بهترین دوربین های شلنگی از نگاه مصرف کنندگان

بهترین دوربین های شلنگی از نگاه مصرف کنندگان

دوربین آندوسکوپ یا بورسکوپی ممکن است در زمینه پزشکی آشنا به نظر برسد، اما یک آندوسکوپ صنعتی، یک بروسکوپ یا یک دوربین شلنگی، ابزار مهم و مفیدی برای طیف وسیعی از صنایع است. مکانیک‌ها، لوله‌کش‌ها، کارگران ساختمانی و برق‌کارها تنها تعدادی از افرادی هستند که ممکن است به این وسایل الکترونیکی مفید نیاز داشته باشند.

برای مثال، بدون آندوسکوپ صنعتی، تجزیه و تحلیل و تجسم وضعیت لوله‌ها، اتومبیل‌ها و مخازن تقریباً غیرممکن خواهد بود. کابل‌ها و میله‌های باریکی که این دوربین‌ها به آن‌ها متصل می‌شوند، می‌توانند در فضاهای تاریک و تاریک فشرده شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند اطلاعات و تصویر واضحی را به کاربران منتقل کنند.

طریقه استفاده از دوربین شلنگی به این صورت است که یک سر سیم به دوربین و سر دیگر به کامپیوتر شما از طریق پورت usb و تلفن همراه از طریق پورت microUSB متصل می‌شود. در مدل‌های پیشرفته‌تر این سیم‌ها دارای فیش خروجی تبدیل شونده بوده و می‌توان از آن برای اتصال به کامپیوتر و‌ گوشی استفاده نمود‌.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

بهترین دوربین های شلنگی - راهنمای خرید

بهترین دوربین‌های شلنگی آندوسکوپ در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند، و یک بورسکوپ وای‌فای، یکی با پورت میکرو یو‌اس‌بی یا یک بورسکوپی با باتری قابل شارژ همگی برای اهداف کاری مفید هستند.

آنچه که باید در دوربین‌های شلنگی ایده‌آل بدانید

آندوسکوپ صنعتی یا دوربین بازرسی کلیدی برای حفظ مراقبت های معمول و تشخیص مشکلات است. آنها حتی برای تعمیرات خانه شخصی نیز مفید هستند و برای یافتن وسایل افتاده، وسایل گم شده یا گرفتگی لوله ها در شرایط تاریک و مناطق تنگ مفید هستند. چندین نکته در مورد بهترین دوربین های شلنگی و مواردی که قبل از خرید باید بررسی کنید وجود دارد.

آندوسکوپ های صنعتی

این ابزارهای مقاوم با نام های مختلفی از جمله آندوسکوپ صنعتی، دوربین مار و بورسکوپ شلنگی شناخته می شوند. آنها قادر به عملکرد در شرایط سخت و فضاهای تنگ هستند - محیط هایی که اکثر انسان ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. شکل و فناوری آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اطلاعات و تصویری با کیفیت خوب و واضح را بازیابی کنند که دوربین‌های دیگر نمی‌توانند.

کابل سفت و سخت در مقابل کابل انعطاف پذیر

سه سبک رایج از دوربین های بازرسی وجود دارد: کابل ثابت، کابل نیمه سفت و انعطاف پذیر. دوربین های شلنگی کابل ثابت به یک میله یا تیر سفت متصل می شوند. آنها محکم هستند اما فاقد حرکت و انعطاف پذیری انواع دیگر هستند. کابل‌های انعطاف‌پذیر می‌توانند حرکت کنند و خم شوند، به این معنی که می‌توانند خود را با شکل جسمی که در آن استفاده می‌شود تطبیق دهند. کابل‌های نیمه سفت ساختار کمی بیشتری دارند اما راحت‌تر از پسرعموی سفت و سخت قدیمی‌شان دستکاری می‌شوند.

نمایشگر و کیفیت تصویر

نمایشگر و کیفیت تصویر، یکی از ویژگی های مهم این دوربین ها است. حتی برای یک دوربین کوچک، بهترین بورسکوپ ها به لطف وضوح خود می توانند تصویر کاملاً واضحی را ارائه دهند و حتی بسیاری از آنها صفحه نمایش LCD رنگی دارند. بدون تصاویر با کیفیت بالا، یک دوربین بازرسی شلنگی نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. رزولوشن و کیفیت تصویر را ببینید تا مطمئن شوید دوربین مار در نظر گرفته شده برای کار با جزئیات گرا که مورد نیاز است مناسب است. برخی از آنها می‌توانند عکس، ویدیو بگیرند و روی صفحه‌های دیگر نمایش دهند.

چراغ های LED قابل تنظیم و سایر ویژگی ها

با گذشت زمان، دوربین‌های شلنگی به ویژگی‌های چشمگیرتر و افزوده‌های مفیدتری دست می‌یابند. چراغ های LED قابل تنظیم دیدن و تنظیم جهت نور LED را برای کاربران آسان تر می کند. برخی با لوازم جانبی آینه ارائه می شوند، برخی دیگر توانایی ضبط ویدیو، اتصال به تلفن همراه یا حتی اتصال به شبکه های وای فای را دارند.

