و صوتی را به گوشی هوشمند شما منتقل می کنند. اگرچه به اندازه سیستم‌های دوربین‌های امنیتی تمام عیار قوی نیستند، اما به قدری کوچک هستند که تشخیص آنها دشوار است.

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi (کوچک و مخفی)

  • دوربین بیسیم wifi : مشاهده فیلم های در حال ضبط یا فیلم های ضبط شده (P2P) به صورت زنده بر روی تلفن همراه
  • تماشای آنلاین تصاویر بدون محدودیت مسافت
  • کیفیت ضبط فیلم :1080P
  • لنز قدرتمند 8 مگاپیکسلی (در مدل جدید)
  • ضبط 24 ساعته فیلم
  • ضبط حلقه ای Time Loop (در مدل جدید)
  • تشخیص حرکت Motion Detection ✅ دریافت پیام به محض مشاهده حرکت در میدان دید دوربین
  • پشتیبانی Androin، IOS
  • پشتیبانی از حافظه 32 گیگابایتی MicroSD
  • اتصال منبع تغذیه دائمی

برخی از صاحبان خانه ها حتی یک قدم جلوتر می روند و یک دوربین تقلبی بزرگتر را در همان اتاقی که دوربین مخفی نصب می کند، نصب می کنند. اگر مهاجم دوربین تقلبی را غیرفعال کند، دوربین واقعی به فیلمبرداری ادامه می دهد.

9. با دقت از طریق ویندوز هدف گیری کنید

یکی از نکات منفی استفاده از دوربین امنیتی در خارج از منزل (در حالی که در داخل خانه باقی می ماند) این است که فناوری نور مادون قرمز هنگامی که از طریق شیشه نشان داده می شود، تصویر را پاک می کند.

با زوایای مختلف آزمایش کنید. سعی کنید ویژگی IR یا دید در شب را خاموش کنید. یا دوربین را با یک حوله کوچک بپوشانید تا نور اتاق روی شیشه منعکس نشود.

10. از قوانین و مقررات آگاه باشید

هرگز مناطقی را که در آن شخص به طور منطقی انتظار حفظ حریم خصوصی را داشته باشد، ضبط یا مشاهده نکنید. معمولاً این به معنای حمام و اتاق خواب است. اما استاندارد قانونی "انتظار حفظ حریم خصوصی" می تواند در هر منطقه ای در خانه یا اطراف آن اعمال شود.

قرار دادن دوربین های امنیتی در فضای باز بیشتر یک منطقه خاکستری قانونی است. گرفتن فقط اموال شما خوب است. هدف قرار دادن مناطق خاصی از خانه همسایه معمولاً خوب نیست و ممکن است به عنوان آزار و اذیت تعبیر شود. گرفتن یک منطقه وسیع تر که تا حدی شامل خانه همسایه می شود یک منطقه خاکستری است.