بهترین دوربین بازرسی - آندوسکوپ بی‌سیم DEPSTECH

  • با دوربین پیشرفته 5.0 مگاپیکسلی، 6 LED قابل تنظیم آندوسکوپ با کاهش نوردهی و افزودن روشنایی به راحتی می توانند محیط تاریک را مشاهده کنند.
  • دوربین: مجهز به لنز دوربین 5.0 مگاپیکسلی ارتقا یافته و وضوح تصویر آن تا 2592x1944P است که نشان دهنده تصاویر فوق العاده واضحی است که شما بررسی می کنید،
  • کابل نیمه سفت: کابل مار شکل را انتخاب کنید، بورسکوپ می تواند اشکال مختلف مکان های بازرسی مانند لوله های عمودی رو به بالا یا سوراخ های افقی را تشخیص دهد.

اگر مایل به خرید هر یک از دوربین های شلنگی هستید باید به خوبی ساختار دوربین ها را بررسی نمایید. اینکه بدانید کارایی دوربین شلنگی با نیاز شما مطابق دارد بسیار مهم است. در صورتی که مایل هستید با بهترین قیمت این دوربین را خریداری کنید باید به نزد بهترین فروشنده بروید. فروشندگان زیادی هستند که دوربین های شلنگی را به مشتریان ارائه می دهند. اما برخی از آنها دوربین ها را با کیفیت پایین و قیمت بالا به مشتریان تحویل می دهند.

بهترین دوربین‌های بازرسی با صفحه‌نمایش و لنز دوگانه

بسیاری از گزینه‌های دوربین شلنگی نیاز به اتصال تلفن یا دستگاه دارند، اما نه این دوربین.

این دوربین دارای صفحه نمایش LCD 4.5 بر روی مانیتور خود است. با محدوده کانونی 1.2 اینچ تا 4 اینچ، شش چراغ LED، یک لنز دوتایی و یک کارت میکرو SD، توانایی عکس و فیلم گرفتن و تشخیص مشکلات لوله‌ها، اتومبیل‌ها و سایر موارد.

یکی از تکنسین‌های خودروی نیسان نوشت: «این دوربین واقعاً فوق‌العاده کار می‌کند و به من این امکان را می‌دهد که به وضوح و از نزدیک ببینم آیا مایع خنک‌کننده واقعاً وارد سیلندر شده است یا خیر، که به من کمک می‌کند عکس یا فیلم بگیرم و از آن به عنوان مدرکی برای نمایش به مشتری یا بازرس گارانتی استفاده کنم». کاربردهای مختلفی برای دوربین بازرسی پیدا کرد. "اگر شما یک تکنسین هستید، این دوربین برای شما ضروری است."

دوربین شلنگی آندوسکوپی (Endoscope) موبایل و رایانه

  • دوربین شلنگی آندوسکوپ (دوربین نما) اندروید و رایانه
  • مشاهده تصاویر مکان های غیر قابل دستیابی
  • حالت های مختلف آندوسکوپی با مدیریت آسان در اندروید و رایانه
  • کاملا ضد آب | لنز 3 مگاپیکسلی | کابل USB بلند برای فیلمبرداری در تمام حفره ها و مناطق غیر قابل دسترس
  • یک دوربین کاوش گر عالی و به صرفه مخصوص حفره ها و لوله ها
  • قابلیت افزایش کابل به صورت دستی
  • کنترل آسان تصاویر از طریق گوشی هوشمند همراه خودتان
  • کابل مخصوص ضد آب، ضخیم و ضد برش و خش

دوربین آندوسکوپی شلنگی درون نمای Andriod (آندوسکوپی) یک دوربین بسیار کوچک می باشد، همانطور که گفتیم برای جاهایی طراحی شده است که چشم انسان قادر به دیدن آنها نمی باشد و این موضوع باعث میشود که راهنمایی کردن این دوربین شلنگی به داخل مکان هایی که میخواهیم داخل آنها را ببینیم

دوربین شلنگی 50 متری VEVOR، دوربین فاضلاب فاضلاب HD 1200

حرفه ای هایی که نیاز به سرمایه گذاری در یک دوربین بازرسی بورسکوپی عالی دارند، از این دوربین بزرگ و مار شکل VEVOR را ترجیج میدهند. طول سیم 50 متر، 12 چراغ LED و دوربین ضد آب آن را به ویژه برای مکان هایی مانند فاضلاب و لوله ها مناسب می کند. همچنین دارای یک سیستم قدرت قدرتمند متشکل از یک باتری لیتیومی 12 ولتی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که تقریباً 8 تا 10 ساعت شارژ می کند.

یکی از مشتریان نوشت: "من صاحب یک شرکت لوله کشی کوچک هستم و پس از خواندن نظرات مثبت دیگر آن را خریدم." "قیمت، کیفیت، دوام و عملکرد چیزی بود که من به آن نگاه می کردم. بعد از یک سال استفاده چندین بار از این دوربین برای بررسی فاضلاب، بسیار از آن راضی بودم. این ابزار بسیار ارزشمند، آسان برای استفاده و قابل اعتماد است. من آن را توصیه می کنم.»

دوربین شلنگی 50 متری VEVOR، دوربین فاضلاب فاضلاب HD 1200